Anunțuri
Finante contabilitate Numele companiei: Vest bimbo-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Toyo Motor Broker angajează o colega entuziasta pentru echipa noastră de Back Office Broker! Descrierea postului - introduce politele de asigurare - emite borderourile de la noi din platforma - incarca borderourile la asiguratori - opereaza zilnic extrasele - incarca in platformele asiguratorilor platile clientilor - emite facturile Ce căutăm - Experiență anterioară în domeniul financiar asigurări - Abilități excelente de analiză și atenție la detalii - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona responsabilități multiple Ce oferim - Un mediu de lucru dinamic și prietenos - Salariu fix + bonuri de masa - Asigurare medicala Punct de lucru: Splaiul Unirii, 281-283 Cum poți aplica Trimite-ne CV-ul tău și o scurtă prezentare la Alătură-te echipei noastre și fii parte din povestea noastră de succes în lumea asigurărilor!
-
Angajez persoana cu atestat inspector resurse umane(part-time) daca detine si cunostinte de contabilitate primara(SAGA) - postul va fi full-time. Cerinte: Intocmeste documente specifice (CIM, acte aditionale, decizii, etc) si gestioneaza dosarele de personal; Raspunde de inregistrarea contractelor de munca, a tuturor modificarilor la contract si transmiterea lor in Revisal, in termenele legale in vigoare; Colecteaza, verifica si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, retineri etc.; Intocmeste lunar statul de plata si declaratiile salariale; Evidenta concediilor medicale si intocmirea dosarelor de recuperare a sumelor de la casa de sanatate; Intocmeste diverse adeverinte pentru salariati. Ofer un loc de munca stabil, salariu pe masura competentelor profesionale, ofer si solicit totodata seriozitate si profesionalism Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa: si pot suna pentru mai multe detalii la nr: .
-
Agajam contabil cu experienta Sa detina permis categoria B Domiciliul in Constanta
-
Cerinte: - Studii medii superioare de specialitate finalizate; - Vechime în specialitatea studiilor de minim 2-3 ani; - Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune; - Cunoștințe operare program de contabilitate SAGA ; - Cunoașterea MS Office (Word, Excel); - Persoana serioasa, organizata, meticuloasa Descrierea jobului Efectuează înregistrarea cronologică in contabilitate a tuturor documentelor contabile primare pana la nivel de bilant; Evidenta contabila completa pana la nivel de bilant; Contribuie la intocmirea balantei de verificare, a registrelor contabile; Verificare jurnale TVA; Intocmire, verificare si transmiterea la termen a declaratiilor lunare periodice ; Intocmirea statelor de salarii; Participa la inventarierea patrimoniului companiei; Participa la intocmirea situatiilor necesare proceselor de audit financiar ale companiei; Arhiveaza documentele specifice; Participa activ la rezolvarea sarcinilor echipei din cadrul departamentului; Participa la activitatile de solutionare a litigiilor cu furnizorii si sau alte litigii ce au legatura cu activitatea departamentului contabil;
-
Consideri ca esti un expert in accesare fonduri care vrea sa faca o schimbare in cariera lui alaturandu-te unei echipe de profesionisti? Consideri ca vrei sa performezi la cele mai inalte standarde ? Esti un om deschis la nou, dinamic si caruia ii plac provocarile? Esti un specialist care citeste legislatie si ii place sa o implementeze, dand dovada de rigurozitate si onoare in exercitarea profesiei? Societate de consultanta cauta un colaborator de nadejde pentru scrierea cererilor in vederea accesarii fondurilor europene.
-
Societate cu sediul in Bacau angajeaza contabil sau economist. Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de e-mail moraruparaschiva (yahoo.com)