Anunțuri
Finante contabilitate Disponibil din: 2021-0-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte pe
-
Promovat
Societate zona Pitești angajează CONTABIL-ȘEF, studii economist licențiat. Salariu motivant, beneficii. Transmiteți CV pe adresa de email
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem DENNER ROMANIA, firma cu capital strain, activitate: productie IT & protecta mediului. Angajam CONTABIL Junior Posturi disponibile: 1 Desfasurarea activitatii: la birou Salariul se discuta la interviu, program L-V intre 9:00 -17:00 CERINTE: Studii superioare în domeniul economic, preferabil profil contabil, Minim 1-2 ani de experienta in domeniul contabilitatii, Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj, Cunostinte informatice de utilizare MSOffice (excell, word, outlook), Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa, Persoana ordonata, comunicativa, atenta la detalii, Orientare către rezultate și capacitate de multitasking, Atitudine proactivă și flexibilitate, Punctualitate si un simț de răspundere ridicat, Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. Apreciem stabilitatea și angajamentul pe termen lung. DESCRIEREA JOBULUI CERINTE PRINCIPALE: Aptitudinea de a lucra cu documente, Abilitatea de a intelege fenomenul activitatea economic a si de a întocmi documentele primare necesare, Experiență în plăți furnizori si evidenta clienti, Abilitatea de a crea și analiza rapoarte financiare și de cash flow, Capacitatea de a efectua previziuni pentru încasări și plăți săptămânale și lunare, Respectarea instructiunilor orale si scrise. CERINTE PENTRU CONTABILITATE: Înregistrarea corectă și actualizată a datelor de contabilitate primară în programul utilizat, Predarea și preluarea documentelor contabile, Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea, Întocmirea facturilor către clienți și urmărirea încasărilor, Urmarirea facturilor emise către clienți și încasarea acestora la termen, Colectarea și înregistrarea documentelor financiare, inclusiv deconturile și bonurile de consum, Realizarea rapoartelor de management și diverse situații, luând în calcul documentele justificative, Indeplinirea la timp si intocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic, Colaborarea cu auditorii externi și cu autoritățile fiscale, Participarea la închiderea lunară și anuală a conturilor, Asistență în pregătirea rapoartelor financiare. CV-uri la: dennerromania [a] gmail.com
-
Birou de contabilitate angajeaza contabil (preferabil cu experienta). CV-ul se depune pe wattap la tel. sau pe mailul
-
Toco Tour ofera turistilor sai servicii complexe: chartere, turism intern si corporate, evenimente, vacante de grup sau individuale, croaziere, rezervari de bilete de transport (avion, autocar, tren), rezervari hoteliere, obtinerea de vize turistice, ghizi specializati si etc. Suntem o companie care respectă diversitatea personalităților și sprijinim dezvoltarea abilităților individuale. Căutăm să asigurăm un mediu de lucru confortabil și flexibil, bazat pe angajament personal, loialitate și responsabilitate. Asigurăm toate resursele necesare, inclusiv instruirea și pregătirea continuă a angajaților, în vederea dezvoltării competențelor profesionale, pentru a oferi servicii de cea mai bună calitate clienților noștri. Candidatul Ideal - Experienta minim 2 ani; - Cunostinte financiar-contabil; - Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); - Cunostinte operare PROGRAM DE EVIDENTA CONTABILA NEXUS reprezinta un plus; - Experienta in domeniul turismului reprezinta un plus; - Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale; - Persoana orientata catre echipa, dinamica si capabila sa lucreze sub presiune pentru a aduce rezultate in timp util; - O atitudine deschisa, empatica, dornica de dezvoltarea personala; Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor contabile - Facturarea - Verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare; - Analiza fiselor de cont balante de verificare; - Solicitarea documentelor lipsa; Beneficii: - Pachet salarial competitiv, adaptat n funcţie de experienţă; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tânara și ambitioasa aflata in plina dezvoltare - Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesionala; - Vacante cu tarife reduse pentru angajati; - Locatie centrala
-
Cont Expert Vasiliu SRL, birou de contabilitate şi expertiză contabilă, cu sediul în orş. Tîrgu Neamţ, judeţ Neamţ, angajează: *expert contabil contabil autorizat economist. Cerinţe: - Studii economice superioare - Experienţa reprezintă un avantaj dar nu este obligatorie. Avantaje: - Salariu atractiv - Promovare si majorări salariale periodice, pe criterii de performanţă - Mediu de lucru plăcut - Program de lucru flexibil - Program de lucru hibrid - la birou şi telemuncă Date de contact: Nr. Telefon: Email: