Anunțuri
Finante contabilitate Disponibil din: 2022-04-28 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal pentru postul de secretariat contabilitate . Cunostintele de operare cu programul SAGA pot fi un plus .
-
Promovat
Angajam pentru postul de operator date-contabilitate primara, personal cu sau fara experienta, in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B, et.2 (incinta Apaca) Relatii la telefon:
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilitati: Înregistrarea documentelor de intrare materii prime, materiale: facturi interne, facturi cheltuieli, extrase bancare, achiziții intracomunitare; Întocmirea documentelor de livrare facturi de ieșire interne și externe; Înregistrarea zilnică a producției realizate în contabilitate (consumuri, note predare); Realizarea de centralizatoare, analize financiare, rapoarte de activitate, situații specifice economice, documente de inventariere anual sau la nevoie; Cerinte: Absolvent ă al studiilor superioare economice, specializarea contabilitate; Experiență în contabilitate de gestiune și producție; Cunoștințe solide privind legislația contabilă; Abilități în utilizarea WinMentor și Microsoft Office; Competență în interpretarea datelor economice; Beneficii: Transport asigurat pe raza orasului la sediul din Parc Industrial Bratuleni; Reducere la achizitia de produse Misavan; Prime de vacanta si sarbatori legale, bonuri de masa in valoare de 40 lei zi; Oportunitati de dezvoltare. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic, produse de ambalare, din carton şi unică folosinţă, candele şi dispensere. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Societatea de constructii industriale SC ANTALUS GROUP SRL, angajeaza economist. Candidatul ideal - studii superioare,experienta in posturi similare, cunostinte (MS Office) - cunostinte de contabilitate primara SAGA, resurse umane REVISAL - excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare Descrierea jobului Răspunde de evidenţa contabilă primară a societaţii (plati,contracte,garantii) Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, Efectuează inventarierea furnizorilor şi clienţilor pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară. Îndosariază documentele cu care lucrează şi supervizează arhivarea lor precum şi salvarea datelor informatice În vederea calculării salariilor : prezentarea pontajelor si a actelor necesare calcularii salariilor (contracte noi, decizii, acte aditionale, liste avans, liste prime, liste tichete masă, concedii medicale şi altele) cu 2 (două) zile inaintea datei stabilite pentru plata salariilor. CV-urile se trimit la adresa de mail !Detalii la nr tel ( .
-
Vrem să ne mărim echipa cu doi colegi care sunt la început de drum profesional i sunt dorinci să lucreze într-o echipă tânără i dinamică care activează în sectorul serviciilor de consultan ă contabilă, fiscală, salarizare i raportare. Dacă ești o persoană receptivă, proactivă, dornică să învețe și pasionată de cifre, atunci te a teptăm să ni te alături! Chiar dacă e ti la începutul carierei tale, vei avea oportunitatea de a fi implicat/ă pe diferite proiecte din portofoliul nostru, de a învăța de la colegii noștri cu experiență și de a- i aduce aportul la atingerea obiectivelor companiei, dar i a celor personale. Pe lângă salariul lunar i tichete de masă, vei beneficia de bonusuri de performan ă, cafea și ceai, fructe proaspete, lucru în sistem hibrid, atât de acasă cât i de la birou, ședințe periodice de brainstorming pe proiecte, traininguri tehnice i de softskills. În plus, vei avea ocazia de a ieși periodic din birou și de a petrece timp cu colegii tăi, precum și acces la Bookster, abonament medical sau sportiv. Dacă ești o persoană entuziastă, dornică să învețe și să se dezvolțe într-un mediu profesional și plin de energie, atunci te invităm să aplici pentru acest post la următoarea adresă de e-mail:
-
Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru companie ce activeaza in domeniul comertului cu bauturi. Cerinte: - absolvent studii economice contabile - experienta in domeniu - cunostinte legislative- accize - cunostinte program saga - abilitati Pc- Excel - limba engleza. Program de lucru: 8h zi. Salariul se negociaza in funnctie de experienta avuta. Va asteptam direct la sediul din Galleria Mall, Etaj, de luni pana vineri intre orele 8:30 -16:30 sau contactati-ne telefonic la numarul: .
