Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Disponibil din: 2001 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Contabil / Economist - Bijuteria SORELLY Bacau

    Bijuteria SORELLY Bacau Dorim sa angajam Contabil Senior/Junior sau Economist care sa se alature echipei noastre de contabilitate primara Ce căutăm: Absolvent al Facultatii de Stiinte Economice / Contabilitate Cunostinte de contabilitate primara Experienta obligatorie de minim 3 luni in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA si FGO / SmartBill / Oblio Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte / depuneri acte ANAF Atentia la detalii si deschiderea spre a invata lucruri noi Responsabilitati: Gestionarea salariatilor in REVISAL Intocmirea statelor de plata Efectuarea operatiunilor de contabilitate primara Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea automata a platilor si a incasarilor cu facturile din Smartbill - SAGA Tinerea evidentei a documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Punerea pe categorii a platilor, veniturilor si a incasarilor si realizarea analizei financiare Verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor primare Verificarea atenta a documentarii facturilor ( contracte, devize, NIRuri, etc) Inregistrarea in contabilitate a extraselor bancare, a chitantelor si a bonurilor fiscale Evidenta zilnica a facturilor ajunse la scadenta, precum si a platiilor catre furnizori Participarea la inchiderea de luna, intocmirea statelor de salarii/pontaje/bonuri de masa *Experienta anterioara intr-o companie care activeaza in ecommerce si/sau in domeniul comertului cu bijuterii de aur / amanet reprezinta un avantaj Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri si tichete de masa Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 8:00 - 16:00 sau program flexibil (40 h/saptamana) Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!

  • 2

    Economist Contabil Junior

    Bijuteria SORELLY Dorim sa angajam Economist Contabil Junior Ce căutăm: Student absolvent cu fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate Responsabilitati: Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile Tinerea evidentei documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri, Avize Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Contabilitate primara Inregistrarea extraselor de cont bancare Efectuearea confirmarilor de sold Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 30 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce retail - bijuterii) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 9:00 - 17:00 Bacau, Zona Autogara Bijuteria SORELLY Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!

  • 22

    Operator Fabrica Carne si Preparate din Carne

    SC GHITTA SRL angajeaza Operator Fabrica.Se ofera pachet salarial atractiv.

  • Contabil primar

    Dorim o persoană serioasă cu experiență pentru introducerea datelor în contabilitate, program Saga relații la tel.

  • Angajez contabil

    Firma de contabilitate și expertize contabile caută contabil cu experiență. CV-urile se depun la adresa de email.

  • Sef serviciu financiar-contabilitate

    SC 24 IANUARIE S.A. Ploiesti angajeaza sef serviciu financiar-contabilitate. Cerinte: studii superioare economice; experienta de min.5 ani in profesie. Se ofera: salariu motivant, contract de munca nedeterminat, tichete de masa, prime ocazionale, compensarea navetei (daca este cazul). Cv-ul se trimite prin e-mail.

  • Operator ghiseu banca la Priboieni, Arges - Banca Cooperatista.Muntenia Pitesti

    DESCRIERE Candidatul Ideal Persoanele vizate vor interacționa direct cu clienții și vor promova produsele și serviciile Băncii Cooperatiste Muntenia Pitești. Descrierea jobului Cerințe: - studii superioare medii în domeniul economic; - experiența bancară, de preferat în front-office în activitățile de promovare, sau vânzarea de produse financiare (leasing, asigurări), reprezintă un avantaj; - orientare către client; - abilități de comunicare și relationare interpersonală; - persoane dinamice, flexibile, cu inițiativă și atitudine proactivă. Responsabilități: - Inițiază, menține și dezvoltă relațiile cu clienții existenți și potențiali din segmentul Retail, pentru conturi curente și conturi de plăți, pentru produse de economisire și de creditare; - Efectuează operațiuni de încasări și plăți cu numerar și fără numerar; - Realizează rapoarte periodice Descrierea companiei Banca Cooperatistă Muntenia Pitești face parte din Rețeaua Cooperatistă CREDITCOOP, singura rețea cooperatistă din România. Rețeaua Cooperatistă CREDITCOOP are capital privat, integral românesc, cu peste 650 mii de membri asociați și 1,2 milioane clienți. Banca Cooperatistă Muntenia Pitești funcționează ca instituție de credit, sub supravegherea și controlul Băncii Centrale Cooperatiste CREDITCOOP și Băncii Naționale a României și își desfășoară activitatea pe raza județului Argeș Toate CV-urile vor fi păstrate în condiţii de confidenţialitate. Doar candidaţii ale căror aplicaţii sunt selectate vor fi contactați pentru interviu.

