Anunțuri
Finante contabilitate Disponibil din: 2021-01-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Promovat
Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Promovat
DESPRE NOI Larex Global Floor, lider în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolație, cu o experiență de 34 de ani, este în căutarea unui Director Economic dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastră se remarcă prin platforma sa de e-commerce online și platforma ProfiShop, angajându-se să ofere condiții salariale avantajoase, beneficii atractive și un mediu de lucru sigur și sănătos (SSM). Pentru a ne asigura de respectarea celor mai înalte standarde fiscale, beneficiem de consultanță fiscală externă. CE OFERIM Condiții salariale competitive Masă, apă, cafea și motorină lunară pentru transport la serviciu Bonusuri de performanță Mediu de lucru sigur și sănătos (SSM) Consultanță fiscală externă Oportunitati de dezvoltare profesională CERINȚE Experiență anterioară de succes în conducerea departamentului financiar sau economic Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Abilități excelente de comunicare și conducere Abilitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva probleme complexe Dorința de a contribui la dezvoltarea și creșterea companiei Experiență cu soft de contabilitate Saga (constituie un avantaj) RESPONSABILITĂȚI Supravegherea eficientă a departamentului financiar și contabil al companiei Managementul bugetelor și proiectelor financiare Dezvoltarea și implementarea strategiilor financiare pentru creșterea eficienței operaționale Monitorizarea și raportarea performanțelor financiare către conducere Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a susține obiectivele de creștere a companiei Identificarea oportunităților de economisire a costurilor și îmbunătățire a rentabilității CUM SĂ APLICAȚI Pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție care să evidențieze cum vă îndepliniți cerințele și cum vă puteți aduce contribuția în rolul de Director Economic la adresa de e-mail []. Vă rugăm să menționați subiectul e-mailului ca "Aplicare Director Economic - Numele Dumneavoastră.
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca
-
Compania NekyGrup angajează Contabil Junior Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - 1 ani experiență - Cunoștințe: operare PC - Bună capacitate de organizare și analiză - Bune abilități de comunicare - Responsabilitate și integritate - Spirit de echipă, implicare, proactivitate - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in softul de contabilitate - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, deconturi, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate - Înregistrare deconturi de cheltuieli - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei - Activități administrative -Cunoașterea programelor necesare -Responsabilitate, seriozitate, implicare Beneficii: -salariu atractiv -contract de muncă pe perioadă nedeterminată -condiții de muncă bune în cadrul unei echipe tinere și dinamice -posibilitatea dezvoltării carierei în cadrul unei companii stabile aflată în plină ascensiune. Adresa: Platforma Incontro. Chișoda. Jud Timiș. NEKYGRUP Asteptam cv-ul dumneavostră pe publi24 sau apel la nr de telefon 0790 302 674
-
- Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.
-
angajam contabil cu experienta si inspector resurse umane ,program full time de l-v 8-17
-
Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele primare ale cliențiilor din portofoliu; - Înregistrarea facturilor către clienții; - Alte sarcini și responsabilități aferente departamentului financiar-contabil, în funcție de proiectele companiei și la solicitarea clienților cu care colaboreaza firma. Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Mediu de lucru profesionist și competitiv; - Perspectivă de evoluție în carieră; - Pachet salarial atractiv; - Echipă cu bune abilități sociale, simpatică și dornică să te primească în cadrul ei; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată de timp; - Program: 08:00 - 16:30 (luni-vineri); - Sărbătoril legale sunt respectate.
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel
-
Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza contabila cu sau fara experienta. Salariu poate ajunge pana la 1000 euro net in functie de experienta. Zona Piata Iancului, sector 2.
-
-
Firmă distributie, angajează operator facturare cu experiență . Se oferă salariu rezonabil și tichete de masă în valoare de 40 Ron zi !! Persoanele interesate pot trimite CV-ul la următoarea adresă de e-mail : [email protected]
-
Dorim sa angajam economist a pentru contabilitate, la grup de firme cu sediul in Bucuresti, se lucreaza de acasa.
