Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Disponibil din: 2022-05-13 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Blue Bussines

    Blue Bussines angajeaza in conditii foarte avantajoase personal cu experienta: SPECIALIST ACHIZITII; SOFER CU EXPERIENTA.  

  • Angajam contabila

    Societate comerciala angajeaza contabila cu o experienta de minim 3 ani. Conditii: Studii medii superioare de contabilitate economice; Cunoştinte: operare MS Office, legislatie contabila si fiscala, SAGA Excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza, de respectare a termenelor si de lucru in echipa; Atentie la detalii si flexibilitate in gandire; Persoana organizata, responsabila, disciplinata Descrierea jobului: Înregistrează operațiunile contabile cronologic și sistematic: facturi, casa, extrase banca de banca, credite, amortizări, asigurari, etc. Transmite expertului contabil documentele contabile pentru verificare si aprobare Urmărește încasarea la termen a facturilor de la clienți Evidenta si urmarirea cheltuielilor Intocmire facturi vanzare mijloace fixe obiecte inventar ocazional, refacturari utilitati si servicii; Asigurarea suportului in cadrul activitatii de audit financiar anual, intern sau extern; Participarea la inventarierea anuala a patrimoniului societatii. Beneficii: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata cu pachet salarial motivant Mediu de lucru profesionist, alaturi de o echipa care ofera sprijin in realizarea activitatilor Transport asigurat, sau combustibil pentru deplasare Candidatii sunt rugati sa transmita CV-ul la adresa de e-mail.

  • 6

    Inginer Proiectant CFDP_Bucuresti_4 zile pe săptămâna

    Job-   Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com

  • 20

    contabila primara

    persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca

  • 26

    Contabil cu experienta

    Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru companie ce activeaza in domeniul comertului cu bauturi. Cerinte: - absolvent studii economice contabile - experienta in domeniu - cunostinte legislative- accize - cunostinte program saga - abilitati Pc- Excel - limba engleza. Program de lucru: 8h zi. Salariul se negociaza in funnctie de experienta avuta. Va asteptam direct la sediul din Galleria Mall, Etaj, de luni pana vineri intre orele 8:30 -16:30 sau contactati-ne telefonic la numarul: .

  • Contabil Junior

    Candidatul Ideal Absolvent studii superioare de profil economic; Cel puțin 2-3 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cunostinte de operare PC si Microsoft Office; Cunoasterea programului SAGA obligatoriu; cunoștințele de operare Transart ar fi un plus Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice; Placerea de a lucra in domeniu si abilitatea de invatare si adaptare rapida; Descrierea jobului inregistrarea operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare (verificarea si inregistrarea lunara a documentele financiar-contabile aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicitarea documentelor lipsa unde este cazul; ) Calculul impozitelor si taxelor specifice fiecarui client si intocmirea declaratiilor fiscale corespunzatoare lunare, trimestriale si anuale Intocmirea statului de salarii Verificarea inchiderilor lunare si reconcilierea de conturi Intocmirea lunara a balantei de verificare Intocmirea raportarilor financiare semestriale interimare cu anexele specific arhivare documente procesate răspunde la solicitările transmise de clienți (comunică telefonic prin email adrese notificări); Mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu,transmiterea catre clienti lunar de diverse rapoarte conform procedurii societatii si specificului activitatii; Descrierea companiei Suntem o societate de contabilitate membra CECCAR cu o echipa unita si profesionista. Avem un portofoliu de societati din domenii variate, cum ar fii, magazine online, magazine cu amanuntul, depozite de comert cu ridicata si servicii diverse. Fiecare membru al echipei pe parte de contabilitate isi gestioneaza portofoliul de clienti sub supravegherea administratorului societatii. Oferta salariala Salariu in functie de competente Prime de sarbatori Tichete de masa Tichete cadou Decontare transport Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe dinamice Cursuri de dezvoltare si perfectionare Beneficii acordate Bonus de performanță Prime de sarbatori Tichete de masa Decontare transport

  • 6

    angajare contabil si inspector hr cu experienta

    angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17

  • 18

    Contabil sau economist

    Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.

  • Angajam Operator Facturare

    Compania General Agro Com Service este în căutarea unui Operator Facturare pentru a ne ajuta să menținem o evidență corectă a stocurilor! Rolul tău în companie va consta în gestionarea următoarelor responsabilități: - Intocmirea documentelor pentru primirea și vânzarea mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societății. - Gestionarea documentelor, registrelor și dosarelor. - Menținerea unui standard ridicat al calității serviciilor. La General Agro Com, punem accent pe următoarele valori: - Disponibilitate - Responsabilitate - Realizarea obiectivelor - Dorința de dezvoltare - Grija față de client În plus, pentru postul de Operator Facturare, cerem următoarele: - Experiență relevantă într-un post similar, inclusiv utilizarea de programe specifice de facturare și evidență de gestiune.-dar nu este o conditie obligatorie pentru aplicare - Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office (în special Excel și Word). -Disponibilitate la program in 3 schimburi Daca esti persoana care crezi ca ne poti ajuta sa evoluam impreuna, te asteptam la interviu la punctul de lucru al firmei din str.Transilvaniei nr.429 (vis-a-vis de fosta locatie Metro) sau suna la numarul de telefon afisat, de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-18.00.

  • operator introducere, validare si prelucrare date

    SC VOIPAN SIL SRL angajeaza Operator introducere, validare si prelucrare date Cerinte - Studii medii ,superioare; - Experienta constituie un avantaj; - Disponibilitate pentru lucru in program schimbul 2 de la ora 15.00-23.00; - Foarte bune abilitati de organizare si planificare; - Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila; - Bune cunostinte de operare PC ( Word, Excel); Atributii - Introduce documentele primare ( comenzi, facturi, avize) in sistemul de operare si le arhiveaza; - Verifica si tine evidenta stocurilor; - Preia telefonic comenzile de la clienti ; - Pastreaza relatia cu departamentul financiar-contabil si departamentul vanzari; - Arhiveaza documentele introduse (facturi, avize); - Verifica jurnalul de vanzari clienti; Se ofera : Salariu atractiv + tichete cadou ( Paste, Craciun, etc) Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail :

  • Angajam dispeceri coordonatori transport birou Braila sau Constanta

    S.C. EMDARS PROD S.R.L. cu o vechime de peste 18 ani angajeaza dispeceri transport marfa cu sau fara experienta la punctele de lucru din Braila sau Constanta . Experienta constituie avantaj salarial consistent . Cerinte : - abilitati in comunicare -capacitatea de a prelua o comanda si de a o finaliza in conditii bune . - cunostinte PC - lucrul in echipa , bunul simt si rezistenta la stres reprezinta candidatul ideal . Asteptam CV pe mail :

  • Expert Avi Consulting- Angajeaza economist

    Expert Avi Consulting este o firma de contabilitate formata dintr-o echipa de specialisti care ofera servicii de contabilitate, resurse umane si salarizare unui numar de peste 300 clienti din diverse domenii de activitate. Competenta si etica in prestarea serviciilor catre parteneri vor caracteriza in permanenta munca noastra. Responsabilitati: inregistrarea operatiunilor financiar-contabile si procesarea documentelor conform procedurilor interne stabilite operare extrase cont banci evidenta furnizori si clienti; urmarire si verificare stocuri; inregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile; asigurarea verificarii operatiunilor financiar-contabile inregistrate si analiza lunara a conturilor intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii financiar - contabile Cerinte: studii superioare in domeniul economic, specializare finante-contabilitate; experienta in contabilitate de minim 3 ani; bune cunostiinte de operare PC (Excel, Word); cunoasterea unui program de contabilitate (avantaj CBD, SAGA) cunostiinte de legislatie din domeniul financiar - contabil abilitati de organizare si planificare; spirit analitic, lucru in echipa; seriozitate. Beneficii: pachet salarial motivant tichete de masa Locatia biroului : Bucuresti, str. C-tin Noica, nr. 136, et. 2, ap. 3, sector 6.

  • 1

    Angajam contabil primar

    Firma de contabilitate angajeaza contabil primar, pentru prelucrare documente contabile, fara intocmire declaratii si bilant, avand cunostinte teoretice solide de contabilitate. Cunoasterea programului Saga si a limbii engleze reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, precum si alte beneficii ce se stabilesc in cadrul interviului.

  • 1

    anunt angajare economist cu cunostinte din domeniul constructiilor

    Firma noastra, SC 4U CONTAB PROJECT SRL, cu sediul in Constanta, este in cautarea unui contabil cu experienta pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu echipa financiar-contabila si alte departamente din companie. Oferta noastra include conditii avantajoase de munca, un salariu competitiv si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si prietenos. Va rugam sa ne treti CV-ul si o scrisoare de intentie daca credeti ca indepliniti cerintele noastre pentru aceasta pozitie.

  • 9

    Consultant accesare fonduri europene cu experienta, Asistent Manager, Contabil Economist

    Suntem o societate cu vechime si experienta pe piata muncii si dorim sa extindem echipa. Angajam o persoana cu experienta de minim 2 ani in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pe pozitie de Consultant, pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up -urilor si nu numai, te asteptam in echipa noastra. De asemeni angajam Asistent Manager cu experienta in secretariat birou min. 1 an Contabil Economist cu experienta in domeniu 3- 5 ani. Oferim salariu fix+ comision(4000-8000 lei luna) Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua

  • Angajam Contabil

    Pentru completarea echipei suntem in cautarea unei colege pentru pozitia de CONTABIL in cadrul departamentului de contabilitate. Se cere: experienta minim 1-3 ani cunostinte operare PC (Word,Excel,etc) cunoasterea soft-ului de contabilitate Expert-Contab capacitate de organizare permis de categora B Descrierea jobului: inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu prevederile legale si politicile contabile ale societatii; arhivarea documentelr financiar contabile; nir-ur si inregistrarea operatiunilor in registrul de banca si de casa. Realizarea platilor catre furnizori Pregatirea situatiilor solicitate de superiori Asigura suportul solicitat in relatia cu clientii furnizorii banca Program de lucru L- V 8-16.30 Așteptăm cv ul dvs.

  • Angajam Contabil intern

    Responsabilități: Înregistrarea și verificarea documentelor contabile. Gestionarea registrului de casă și a operațiunilor bancare. Întocmirea balanței de verificare și a situațiilor financiare periodice. Calculul și evidența salariilor. Colaborarea cu echipa de management pentru întocmirea rapoartelor financiare. Respectarea legislației fiscale și contabile în vigoare. Cerințe: Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil. Experiență de lucru de 2-5 ani în contabilitate. Cunoștințe solide de legislație fiscală și contabilă. Experiență în utilizarea programelor de contabilitate precum Saga, Smart Bill sau Nexus etc. Atenție la detalii și abilități excelente de organizare. Abilități bune de comunicare și lucru în echipă. Ce Oferim: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională și personală. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul contabil, te invităm să te alături echipei noastre !

  • 1

    Contabil senior Galati

    Suntem in cautarea unui Contabil Senior, pentru o firma de contabilitate. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare. Cerinte: Experienta in realizarea activitatilor de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel) Abilitati de comunicare si relationare Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a termenelor limita Spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii Integritate, flexibilitate in gandire Capacitatea de a pastra confidentialitatea Disponibilitate pentru a studia legislatia fiscala Responsabilitati: Inregistreaza documentele contabile (activ fixe, extrase de cont, facturi, registru si altele); Realizeaza activitati de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor pentru clienti, pregatirea analizarea declaratiilor fiscale (D100 D300 D390 D394 D101); Comunica in stil proactiv cu clientii; Administreaza situatii declaratii financiare si fiscale si rapoarte; Este interesat a de pregatirea si dezvoltarea profesionala; Colaboreaza si participa la activitatile echipei. Beneficii: Instruire si consiliere permanenta in domeniul contabil, fiscal, salarizare si resurse umane din partea expertilor contabili si a specialistilor Suport in construirea unui plan de cariera si oportunitati de dezvoltare profesionala

  • 19

    Secretara/Asistent Manager

    Firma de contabilitate angajeaza full time, Secretara/Asistent Manager. Persoana prezentabila, responsabila, organizata, atenta la detalii, comunicativa, dinamica, flexibila. Cunostinte Office si contabilitate primara. Responsabilitati:Tine evidenta corespondentei, redacteaza, indosariaza documente, emite facturi Te ateptam sa faci parte din echipa noastra!

  • 1

    Contabil senior

    CAUTAM CONTABIL CU EXPERIENTA IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL

Salvează căutarea