  • 1

    Economist contabil

    Domeniu financiar contabil,nivel avansat,studii superioare economice absolvite CERINTE: cunoasterea legislatiei financiar contabil,cunoastere si competente utilizare PC (Facturare,trimitere facturi email clienti,e-factura ANAF,tinerea casieriei si intocmirea registrului de casa) -abilitati de comunicare si relationare,disponibilitate job conform programului. Beneficii: stabilitate,pachet salarial negociabil in functie de experienta si performanta. Program lucru 8-16 ,L-V

  • 1

    Manpower angajeaza contabil junior

    Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.

  • Angajam Contabila Bucuresti Titan

    Birou de contabilitate cu sediul in Bucuresti Titan angajeaza contabila cu un minim de cunostinte in domeniu. Salariul este cuprins intre 3000 lei - 5000 lei + tichete de masa in functie de nivelul de experienta

  • 5

    iCredit își mărește echipa

    Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)

  • Contabil general Fabrica din Campulung Muscel

    RECRUTAM Contabil General pentru o fabrica din Campulung Muscel (industria alimentara). PROFIL CANDIDAT: - diplomă în finanțe și o experiență de minim 3 până la 5 ani într-o poziție similară, ideal într-un context internațional. - experiență în evaluarea metodelor contabile, a rapoartelor financiare și de control intern; - cunoasterea limbii engleze sau franceze (nivel avansat) este obligatorie, datorita contextului internațional (sediul central al Grupului este in Belgia).

  • 2

    Contabil

    S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează CONTABIL. Cerințe: - Absolvent studii superioare economice (experiență minim 3 ani); - Cunoștințe minime de fiscalitate: impozit pe microîntreprindere, TVA (cote în vigoare, plafoane); - Cunoașterea planului de conturi; - Cunoștințe PC (Word, Excel); - Constituie avantaj - experiența în utilizarea programelor de contabilitate; - Abilități de comunicare și organizare; - Atitudine pro-activă și dorința de a învăța; - Capacitatea de a respecta termenele limită. Descrierea postului: - Introduce date în sistem (facturi furnizori, clienți, diverse tranzacții); - Întocmește și arhivează documentele contabile; - Întocmește, comunică toate raportările și declarațiile solicitate de superiorul ierarhic; - Verifică evidența stocurilor și controlul gestiunii; - Valorificarea inventarelor aleatorii și anuale. Sector de activitate: Activități agricole Tipul de angajare: Full-time CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:

  • 7

    Angajare - Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.

  • 1

    Angajam contabil

    Societate de contabilitate, cu sediul in sectorul 1, angajeaza full time, contabil cu experienta, pentru inregistrarea documentelor primare trimise de clientii din portofoliu in Saga (facturi, bonuri fiscale, extrase de cont etc.). Activitatea se va desfasura la sediul societatii. Experienta si cunoasterea programului de contabilitate reprezinta un avantaj. Persoanele interesate pot trimite CV pe adresa de mail

  • 4

    Facturista

    - centralizare si verificare avize - intocmirea facturilor - sa introduca facturi de la furnizori in programul de gestiune - verificarea facturilor si avizelor sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor - sa urmareasca si sa indosarieze facturi, avize - Cunostinte program excel Program 9-17 L-V Salar 5120 RON brut

  • Operator Contabil

    Profil candidat: - studii medii - experienta minim 3 ani in domeniul financiar-contabil - cunostinte operare PC ( Excel); - cunostinte salarizare - persoana organizata, responsabila, atenta la detalii - cunoasterea programului SAGA constituie un avantaj Descrierea jobului Activitatea de casierie : - inregistreaza documente contabile in program de Contabilitate SAGA (facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, alte documnete) - inregistreaza deconturile, verifica foile de parcurs - inregistreaza incasarile si platile conform extrasului si a registrului de casa - intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile catre conducere - mentine evidenta si arhiveaza documentele financiare cu care opereaza - tine evidenta la zi a contractelor si a actelor aditionale pentru furnizori si clienti - alte sarcini administrative solicitate de conducerea societatii Program de lucru 9 18, luni- vineri Salariu NET intre 2800 si 3000 pentru perioada de proba.

  • Angajam in contabilitate primara

    Sc Skyline srl din domeniul constructiilor de blocuri, cu biroul la Livezeni, angajeaza secretara cu cunostiinte in contabilitate primara.Program de lucru 8-17, luni-vineri. Rugam cv .

  • 10

    Contabilitate - operare documente CONSTANTA

    Suntem o societate de contabilitate cu o echipa tanara si dinamica, ce dorește sa angajeze o colega cu studii economice. Condițiile de angajare sunt cunoașterea programului SAGA, si o vechime de minim 3 ani in contabilitate. Programul este fix, 09 - 17, nu dorim part-time, activitatea se va desfasura doar la sediu. Va asteptam CV-urile. Salariul minim 3.500 lei. Rugam sa fim contactati doar de persoanele care indeplinesc criteriile de mai sus si sunt interesate de job. Tel

  • 1

    Contabil

    Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).

Salvează căutarea