Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Disponibil din: 2021-09-03 Profesie: Contabil

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Societate angajeaza contabil economist

    Societate cu profil agricol angajeaza contabil economist. Cerinte: studii economice; cunoştinte de specialitate în domeniul financiar-contabil şi fiscal. Cv-urile se transmit la adresa de e-mail office @ agro-complex.ro

  • 12

    Camerista hotel Permanent

    Hotel Class ***Constanta angajeaza permanent camerista hotel Hotelul se afla in centrul orasului Constanta si este deschis tot timpul anului. Se ofera conditii bune de munca si salariu atractiv. Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV-ul la receptia hotelului sau la e-mail : Telefon : pentru detalii va asteptam la Hotel Class Constanta str. Rascoala din 1907 nr.1

  • Angajam contabil economist in Bacau

    CONTABIL ECONOMIST Candidat ideal: Studii superioare economice - contabilitate si informatica de gestiune; Cunostinte solide operare PC; Persoana organizata, responsabila Activitati specifice postului: Atribuții: Tine evidenta analitica a conturilor; Efectueaza punctaje cu furnizorii si clientii ori de cate ori este necesar; Asigura evidenta instrumentelor de plata; Urmareste corectitudinea inregistrarilor in fisa de furnizor client; Inregistreaza extrase de cont bancare; Efectueaza confirmari sold.

  • 1

    Contabil

    Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).

  • 7

    Angajare - Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.

  • Angajam operator calculator contabilitate primara

    Societatea comerciala Panebo Gaz S.R.L. , punct de lucru Caracal, angajeaza Operator calculator Contabilitate primara. Descrierea jobului - Operează documentele primare; - Emiterea si urmarirea documentelor financiar-contabile in relatia cu clientii, furnizorii; - İnregistreaza facturile de la furnizori; - Suport pentru echipa de vanzari; - Inregistrarea actelor; - Inregistrarea de plată; - Evidenta soldurilor (clienti si furnizori); - Verificarea si indosarierea acestora si transmiterea acestora catre biroul central; - Alte sarcini specifice departamentului de contabilitate; Candidatul ideal: - Studii medii economice - Cunoasterea aplicatiei Saga constituie un avantaj ; - Cunostinte operare PC- pachet MS Office excel; - Cunostinte de contabilitate; Oferim salariul de 4000lei brut + tichete de masa 450lei+ bonus lunar daca se atinge targhetul. Pentru mai multe detalii: ;

  • Angajez contabila

    Firma de contabilitate angajam contabila, pentru mai multe detalii sunati la numarul

  • Angajam Contabil

    Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare

  • Angajare contabil economist

    Firma de transport marfa expeditii, angajam Economist contabil cu experienta, absolvent de studii superioare economice, sa detina cunostinte solide in tot ceea ce priveste operatiunile contabile, bun cunoscator SAGA, pachet MS OFFICE, Smart Bill Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: -înregistrarea documentelor financiar-contabile; -verificarea facturilor de la furnizori; -prelucrarea informațiilor financiare; -urmărirea termenelor scadente; -întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; -înregistrare in Revisal,etc -întocmirea de balante, bilanturi, inchideri de luna, an, etc Motive să te alături echipei: Stabilitate și oportunitate Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient Ce așteptăm de la tine -Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. -Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. -Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. -Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. -Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. -Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil

  • Referent Contabil

    Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.

  • 4

    Contabil junior

    Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.

  • contabil

    Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti, sector 4 angajeaza absolvent de liceu colegiu studii universitare preferabil cu experienta pentru operarea documentelor de la clienti si indosarierea acestora;

  • 66

    Operator introducere,validare si prelucrare date/Contabil

    Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.

  • 1

    Angajare contabil

    Scc de gr 1 consumcoop Podu Iloaiei,jud. Iasi,angajeaza contabil in conformitate cu leg in vigoare. Relatii la nr de tel de mai jos.

  • contabilitate totala

    Descriere Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI ONG SA II PFA IF CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • 1

    contabilitate inclusiv e_factura

    Descriere Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI ONG SA II PFA IF CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • Contabilitate Primara

    Candidatul ideal: Cunostinte contabilitate primara; Cunostinte de limba engleza nivel mediu conversational; Cunostinte operare PC (word, excel nivel mediu); Persoana ordonata, atenta, spirit practic si operativ; Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa; Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunoasterea programului de contabilitate Saga prezinta un avantaj Studii superioare de specialitate Descrierea jobului: Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile; Emiterea si inregistrarea de facturi, avize de insotire a marfii, procese verbale de predare - primire, procese verbale de custodie; Urmarirea derularii financiare a contractelor cu furnizorii si clientii; Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor si bonuri de consum si inregistrarea lor in programul de contabilitate; Urmarirea incasarilor in termen a facturilor emise catre clienti si respectiv a platilor catre furnizori. Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata incasare si inregistrarea lor in programul de contabilitate. Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare; Intocmirea zilnica a Registrului de Casa; Intocmire si depunere declaratie Intrastat si Mediu; Transmiterea datelor statistice catre institutiile abiliate; Intocmire pontaj lunar pentru angajati; Arhivarea documentelor contabile; Inregistrarea extraselor de banca in programul de contabilitate; Transmiterea periodica de confirmari de solduri catre clienti furnizori; Colectarea si ordonarea documentelor financiar - contabile rezultate din activitatea zilnica a firmei (chitante, bonuri fiscale, facturi furnizori etc) si transmiterea lor lunara catre societatea de expertiza contabila in vederea intocmirii balantei si depunerii declaratiilor fiscale. Participa la efectuarea inventarierii patrimoniului si intocmirea documentelor necesare; Transmite expertului contabil documentele contabile pentru verificare si aprobare Verifica corectitudinea declaratiilor vamale de import si a platilor taxelor vamale; Realizeaza reconcilierea lunara a soldurilor conturilor; Elaboreaza diverse situatii pe seama informatiilor din evidenta financiar contabila; Transmite facturile emise in sistemul RO E-factura si se ocupa arhivarea acestora precum si a celor primite de la furnizori; Transmite importurile si achizitiile intracomunitare de bunuri in sistemul E-Transport in vederea obtinerea codului NUI si il comunica transportatorilor.

  • 5

    Angajez contabil junior

    Cabinet de Contabilitate situat in oras Titu, str. I.C.Visarion, nr.14 BIS, cauta sa-si mareasca echipa. Daca esti la inceput de cariera si doresti sa dobandesti abilitati practice in domeniul contabilitatii, esti colega pe care o cautam. Job-ul tau va consta in inregistrarea documentelor contabile pana la intocmirea bilantului si depunerea declaratiilor fiscale sub indrumarea contabililor seniori. Candidatul ideal este absolvent de studii superioare economice, este o fire organizata si energica, dornica sa aprofundeze in domeniul contabilitatii. Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.

  • Contabil General

    RECRUTAM Contabil General pentru o fabrica din Campulung Muscel (industria alimentara). PROFIL CANDIDAT: - diplomă în finanțe și o experiență de minim 3 ani într-o poziție similară, ideal într-un context internațional. - experiență în evaluarea metodelor contabile, a rapoartelor financiare și de control intern; - cunoasterea limbii engleze sau franceze (nivel avansat) este obligatorie, datorita contextului internațional (sediul central al Grupului este in Belgia). RESPONSABILITATI: 1. Contabilitate generala si de casa; 2. Implementare proiecte financiare noi, respectiv, implementare SAP, pentru imbunatatirea fluxurilor structurii si eficientizarea datelor contabile; 3. Colaborare interdepartamentala: pe plan intern, cu toate departamentele (Vanzari, Logistica, Aprovizionare) si pe plan extern, cu bancile si auditorii; 4. Creante Datorii HR Taxe; 5. Contabilitatea platilor clientilor si urmarirea colectarii numerarului cu sprijinul ofiterilor administrativi. SE OFERA: - Salariu NET: 8.000 RON luna; - Decontare transport; - Bonuri de masa in valoare de 30 ron zi; - Al 13-lea salariu.

Salvează căutarea