Anunțuri
Finante contabilitate Disponibil din: 2021-04-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
firma de contabilitate angajeaza contabil bun cunoscator al programului saga, program 8 ore (08:00-16:00 sau 09:00-17:00)
-
Companie cu sediul în Marea Britanie căutăm Office Admin Tax Assistant în regim full-time pentru o poziție remote. Nu este necesară experiență anterioară - se va oferi instruire. Căutăm persoane cu abilități de comunicare în limba engleză și competențe în utilizarea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și a fișierelor Adobe PDF. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră în limba engleză la adresa:
-
SC BSB INT TRADE angajeaza contabil. Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezorariei, evidenta veniturilor si cheltuielilor: - Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; - Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; - Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; - Opereaza avansurile din trezorarie conform deconturilor; - Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; - Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).
-
Firma de contabilitate , localizata in comuna Berceni , cautam contabil . Oferim : salariu motivant , negociat in functie de performante si cunostinte; tichete de masa; prima de 8 Martie; prima de Paste; prima de Craciun ; short week after 25 ; abonament de sanatate la Regina Maria ; decontare transport daca vii din Bucuresti ; program 09-18 Ce cerem : cunostinte de contabilitate si fiscalitate ( ar fi un plus ) ; sa doresti sa inveti , sa fii receptiv la nevoile clientilor ; sa stii sa scrii si sa te exprimi corect in limba romana; sa fii comunicativ cu colegii si cu clientii alocati ; sa iti doresti sa performezi si sa inveti continuu.
-
-
Noi suntem în căutarea unui Agent pentru contabilitate primară în Cisnădie. Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic. Ce te recomandă pentru acest job? Ești absolvent cu studii medii sau superioare. Ești o persoană serioasă și responsabilă. Îți place să lucrezi in domeniul de contabilitate. Ai o bună capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor. Poți lucra într-o echipă. Ce îți oferim? Salariu atractiv (+ bonusuri) Loc de muncă stabil. Program de lucru de 7h jumate zi, de Luni până Vineri. Mediu de lucru dinamic alături de o echipă tânără. Asigurare de sănătate privată. Training-uri ce vor asigura procesul tău de dezvoltare profesională continuă. Sună atractiv? Hai să faci parte din Echipa Migroconsult Cisnădie, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic.
-
Experienta in contabilitate de 1 an si cunoasterea porgramului de contabilitate SAGA
-
Societate comerciala cu profil vanzari marfuri en-gross si en-detail si inchirieri, angajeaza contabil cu studii superioare si vechime minima 5 ani in activitate financiar-contabila, in cadrul serviciului de contabilitate al firmei. Responsabilitati : Asigurarea controlului asupra corectitudinii documentelor conform prevederilor legislatiei in vigoare si a inregistrarilor efectuate conform principiilor contabile; Verificarea documentelor justificate pentru orice operatie care afecteaza patrimoniul societatii; Inregistrarea extraselor bancare si de trezorerie; Inregistrarea facturilor de la furnizori diversi; Inregistrarea imobilizarilor corporale, necorporale si financiare, calculul lunar de amortizare; Inregistrarea si monitorizarea decontarilor cu tertii (furnizori, clienti, buget de stat, salariati), inclusiv urmarirea avansurilor nedecontate; Intocmire si trimitere confirmari solduri parteneri si efectuarea de punctaje atunci cand este cazul. Inregistrarea lunara a statelor de salarii si verificarea informatiilor din soft cu platile efectuate catre salariati.; inregistrarea si calculul concediilor medicale; Intocmire Revisal; Inregistrarea decontarilor in cadrul grupului si cu asociatii si monitorizarea lunara a acestor solduri. Inregistrarea veniturilor si cheltuielilor in avans; Inregistrarea veniturilor si a cheltuielilor financiare si a cheltuielilor cu impozite si taxe; Corectarea erorilor de operare identificate; Solutionarea eventualelor situatii aparute cu privire la activitatea departamentului contabilitate. Verificarea inregistrarilor din gestiuni si generarea bonurilor de consum Intocmirea situatiilor solicitate de catre banci; Intocmirea cererilor pentru FNUASS; Arhivarea documentelor de inchidere lunara; Intocmirea dosarului de inventariere anuala.
-
Candidatul Ideal studii medii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta; vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an; cunostințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer; cunostințe solide privind legislația în vigoare; capabil să lucreze atât în echipă, cât și individual; capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică; acuratețe, rapiditate, orientare spre rezultate, atenție distributive, abilități bune de comunicare Descrierea jobului verificarea si inchiderea lucrarilor de contabilitate; intocmirea bilanturilor contabile; documentare lucrari de consultanta fiscala in colaborare cu consultantii fiscali ai societatii, comunicare cu clientii. Descrierea companiei Enviro Construct, o firmă cu accent pe construcții drumuri și poduri , cu un potential mare de ascensiune, care ofera seriozitate maxima si conditii de munca foarte bune intr-un colectiv primitor.
-
Societate de contabilitate si consultanta dorim sa ne marim echipa si oferim un post de asistent manager. Postul necesita cunostinte de word, excell si contabilitate primara (ar fi un avantaj). Oferim un salariu atractiv si posibilitatea de a invata lucruri alaturi de echipa noastra.
-
Suntem o societate de contabilitate si consultanta cu o experienta de 20 de ani in domeniu si dorim sa ne marim echipa. Oferim 2 posturi de economist contabil in cadrul companiei noastre, posturi in care puteti acumula cunostinte in domeniul contabilitatii.
-
-
Caut societăți afiliate Bolt și Uber pentru colaborare. Pot introduce facturile, din platforme, in sistemul RO E-factura de pe Anaf contra cost. Pentru alte detalii și informații suplimentare vă aștept cu un telefon după ora 14:00.
-
Angajam asistent manager Locatia se afla in Aflumati, Ilfov- Natura Center Program de lucru L-V 09-17 Domeniul: comert cu materiale textile Cerinte: Cunoștințe in PC (word, excel) Administrarea comenzilor si a stocurilor Contabilitate primara Limba engleza
-
S.C. CFR SCRL BRASOV SA, societate cu capital de stat, angajeaza economist. Obiectul de activitatea al societatii il constituie reparatiile de locomotive si modernizari ale acestora. Cerinte minimale: absolvent studii superioare in domeniu. Dosarul aplicantului va contine cel putin: copie diploma licenta in domeniu, copie CI, CV cu date de contact (email, nr. telefon), adeverinta medic familie - apt de munca. Dosarul se va depune la sediul societatii din municipiul Brasov, str. Fundatura Harmanului nr.2, jud. Brasov, pana cel tarziu la data de 12 aprilie 2024.
-
SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat
-
Program: L-V 8:00- 16:30 Locație: Sos. Centura, nr 5 ( Clinceni- Bragadiru) Venit net lunar: 5.000 Cerințe: * Studii superioare cu profil economic finalizate; * Experienta anterioara in contabilitate primara de minim 1-3 ani; * Experienta de lucru in Saga * Cunostinte de utilizare Excel Word Outlook medii spre avansate; * Persoana dinamica - capacitate de organizare si planificare; * Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse; * Gestionarea mai multor sarcini simultan, spirit de echipa; * Gandire analitica si atentie ridicata la detalii; Contact:
-
Ne marim echipa! Cautam un coleg pentru pozitia de CONTABIL Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Sa fie absolvent(a) de studii economice ( de preferinta , sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Sa aiba experienta minim 2 ani in domeniul activitatii financiar-contabil; - Constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune si Resurse Umane; - Cunoastere operare PC , MS Office nivel avansat - Cunoasterea programului de contabilitate Saga, Art Soft , Revisal constituie avantaj; - Cumoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Capacitate de organizare si planificare; - Persoana cooperanta si cu spirit de echipa; - Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate; - Excelente abilitati de comunicare Descrierea jobului - Emitere facturi catre client - Inregistrarea facturilor de la funizorii interni externi in programul contabil. - Inventarierea stocurilor si introducearea inventarelor in sistemul contabil; - Confirmari de solduri clineti - funizori si punctaje cu acestia; - Intocmeste corect la termenele stabilite,verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei; - Intocmire zilnica a registrului de casa pe punctul de lucru; - Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna trimestru semestru an (rapoarte strict legate de obiectivul postului) - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri); - Evidenta gestiune:intocmire note de intrare receptie, verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de consum, verificare fise de magazie ; - Inregistrar corecta si rhivare docum ntelor contabile primar : r gistru de c sa, extrase bancare, d conturi de cheltuieli, dispozitii de pl ta, rapoarte lunare, facturi de intrare marfa si servicii, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale , etc. - Intocmirea de situatii financiare; - Mentine o legatura cu clientii si furnizorii privind facturile si plata acestora, bilete la ordin, OP-uri. Oferim: - Salariu atractiv - Loc de muncă stabil. - Lucru intr-o echipa dinamica si mediu placut; - Tichete de masa si cadou Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic sau pe whatsapp
-
Sunt in cautarea unui loc de munca part time colaborare in domeniul contabilitatii. Am deja un job full time in contabilitate de la 8-17. Ma pot ocupa atat de procesarea documentelor, cat si de inchiderile lunare, declaratii lunare trimestriale, calcul impozit venit profit. Am experienta in utilizarea programelor:Saga, Sap, Nexus ERP. Mentionez ca detin licenta Saga.
-
Societate angajeaza contabila (sau expert contabil) cu experienta de minim 10 ani Cerinte intocmire declaratii,balante,bilanturi,revisal,etc Salariu atractiv se negociaza la sediul societatii Societatea se afla in Bolintin Vale,Judetul Giurgiu