Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca in Finante, contabilitate - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Contabil intern

    Responsabilități: Înregistrarea și verificarea documentelor contabile. Gestionarea registrului de casă și a operațiunilor bancare. Întocmirea balanței de verificare și a situațiilor financiare periodice. Calculul și evidența salariilor. Colaborarea cu echipa de management pentru întocmirea rapoartelor financiare. Respectarea legislației fiscale și contabile în vigoare. Cerințe: Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil. Experiență de lucru de 2-5 ani în contabilitate. Cunoștințe solide de legislație fiscală și contabilă. Experiență în utilizarea programelor de contabilitate precum Saga, Smart Bill sau Nexus etc. Atenție la detalii și abilități excelente de organizare. Abilități bune de comunicare și lucru în echipă. Ce Oferim: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională și personală. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul contabil, te invităm să te alături echipei noastre !

  • Angajăm Referent de specialitate financiar-contabilitate cu sau fără experiență!

    Manpower angajează Referent de specialitate financiar-contabilitate pentru o companie multinațională din Timișoara cu sau fără experiență! 1. Obiectivul principal al postului: -Analiza achizițiilor și livrărilor companiei din punct de vedere al tratamentului de TVA. 2. Principalele sarcini si responsabilitati ale postului: - Analiza corectitudinii facturilor de achiziții intracomunitare, achiziții intracomunitare asimilate și a facturilor de servicii prin prisma TVA; -Introducerea operativă și corectă în sistemul de întregistrare a facturilor de achiziții a elementelor obligatorii de TVA; -Colaborarea cu departamentele furnizorilor abilitate pentru asigurarea de documente de achiziții corecte și complete, cât și pentru corectarea celor neadecvate; -Listarea, colectarea, stocarea și arhivarea fizică și sau electronică a documentelor de achiziții și a celor de vânzări; -Obținerea dovezilor de scutire pentru livrările intracomunitare și a exporturilor; -întelege viziunea și misiunea grupului din care face parte și aplică cunoștințele sale în activitățile din cadrul departamentului; -Interactionează eficient, dacă este necesar, cu alte niveluri de suport din organizație; -Este responsabil de gestionarea corectă în ceea ce privește confidențialitatea informațiilor cu care intră în contact, prin specificul funcției; 3. Abilități Aptitudini: - Cunoștinte la nivel mediu de operare PC: Microsoft Office, Windows, Linus; - Abilități de învățare într-un timp scurt; - Abilități de rezolvare a problemelor într-un timp scurt; - Bune abilități de lucru în echipă; - Abilități bune de comunicare. 4. Beneficii: - Pachet salarial atractiv discutabil în funcție de experiența și cunoștințele dobândite în domeniu; - Tichete de masă de 40 lei ziua lucrătoare; - Asigurare de sanatate privată; - Al 13-lea salariu; - Tichete Cadou de Paște și de Crăciun; - Posibilitatea de dezvoltare din punct de vedere profesional; - Transport asigurat gratuit. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !

  • 5

    Car-acmrr-sri-mb ifn

    CAR de pe lângă Asociația Cadrelor Militare în Rezervă și Retragere din S.R.I. achiziționează program de contabilitate pentru CAR pentru 5000 de membri.

  • 9

    Consultant accesare fonduri europene cu experienta, Asistent Manager, Contabil Economist

    Suntem o societate cu vechime si experienta pe piata muncii si dorim sa extindem echipa. Angajam o persoana cu experienta de minim 2 ani in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pe pozitie de Consultant, pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up -urilor si nu numai, te asteptam in echipa noastra. De asemeni angajam Asistent Manager cu experienta in secretariat birou min. 1 an Contabil Economist cu experienta in domeniu 3- 5 ani. Oferim salariu fix+ comision(4000-8000 lei luna) Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua

  • 1

    Contabil autorizat

    Societate angajeaza Contabil autorizat Suntem o firmă de consultanţă în management si implementare proiecte, cu experienţă în domeniu de peste 15 ani, cu un portofoliu diversificat de proiecte. Suntem o echipă entuziasta, motivata de acest domeniu, cu multiple cunostinte şi cu dorinta permanenta de a se dezvolta profesional. Suntem în căutarea unei unui coleg care să se alature echipei noastre. Cerințele minimale pentru această poziție: Studii superioare economice; Cunoştinte de operare calculator si în programul Saga (constituie avantaj); Persoană cu abilităţi de comunicare, atentie la detalii; Abilitate de a lucra individual dar şi în echipă; Responsabilități:  -Înregistrarea în contabilitate a tuturor documentelor puse la dispoziţie -Organizează, controlează si răspunde de desfăşurarea activitătii financiar-contabile a societăţii în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare până la nivel de balanţă bilanţ. -Relaţionarea cu instituţiile publice din domeniul financiar Salariul se negociază în funcție de competenţe si volumul de munca.

  • 1

    Manpower angajeaza contabil junior

    Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.