-
SC VOIPAN SIL SRL angajeaza Operator introducere, validare si prelucrare date Cerinte - Studii medii ,superioare; - Experienta constituie un avantaj; - Disponibilitate pentru lucru in program schimbul 2 de la ora 15.00-23.00; - Foarte bune abilitati de organizare si planificare; - Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila; - Bune cunostinte de operare PC ( Word, Excel); Atributii - Introduce documentele primare ( comenzi, facturi, avize) in sistemul de operare si le arhiveaza; - Verifica si tine evidenta stocurilor; - Preia telefonic comenzile de la clienti ; - Pastreaza relatia cu departamentul financiar-contabil si departamentul vanzari; - Arhiveaza documentele introduse (facturi, avize); - Verifica jurnalul de vanzari clienti; Se ofera : Salariu atractiv + tichete cadou ( Paste, Craciun, etc) Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail :
-
Oportunitate profesionala ! Daca ai experienta in domeniul Contabilitatii, te asteptam sa aplici. Locație: București, Calea Giulesti 333, sector 6; Program: L-V, 8h zi, (se lucreaza de la birou); Responsabilități: - Înregistrarea și verificarea diverselor operațiuni contabile; - Verificarea reconcilierii conturilor din balanță; - Înregistrarea notelor contabile; - Participarea la procesul de balanta. Oferim: - Loc de muncă dinamic și stimulant; - Pachet salarial atractiv (in functie de experienta) + tichete de masa; - Oportunitate de crestere profesionala. Contact:
-
Bijuteria SORELLY Bacau Dorim sa angajam Contabil Senior/Junior sau Economist care sa se alature echipei noastre de contabilitate primara Ce căutăm: Absolvent al Facultatii de Stiinte Economice / Contabilitate Cunostinte de contabilitate primara Experienta obligatorie de minim 3 luni in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA si FGO / SmartBill / Oblio Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte / depuneri acte ANAF Atentia la detalii si deschiderea spre a invata lucruri noi Responsabilitati: Gestionarea salariatilor in REVISAL Intocmirea statelor de plata Efectuarea operatiunilor de contabilitate primara Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea automata a platilor si a incasarilor cu facturile din Smartbill - SAGA Tinerea evidentei a documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Punerea pe categorii a platilor, veniturilor si a incasarilor si realizarea analizei financiare Verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor primare Verificarea atenta a documentarii facturilor ( contracte, devize, NIRuri, etc) Inregistrarea in contabilitate a extraselor bancare, a chitantelor si a bonurilor fiscale Evidenta zilnica a facturilor ajunse la scadenta, precum si a platiilor catre furnizori Participarea la inchiderea de luna, intocmirea statelor de salarii/pontaje/bonuri de masa *Experienta anterioara intr-o companie care activeaza in ecommerce si/sau in domeniul comertului cu bijuterii de aur / amanet reprezinta un avantaj Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri si tichete de masa Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 8:00 - 16:00 sau program flexibil (40 h/saptamana) Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
Descrierea companiei www.tsb.ro TECNOSERVICE Bucuresti S.A. este constituita in anul 1997 ca societate pe actiuni, avand ca actionari persoane fizice romane. Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala); - producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini; - instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda; - lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate; - lucrari de constructii, montaj si service. Candidatul Ideal: Cunostinte analiza financiara si cunostinte de legislatie financiar - contabila Limba engleza - nivel mediu Cunoștințe de operare EXCEL la nivel avansat; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită Atitudine pozitiva, deschidere si abilitati de lucru in echipa Diplomă de licență în domeniul financiar sau o disciplină similară Experiență anterioară de 2-3 ani in rolul de analist financiar economist Descrierea jobului Evidenta facturilor emise si primite Incarcare ordine de plata in platformele bancare Intocmire, urmarire si gestionare cashflow Urmarire bugete pe contractele in derulare Intocmirea de diverse situatii si raportari financiare solicitate de catre conducere.
-
Firma Agroland Agroland Business System S.A angajeaza pentru Fabrica din Isalnita: - personal pentru ambalarea furajelor în saci. ASIGURAM TRANSPORT pe relatia Isalnita-Filiasi si retur. Program in doua schimburi de luni pana vineri Salariu fix Bonuri de masa Bonus de performanta Prime de sarbatori Salarii de fidelizare Discount la cumparaturi din magazinele Agroland Pentru detalii
-
Angajam Contabil Senior in cadrul unei societati de contabilitate. Cerinte obligatorii: - Minim 3 ani experienta pe o poziție similară - Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA - Atentie la detalii,abilitati in conversatii si spirit de echipa - Intocmirea balantei de verificare lunara - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore pe zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri. Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.
-
Societate specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, isi completeaza echipa cu contabili juniori. Candidatul ideal: -Persoana ambitioasa, responsabila, capabila sa faca fata termenelor limita, dornica de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Cerinte: -Intocmire, inregistrare si evidenta documentelor financiar-contabile, in conformitate cu regementarile contabile si fiscale în vigoare; -Cunostinte de contabilitate generala nivel de baza; -Cunostinte de operare program de contabilitate Saga constituie un avantaj. Beneficii: -Oferim atmosferă de lucru placuta si dinamica, seriozitate, consideratie si sprijin profesional permanent, salariu motivant, posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relaţii profesionale de lungă durată;