Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Disponibil din: 2020-08-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Contabil-contabilitate primara

    Meteora Foods SRL este o societate comerciala ce se ocupa cu importul si distributia de produse alimentare congelate si refrigerate pentru sistemul horeca.Suntem in cautarea unui coleg/colega nou pentru postul de contabil , candidatul ideal fiind o persoana serioasa, organizata si comunicativa. Atributiile principale ale postului sunt: Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare; Intocmirea NIR-uri; Inregistrarea facturilor; Analiza client/furnizor; Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si a politicilor interne in domeniul contabilitatii primare; Preluare comenzi si emite facturi catre client Intocmeste dispozitii de plata si incasari, facturi si chitante, situatia platilor si a incasarilor; Cerinte: Diploma de studii economice (calificare sau studii superioare); Experienta anterioara in contabilitate primara sau in domeniul financiar-contabil; Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului; Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; Cunostinte de operare PC si a aplicatiilor de contabilitate. Cunoasterea programului Winmentor reprezinta un avantaj Oferim -pachet salarial atractiv -tichete de masa -tichete cadou de Paste si de Craciun -prima de Paste si de Craciun Putem fi contactati la : Punctul de lucru din Bucuresti, Sos Andronache nr 203, Sector 2 Email: Telefon :

  • Contabil Economist

    Oportunitate profesionala ! Daca ai experienta in domeniul Contabilitatii, te asteptam sa aplici. Locație: București, Calea Giulesti 333, sector 6; Program: L-V, 8h zi, (se lucreaza de la birou); Responsabilități: - Înregistrarea și verificarea diverselor operațiuni contabile; - Verificarea reconcilierii conturilor din balanță; - Înregistrarea notelor contabile; - Participarea la procesul de balanta. Oferim: - Loc de muncă dinamic și stimulant; - Pachet salarial atractiv (in functie de experienta) + tichete de masa; - Oportunitate de crestere profesionala. Contact:

  • 7

    Operator _Facturare_Bucuresti_Zona Victoriei

    Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com

  • Colaborare contabilitate

    Expert contabil activ , caut sa lucrez in colaborare la distanță ,remote, prelucrare documente contabile pana la nivel balanta,bilant,salarizare,depunere declaratii,situatii financiare.

  • 1

    Contabilitate primara gestiune

    Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte legislatie evidenta stocuri Cunostinte in activitatea de gestiune si de operare MS Office ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Opereaza in stoc miscarile de marfa - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor -Verifica preturi de achizitie al marfii. 2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii -Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie - Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului 3. Asigura miscarea stocurilor - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare primire la zi Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47

    Repostat automat
  • 1

    Contabilitate primara

    Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495

  • 20

    Contabila in Bacau

    Cautam colega pentru postul de contabila in Bacau Daca vrei sa fii colega noastra si sa faci parte din echipa CAR Moldova IFN, te asteptam cu un CV pe mail sau pe Whatsapp la . . Candidatul ideal trebuie sa aiba: - studii contabile, - experienta in domeniu contabil minim 1 an - persoana descurcareata, serioasa - bune abilitati de comunicare Salariu negociabil la interviu, in functie de experienta in domeniu. Program luni - vineri: 8:30 - 17:00

  • Controlor financiar

    Angajam Controlor financiar la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet Ms - Office (Excel), SAP - experiență minim 1 an în controlling - studii superioare - inginerie sau economie - cunoștințe de lb engleză, lb germana constituie avantaj - expertiză economică, întocmire urmărire de bugete, planuri de afaceri RESPONSABILITATI: - intocmește analize economice complexe - determină costuri pe tipuri și centre de cost - participă la întocmirea raportărilor către concern - participă la întocmirea bugetului (inclusiv întocmirea coordonarea planificării operative) și a planului de afaceri împreună cu departamentele și conducerea fabricii - controlling în cadrul companiei, inclusiv comparare necesar stare actuală, și consultanță în implementarea de măsuri pentru asigurarea rezultatelor planificate - participă la definirea și implementarea măsurilor pentru realizarea țelurilor operative - participă la conceperea și asigurarea punctelor de legătură între managementul departamentelor de producție și sistemul intern concernului - participă la certificarea indicatorilor inclusi în Premium Productivity și prelucrează datele aferente proiectului anterior menționat împreună cu celelalte departamente - colaborează la definirea, implementarea și raportarea indicatorilor de investiții (CAPEX) - participă activ la îmbunătățirea proceselor din companie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.

