Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Numele companiei: Sc mert sa Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam Functionar Economic -limba engleza

    Andy Transportation Systems SRL Andy Transport Group Canada https: www.andytransport.com angajeaza functionar economic pentru postul de facturare. Contract pe perioada: nedeterminata Oportunitati de avansare Program flexibil in doua schimburi Activitate: -Opereaza documentele finaciar-contabile in programul de contabilitate -Contribuie la elaborarea rapoartelor specifice domeniului de activtate a societatii -Intocmeste situatii contabile Cerinte: -Studii superioare -Operare PC -Limba engleza - nivel mediu-avansat -Limba franceza avantaj

  • 1

    Angajam Functionar Economic - limba engleza

    Andy Transportation Systems SRL (Andy Transport Canada) angajeaza functionar economic pentru postul de facturare. Principalele responsabilitati ale postului sunt: -Verificarea documentelor si a informatiilor in vederea emiterii facturii in sistemul informatic TMW al companiei; -Emiterea si transmiterea facturilor si a documentelor justificative catre clienti; -Operare documentele finaciar-contabile in programul de contabilitate; -Indeplineste si alte atributii din fisa postului Cerinte post: -Spirit de observatie, rabdare si viteza de reactie -Capacitate de analiza si sinteza, persoana ordonata -Experienta si studiile superioare de specialitate; constituie un avantaj dar nu reprezinta un factor decisiv -Operare PC -Limba engleza - nivel mediu-avansat obligatoriu -Limba franceza avantaj Oferim: Program avansat de integrare organizationala asistata. Program de mentoring. Plan de salarizare, compensatii si beneficii. Contract pe perioada: nedeterminata Oportunitati de avansare Program flexibil in doua schimburi.

  • angajam

    CAR EUROINVEST - IFN angajeaza contabil si casier cu norma intreaga sau part time. Relatii la telefon si sau la sediul nostru din Petrosani str Carpati nr6

  • 13

    Angajam contabil primar

    Agentie de turism din Bucuresti angajeaza contabil primar. Cerinte: - persoana organizata, integra, cu un simt analitic dezvoltat, atitudine proactiva; - cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - studii universitare in domeniul economic (preferabil Contabilitate și informatica de Gestiune); - experienta in Departamentul Contabilitate-Financiar; - cunostinte operare programe de contabilitate.

  • Angajam contabil primar

    Firma de contabilitate angajeaza contabil primar, pentru prelucrare documente contabile, fara intocmire declaratii si bilant, avand cunostinte teoretice solide de contabilitate. Cunoasterea programului Saga si a limbii engleze reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, precum si alte beneficii ce se stabilesc in cadrul interviului.

  • 7

    Angajez economist

    Angajez economist cu experienta in domeniu.

  • Contabil senior Galati

    Suntem in cautarea unui Contabil Senior, pentru o firma de contabilitate. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare. Cerinte: Experienta in realizarea activitatilor de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel) Abilitati de comunicare si relationare Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a termenelor limita Spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii Integritate, flexibilitate in gandire Capacitatea de a pastra confidentialitatea Disponibilitate pentru a studia legislatia fiscala Responsabilitati: Inregistreaza documentele contabile (activ fixe, extrase de cont, facturi, registru si altele); Realizeaza activitati de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor pentru clienti, pregatirea analizarea declaratiilor fiscale (D100 D300 D390 D394 D101); Comunica in stil proactiv cu clientii; Administreaza situatii declaratii financiare si fiscale si rapoarte; Este interesat a de pregatirea si dezvoltarea profesionala; Colaboreaza si participa la activitatile echipei. Beneficii: Instruire si consiliere permanenta in domeniul contabil, fiscal, salarizare si resurse umane din partea expertilor contabili si a specialistilor Suport in construirea unui plan de cariera si oportunitati de dezvoltare profesionala

  • 3

    Angajare programator baze de date

    Angajam programator baze de date MySQL, cunoscător analiza financiar contabila. Condiții atractive.

  • Contabil Junior

    Angajam pentru contabilitate primara. Constituie avantaj cunoastere operare Winmentor. Cv-ul la adresa de email

  • 18

    Secretara/Asistent Manager

    Firma de contabilitate angajeaza full time, Secretara/Asistent Manager. Persoana prezentabila, responsabila, organizata, atenta la detalii, comunicativa, dinamica, flexibila. Cunostinte Office si contabilitate primara. Responsabilitati:Tine evidenta corespondentei, redacteaza, indosariaza documente, emite facturi Te ateptam sa faci parte din echipa noastra!

  • Manager Banca - Oras Slatina

    Candidatul Ideal Manager Banca IFN Studii superioare finalizate cu diploma de licenta; Experienta intr-un post similar (constituie avantaj); Experienta si cunostinte specifice domeniului financiar nebancar (constituie avantaj); Cunostinte de operare PC; Bune competente de comunicare si de negociere; Orientare catre rezultate si catre client; Capacitate de organizare a prioritatilor si gandire analitica; Permis conducere categoria B. Descrierea jobului Coordonarea activitatii ; Managementul echipei recrutarea si dezvoltarea echipei;Planificarea si organizarea activitatii echipei; Retentia, integrarea si motivarea angajatilor; Indeplinirea indicatorilor de performanta lunar si semestrial; Gestionarea si planificarea procesului de vanzare; Gestionarea si planificarea procesului de colectare creante; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare, trimestriale si semestriale de performanta Tichete de masa; Abonament servicii medicale Regina Maria; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei.

  • Angajam personal

    Angajam personal cu cunoștințe de contabilitate primara și resurse umane.Conditii de munca deosebite.Asteptam CV ul dumneavoastră la adresa : sau pe whats app la nr. .

  • 9

    Consultant accesare fonduri europene cu experienta, Asistent Manager, Contabil Economist

    Suntem o societate cu vechime si experienta pe piata muncii si dorim sa extindem echipa. Angajam o persoana cu experienta de minim 2 ani in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pe pozitie de Consultant, pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up -urilor si nu numai, te asteptam in echipa noastra. De asemeni angajam Asistent Manager cu experienta in secretariat birou min. 1 an Contabil Economist cu experienta in domeniu 3- 5 ani. Oferim salariu fix+ comision(4000-8000 lei luna) Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua

  • 1

    anunt angajare economist cu cunostinte din domeniul constructiilor

    Firma noastra, SC 4U CONTAB PROJECT SRL, cu sediul in Constanta, este in cautarea unui contabil cu experienta pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu echipa financiar-contabila si alte departamente din companie. Oferta noastra include conditii avantajoase de munca, un salariu competitiv si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si prietenos. Va rugam sa ne treti CV-ul si o scrisoare de intentie daca credeti ca indepliniti cerintele noastre pentru aceasta pozitie.

  • 1

    Hotel Premium Wellness Sport angajeaza contabil cu experienta

    Complex hotelier Premium Wellness Sport angajeaza contabil cu experienta: Conditii: - studii superioare economice finalizate - cunostinte operare PC (Excel - avansat, sisteme informatice de contabilitate) - buna cunoastere a legislatiei fiscale nationale - capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor - spirit analitic, cu atentie la detalii - corectitudine, initiativa, proactivitate - abilitati de comunicare si lucru in echipa. Atributii: - Inregistrează corect si la timp în programul de contabilitate facturile de furnizori, extrase de banca, registru de casă si deconturi de cheltuieli ale salariatilor; -Monitorizează cheltuielile veniturile înregistrate în avans; - Procesează toate documentele aferente intrărilor-iesirilor de mijloace fixe, investitii, alte imobilizări corporale necorporale (conturi clasa 2) inclusiv amortizarea; - Intocmeste si înregistrează note contabile TVA, taxe diverse, rezultat reportat, subventii, etc; Intocmeste declaratiile lunare semestriale anuale corect si la timp; - Verifică fisa sintetica de la ANAF; - Intocmeste declaratiile privind taxele si impozitele datorate de societate la bugetul local; - Participă la întocmirea lucrarilor de închidere a exercitiului financiar-contabil; - Participă la procesul de inventariere anuală; - Participă la procesul de auditare anuală a situatiilor financiare ale societătii, colaborând cu auditorii externi;

  • 1

    Angajare contabilitate primara si activitati de secretariat

    Societate cu activitate de transport international, angajam urgent o persoana organizata, punctuala si responsabila, pentru activitati de secretariat si contabilitate primara. Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-17:00 (1 h pauza de masa), mediul de munca linistit. Pentru mai multe detalii lasati mesaj.

  • 6

    Angajăm facturista-contabila - Iasi

    Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!

  • 1

    Angajare contabil economist

    Salut, mulțumim ca ai ajuns sa parcurgi acest text. Înainte de toate, trebuie să știi despre noi că suntem o echipa plină de viață, un grup de oameni care pun suflet în ceea ce fac. În al doilea rând, suntem o companie românească, cu sediul în Timișoara, cu o rețea națională, care, de mai bine de 10 ani, oferă servicii de furnizare de combustibil pentru companii, din domenii diverse: sectorul agricol, transportatori, construcții etc. Credem în performanța şi în capacitatea de a oferi soluții optime pentru clienţii noştri. Pe acest fundament suntem recunoscuți drept cel mai dinamic furnizor de combustibili din țară, marcând cea mai semnificativă creștere a cifrei de afaceri în ultimii 10 ani. Cum am vrea să fii Ne dorim să fii o persoană atentă la detalii și să fii setată pe îndeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim să ai bune abilități de comunicare și de coordonare a activității. Ne-am bucura tare mult dacă ai spirit civic și dacă îți pasă de tot ceea ce te înconjoară. Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: înregistrarea documentelor financiar-contabile; verificarea facturilor de la furnizori; prelucrarea informațiilor financiare; urmărirea termenelor scadente; întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; constituie avantaj experiența pe HR. Motive să te alături echipei Artoil: Stabilitate și oportunitate: Participi activ la transformarea unui sector vital, oferind stabilitate și un rol esențial în această evoluție. Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Condiții financiare atractive: Oferim pachete salariale competitive și beneficii motivante. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale. Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient. Conectați la tehnologie: Suntem la curent cu ultimele tehnologii, punând la dispoziție echipament up to date pentru a-ți facilita munca. Ce așteptăm de la tine Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil

Salvează căutarea