  • Angajam contabil full time

    Firma de import distributie si productie sisteme de ventilatie si electrice, angajeaza full time contabil cu experienta. Locul de munca este situat in sos. Chitilei nr.181, sector 1, Bucuresti, program luni-vineri 8,30-17.00. Salariu+bonuri de masa+decont abonament transport+abonament Medlife

  • 1

    Angajam Contabila Bucuresti Titan

    Birou de contabilitate cu sediul in Bucuresti Titan angajeaza contabila cu un minim de cunostinte in domeniu. Salariul este cuprins intre 3000 lei - 5000 lei + tichete de masa in functie de nivelul de experienta

  • 2 posturi de operator ghiseu banca Voinesti si Pucioasa

    BANCA COOPERATISTA MIHAI VITEAZUL TARGOVISTE angajeaza 2 OPERATORI GHISEU BANCA, cu program de lucru 4-6h zi, pe durata determinata de 2 ani, unul pentru PUNCTUL DE LUCRU VOINESTI SI unul pentru PUNCTUL DE LUCRU PUCIOASA - DAMBOVITA. Conditii: - studii medii; - cunostinte operare PC; - domiciliul resedinta: Voinesti sau localitatile invecinate, respectiv Pucioasa sau localitatile invecinate; - permis de conducere cat. B Experienta gestionara constituie un avantaj. CV-urile se depun la sediul central din Targoviste, Calea. Campulung, nr. 7, sau pe email clienti.at.bcmvtgv.ro pana la data de 30.06.2024. Relatii suplimentare la tel: 0_2_4_5_7_1_3_1_5_7 P

  • 13

    Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara

    Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari si alte activitati contabilitate primara. Verificare incasari de la clienti. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate si urmarirea relatiei cu acestia. Limba engleza. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6. Daca sunteti interesati va rugam trimiteti CVul la adresa

  • 1

    Angajam expert contabil.

    Firma din Timisoara, angajam expert contabil cu minim 10 ani experienta. Salariu negociabil. Pentru mai multe detalii, sunati sau lasati mesaj.

  • Controlor financiar

    Angajam Controlor financiar la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet Ms - Office (Excel), SAP - experiență minim 1 an în controlling - studii superioare - inginerie sau economie - cunoștințe de lb engleză, lb germana constituie avantaj - expertiză economică, întocmire urmărire de bugete, planuri de afaceri RESPONSABILITATI: - intocmește analize economice complexe - determină costuri pe tipuri și centre de cost - participă la întocmirea raportărilor către concern - participă la întocmirea bugetului (inclusiv întocmirea coordonarea planificării operative) și a planului de afaceri împreună cu departamentele și conducerea fabricii - controlling în cadrul companiei, inclusiv comparare necesar stare actuală, și consultanță în implementarea de măsuri pentru asigurarea rezultatelor planificate - participă la definirea și implementarea măsurilor pentru realizarea țelurilor operative - participă la conceperea și asigurarea punctelor de legătură între managementul departamentelor de producție și sistemul intern concernului - participă la certificarea indicatorilor inclusi în Premium Productivity și prelucrează datele aferente proiectului anterior menționat împreună cu celelalte departamente - colaborează la definirea, implementarea și raportarea indicatorilor de investiții (CAPEX) - participă activ la îmbunătățirea proceselor din companie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.

  • 3

    Cautam contabil

    Cautam contabil primar pentru compania noastra.

  • 1

    Economist

    Caut contabil, economist cu jumatate de norma sau norma intreaga. Locatie Timisoara langa Iulius Mol. Cunoasterea programului SAGA constituie un avantaj. Rel.la TEL sau pe Whatsapp.

  • 1

    Contabil

    Clientul nostru, este o companie de contabilitate în dezvoltare. Responsabilități: Verificări și înregistrări contabile a documentelor și operațiunilor financiar-contabile din portofoliul de clienți alocat Întocmire declarații lunare, trimestriale Întocmire bilanț semestrial și anual Pregătire rapoarte financiare solicitate de portofoliul de clienți Operare, întocmire documente și gestionarea relațiilor cu autoritățile statului Întocmire documente diverse, arhivare documente procesate si predare documente către portofoliul de clienți Păstrează legătura cu clienții alocați Cerințe: Studii superioare a Facultatii de Științe Economice, Contabilitate și Informatică de Gestiune Minim 5 ani experiență în domeniu de activitate similar Operare pe calculator: pachetul Office [word, excel] Experiență în operări înregistrări financiar-contabile în programul SAGA Cunoaștințe despre legislația în vigoare Bune abilități de comunicare Abilități bune de organizare și atenție la detalii Sociabilă, asertivă și pasionată de contabilitate Ușor adaptabilă la sarcinile de lucru și la adaptarea în echipă Rezistență la stres, multitasking, disponibilitate pentru proiecte noi Disponibil program de 8 ore zi Luni-Vineri (09: ferta salarială: Salariu motivant 21 de zile de concediu pe an Creșteri salariale în funcție de performanță Prime de Paști și Crăciun Atmosferă placută de lucru Posibilitatea de promovare în cadrul firmei

  • 4

    prestez servicii si expertize contabile

    Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel

  • Expert contabil

    Expert contabil membru CECCAR cu peste 15 ani experienta ofer servicii complete de contabilitate si fiscalitate, precum si resurse umane, avand si calitatea de IRU. Prelucrare acte, asistenta financiar-contabila, intocmire depunere declaratii, e-factura si e-transport, balanta lunara, bilant. Seriozitate, promptitudine, pret corect adaptat in functie de complexitate.

  • Contabil - angajam!

    Firma de contabilitate in perioada de extindere si dezvoltare portofoliu clienti, cauta spre angajare contabili, pentru diversele etape de lucru (secretariat si inregistrari niruri; contabil junior; contabil senior), persoane dispuse a invata sau dupa caz a prelua un portofoliu de clienti. Salariu se discuta la interviu.

  • 1

    Angajam contabil

    Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la

  • 9

    Angajare - Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.

Salvează căutarea