  • Post contabilitate primara secretariat

    Societatea Viviene Srl situata in Iasi, soseaua Tudor Neculai, nr. 9, angajeaza persoana pe postul de secretara contabilitate primara. Candidatul ideal: - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare - Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii - Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor - Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel) - Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor - Cunoștințe de contabilitate primară - Constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate Saga si a platformei de licitatii SEAP - Minim 6 luni experienta pe un post similar Descrierea jobului: - Intocmirea facturilor chitantelor si avizelor de insotire a marfii; - Inregistrarea facturilor de marfa - Evidenta intrari facturi furnizor; - Realizarea inventarului; - Evidenta stocurilor - Intocmirea documentatiei pentru licitatii - Mentinerea relatiei cu clientii - Preluarea comenzilor de la clienti - Gestionarea site-ului web (shopify) Ce oferim: - Loc de munca stabil - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Mediu de lucru prietenos - Salariu motivant in functie de performanta - Se ofera o masa calda pe zi - Telefon de munca Pentru a trimite un CV, va rugam sa ne scrieti pe whatsapp la numarul de telefon sau pe adresa de mail:

  • 3

    Cautam contabil

    Cautam contabil primar pentru compania noastra.

  • 25

    Ospatar cu experienta

    Angajam OSPATAR CU EXPERIENTA pentru restaurant situat in Buzau, blvd Balcescu. Cautam persoane cu experienta si calificare in domeniu. Program d elucru: 2 zile lucrate- 2 zile libere (10:00-23:00). Salariul porneste de la 3000 lei net + alte beneficii. Va asteptam direct la sediul din Galleria Mall, Etaj, de luni pana vineri intre orele 8:30 -16:30 sau contactati-ne telefonic la numarul: .

  • 9

    Lacatus mecanic, strungar, electricieni, ucenici

    LOCURI DE MUNCA DISPONIBILE * Strungari; * Lacatusi mecanici; * Electricieni; * Muncitori necalificati pentru calificare in meseriile mentionate mai sus. * * Se asigura: * Pachet salarial atractiv; * Tichete de masa; * Plata orelor suplimentare * Echipament de protectie si de lucru gratuit; Ce fel de persoană căutăm? - care vrea să învețe lucruri noi și să se dezvolte - caruia ii place mecanica, își face treaba cu precizie și are o dexteritate bună - care este de încredere, onest și etic - care are o abilitate de lucru rapidă și bună - experiența reprezinta un avantaj Ce oferim? - formare profesională - mediu de lucru plăcut - oportunitate de dezvoltare profesională - salar in functie de realizari - oportunități de muncă pe termen lung. Descrierea companiei Firma cu sediul in Bacau, ce are ca profil repararea motoarelor electrice și transformatoarelor electrice, producerea și repararea de transformatoare de mare putere, precum si producerea de piese de schimb pentru acestea.

  • 1

    Contabil junior

    Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.

  • 1

    Inspector resurse umane junior

    Compania noastră este în căutarea unui inspector resurse umane pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană organizată, si doriti sa profesati in domeniul resurselor umane va asteptam in echipa noastra. Candidatul Ideal Studii medii sau superioare finalizate cu diploma; Cunostinte legislatia muncii,curs Inspector Resurse Umane; Reprezinta avantaj Revisal, Saga. Cunostiinte Microsoft Office Abilitati de organizare, planificare, comunicare și relationare; Atentie la detalii, orientare catre rezultate, capacitate de analiză şi sinteză. Principale responsabilitati: Evidente pontaj, certificate medicale, concedii, etc; Diverse inregistrari prelucrari raportari ; Intocmire adeverinte diverse, note de lichidare angajati; Intocmire transmitere REVISAL; Administrare personal si documentatie conexa; Alte activitati specifice domeniului resurselor umane. Beneficii Pachet salarial motivant Program de lucru 8-16,vinerea 8-14 Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră.

  • 6

    Angajăm facturista-contabila - Iasi

    Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!

  • 7

    Reglor

    Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.

  • 18

    contabila primara

    persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca

  • 3

    Operator introducere date contabilitate

    Compania NekyGrup angajează Contabil Junior Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - 1 ani experiență - Cunoștințe: operare PC - Bună capacitate de organizare și analiză - Bune abilități de comunicare - Responsabilitate și integritate - Spirit de echipă, implicare, proactivitate - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in softul de contabilitate - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, deconturi, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate - Înregistrare deconturi de cheltuieli - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei - Activități administrative -Cunoașterea programelor necesare -Responsabilitate, seriozitate, implicare Beneficii: -salariu atractiv -contract de muncă pe perioadă nedeterminată -condiții de muncă bune în cadrul unei echipe tinere și dinamice -posibilitatea dezvoltării carierei în cadrul unei companii stabile aflată în plină ascensiune. Adresa: Platforma Incontro. Chișoda. Jud Timiș. NEKYGRUP Asteptam cv-ul dumneavostră pe publi24 sau apel la nr de telefon 0790 302 674

  • 15

    contabila / economista cu experienta

    - Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.

  • 6

    angajare contabil si inspector hr cu experienta

    angajam contabil cu experienta si inspector resurse umane ,program full time de l-v 8-17

Salvează căutarea