Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca in Finante, contabilitate - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam contabil

    Restaurant in zona Calea Floreasca, angajam contabil primar, program 8 ore pe zi

  • Expert Contabil

    40 de ani de experiență în domeniul contabilității

  • Director Financiar Principal (CFO) pentru Grupul Martelli Romania

    Ce trebuie să ai? Studii superioare finalizate în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe etc ). Cunostințe de legislație fiscală și cunoașterea principiilor contabile. Cunoștințe avansate de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint. Experiență de minim 3 an pe un post similar constituie un avantaj. Cunoștințe de limba engleză avansat si sau de limba italiană constituie un avantaj. Gestionare bună a timpului și flexibilitate pentru a lucra într-un mediu dinamic, cu termene strânse pentru solutionarea diverselor situatii aparute Bune abilități de analiză și raportare Ce vei face? Participi activ la definirea si implementarea strategiei financiare a companiilor din Grup Efectuezi planificarea financiara, organizarea, conducerea, controlul financiar, pregatirea rapoartelor financiare, bugetare managementul eficient al bugetelor, al cash flow-ului Analizezi indicatorilor financiari, evaluarea impactului financiar, monitorizarea indicatorilor de performanta Intocmesti si furnizezi informatiilor financiare pentru shareholders, sprijin de specialitate in adoptarea deciziilor de afaceri Propui si implementezi masurile adecvate agreate, masori si controlezi rezultatele Efectuezi managementul costurilor, maximizarea profitului, indeplinirea obiectivelor strategice. Intocmesti si urmareti permanent cash-flow-ul companiei si al grupului, intervenind cu solutii eficiente de finantare atunci cand exista o necesitate Analizezi riscurile financiare, faci recomandări și dai soluții eficiente Gestionezi bugetul și prognoza, oferi îndrumări și acorzi suport Revizuiești bugetele și previziunile Contabilizezi costurile și performanța în zona de afaceri (contribuție la contabilitatea operațională) Pregătești comparațiile țintă real și post-calcule Întocmești rapoarte pentru top management, coroborând rezultatele cu faptele Revizuiești performanța reală în comparație cu performanța bugetată Examinezi toate procesele de operare financiara, analizând rezultatele și asigurând conformitatea obiectivele Grupului Oferi analize și previziuni financiare pentru noile linii de afaceri Monitorizezi respectarea bugetului și a P&L în vederea menținerii în limitele aprobate și a previzionării riscurilor Contribui la căutarea eficienței în procesele din portofoliu pentru a îmbunătăți practicile de lucru și experiența părților interesate. Administrezi procesele de dezvoltare a afacerii și oferi consultanță cu privire la toate conturile noi Calculezi și controlezi ajustările intercompanii și de consolidare Efectuezi analize suplimentare ale datelor, prezentărilor, cazurilor de afaceri conform cerințelor top managementului Ce vei câștiga alături de noi? Investim în dezvoltarea ta profesională și de specialitate; În funcție de implicarea și perseverența ta, avem grijă să te răsplătim pe măsură. Ce oferim? Pachet financiar constituit din salariu atractiv, completat de alte facilitati (ex. : masina de srviciu) si resursele necesare indeplinirii obiectivelor. Ne dorim sa te cunoastem, asa ca aplica si vino sa te alaturi echipei noastre ! Te așteptăm sa depui CV-ul pe adresa de e-mail: și te vom contacta în cel mai scurt timp, sau sa ne poti apela la numarul de telefon .

    Repostat automat
  • Angajam Contabil Autorizat

    Societate angajeaza Contabil autorizat Cerințele minimale pentru această poziție: Studii superioare economice; Cunoştinte de operare programul Saga; Experiente necesara minim 5 ani. Persoană cu abilităţi de comunicare, atentie la detalii; Abilitate de a lucra individual dar şi în echipă; Responsabilități: -Înregistrarea în contabilitate a tuturor documentelor puse la dispoziţie,intocmire balanta si bilant.

  • 18

    Angajez

    Firma de contabilitate angajez economist cu experienta , salarii , declaratii etc, program Ecosoft , program flexibil , salariu motivant in functie de performanta , rog seriozitate.

  • 6

    Angajez economist

    Angajez economist cu experienta in domeniu.

  • 4

    Angajam operator facturare

    Companie cu 30 ani vechime angajeaza operator facturare cu experienta in lucrul cu sistemele de gestiune-contabilitate. Se ofera salariu fix, plus bonuri de masa, prime periodice, contravaloarea abonament. Sediul se afla in sos. Chitilei, sector 1, Bucuresti. Site-ul nostru este www.julienexpert.ro

  • SC BUHAIANU angajeaza operator calculator program SAGA

    SC Buhaianu angajeaza operator calculator program SAGA lamateriale de constructii pentru depozitul din zona garii Burdujeni STR Nicolae Iorga 2a Program de lucru 8-16 de luni pana vineri Salarul este 3000-3200 lei. Pentru relatii suplimentare va asteptam la sediul firmei Str Nicolae Iorga 2A Suceava (in zona garii Burdujeni)

  • 5

    Economist

    Angajam in conditii favorabile economist cu experienta de minim 3 ani in domeniul gestionarii activitatii financiar contabile. Nu excludem persoanele care au indeplinit deja conditiile de pensionare.

  • 3

    Angajăm Referent de specialitate financiar-contabilitate cu sau fără experiență!

    Manpower angajează Referent de specialitate financiar-contabilitate pentru o companie multinațională din Timișoara cu sau fără experiență! 1. Obiectivul principal al postului: -Analiza achizițiilor și livrărilor companiei din punct de vedere al tratamentului de TVA. 2. Principalele sarcini si responsabilitati ale postului: - Analiza corectitudinii facturilor de achiziții intracomunitare, achiziții intracomunitare asimilate și a facturilor de servicii prin prisma TVA; -Introducerea operativă și corectă în sistemul de întregistrare a facturilor de achiziții a elementelor obligatorii de TVA; -Colaborarea cu departamentele furnizorilor abilitate pentru asigurarea de documente de achiziții corecte și complete, cât și pentru corectarea celor neadecvate; -Listarea, colectarea, stocarea și arhivarea fizică și sau electronică a documentelor de achiziții și a celor de vânzări; -Obținerea dovezilor de scutire pentru livrările intracomunitare și a exporturilor; -întelege viziunea și misiunea grupului din care face parte și aplică cunoștințele sale în activitățile din cadrul departamentului; -Interactionează eficient, dacă este necesar, cu alte niveluri de suport din organizație; -Este responsabil de gestionarea corectă în ceea ce privește confidențialitatea informațiilor cu care intră în contact, prin specificul funcției; 3. Abilități Aptitudini: - Cunoștinte la nivel mediu de operare PC: Microsoft Office, Windows, Linus; - Abilități de învățare într-un timp scurt; - Abilități de rezolvare a problemelor într-un timp scurt; - Bune abilități de lucru în echipă; - Abilități bune de comunicare. 4. Beneficii: - Pachet salarial atractiv discutabil în funcție de experiența și cunoștințele dobândite în domeniu; - Tichete de masă de 40 lei ziua lucrătoare; - Asigurare de sanatate privată; - Al 13-lea salariu; - Tichete Cadou de Paște și de Crăciun; - Posibilitatea de dezvoltare din punct de vedere profesional; - Transport asigurat gratuit. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !

  • 66

    Operator introducere,validare si prelucrare date/Contabil

    Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.

  • Angajare contabil

    S.C. MINCOROMANIA S.R.L. firma de confectii textile , angajeaza contabil cu experienta . Relatii la telefon

  • 6

    Angajam economist-contabil

    Experienta de minim 1 an in contabilitate si cunoasterea programului SAGA Program de lucru de 8 ore.

  • Orieda Expert S.R.L. angajeaza economist contabil

    Societate de expertiza contabila cu un divers portofoliu de clienti angajeaza absolvent de studii superioare specialitatea Contabilitate si Informatica de Gestiune pentru postul de economist. Responsabilitati: - inregistrarea cronologica si sistematica a documentelor justificative in contabilitatea clientilor din portofoliul alocat, in functie de experienta si aptitudini; - verificari fise, urmarire solduri si alte activitati specifice; - listarea si indosarierea documentelor financiar-contabile; - alte activitati specifice profesiei contabile, in functie de necesitatile cabinetului. Profilul candidatului: - persoana interesata, dornica sa urmeze o cariera in domeniul contabil; - capabil sa lucreze cu termene-limita in mod rapid si corect; atent la detalii; - cunostinte temeinice de contabilitate si fiscalitate acumulate pe durata studiilor; - atitudine pozitiva si proactiva fata de provocarile zilnice; - lucreaza bine individual, constiincios si comunicativ; - capabil sa invete in permanenta lucruri noi; - spirit de initiativa, capacitate de analiza si sinteza; - nivel inalt de integritate si autonomie, respect pentru profesie. Conditii de colaborare: - contract de munca pe durata nedeterminata; - program de lucru usor flexibil; - pachet salarial negociat in raport de performanta si nivelul de implicare; - decontare transport; - sprijin in derularea activitatilor; - posibilitati de perfectionare profesionala, participari la cursuri; - mediu de lucru placut.

  • Angajez contabil cu experienta

    Suntem un grup de 5 firme, cu sediul in Craiova cu activitate in constructii si consultant. Cautam un contabil cu experienta care poate sa ni se alature la un program full time. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (Petrescu - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu alte departamente din companie.

  • Angajam contabil primar

    Cerinte: - Persoană metodică, atentă la detalii și cifre, capabilă să analizeze logic informațiile financiare; - Persoană proactivă, orientată spre propunerea de soluții pentru rezolvarea problemelor și cu capacitatea de prioritizare a sarcinilor primate; - Studii superioare; - Cunoscator al pachetului MS Office si al programului de contabilitate Saga; Responsabilitati: - Efectuarea înregistrărilor contabile uzuale ale societății privitoare la facturi clienți furnizori, extrase bancare etc. - Arhivarea corespunzatoare a documentelor financiar-contabile, a contractelor, a altor documente interne sau externe referitoare la activitatea financiară și comercială a firmei; - Verificarea corespondenței dintre facturile client furnizor și contractele aferente și sesizarea inadvertentelor, după caz; - Menținerea relației cu furnizorii și clienții; - Emite facturi către clienți în platforma Saga a companiei conform condițiilor comerciale din contracte.

  • 5

    Firma de contabilitate angajez economit-contabil

    Experienta in contabilitate de 1 an si cunoasterea porgramului de contabilitate SAGA

  • Angajam URGENT Junior Account Payable Analyst

    Manpower Romania angajeaza Junior Account Payable Analyst pentru unul dintre clientii sai, un important producator de conducte pentru forajul petrolier. Daca sunteti o persoana motivata, care are cunostiinte solide in domeniul contabilitatii si sunteti interesata sa va dezvoltati o cariera in acest domeniu, va incurajam sa aplicati. Responsabilitati: Procesarea si verificarea facturilor furnizorilor pentru a asigura acuratetea si corectitudinea datelor financiare; Monitorizarea si reconcilierea conturilor furnizorilor; Comunicarea eficienta cu furnizorii pentru rezolvarea problemelor sau intrebarilor legate de facturi sau plati; Asigurarea respectarii politicilor si procedurilor financiare interne si a reglementarilor legale in vigoare; Colaborarea cu membrii echipei financiare pentru imbunatatirea proceselor si identificarea de oportunitati de eficientizare. Cerinte: Diploma de licenta in contabilitate, finante sau domenii similare. Sunt luati in calcul si candidatii care sunt studenti la facultati in domeniile mentionate anterior; Cunostiinte solide de contabilitate si intelegerea principiilor contabile; Cunostiinte de operare PC, inclusive Microsoft Office si sisteme de contabilitate; Limba engleza: nivel mediu. Beneficii: Mediu de lucru dinamic si oportunitati de dezvoltare profesionala; Pachet salarial competitiv si beneficii suplimentare (se discuta la interviu); Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu financiar in continua crestere si de a va dezvolta cariera.

  • 2

    angajam

    CAR EUROINVEST - IFN angajeaza contabil si casier cu norma intreaga sau part time. Relatii la telefon si sau la sediul nostru din Petrosani str Carpati nr6

Salvează căutarea