Anunțuri
Finante contabilitate Timis Profesie: Facturist-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerințe: - Emite documentele de ieșire a mărfurilor calculate pe baza adaosurilor stabilite de conducerea societății și eliberează toate actele de însoțire a mărfurilor, conform legislației în vigoare; - Utilizează conform legislației în vigoare documentele cu regim special: facturi, chitanțe, avize etc. - Urmărește activitatea lucratorilor comerciali ai societății in legatura cu stocul de marfă aflat în gestiunea lor, a respectării termenelor de plată de către clienții acestora și a întocmirii chitanțelor pentru sumele încasate. Aptitudini și competențe: - Cunostinte solide de operare in sisteme informatice & programe financiare; - Abilitate de a finaliza activitățile și de a executa mai multe sarcini simultan; - Atenție la detalii; - Experienta in contabilite gestiune; - Spirit de echipă si de inițiativă; - Persoană deschisă spre învățare, acumulare experiențe noi; Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la numărul de telefon
-
Lic 29 Instalatii , distribuitor de materiale pentru instalatii termice , angajam FACTURISTA . Se lucreaza in program de contabilitate , receptii , facturare , bonuri fiscale , de asemenea sunt necesare cunostiinte de office ( word , excel ) pentru diverse oferte , se lucreaza cu clientii. Postul necesita organizare, atentie si munca in echipa ,. Asteptam implicare , integrare intr-un colectiv dinamic si dorinta de a invata . Programul de lucru este de la ora 8-17, luni-vineri, locatia Giroc . Va rugam trimiteti atasati CV .
-
Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice si corpuri de iluminat angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare; -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC, Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-17:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV pe Publi 24, pe whatsapp sau la adresa de e-mail.
-
Suntem în căutarea unui ECONOMIST PERSOANA RECEPTIE FACTURI MARFA talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre într-o poziție pe perioadă nedeterminată. Lugoj; Full time; 1 posturi Principalele sarcini includ: Verificarea și înregistrarea facturilor de furnizori interni și externi; Verificarea și reconcilierea soldurilor cu furnizorii; Efectuezi receptia cantitativa si calitativa a marfii conform procedurilor; Efectuezi corectii pe avize in cazul in care se constata diferente intre cantitatea fizica si cea avizata; Refuzi marfa in cazul in care aceasta nu corespunde din punct de vedere cantitativ si calitativ, din punct de vedere al impachetarii sau comenzii emise; Respecti normele de depozitare si de manipulare a produselor; Respecti normele de siguranta ale alimentelor si de protectie a muncii; Anunti si colaborezi cu celelalte departamente ale societatii la rezolvarea problemelor identificate la momentul receptiei de marfa; Urmaresti si reduci la minim distrugerile si lipsurile de marfa; Anunti administratorul de stocuri in legatura cu eventualele corectii de care are nevoie; Operezi in sistem ambalajele primite si returnate la furnizori; Capacitate de organizare; Atenție către detalii; Bune cunoștințe de utilizare a calculatorului Beneficii: Contract de munca perioada nedeterminata Mediu de lucru placut Echipa dinamica Posibilitatea de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv plus bonusuri Tichete de masa