Anunțuri
Finante contabilitate Disponibil din: 2021-03-18 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Promovat
Angajam contabil,experienta minima 2-5 ani,pentru gestionare portofoliu societati comerciale de la inregistrare documente pana la declaratii fiscale.Detinierea de permis auto categoria B reprezinta un avantaj.
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de amenajare peisagistica angajeaza Asistent Manager, cu domiciliu in Bucuresti. Postul necesita cunostiinte de contabilitate primara, PC, word, excel, photo shop, facturare (E-factura). Carnetul de sofer categoria B prezinta un avantaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV la adresa de e-mail: sau pe whatsapp la nr. de tel :
-
Angajam in conditii favorabile economist cu experienta de minim 3 ani in domeniul gestionarii activitatii financiar contabile. Nu excludem persoanele care au indeplinit deja conditiile de pensionare.
-
SC ALL FOODS DISTRIBUTIE SRL :ANGAJEAZA OPERATOR DATE FACTURARE CONTABILITATE PRIMARA Persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva -Cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor -Competente informatice (cunostinte de MS Office, Internet, etc.) Descrierea jobului Principalele activitati constau in: -preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) -cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora -intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente -alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii -Salariu motivant -Se asigura instruire de introducere cu operator experimentat -Mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva CV
-
Scc de gr 1 consumcoop Podu Iloaiei,jud. Iasi,angajeaza contabil in conformitate cu leg in vigoare. Relatii la nr de tel de mai jos.
-
Angajam Controlor financiar la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet Ms - Office (Excel), SAP - experiență minim 1 an în controlling - studii superioare - inginerie sau economie - cunoștințe de lb engleză, lb germana constituie avantaj - expertiză economică, întocmire urmărire de bugete, planuri de afaceri RESPONSABILITATI: - intocmește analize economice complexe - determină costuri pe tipuri și centre de cost - participă la întocmirea raportărilor către concern - participă la întocmirea bugetului (inclusiv întocmirea coordonarea planificării operative) și a planului de afaceri împreună cu departamentele și conducerea fabricii - controlling în cadrul companiei, inclusiv comparare necesar stare actuală, și consultanță în implementarea de măsuri pentru asigurarea rezultatelor planificate - participă la definirea și implementarea măsurilor pentru realizarea țelurilor operative - participă la conceperea și asigurarea punctelor de legătură între managementul departamentelor de producție și sistemul intern concernului - participă la certificarea indicatorilor inclusi în Premium Productivity și prelucrează datele aferente proiectului anterior menționat împreună cu celelalte departamente - colaborează la definirea, implementarea și raportarea indicatorilor de investiții (CAPEX) - participă activ la îmbunătățirea proceselor din companie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
S.C. MINCOROMANIA S.R.L. firma de confectii textile , angajeaza contabil cu experienta . Relatii la telefon
-
Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.
-
ICREDIT Mangalia, angajează funcționar administrativ pe perioada nedeterminata . Program de lucru 8h zi (L-V), sarbatori legale libere, salariu fix plus bonuri de masa. Pentru detalii sunați la .
-
persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca
-
Societate de expertiza contabila cu un divers portofoliu de clienti angajeaza absolvent de studii superioare specialitatea Contabilitate si Informatica de Gestiune pentru postul de economist. Responsabilitati: - inregistrarea cronologica si sistematica a documentelor justificative in contabilitatea clientilor din portofoliul alocat, in functie de experienta si aptitudini; - verificari fise, urmarire solduri si alte activitati specifice; - listarea si indosarierea documentelor financiar-contabile; - alte activitati specifice profesiei contabile, in functie de necesitatile cabinetului. Profilul candidatului: - persoana interesata, dornica sa urmeze o cariera in domeniul contabil; - capabil sa lucreze cu termene-limita in mod rapid si corect; atent la detalii; - cunostinte temeinice de contabilitate si fiscalitate acumulate pe durata studiilor; - atitudine pozitiva si proactiva fata de provocarile zilnice; - lucreaza bine individual, constiincios si comunicativ; - capabil sa invete in permanenta lucruri noi; - spirit de initiativa, capacitate de analiza si sinteza; - nivel inalt de integritate si autonomie, respect pentru profesie. Conditii de colaborare: - contract de munca pe durata nedeterminata; - program de lucru usor flexibil; - pachet salarial negociat in raport de performanta si nivelul de implicare; - decontare transport; - sprijin in derularea activitatilor; - posibilitati de perfectionare profesionala, participari la cursuri; - mediu de lucru placut.
-
Job- Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com
-
DESCRIERE Candidatul Ideal Persoanele vizate vor interacționa direct cu clienții și vor promova produsele și serviciile Băncii Cooperatiste Muntenia Pitești. Descrierea jobului Cerințe: - studii superioare medii în domeniul economic; - experiența bancară, de preferat în front-office în activitățile de promovare, sau vânzarea de produse financiare (leasing, asigurări), reprezintă un avantaj; - orientare către client; - abilități de comunicare și relationare interpersonală; - persoane dinamice, flexibile, cu inițiativă și atitudine proactivă. Responsabilități: - Inițiază, menține și dezvoltă relațiile cu clienții existenți și potențiali din segmentul Retail, pentru conturi curente și conturi de plăți, pentru produse de economisire și de creditare; - Efectuează operațiuni de încasări și plăți cu numerar și fără numerar; - Realizează rapoarte periodice Descrierea companiei Banca Cooperatistă Muntenia Pitești face parte din Rețeaua Cooperatistă CREDITCOOP, singura rețea cooperatistă din România. Rețeaua Cooperatistă CREDITCOOP are capital privat, integral românesc, cu peste 650 mii de membri asociați și 1,2 milioane clienți. Banca Cooperatistă Muntenia Pitești funcționează ca instituție de credit, sub supravegherea și controlul Băncii Centrale Cooperatiste CREDITCOOP și Băncii Naționale a României și își desfășoară activitatea pe raza județului Argeș Toate CV-urile vor fi păstrate în condiţii de confidenţialitate. Doar candidaţii ale căror aplicaţii sunt selectate vor fi contactați pentru interviu.
-
Meteora Foods SRL este o societate comerciala ce se ocupa cu importul si distributia de produse alimentare congelate si refrigerate pentru sistemul horeca.Suntem in cautarea unui coleg/colega nou pentru postul de contabil , candidatul ideal fiind o persoana serioasa, organizata si comunicativa. Atributiile principale ale postului sunt: Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare; Intocmirea NIR-uri; Inregistrarea facturilor; Analiza client/furnizor; Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si a politicilor interne in domeniul contabilitatii primare; Preluare comenzi si emite facturi catre client Intocmeste dispozitii de plata si incasari, facturi si chitante, situatia platilor si a incasarilor; Cerinte: Diploma de studii economice (calificare sau studii superioare); Experienta anterioara in contabilitate primara sau in domeniul financiar-contabil; Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului; Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; Cunostinte de operare PC si a aplicatiilor de contabilitate. Cunoasterea programului Winmentor reprezinta un avantaj Oferim -pachet salarial atractiv -tichete de masa -tichete cadou de Paste si de Craciun -prima de Paste si de Craciun Putem fi contactati la : Punctul de lucru din Bucuresti, Sos Andronache nr 203, Sector 2 Email: Telefon :
-
Firma de consultanta si contabilitate angajeaza contabil primar fara experienta.
-
-
Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
-
Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel
-
Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Firma de contabilitate cauta urgent contabil a cu experienta minim 2 ani in domeniu ,preferabil cunostiinte operare in sistemul Saga
-
Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email: