Anunțuri
Finante contabilitate Disponibil din: 2021-0-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Promovat
Societate zona Pitești angajează CONTABIL-ȘEF, studii economist licențiat. Salariu motivant, beneficii. Transmiteți CV pe adresa de email
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;
-
Job- Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Angajam contabil cu experienta, domeniul de activitate constructii si agricultura (programul cu care noi lucram este Sava).Cautam o persoana cu o atitudine pozitiva, organizata,rapida si foarte atenta la detalii,sa fie disponibila sa lucreze in echipa.Gestionarea portofoliului de clienti incepand cu documentele primare de contabilitate inclusiv intocmirea declaratiilor, balantei de verificare si a bilantului.Bune abilitati de operare calculator (Word,excel,etc).
-
Contabil Senior Candidatul Ideal Absolvent de studii superioare de profil economic; Cunostinte de operare PC si Microsoft Office; Cunoasterea programului SAGA obligatoriu; Sa detina cunostinte solide de contabilitate, fiscalitate si corelare a documentelor contabile; Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice; Placerea de a lucra in domeniu si abilitatea de invatare si adaptare rapida; Descrierea jobului Efectueaza toate operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu (verifica si inregistreaza lunar documetele justificative aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicita documentele lipsa unde este cazul; solicita corectarea documentelor eronate unde e cazul; etc) Calculeaza impozitele si taxele in conformitate cu legislatia in vigoare; Intocmeste declaratiile fiscale in termenele legale si transmite catre clienti OP-urile aferente; Intocmeste sub supravegherea expertului contabil situatiile financiare interimare semestriale anuale dupa caz. Transmite catre clienti diverse rapoarte conform procedurii societatii si specificului activitatii; Descrierea companiei Suntem o societate de contabilitate membra CECCAR, prezenta pe piata de profil din, de aproape 20 de ani, cu o echipa unita si profesionista. Avem un portofoliu de societati din domenii variate, cum ar fii, magazine online, magazine cu amanuntul, depozite de comert cu ridicata si servicii diverse. Fiecare membru al echipei pe parte de contabilitate isi gestioneaza portofoliul de clienti sub supravegherea administratorului societatii. Partea de resurse umane si salarizare este realizata de Inspectorul de Resure Umane din echipa. Oferta salariala Tichete de masa si tichete cadou Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe dinamice Cursuri de dezvoltare si perfectionare Posibilitatea dezvoltarii profesionale si avansarii in carieraSalariu motivant Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Prime de sarbatori Tichete de masa
-
Atributile pentru locul de munca : persoana calificata pentru evidenta primara contabilitate, Alte informatii la nr. de telefon afisat in anunt .
-
Angajam OSPATAR CU EXPERIENTA pentru restaurant situat in Buzau, blvd Balcescu. Cautam persoane cu experienta si calificare in domeniu. Program d elucru: 2 zile lucrate- 2 zile libere (10:00-23:00). Salariul porneste de la 3000 lei net + alte beneficii. Va asteptam direct la sediul din Galleria Mall, Etaj, de luni pana vineri intre orele 8:30 -16:30 sau contactati-ne telefonic la numarul: .
-
Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.
-
Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel
-
Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca
-
angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17
-
Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti, sector 4 angajeaza absolvent de liceu colegiu studii universitare preferabil cu experienta pentru operarea documentelor de la clienti si indosarierea acestora;
-
Angajez economist cu experiența in contabilitatea societăților comerciale, întocmirea declarațiilor fiscale, Revisal. Cunoasterea programului SAGA reprezintă un avantaj.
