Locuri de munca in Finante, contabilitate - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
Ce trebuie să ai? Studii superioare finalizate în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe etc ). Cunostințe de legislație fiscală și cunoașterea principiilor contabile. Cunoștințe avansate de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint. Experiență de minim 3 an pe un post similar constituie un avantaj. Cunoștințe de limba engleză avansat si sau de limba italiană constituie un avantaj. Gestionare bună a timpului și flexibilitate pentru a lucra într-un mediu dinamic, cu termene strânse pentru solutionarea diverselor situatii aparute Bune abilități de analiză și raportare Ce vei face? Participi activ la definirea si implementarea strategiei financiare a companiilor din Grup Efectuezi planificarea financiara, organizarea, conducerea, controlul financiar, pregatirea rapoartelor financiare, bugetare managementul eficient al bugetelor, al cash flow-ului Analizezi indicatorilor financiari, evaluarea impactului financiar, monitorizarea indicatorilor de performanta Intocmesti si furnizezi informatiilor financiare pentru shareholders, sprijin de specialitate in adoptarea deciziilor de afaceri Propui si implementezi masurile adecvate agreate, masori si controlezi rezultatele Efectuezi managementul costurilor, maximizarea profitului, indeplinirea obiectivelor strategice. Intocmesti si urmareti permanent cash-flow-ul companiei si al grupului, intervenind cu solutii eficiente de finantare atunci cand exista o necesitate Analizezi riscurile financiare, faci recomandări și dai soluții eficiente Gestionezi bugetul și prognoza, oferi îndrumări și acorzi suport Revizuiești bugetele și previziunile Contabilizezi costurile și performanța în zona de afaceri (contribuție la contabilitatea operațională) Pregătești comparațiile țintă real și post-calcule Întocmești rapoarte pentru top management, coroborând rezultatele cu faptele Revizuiești performanța reală în comparație cu performanța bugetată Examinezi toate procesele de operare financiara, analizând rezultatele și asigurând conformitatea obiectivele Grupului Oferi analize și previziuni financiare pentru noile linii de afaceri Monitorizezi respectarea bugetului și a P&L în vederea menținerii în limitele aprobate și a previzionării riscurilor Contribui la căutarea eficienței în procesele din portofoliu pentru a îmbunătăți practicile de lucru și experiența părților interesate. Administrezi procesele de dezvoltare a afacerii și oferi consultanță cu privire la toate conturile noi Calculezi și controlezi ajustările intercompanii și de consolidare Efectuezi analize suplimentare ale datelor, prezentărilor, cazurilor de afaceri conform cerințelor top managementului Ce vei câștiga alături de noi? Investim în dezvoltarea ta profesională și de specialitate; În funcție de implicarea și perseverența ta, avem grijă să te răsplătim pe măsură. Ce oferim? Pachet financiar constituit din salariu atractiv, completat de alte facilitati (ex. : masina de srviciu) si resursele necesare indeplinirii obiectivelor. Ne dorim sa te cunoastem, asa ca aplica si vino sa te alaturi echipei noastre ! Te așteptăm sa depui CV-ul pe adresa de e-mail: și te vom contacta în cel mai scurt timp, sau sa ne poti apela la numarul de telefon .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
evidenta contabila societate comerciala cu activitate de prestare servicii programul de lucru poate fi part time sau full time si se discuta la interviu experienta in domeniul financiar contabil sau juridic
-
Terasă în Eforie Nord angajează de sezon ospătari , ajutor bucătar , muncitori necalificați , cu sau fără experiență Se oferă salariu atractiv , cazare și 2 mese pe zi
-
angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17
-
Economist pentru compartimentul financiar contabil; vechime in profesie mai mare de 5 ani ; utilizator al aplicatiei WinMentor; salar atractiv.
-
Angajam economist in conditiile legii. Oferim salariu si conditii de munca deosebite.
