Anunțuri
Finante contabilitate Profesie: Facturist-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, bune cunostine Excel si programe de gestiune, corectitudine, atentie Avantaje: cunoastere SmartBill, eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV scrisoare de intentie
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam contabil fix/ gestionar acte/ comenzi/ plati - pentru un depozit de materiale de constructii situat in comuna Snagov, Ilfov. Salariu foarte atractiv! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati!
-
Tahog Bal SRL Zalau angajeaza secretara pentru munca de secretariat;facturare,devize,registru de casa ,comenzi promovare firmei pe net, ect. cu experienta minima in secretariat sau fara experienta cu posibiliatea de a invata la locul de munca.Suntem la iesirea din Zalau catre SM{ langa castel} asteptam CV ul tau pe adresa noastra de mail Tel. pentru informatii .
-
Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime.
-
, Consilieri credite, Colector principal, pentru birou București Crangasi si Giulesti. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren
-
Lic 29 Instalatii , distribuitor de materiale pentru instalatii termice , angajam FACTURISTA . Se lucreaza in program de contabilitate , receptii , facturare , bonuri fiscale , de asemenea sunt necesare cunostiinte de office ( word , excel ) pentru diverse oferte , se lucreaza cu clientii. Postul necesita organizare, atentie si munca in echipa ,. Asteptam implicare , integrare intr-un colectiv dinamic si dorinta de a invata . Programul de lucru este de la ora 8-17, luni-vineri, locatia Giroc . Va rugam trimiteti atasati CV .
-
Cerințe: Absolvent ă de studii medii sau postliceale de contabilitate Curs de contabilitate primară reprezintă un avantaj Experiență profesională de minim 1 an pe o poziție similară Abilități de operare PC; Experiență operare în WinMentor Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare Descrierea job-ului: Înregistrarea facturilor primite de la parteneri și furnizori Emiterea facturilor către clienți Gestionarea E-Factura Intocmirea bonurilor de transfer, bonurilor de retur și bonurilor de consum Gestionarea registrului de casă Urmărirea și gestiunea stocurilor Întocmirea Declarației Intrasat Întocmirea Declarației de Mediu Oferim: Nivel salarial negociat în urma interviului Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Stabilitate pe termen lung Atmosferă colegială
-
SC PRINCIPIAL CONTA EXPERT SRL angajeaza cu norma intreaga operator calculator pentru introducerea in softul de contabilitate a documentelor financiare. Responsabilitati: -Asigură înregistrarea corectă și la timp a documentelor primare în softul de contabilitate SAGA; -Se preocupa de arhivarea fizică și electronică a documentelor financiar- contabile. PROFIL CANDIDAT Experiență anterioară într-o poziție similară constituie avantaj; Cunoasterea unui soft de contabilitate - Saga, Mentor, Ciel sau ERP constituie avantaj; Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple; Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Capacitatea de a respecta termene limita; Programul de lucru este de luni-vineri intre orele 9-17. Salar de incadrare: 3300 lei brut, 2129 lei net. CV-urile se pot trimite la adresa de mail:
-
Toyo Motor Broker angajează o colega entuziasta pentru echipa noastră de Back Office Broker! Descrierea postului - introduce politele de asigurare - emite borderourile de la noi din platforma - incarca borderourile la asiguratori - opereaza zilnic extrasele - incarca in platformele asiguratorilor platile clientilor - emite facturile Ce căutăm - Experiență anterioară în domeniul financiar asigurări - Abilități excelente de analiză și atenție la detalii - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona responsabilități multiple Ce oferim - Un mediu de lucru dinamic și prietenos - Salariu fix + bonuri de masa - Asigurare medicala Punct de lucru: Splaiul Unirii, 281-283 Cum poți aplica Trimite-ne CV-ul tău și o scurtă prezentare la Alătură-te echipei noastre și fii parte din povestea noastră de succes în lumea asigurărilor!