-
persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca
-
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING angajează CONTABIL Locație: Str. Verii, Nr. 34, Tg. Mureș, Jud. Mureș. RESPONSABILITĂȚI: - Efectuarea înregistrărilor contabile până la nivel de balanță; - Prelucrarea producției; - Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă; - Înregistrarea avansurilor de trezorerie și decontarea acestora; - Îndosarierea și arhivarea documentelor, după înregistrare; - Respectarea prevederilor legale în domeniu, cât și procedurile interne. CERINȚE: - Studii economice superioare, preferabil Contabilitate și Informatică de Gestiune; - Experiență în domeniul contabil; - Constituie avantaj experiența în utilizarea programului informatic SAGA și cunoașterea MS Office; - Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra în echipă; - Persoană harnică, ordonată, responsabilă și atentă la detalii; - Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți. BENEFICII: - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Salariu competitiv - Tichete de masă + alte beneficii. - Perspectiva construirii unei cariere într-un domeniu în plin proces de expansiune în România; În echipa noastră, munca ta va fi apreciată. Te aşteptăm! Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon Anca Ursu, iar CV-urile se pot depune pe adresa de e-mail
-
Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel
-
Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor. Esti pasionat a de industria fashion si vrei sa activezi in cadrul unui brand de lux? Vin-o alaturi de noi! Se cauta urgent: manager vanzari cu experienta salariu oferit 4500-5000 net. Contabil 3500-4000 net Masinist croitoreasa 3500 net Locatia este in zona Izvor. Programul 9-17. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Contabil Senior si unui Contabil Junior dornici să ni se alăture unei companii care activează în domeniul externalizării serviciilor de contabilitate, consultanță fiscală, cu sediul în Zona Fundeni, Dobroesti, Ilfov. Ce îți putem noi oferi: Mediu de lucru prietenos, echipă tânără și entuziastă Proiecte variate, șansa de a acumula rapid experiență diversificată; Locație centrală accesibilă, aproape de metrou și bine conectată la mijloacele de transport în comun; Autonomie decizională și libertate de acțiune pentru clienții alocați (de la primul contact); Suport tehnic intern (când și unde este necesar) de la colegii partenerii seniori; Traininguri diverse si suport real in dezvoltarea profesională; Pachet salarial corelat cu experienta și diverse bonusuri per proiecte
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
CAR EUROINVEST - IFN angajeaza contabil si casier cu norma intreaga sau part time. Relatii la telefon si sau la sediul nostru din Petrosani str Carpati nr6
-
Promovat
Angajam personal pentru postul de secretariat contabilitate . Cunostintele de operare cu programul SAGA pot fi un plus .
-
Pensiunea Bistrita angajaza persoana pentru facturare si contabilitate primara
-
Firma de contabilitate angajez economist cu experienta , salarii , declaratii etc, program Ecosoft , program flexibil , salariu motivant in functie de performanta , rog seriozitate.
-
Firma de amenajare peisagistica angajeaza Asistent Manager, cu domiciliu in Bucuresti. Postul necesita cunostiinte de contabilitate primara, PC, word, excel, photo shop, facturare (E-factura). Carnetul de sofer categoria B prezinta un avantaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV la adresa de e-mail: sau pe whatsapp la nr. de tel :
-
Firma contabilitate angajeaza economist cu experienta pentru evidentă contabila societati. Conditii angajare: - cunostinte financiar-contabile, inclusiv balanta si bilant - cunostinte personal, Revisal. Program de lucru: Luni- Vineri 8:30-16:30. Salariu se stabileste in urma interviului. Transmitere CV email:
-
Companie cu 30 ani vechime angajeaza operator facturare cu experienta in lucrul cu sistemele de gestiune-contabilitate. Se ofera salariu fix, plus bonuri de masa, prime periodice, contravaloarea abonament. Sediul se afla in sos. Chitilei, sector 1, Bucuresti. Site-ul nostru este www.julienexpert.ro
-
angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17
-
Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
-
Suntem o firma de Expertiza contabila si contabilitate si căutăm colegi (senior & junior), care să se integreze în comunitatea noastră pentru a lucra împreună cu drag și spor. Când de acasă, când de la birou. Ne facem programul după nevoi. Avem biroul în centrul Clujului. Suntem o firmă de servicii financiar - contabile și consultanță financiară. Trimite-ne CV-ul tău pe sau aplică pe website