-
Candidatul Ideal Studii medii superioare in domeniul economic; Experienta anterioara pe un post similar constituie un avantaj; Cunostinte de operare Microsoft Office ( Excel, Word , Power Point ) la nivel mediu; Cunostinte de limba engleza la nivel mediu; Capacitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor; Abilitati bune de comunicare cu colegii, atat din departament cat si din restul companiei. Descrierea jobului Contabilizarea facturilor de furnizori si clienti; Inregistrarea operatiunilor de incasari si plati conform extraselor de cont bancar; Inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, completarea si inchiderea zilnica a registrului de casa; Intocmire state de plata salarii; Participarea la pregatirea declaratiilor fiscale, inventariere precum si intocmirea bilantului. Beneficii: Mediu de lucru competitiv, atmosfera prietenoasa, intr-o companie dinamica; Pachet salarial motivant in functie de experienta; Decontarea transportului, tichete de masa,alte beneficii salariale; Traininguri pentru dezvoltare profesionala; Posibilitati de promovare in cadrul firmei; Descrierea companiei Firma Apidava se ocupa de peste 25 de ani in orasul Blaj, judetul Alba cu productia si comercializarea produselor apicole , avand in portofoliu cel mai cunoscut brand de miere din Romania : mierea Roua Florilor . Produsele noastre: miere ambalata la borcan, miere vrac, cosmetice cu miere, sapunuri cu miere sunt comercializate atat in Romania cat si in vestul Europei in tari precum Austria, Italia, Germania , Franta dar si in alte tari precum: Japonia, China, Canada si Singapore. Valorile si principiile companiei noastre sunt : corectitudine si respect, competenta si diversitate, traditie si spirit de echipa. Pentru mai multe detalii despre firma va rugam vizitati site-ul nostru: www.apidava.ro. Pentru mai multe detalii despre acest anunt va rugam sa ne contactati pe email la adresa sau telefonic la: in atentia doamnei Mariana Barbu
-
Studii medii / superioare de specialitate Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile, ex SAGA, REVISAL, REGES. Persoana responsabila, serioasa, motivata Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj.
-
Cabinet de Contabilitate situat in oras Titu, str. I.C.Visarion, nr.14 BIS, cauta sa-si mareasca echipa. Daca esti la inceput de cariera si doresti sa dobandesti abilitati practice in domeniul contabilitatii, esti colega pe care o cautam. Job-ul tau va consta in inregistrarea documentelor contabile pana la intocmirea bilantului si depunerea declaratiilor fiscale sub indrumarea contabililor seniori. Candidatul ideal este absolvent de studii superioare economice, este o fire organizata si energica, dornica sa aprofundeze in domeniul contabilitatii. Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.
-
CRILELMAR fabrica mase plastice angajeaza operator facturare . Salariu net 2700 lei +card tikete 880 lei. Prime Sarbatori.prime realizari.
-
Societate de contabilitate, cu sediul in sectorul 1, angajeaza full time, contabil cu experienta, pentru inregistrarea documentelor primare trimise de clientii din portofoliu in Saga (facturi, bonuri fiscale, extrase de cont etc.). Activitatea se va desfasura la sediul societatii. Experienta si cunoasterea programului de contabilitate reprezinta un avantaj. Persoanele interesate pot trimite CV pe adresa de mail
-
Cerinţele principale: • Membru titular ANEVAR cu specializarile EPI si EBM si/sau EI; • Experienta profesionala minim 1 an intr-o pozitie similara; • Capacitate de sinteza si analiza; • Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului ; • Dorinta de invatare si perfectionare continua; • Conduita morala, spirit de echipa, capacitate de a face fata provocarilor din domeniul evaluarii; • Detinere permis auto categoria B constituie un avantaj. Responsabilităţile principale: • Deplasarea la obiective in vederea inspectarii acestora; • Realizarea Rapoartelor de Evaluare in conformitate cu Standardele de Evaluare si cu pregatirea profesionala pe care o detine; • Cunoasterea, intelegerea si punerea in aplicare a metodelor si tehnicilor recunoscute care sunt necesare pentru efectuarea unei evaluari corecte; • Prospecteaza piata si actualizeaza informatia referitoare la valoarea bunurilor mobiliare si imobiliare; • Implicare activa in Departamentul de Evaluari al Societatii . Beneficii: • Echipa dinamica; • Posibilitatea imbunatatirii performantelor profesionale; • Investitii in dezvoltarea profesionala a angajatilor prin asigurarea si plata programelor de pregatire continua de catre companie CV-urile pot fi transmise pe adresa de email