Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Profesie: Economist

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Office Admin Tax Assistant

    Companie cu sediul în Marea Britanie căutăm Office Admin Tax Assistant în regim full-time pentru o poziție remote. Nu este necesară experiență anterioară - se va oferi instruire. Căutăm persoane cu abilități de comunicare în limba engleză și competențe în utilizarea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și a fișierelor Adobe PDF. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră în limba engleză la adresa:

  • Asistent

    Caut Asistentă pentru un străin in Bucuresti Cerințe : Vorbit și scris limba Engleză cunoștințe PC nu e necesara experiență

  • Angajam economist

    Angajam economist pentru contabilitate completa ( societate de productie )

  • 5

    Economist

    Angajam in conditii favorabile economist cu experienta de minim 3 ani in domeniul gestionarii activitatii financiar contabile. Nu excludem persoanele care au indeplinit deja conditiile de pensionare.

  • 4

    Firma de contabilitate angajez economit-contabil

    Experienta in contabilitate de 1 an si cunoasterea porgramului de contabilitate SAGA

  • Angajare contabil studii superioare

    Societate comerciala cu profil vanzari marfuri en-gross si en-detail si inchirieri, angajeaza contabil cu studii superioare si vechime minima 5 ani in activitate financiar-contabila, in cadrul serviciului de contabilitate al firmei. Responsabilitati : Asigurarea controlului asupra corectitudinii documentelor conform prevederilor legislatiei in vigoare si a inregistrarilor efectuate conform principiilor contabile; Verificarea documentelor justificate pentru orice operatie care afecteaza patrimoniul societatii; Inregistrarea extraselor bancare si de trezorerie; Inregistrarea facturilor de la furnizori diversi; Inregistrarea imobilizarilor corporale, necorporale si financiare, calculul lunar de amortizare; Inregistrarea si monitorizarea decontarilor cu tertii (furnizori, clienti, buget de stat, salariati), inclusiv urmarirea avansurilor nedecontate; Intocmire si trimitere confirmari solduri parteneri si efectuarea de punctaje atunci cand este cazul. Inregistrarea lunara a statelor de salarii si verificarea informatiilor din soft cu platile efectuate catre salariati.; inregistrarea si calculul concediilor medicale; Intocmire Revisal; Inregistrarea decontarilor in cadrul grupului si cu asociatii si monitorizarea lunara a acestor solduri. Inregistrarea veniturilor si cheltuielilor in avans; Inregistrarea veniturilor si a cheltuielilor financiare si a cheltuielilor cu impozite si taxe; Corectarea erorilor de operare identificate; Solutionarea eventualelor situatii aparute cu privire la activitatea departamentului contabilitate. Verificarea inregistrarilor din gestiuni si generarea bonurilor de consum Intocmirea situatiilor solicitate de catre banci; Intocmirea cererilor pentru FNUASS; Arhivarea documentelor de inchidere lunara; Intocmirea dosarului de inventariere anuala.

  • Contabil Economist

    Candidatul Ideal studii medii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta; vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an; cunostințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer; cunostințe solide privind legislația în vigoare; capabil să lucreze atât în echipă, cât și individual; capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică; acuratețe, rapiditate, orientare spre rezultate, atenție distributive, abilități bune de comunicare Descrierea jobului verificarea si inchiderea lucrarilor de contabilitate; intocmirea bilanturilor contabile; documentare lucrari de consultanta fiscala in colaborare cu consultantii fiscali ai societatii, comunicare cu clientii. Descrierea companiei Enviro Construct, o firmă cu accent pe construcții drumuri și poduri , cu un potential mare de ascensiune, care ofera seriozitate maxima si conditii de munca foarte bune intr-un colectiv primitor.

  • 1

    Economist contabil

    Suntem o societate de contabilitate si consultanta cu o experienta de 20 de ani in domeniu si dorim sa ne marim echipa. Oferim 2 posturi de economist contabil in cadrul companiei noastre, posturi in care puteti acumula cunostinte in domeniul contabilitatii.

  • 1

    Angajez asistent manager

    Angajam asistent manager Locatia se afla in Aflumati, Ilfov- Natura Center Program de lucru L-V 09-17 Domeniul: comert cu materiale textile Cerinte: Cunoștințe in PC (word, excel) Administrarea comenzilor si a stocurilor Contabilitate primara Limba engleza

  • angajam Economist

    S.C. CFR SCRL BRASOV SA, societate cu capital de stat, angajeaza economist. Obiectul de activitatea al societatii il constituie reparatiile de locomotive si modernizari ale acestora. Cerinte minimale: absolvent studii superioare in domeniu. Dosarul aplicantului va contine cel putin: copie diploma licenta in domeniu, copie CI, CV cu date de contact (email, nr. telefon), adeverinta medic familie - apt de munca. Dosarul se va depune la sediul societatii din municipiul Brasov, str. Fundatura Harmanului nr.2, jud. Brasov, pana cel tarziu la data de 12 aprilie 2024.

  • 1

    Economist

    SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat

  • Angajez economist

    Societate angajeaza economist . Daca cunosti programul NEXUS esti in avantaj , dar nu este obligatoriu .

  • 3

    Angajam persoana pentru contabilitate primara si arhivare - cunostinte operare pc , excel

    Angajam personal -Timisoara Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - Cunoștințe: operare PC, sa cunoasca programul word, excel - Bună capacitate de organizare - Responsabilitate si seriozitate - Capacitatea de respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in soft - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate, documente - Activități administrative tel

  • Angajam persoana pentru contabilitate primara si arhivare - cunostinte operare pc , excel

    Angajam personal -Timisoara Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - Cunoștințe: operare PC, sa cunoasca programul word, excel - Bună capacitate de organizare - Responsabilitate si seriozitate - Capacitatea de respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in soft - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate, documente - Activități administrative tel

  • 6

    Angajam persoana birou contabilitate in partida simpla si arhivare

    Angajam persoana organizata si responsabila ,(contabilitate primara) , care are cunostinte operare PC , EXCEL. Atributii: introducere date, registru jurnal, registru de casa, registru de banca, arhivare. Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.

  • 1

    Expert contabil si consultant fiscal

    Expert contabil si consultant fiscal cu experienta, ofer servicii complete de contabilitate, salarizare, resurse umane si consultanta fiscala.

  • 11

    contabilitate primara

    inregistrare documente de intrare, iesire, resurse umane, etc locatie pitesti, program de 8 ore de luni pana vineri. salarizare si conditii de munca atractive si decente.

  • 9

    Societate de transport

    Mărim echipa cu o persoană cunoscătoare pe contabilitate primară emitere de facturi, comenzi să stăpânească calculatorul etc! Salar atractiv 5000-6000 ron! Tel:

  • 9

    Economist - cu sau fara experienta

    O CARIERĂ NU UN JOB! Firma de contabilitate cu sediul in Slatina recruteaza economist. Cerințe : * Cu sau fara experienta * pachet office ( word, excel) nivel mediu; *abilitati de lucru cu cifre si baze de date; * pasionat de domeniu; si interesat in construirea unei cariere. Fisa postului: * inregistrarea tuturor documentelor , in softul de contabilitate, pentru clientii societatii. * interactiunea cu clientii pentru prezentarea obligatiilor de plata legale si furnizarea de explicatii; * alte sarcini adiacente activitatii financiar-contabile; Pachet salarial * Se ofera, pentru persoanele fara experienta, training in cadrul firmei. * Salariu competitiv in functie de experienta; * bonuri de masa * