Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Disponibil din: 2021-03-26 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Operator Facturare

    Compania General Agro Com Service este în căutarea unui Operator Facturare pentru a ne ajuta să menținem o evidență corectă a stocurilor! Rolul tău în companie va consta în gestionarea următoarelor responsabilități: - Intocmirea documentelor pentru primirea și vânzarea mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societății. - Gestionarea documentelor, registrelor și dosarelor. - Menținerea unui standard ridicat al calității serviciilor. La General Agro Com, punem accent pe următoarele valori: - Disponibilitate - Responsabilitate - Realizarea obiectivelor - Dorința de dezvoltare - Grija față de client În plus, pentru postul de Operator Facturare, cerem următoarele: - Experiență relevantă într-un post similar, inclusiv utilizarea de programe specifice de facturare și evidență de gestiune.-dar nu este o conditie obligatorie pentru aplicare - Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office (în special Excel și Word). -Disponibilitate la program in 3 schimburi Daca esti persoana care crezi ca ne poti ajuta sa evoluam impreuna, te asteptam la interviu la punctul de lucru al firmei din str.Transilvaniei nr.429 (vis-a-vis de fosta locatie Metro) sau suna la numarul de telefon afisat, de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-18.00.

  • operator introducere, validare si prelucrare date

    SC VOIPAN SIL SRL angajeaza Operator introducere, validare si prelucrare date Cerinte - Studii medii ,superioare; - Experienta constituie un avantaj; - Disponibilitate pentru lucru in program schimbul 2 de la ora 15.00-23.00; - Foarte bune abilitati de organizare si planificare; - Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila; - Bune cunostinte de operare PC ( Word, Excel); Atributii - Introduce documentele primare ( comenzi, facturi, avize) in sistemul de operare si le arhiveaza; - Verifica si tine evidenta stocurilor; - Preia telefonic comenzile de la clienti ; - Pastreaza relatia cu departamentul financiar-contabil si departamentul vanzari; - Arhiveaza documentele introduse (facturi, avize); - Verifica jurnalul de vanzari clienti; Se ofera : Salariu atractiv + tichete cadou ( Paste, Craciun, etc) Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail :

  • Angajam dispeceri coordonatori transport birou Braila sau Constanta

    S.C. EMDARS PROD S.R.L. cu o vechime de peste 18 ani angajeaza dispeceri transport marfa cu sau fara experienta la punctele de lucru din Braila sau Constanta . Experienta constituie avantaj salarial consistent . Cerinte : - abilitati in comunicare -capacitatea de a prelua o comanda si de a o finaliza in conditii bune . - cunostinte PC - lucrul in echipa , bunul simt si rezistenta la stres reprezinta candidatul ideal . Asteptam CV pe mail :

  • Expert Avi Consulting- Angajeaza economist

    Expert Avi Consulting este o firma de contabilitate formata dintr-o echipa de specialisti care ofera servicii de contabilitate, resurse umane si salarizare unui numar de peste 300 clienti din diverse domenii de activitate. Competenta si etica in prestarea serviciilor catre parteneri vor caracteriza in permanenta munca noastra. Responsabilitati: inregistrarea operatiunilor financiar-contabile si procesarea documentelor conform procedurilor interne stabilite operare extrase cont banci evidenta furnizori si clienti; urmarire si verificare stocuri; inregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile; asigurarea verificarii operatiunilor financiar-contabile inregistrate si analiza lunara a conturilor intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii financiar - contabile Cerinte: studii superioare in domeniul economic, specializare finante-contabilitate; experienta in contabilitate de minim 3 ani; bune cunostiinte de operare PC (Excel, Word); cunoasterea unui program de contabilitate (avantaj CBD, SAGA) cunostiinte de legislatie din domeniul financiar - contabil abilitati de organizare si planificare; spirit analitic, lucru in echipa; seriozitate. Beneficii: pachet salarial motivant tichete de masa Locatia biroului : Bucuresti, str. C-tin Noica, nr. 136, et. 2, ap. 3, sector 6.

  • 1

    Angajam contabil primar

    Firma de contabilitate angajeaza contabil primar, pentru prelucrare documente contabile, fara intocmire declaratii si bilant, avand cunostinte teoretice solide de contabilitate. Cunoasterea programului Saga si a limbii engleze reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, precum si alte beneficii ce se stabilesc in cadrul interviului.

  • 1

    anunt angajare economist cu cunostinte din domeniul constructiilor

    Firma noastra, SC 4U CONTAB PROJECT SRL, cu sediul in Constanta, este in cautarea unui contabil cu experienta pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu echipa financiar-contabila si alte departamente din companie. Oferta noastra include conditii avantajoase de munca, un salariu competitiv si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si prietenos. Va rugam sa ne treti CV-ul si o scrisoare de intentie daca credeti ca indepliniti cerintele noastre pentru aceasta pozitie.

  • 9

    Consultant accesare fonduri europene cu experienta, Asistent Manager, Contabil Economist

    Suntem o societate cu vechime si experienta pe piata muncii si dorim sa extindem echipa. Angajam o persoana cu experienta de minim 2 ani in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pe pozitie de Consultant, pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up -urilor si nu numai, te asteptam in echipa noastra. De asemeni angajam Asistent Manager cu experienta in secretariat birou min. 1 an Contabil Economist cu experienta in domeniu 3- 5 ani. Oferim salariu fix+ comision(4000-8000 lei luna) Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua

  • Angajam Contabil

    Pentru completarea echipei suntem in cautarea unei colege pentru pozitia de CONTABIL in cadrul departamentului de contabilitate. Se cere: experienta minim 1-3 ani cunostinte operare PC (Word,Excel,etc) cunoasterea soft-ului de contabilitate Expert-Contab capacitate de organizare permis de categora B Descrierea jobului: inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu prevederile legale si politicile contabile ale societatii; arhivarea documentelr financiar contabile; nir-ur si inregistrarea operatiunilor in registrul de banca si de casa. Realizarea platilor catre furnizori Pregatirea situatiilor solicitate de superiori Asigura suportul solicitat in relatia cu clientii furnizorii banca Program de lucru L- V 8-16.30 Așteptăm cv ul dvs.

  • Angajam Contabil intern

    Responsabilități: Înregistrarea și verificarea documentelor contabile. Gestionarea registrului de casă și a operațiunilor bancare. Întocmirea balanței de verificare și a situațiilor financiare periodice. Calculul și evidența salariilor. Colaborarea cu echipa de management pentru întocmirea rapoartelor financiare. Respectarea legislației fiscale și contabile în vigoare. Cerințe: Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil. Experiență de lucru de 2-5 ani în contabilitate. Cunoștințe solide de legislație fiscală și contabilă. Experiență în utilizarea programelor de contabilitate precum Saga, Smart Bill sau Nexus etc. Atenție la detalii și abilități excelente de organizare. Abilități bune de comunicare și lucru în echipă. Ce Oferim: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională și personală. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul contabil, te invităm să te alături echipei noastre !

  • 1

    Contabil senior Galati

    Suntem in cautarea unui Contabil Senior, pentru o firma de contabilitate. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare. Cerinte: Experienta in realizarea activitatilor de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel) Abilitati de comunicare si relationare Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a termenelor limita Spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii Integritate, flexibilitate in gandire Capacitatea de a pastra confidentialitatea Disponibilitate pentru a studia legislatia fiscala Responsabilitati: Inregistreaza documentele contabile (activ fixe, extrase de cont, facturi, registru si altele); Realizeaza activitati de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor pentru clienti, pregatirea analizarea declaratiilor fiscale (D100 D300 D390 D394 D101); Comunica in stil proactiv cu clientii; Administreaza situatii declaratii financiare si fiscale si rapoarte; Este interesat a de pregatirea si dezvoltarea profesionala; Colaboreaza si participa la activitatile echipei. Beneficii: Instruire si consiliere permanenta in domeniul contabil, fiscal, salarizare si resurse umane din partea expertilor contabili si a specialistilor Suport in construirea unui plan de cariera si oportunitati de dezvoltare profesionala

  • 19

    Secretara/Asistent Manager

    Firma de contabilitate angajeaza full time, Secretara/Asistent Manager. Persoana prezentabila, responsabila, organizata, atenta la detalii, comunicativa, dinamica, flexibila. Cunostinte Office si contabilitate primara. Responsabilitati:Tine evidenta corespondentei, redacteaza, indosariaza documente, emite facturi Te ateptam sa faci parte din echipa noastra!

  • 1

    Contabil senior

    CAUTAM CONTABIL CU EXPERIENTA IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL

  • Economist

    Candidatul Ideal Studii superioare finalizate - profil economic; Vechime: min. 1 an intr-un post similar - capacitatea foarte buna de a prelucra datele contabile pana la nivel de bilant; Cunoasterea temeinica a legislatiei financiar -contabile si fiscale; Cunoasterea pachetului MS Office (Excel avansat); Ablitati de comunicare, initiativa, perseverenta, dinamism, creativitate; Capacitatea de a lua decizii eficiente, asumarea raspunderii, confidentialitate; Corectitudine, impartialitate, capacitate de relationare interumana, fidelitate si seriozitate; Cunostinte foarte bune de utilizare a diferitelor programe de gestiune; Dorinta de autoperfectionare si dezvoltare personala. Descrierea jobului Introducerea si prelucrarea corecta a datelor contabile in timp real; Organizarea si derularea operatiilor de evidenta contabila din cadrul firmei, cu maxima confidentialitate; Evidenta si arhivarea tuturor documentelor contabile care se creaza in departament, conform legislatiei si reglementarilor in vigoare; Intocmirea situatiilor contabile in mod clar, fara greseli sau scapari, in timp util, respectand termenele impuse si legislatia in vigoare; Intocmirea de diverse alte rapoarte, situatii, analize, statistici, atunci cand i se solicita.

  • 9

    Lacatus mecanic, strungar, electricieni, ucenici

    LOCURI DE MUNCA DISPONIBILE * Strungari; * Lacatusi mecanici; * Electricieni; * Muncitori necalificati pentru calificare in meseriile mentionate mai sus. * * Se asigura: * Pachet salarial atractiv; * Tichete de masa; * Plata orelor suplimentare * Echipament de protectie si de lucru gratuit; Ce fel de persoană căutăm? - care vrea să învețe lucruri noi și să se dezvolte - caruia ii place mecanica, își face treaba cu precizie și are o dexteritate bună - care este de încredere, onest și etic - care are o abilitate de lucru rapidă și bună - experiența reprezinta un avantaj Ce oferim? - formare profesională - mediu de lucru plăcut - oportunitate de dezvoltare profesională - salar in functie de realizari - oportunități de muncă pe termen lung. Descrierea companiei Firma cu sediul in Bacau, ce are ca profil repararea motoarelor electrice și transformatoarelor electrice, producerea și repararea de transformatoare de mare putere, precum si producerea de piese de schimb pentru acestea.

  • Angajare Contabil senior

    Angajam Contabil Senior in cadrul unei societati de contabilitate. Cerinte obligatorii: - Minim 3 ani experienta pe o poziție similară - Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA - Atentie la detalii,abilitati in conversatii si spirit de echipa - Intocmirea balantei de verificare lunara - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore pe zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri. Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.

  • 5

    Angajare contabil junior

    Societate specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, isi completeaza echipa cu contabili juniori. Candidatul ideal: -Persoana ambitioasa, responsabila, capabila sa faca fata termenelor limita, dornica de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Cerinte: -Intocmire, inregistrare si evidenta documentelor financiar-contabile, in conformitate cu regementarile contabile si fiscale în vigoare; -Cunostinte de contabilitate generala nivel de baza; -Cunostinte de operare program de contabilitate Saga constituie un avantaj. Beneficii: -Oferim atmosferă de lucru placuta si dinamica, seriozitate, consideratie si sprijin profesional permanent, salariu motivant, posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relaţii profesionale de lungă durată;

  • 6

    Inginer Proiectant CFDP_Bucuresti_4 zile pe săptămâna

    Job-   Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com

  • 2

    Angajare contabil economist

    Salut, mulțumim ca ai ajuns sa parcurgi acest text. Înainte de toate, trebuie să știi despre noi că suntem o echipa plină de viață, un grup de oameni care pun suflet în ceea ce fac. În al doilea rând, suntem o companie românească, cu sediul în Timișoara, cu o rețea națională, care, de mai bine de 10 ani, oferă servicii de furnizare de combustibil pentru companii, din domenii diverse: sectorul agricol, transportatori, construcții etc. Credem în performanța şi în capacitatea de a oferi soluții optime pentru clienţii noştri. Pe acest fundament suntem recunoscuți drept cel mai dinamic furnizor de combustibili din țară, marcând cea mai semnificativă creștere a cifrei de afaceri în ultimii 10 ani. Cum am vrea să fii Ne dorim să fii o persoană atentă la detalii și să fii setată pe îndeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim să ai bune abilități de comunicare și de coordonare a activității. Ne-am bucura tare mult dacă ai spirit civic și dacă îți pasă de tot ceea ce te înconjoară. Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: înregistrarea documentelor financiar-contabile; verificarea facturilor de la furnizori; prelucrarea informațiilor financiare; urmărirea termenelor scadente; întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; constituie avantaj experiența pe HR. Motive să te alături echipei Artoil: Stabilitate și oportunitate: Participi activ la transformarea unui sector vital, oferind stabilitate și un rol esențial în această evoluție. Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Condiții financiare atractive: Oferim pachete salariale competitive și beneficii motivante. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale. Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient. Conectați la tehnologie: Suntem la curent cu ultimele tehnologii, punând la dispoziție echipament up to date pentru a-ți facilita munca. Ce așteptăm de la tine Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil

  • 20

    contabila primara

    persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca

  • Economist Contabil Senior

    Ai experiență în domeniul contabilității de minimum 5 ani, lucrezi bine în Excel și ești o persoană organizată? Te asteptam in echipa noastra, trimite CV-ul tau pe adresa de email: Cautam un Contabil Senior pentru un grup de firme ce activeaza preponderent in domeniul de servicii financiare investitii. Responsabilități generale pentru Contabil Senior: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an; - alte activități financiar contabile cerute de management; Cerinte: - Persoană deschisă, sociabilă și organizată, pasionată de contabilitate și dornică să exploreze toate aspectele acestui domeniu si sa se dezvolte continuu; - Absolvirea studiilor superioare în domeniul contabilității; - Experiență de minimum 5 ani în domeniul contabilității; - Deținerea unei certificări locale internaționale în domeniul contabilității reprezinta un avantaj (finalizată sau în curs de finalizare la seniori) - Abilități avansate în utilizarea Microsoft Excel,

Salvează căutarea