Anunțuri
Finante contabilitate Tip job: Full time Profesie: Contabil Salariu oferit: 900 euro-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
DESPRE NOI Larex Global Floor, lider în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolație, cu o experiență de 34 de ani, este în căutarea unui Director Economic dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastră se remarcă prin platforma sa de e-commerce online și platforma ProfiShop, angajându-se să ofere condiții salariale avantajoase, beneficii atractive și un mediu de lucru sigur și sănătos (SSM). Pentru a ne asigura de respectarea celor mai înalte standarde fiscale, beneficiem de consultanță fiscală externă. CE OFERIM Condiții salariale competitive 5000-7000lei+150 decont combustibil PROGRAM FLEXIBIL! Masă, apă, cafea și motorină lunară pentru transport la serviciu Bonusuri de performanță Mediu de lucru sigur și sănătos (SSM) Consultanță fiscală externă Oportunitati de dezvoltare profesională CERINȚE Experiență anterioară de succes în conducerea departamentului financiar sau economic Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Abilități excelente de comunicare și conducere Abilitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva probleme complexe Dorința de a contribui la dezvoltarea și creșterea companiei Experiență cu soft de contabilitate Saga (constituie un avantaj) RESPONSABILITĂȚI Supravegherea eficientă a departamentului financiar și contabil al companiei Managementul bugetelor și proiectelor financiare Dezvoltarea și implementarea strategiilor financiare pentru creșterea eficienței operaționale Monitorizarea și raportarea performanțelor financiare către conducere Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a susține obiectivele de creștere a companiei Identificarea oportunităților de economisire a costurilor și îmbunătățire a rentabilității CUM SĂ APLICAȚI Pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție care să evidențieze cum vă îndepliniți cerințele și cum vă puteți aduce contribuția în rolul de Director Economic la adresa de e-mail []. Vă rugăm să menționați subiectul e-mailului ca "Aplicare Director Economic - Numele Dumneavoastră.
-
Promovat
Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la
-
Promovat
Angajam contabil,experienta minima 2-5 ani,pentru gestionare portofoliu societati comerciale de la inregistrare documente pana la declaratii fiscale.Detinierea de permis auto categoria B reprezinta un avantaj.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate cu profil agricol angajeaza contabil economist. Cerinte: studii economice; cunoştinte de specialitate în domeniul financiar-contabil şi fiscal. Cv-urile se transmit la adresa de e-mail office @ agro-complex.ro
-
Hotel Class ***Constanta angajeaza permanent camerista hotel Hotelul se afla in centrul orasului Constanta si este deschis tot timpul anului. Se ofera conditii bune de munca si salariu atractiv. Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV-ul la receptia hotelului sau la e-mail : Telefon : pentru detalii va asteptam la Hotel Class Constanta str. Rascoala din 1907 nr.1
-
CONTABIL ECONOMIST Candidat ideal: Studii superioare economice - contabilitate si informatica de gestiune; Cunostinte solide operare PC; Persoana organizata, responsabila Activitati specifice postului: Atribuții: Tine evidenta analitica a conturilor; Efectueaza punctaje cu furnizorii si clientii ori de cate ori este necesar; Asigura evidenta instrumentelor de plata; Urmareste corectitudinea inregistrarilor in fisa de furnizor client; Inregistreaza extrase de cont bancare; Efectueaza confirmari sold.
-
Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Societatea comerciala Panebo Gaz S.R.L. , punct de lucru Caracal, angajeaza Operator calculator Contabilitate primara. Descrierea jobului - Operează documentele primare; - Emiterea si urmarirea documentelor financiar-contabile in relatia cu clientii, furnizorii; - İnregistreaza facturile de la furnizori; - Suport pentru echipa de vanzari; - Inregistrarea actelor; - Inregistrarea de plată; - Evidenta soldurilor (clienti si furnizori); - Verificarea si indosarierea acestora si transmiterea acestora catre biroul central; - Alte sarcini specifice departamentului de contabilitate; Candidatul ideal: - Studii medii economice - Cunoasterea aplicatiei Saga constituie un avantaj ; - Cunostinte operare PC- pachet MS Office excel; - Cunostinte de contabilitate; Oferim salariul de 4000lei brut + tichete de masa 450lei+ bonus lunar daca se atinge targhetul. Pentru mai multe detalii: ;
-
Firma de contabilitate angajam contabila, pentru mai multe detalii sunati la numarul
-
Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare
-
Firma de transport marfa expeditii, angajam Economist contabil cu experienta, absolvent de studii superioare economice, sa detina cunostinte solide in tot ceea ce priveste operatiunile contabile, bun cunoscator SAGA, pachet MS OFFICE, Smart Bill Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: -înregistrarea documentelor financiar-contabile; -verificarea facturilor de la furnizori; -prelucrarea informațiilor financiare; -urmărirea termenelor scadente; -întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; -înregistrare in Revisal,etc -întocmirea de balante, bilanturi, inchideri de luna, an, etc Motive să te alături echipei: Stabilitate și oportunitate Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient Ce așteptăm de la tine -Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. -Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. -Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. -Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. -Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. -Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil
-
Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.
-
Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.
-
Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti, sector 4 angajeaza absolvent de liceu colegiu studii universitare preferabil cu experienta pentru operarea documentelor de la clienti si indosarierea acestora;
-
Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
-
Scc de gr 1 consumcoop Podu Iloaiei,jud. Iasi,angajeaza contabil in conformitate cu leg in vigoare. Relatii la nr de tel de mai jos.
-
Candidatul ideal: Cunostinte contabilitate primara; Cunostinte de limba engleza nivel mediu conversational; Cunostinte operare PC (word, excel nivel mediu); Persoana ordonata, atenta, spirit practic si operativ; Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa; Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunoasterea programului de contabilitate Saga prezinta un avantaj Studii superioare de specialitate Descrierea jobului: Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile; Emiterea si inregistrarea de facturi, avize de insotire a marfii, procese verbale de predare - primire, procese verbale de custodie; Urmarirea derularii financiare a contractelor cu furnizorii si clientii; Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor si bonuri de consum si inregistrarea lor in programul de contabilitate; Urmarirea incasarilor in termen a facturilor emise catre clienti si respectiv a platilor catre furnizori. Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata incasare si inregistrarea lor in programul de contabilitate. Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare; Intocmirea zilnica a Registrului de Casa; Intocmire si depunere declaratie Intrastat si Mediu; Transmiterea datelor statistice catre institutiile abiliate; Intocmire pontaj lunar pentru angajati; Arhivarea documentelor contabile; Inregistrarea extraselor de banca in programul de contabilitate; Transmiterea periodica de confirmari de solduri catre clienti furnizori; Colectarea si ordonarea documentelor financiar - contabile rezultate din activitatea zilnica a firmei (chitante, bonuri fiscale, facturi furnizori etc) si transmiterea lor lunara catre societatea de expertiza contabila in vederea intocmirii balantei si depunerii declaratiilor fiscale. Participa la efectuarea inventarierii patrimoniului si intocmirea documentelor necesare; Transmite expertului contabil documentele contabile pentru verificare si aprobare Verifica corectitudinea declaratiilor vamale de import si a platilor taxelor vamale; Realizeaza reconcilierea lunara a soldurilor conturilor; Elaboreaza diverse situatii pe seama informatiilor din evidenta financiar contabila; Transmite facturile emise in sistemul RO E-factura si se ocupa arhivarea acestora precum si a celor primite de la furnizori; Transmite importurile si achizitiile intracomunitare de bunuri in sistemul E-Transport in vederea obtinerea codului NUI si il comunica transportatorilor.
-
Cabinet de Contabilitate situat in oras Titu, str. I.C.Visarion, nr.14 BIS, cauta sa-si mareasca echipa. Daca esti la inceput de cariera si doresti sa dobandesti abilitati practice in domeniul contabilitatii, esti colega pe care o cautam. Job-ul tau va consta in inregistrarea documentelor contabile pana la intocmirea bilantului si depunerea declaratiilor fiscale sub indrumarea contabililor seniori. Candidatul ideal este absolvent de studii superioare economice, este o fire organizata si energica, dornica sa aprofundeze in domeniul contabilitatii. Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.
-
Promovat
Angajam contabil,experienta minima 2-5 ani,pentru gestionare portofoliu societati comerciale de la inregistrare documente pana la declaratii fiscale.Detinierea de permis auto categoria B reprezinta un avantaj.
-
RECRUTAM Contabil General pentru o fabrica din Campulung Muscel (industria alimentara). PROFIL CANDIDAT: - diplomă în finanțe și o experiență de minim 3 ani într-o poziție similară, ideal într-un context internațional. - experiență în evaluarea metodelor contabile, a rapoartelor financiare și de control intern; - cunoasterea limbii engleze sau franceze (nivel avansat) este obligatorie, datorita contextului internațional (sediul central al Grupului este in Belgia). RESPONSABILITATI: 1. Contabilitate generala si de casa; 2. Implementare proiecte financiare noi, respectiv, implementare SAP, pentru imbunatatirea fluxurilor structurii si eficientizarea datelor contabile; 3. Colaborare interdepartamentala: pe plan intern, cu toate departamentele (Vanzari, Logistica, Aprovizionare) si pe plan extern, cu bancile si auditorii; 4. Creante Datorii HR Taxe; 5. Contabilitatea platilor clientilor si urmarirea colectarii numerarului cu sprijinul ofiterilor administrativi. SE OFERA: - Salariu NET: 8.000 RON luna; - Decontare transport; - Bonuri de masa in valoare de 30 ron zi; - Al 13-lea salariu.
-
RESPONSABILITATI: Electrician - Asigura prestarea serviciilor de mentenanta pentru instalatii electrice de iluminat, prize, electroalimentare - Stabileste necesitatile de reparatii in functie de starea tehnica a instalatiei electrice si executa atat reparatii, cat si reconfigurari ale instalatiilor electrice. Mecanic -Asigura buna functionalitate a echipamentelor si utilajelor de productie -Executa toate lucrarile de intretinere preventiva, reparatii curente ale masinilor si instalatiilor VA ASTEPTAM LA sediul BESTFOAM din BUZIAS, str.Principala, tel.
-
Promovat
Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la