-
Bijuteria SORELLY Dorim sa angajam Economist Contabil Junior Ce căutăm: Student absolvent cu fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate Responsabilitati: Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile Tinerea evidentei documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri, Avize Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Contabilitate primara Inregistrarea extraselor de cont bancare Efectuearea confirmarilor de sold Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 30 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce retail - bijuterii) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 9:00 - 17:00 Bacau, Zona Autogara Bijuteria SORELLY Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
ICREDIT Mangalia, angajează funcționar administrativ pe perioada nedeterminata . Program de lucru 8h zi (L-V), sarbatori legale libere, salariu fix plus bonuri de masa. Pentru detalii sunați la .
-
Se angajeaza manager echipa institutie financiara nebancara. Sa ai spirit de echipa , sa iti placa sa comunici , studii superioare constituie avantaj si carnet de conducere cat B. Informatii la tel .
-
We are looking for an accountant Constanta - Multinational Maritime Company - manage all fleet personal issues. The position is based Constanta, Romania. The official language will be English. Responsibilities & Duties To assist with month-end-closing procedures such as MCR Booking, Bank reconciliation and any other requested reports by the Controller. To book bank statement on daily basis. To review and book all approved invoices as directed and or as specified by the internal accounting procedures of the company. To keep track of all approved invoices in order to ensure that they are paid within the specified period. To create and maintain the vendors debtors master files thoroughly and accurately, in accordance with company s policy. To respond to all vendors debtor s inquiries. To process payments from the debtors on time and as per company approval policy. To reconcile vendors debtor s statements, research and correct discrepancies. To assist with other ad hoc accounting administration tasks projects as assigned To assist the controller with GL maintenance. To seek for ways to improve the company processes such as Invoice policy Payment ERP system developments. Qualifications Good computer skills. Very, very good EXCEL skills Economic studies Strong communication skills Ability to work in multicultural environment Salary: starting 1000 euro month plus others benefits. Waiting for your CV #job #constanta #economist #contabil #servicii #fleet #accounting #accountant #finance #financiar #maritime #company
-
Grupul de firme AnimaLand, cu sediul in Targoviste,str. George Enescu 12 angajeaza economist contabil cu notiuni avansata in operare calculator.Oferim un loc de munca stabil, intr-un colectiv prietenos, cu contract de munca pe o perioada nelimitata,,cu bonuri de masa , program de 8 ore de luni-vineri. Daca esti interesat poti depune un C V pe urmatoarele adrese de e-mail :alengeorgescu yahoo.com ; sau direct la sediul firmei din Targoviste, str. George Enescu 12 ( in incinta Clinicii Medical Veterinare Dr. Alen Georgescu). Pentru relatii suplimentare puteti telefona la .
-
Pensiunea Bistrita angajaza persoana pentru facturare si contabilitate primara
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.
-
Banca Cooperatistă PUTNA Focșani (fostă Banca Cooperatistă DANUBIUS Brăila) - angajează pentru Punctele de lucru Șuțești și Grădiștea. Condiţii de angajare curriculum vitae absolvent studii medii cunoștințe temeinice operare PC - Persoanele interesate sunt rugate să depună CV la adresa de e-mail: , relații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon .
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .
-
Societate cu profil construcții din IAȘI angajăm CONTABIL Program flexibil, îl putem face împreună 2-3 zile săptămână dacă timpul nu îți permite mai mult Folosim WinMentor și vei avea colega ce se ocupă de contabilitatea primară, astfel încât să îți ușureze munca. Candidatul ideal - Studii superioare economice, Contabilitate si Informatica de Gestiune; - Cunostinte de fiscalitate si legislatia muncii; - Bune cunostinte de operare PC: pachetul MS Office; - Cunostinte Mentor; - Persoana organizata, atenta la detalii, cu bune abilitati de lucru in echipa. Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor financiar-contabile in softurile de contabilitate: facturi, chitante, deconturi de cheltuieli, extrase bancare etc; - Intocmirea notelor de receptie si constatare diferente; - Evidenta soldurilor de clienti si furnizori; - Verificarea jurnalelor de vanzari şi cumparari; - Intocmirea situatiilor financiar-contabile solicitate de conducere; - Intocmirea statelor de plata lunare; - Intocmirea ordinelor de plata catre Bugetele de Stat; - Completarea registrelor contabile; - Relatia cu Institutiile Statului. Ce îți putem noi oferi: - Pachet salarial corelat cu experiența;
-
Annabella Fabrica dee Conserve Raureni angajeaza asisten comercial in Departamentul Achizitii. Srcini principale: - completare formulare specifice - actualizare informatii in ERP - intocmeste si completeaza documente specifice
-
Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. VALORILE iCredit sunt: - Integritatea Ne respectam, pretuim si întelegem colegii si clientii. - Inovatia La iCredit ne straduim sa livram in mod responsabil produsele si serviciile noastre, tinand cont de nevoile si posibilitatile clientilor nostri. - Performanta Ne motivam si sustinem angajatii iCredit sa atinga cele mai inalte standarde de profesionalism. - Orientarea catre clientii nostri- Construim relatii pe termen lung cu angajatii si clientii nostri, relatii bazate pe incredere si sprijin reciproc. Echipa noastră formată din peste 1 600 de profesioniști se defineste prin entuziasm, dinamism, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi. Echipa iCredit isi propune sa devina prietenul la care poti apela cu incredere si cu certitudinea ca prin ajutorul nostru clientii vor gasi o rezolvare prompta si convenabila pentru problemele lor financiare. Dorinta noastra cea mai mare este sa devenim lideri în fiecare dintre pietele pe care activam. Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplica acum la unul dntre joburile iCredit si noi abia asteptam sa te cunoastem!
-
SC 24 IANUARIE S.A. Ploiesti angajeaza sef serviciu financiar-contabilitate. Cerinte: studii superioare economice; experienta de min.5 ani in profesie. Se ofera: salariu motivant, contract de munca nedeterminat, tichete de masa, prime ocazionale, compensarea navetei (daca este cazul). Cv-ul se trimite prin e-mail.
-
Peste un an de experiență în Financiar Contabilitate Candidatul Ideal Cautam o persoana cu studii superioare finalizate si cu experienta in contabilitate si fiscalitate. Experienta de lucru intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj. Candidatul ideal trebuie sa fie organizat, constiincios, responsabil, sa aiba capacitatea sa respecte termenele limita impuse de clienti si de legislatia in domeniu. Alte cerinte:Cunostinte cel putin la nivel mediu de operare in MS Office; Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan (in mod eficient, corect si complet); Persoana orientata catre detalii, amabila, cu atitudine proactiva; Capacitate de analiza si sinteza. Ne dorim alaturi de noi pe cineva cu personalitate adecvata, prezenta placuta, cu atitudine pozitiva si cu pasiune pentru ceea ce face. Descrierea jobului Principalele responsabilitati includ lucrari de contabilitate financiara pentru clientii nostri si gestionarea relatiei cu acestia:Inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei in vigoare (facturi de vanzari achizitii, incasari si plati, deconturi etc.); Realizeaza periodic confirmarile de sold cu partenerii (clienti si furnizori), pregateste si verifica fisele de cont si intocmeste diverse rapoarte solicitate de catre client; Pregateste lucrarile de inchidere contabila pentru clientii alocati: verifica soldurile, conturile din balanta de verificare, pregateste jurnalele de vanzari si cumparari si deconturile de TVA, pregateste declaratiile fiscale la Bugetul de Stat si la Bugetul Asigurarilor Sociale, etc; Realizeaza diverse activitati de analiza si control.Suntem, de asemenea, interesati de dezvoltarea profesionala a colegilor nostri. Oferim oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut, dinamic, centrat pe invatare, in cadrul unei echipe de profesionisti. Pachetul salarial este adaptat la nivelul de experienta si expertiza. Descrierea companiei Suntem o firma de contabilitate, infiintata in anul 2016 si scopul nostru este sa oferim numai servicii de calitate la cel mai inalt nivel, alcatuita exclusiv din profesionisti care cauta in fiecare zi performanta si satisfacerea nevoilor vizuale ale clientilor nostrii. Indrazneste, nu te asteapta un job, ci o cariera! Tel Contact: