Anunțuri
Finante contabilitate Disponibil din: 2021-11-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Contabil Senior si unui Contabil Junior dornici să ni se alăture unei companii care activează în domeniul externalizării serviciilor de contabilitate, consultanță fiscală, cu sediul în Zona Fundeni, Dobroesti, Ilfov. Ce îți putem noi oferi: Mediu de lucru prietenos, echipă tânără și entuziastă Proiecte variate, șansa de a acumula rapid experiență diversificată; Locație centrală accesibilă, aproape de metrou și bine conectată la mijloacele de transport în comun; Autonomie decizională și libertate de acțiune pentru clienții alocați (de la primul contact); Suport tehnic intern (când și unde este necesar) de la colegii partenerii seniori; Traininguri diverse si suport real in dezvoltarea profesională; Pachet salarial corelat cu experienta și diverse bonusuri per proiecte
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Angajam personal pentru postul de secretariat contabilitate . Cunostintele de operare cu programul SAGA pot fi un plus .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Clientul nostru, este o companie de contabilitate în dezvoltare. Responsabilități: Verificări și înregistrări contabile a documentelor și operațiunilor financiar-contabile din portofoliul de clienți alocat Întocmire declarații lunare, trimestriale Întocmire bilanț semestrial și anual Pregătire rapoarte financiare solicitate de portofoliul de clienți Operare, întocmire documente și gestionarea relațiilor cu autoritățile statului Întocmire documente diverse, arhivare documente procesate si predare documente către portofoliul de clienți Păstrează legătura cu clienții alocați Cerințe: Studii superioare a Facultatii de Științe Economice, Contabilitate și Informatică de Gestiune Minim 5 ani experiență în domeniu de activitate similar Operare pe calculator: pachetul Office [word, excel] Experiență în operări înregistrări financiar-contabile în programul SAGA Cunoaștințe despre legislația în vigoare Bune abilități de comunicare Abilități bune de organizare și atenție la detalii Sociabilă, asertivă și pasionată de contabilitate Ușor adaptabilă la sarcinile de lucru și la adaptarea în echipă Rezistență la stres, multitasking, disponibilitate pentru proiecte noi Disponibil program de 8 ore zi Luni-Vineri (09: ferta salarială: Salariu motivant 21 de zile de concediu pe an Creșteri salariale în funcție de performanță Prime de Paști și Crăciun Atmosferă placută de lucru Posibilitatea de promovare în cadrul firmei
-
Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel
-
Manpower angajează Referent de specialitate financiar-contabilitate pentru o companie multinațională din Timișoara cu sau fără experiență! 1. Obiectivul principal al postului: -Analiza achizițiilor și livrărilor companiei din punct de vedere al tratamentului de TVA. 2. Principalele sarcini si responsabilitati ale postului: - Analiza corectitudinii facturilor de achiziții intracomunitare, achiziții intracomunitare asimilate și a facturilor de servicii prin prisma TVA; -Introducerea operativă și corectă în sistemul de întregistrare a facturilor de achiziții a elementelor obligatorii de TVA; -Colaborarea cu departamentele furnizorilor abilitate pentru asigurarea de documente de achiziții corecte și complete, cât și pentru corectarea celor neadecvate; -Listarea, colectarea, stocarea și arhivarea fizică și sau electronică a documentelor de achiziții și a celor de vânzări; -Obținerea dovezilor de scutire pentru livrările intracomunitare și a exporturilor; -întelege viziunea și misiunea grupului din care face parte și aplică cunoștințele sale în activitățile din cadrul departamentului; -Interactionează eficient, dacă este necesar, cu alte niveluri de suport din organizație; -Este responsabil de gestionarea corectă în ceea ce privește confidențialitatea informațiilor cu care intră în contact, prin specificul funcției; 3. Abilități Aptitudini: - Cunoștinte la nivel mediu de operare PC: Microsoft Office, Windows, Linus; - Abilități de învățare într-un timp scurt; - Abilități de rezolvare a problemelor într-un timp scurt; - Bune abilități de lucru în echipă; - Abilități bune de comunicare. 4. Beneficii: - Pachet salarial atractiv discutabil în funcție de experiența și cunoștințele dobândite în domeniu; - Tichete de masă de 40 lei ziua lucrătoare; - Asigurare de sanatate privată; - Al 13-lea salariu; - Tichete Cadou de Paște și de Crăciun; - Posibilitatea de dezvoltare din punct de vedere profesional; - Transport asigurat gratuit. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Firma de contabilitate in perioada de extindere si dezvoltare portofoliu clienti, cauta spre angajare contabili, pentru diversele etape de lucru (secretariat si inregistrari niruri; contabil junior; contabil senior), persoane dispuse a invata sau dupa caz a prelua un portofoliu de clienti. Salariu se discuta la interviu.
-
-
Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la
-
Societatea de constructii industriale SC ANTALUS GROUP SRL, angajeaza economist. Candidatul ideal - studii superioare,experienta in posturi similare, cunostinte (MS Office) - cunostinte de contabilitate primara SAGA, resurse umane REVISAL - excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare Descrierea jobului Răspunde de evidenţa contabilă primară a societaţii (plati,contracte,garantii) Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, Efectuează inventarierea furnizorilor şi clienţilor pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară. Îndosariază documentele cu care lucrează şi supervizează arhivarea lor precum şi salvarea datelor informatice În vederea calculării salariilor : prezentarea pontajelor si a actelor necesare calcularii salariilor (contracte noi, decizii, acte aditionale, liste avans, liste prime, liste tichete masă, concedii medicale şi altele) cu 2 (două) zile inaintea datei stabilite pentru plata salariilor. CV-urile se trimit la adresa de mail ! Detalii la nr tel sau .
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Responsabilitati: Înregistrarea documentelor de intrare materii prime, materiale: facturi interne, facturi cheltuieli, extrase bancare, achiziții intracomunitare; Întocmirea documentelor de livrare facturi de ieșire interne și externe; Înregistrarea zilnică a producției realizate în contabilitate (consumuri, note predare); Realizarea de centralizatoare, analize financiare, rapoarte de activitate, situații specifice economice, documente de inventariere anual sau la nevoie; Cerinte: Absolvent ă al studiilor superioare economice, specializarea contabilitate; Experiență în contabilitate de gestiune și producție; Cunoștințe solide privind legislația contabilă; Abilități în utilizarea WinMentor și Microsoft Office; Competență în interpretarea datelor economice; Beneficii: Transport asigurat pe raza orasului la sediul din Parc Industrial Bratuleni; Reducere la achizitia de produse Misavan; Prime de vacanta si sarbatori legale, bonuri de masa in valoare de 40 lei zi; Oportunitati de dezvoltare. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic, produse de ambalare, din carton şi unică folosinţă, candele şi dispensere. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru companie ce activeaza in domeniul comertului cu bauturi. Cerinte: - absolvent studii economice contabile - experienta in domeniu - cunostinte legislative- accize - cunostinte program saga - abilitati Pc- Excel - limba engleza. Program de lucru: 8h zi. Salariul se negociaza in funnctie de experienta avuta. Va asteptam direct la sediul din Galleria Mall, Etaj, de luni pana vineri intre orele 8:30 -16:30 sau contactati-ne telefonic la numarul: .
-
Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
RECRUTAM Contabil General pentru o fabrica din Campulung Muscel (industria alimentara). PROFIL CANDIDAT: - diplomă în finanțe și o experiență de minim 3 ani într-o poziție similară, ideal într-un context internațional. - experiență în evaluarea metodelor contabile, a rapoartelor financiare și de control intern; - cunoasterea limbii engleze sau franceze (nivel avansat) este obligatorie, datorita contextului internațional (sediul central al Grupului este in Belgia). RESPONSABILITATI: 1. Contabilitate generala si de casa; 2. Implementare proiecte financiare noi, respectiv, implementare SAP, pentru imbunatatirea fluxurilor structurii si eficientizarea datelor contabile; 3. Colaborare interdepartamentala: pe plan intern, cu toate departamentele (Vanzari, Logistica, Aprovizionare) si pe plan extern, cu bancile si auditorii; 4. Creante Datorii HR Taxe; 5. Contabilitatea platilor clientilor si urmarirea colectarii numerarului cu sprijinul ofiterilor administrativi. SE OFERA: - Salariu NET: 8.000 RON luna; - Decontare transport; - Bonuri de masa in valoare de 30 ron zi; - Al 13-lea salariu.
-
angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17
-
Dorim o persoană serioasă cu experiență pentru introducerea datelor în contabilitate, program Saga relații la tel.
-
Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg sau a unei colege, absolvent a de studii superioare economice, care sa aiba cunoștințe de contabilitate si fiscalitate, sa fie o persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa, sa aiba capacitate buna de comunicare si relationare cu clientii si colegii. Ne dorim sa ne ajute cu preluarea documentelor de la clienti, cu prelucrarea lor in softurile de contabilitate (un avantaj il poate constitui experienta in softuriile de contabilitate Saga, Winmentor Adip Nexus), cu generarea declaratiilor fiscale. Ii putem oferi un pachet salarial intre in functie de performante, cunostinte si implicare, tichete de masa precum si posibilitatea de a avansa si perfectiona profesional. Ne rezervam dreptul de a selecta pentru interviu doar acele CV-uri care corepund criteriilor noastre de selectie.
-
Candidatul Ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, Contabilitate Experiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar contabil Conștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelor Responsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilor Organizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilor Deschis, implicat și proactiv Comunicativ, sociabil, capabil să asculte activ Cunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - Excel Descrierea jobului
-
Firma de constructii angajam economista cu experienta (balanta, bilant, declaratii), cu contract de munca full-time program lucru 8-16.
-
Societate de contabilitate si expertiza contabila membra Ceccar, angajeaza 1 persoana pe pozitia de contabil (cu experienta minima 3 ani) pentru inregistrarea documentelor pentru un portofoliu de clienti alocat. Program de lucru de luni-vineri intre orele 9:00-18:00 de luni-vineri. Cerinte: - studii medii / superioare profil economic-contabil; - experienta profesionala minim 3 ani (partida simpla /partida dubla ) - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); - acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor; - spirit analitic, atentie distributiva; - capacitate de organizare. Salariul se v-a stabili in urma interviului. Daca te incadrezi in profilul nostru, trimite-ne CV-ul tau pe adresa de mail: si vom fi bucurosi sa te primim in echipa noastra!
-
Cautam sa completam echipa de contabilitate-hr. Dorim o persoana responsabila, creativa si cu initiativa care sa ne ajute la introducerea documentelor in programul de contabilitate. Pe partea de HR dorim sa se ocupe de pregatirea dosarelor si depunerea lor la IGI pentru eliberarea avizelor de munca pentru cetateni straini. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, astept cu interes cv-ul tau pe email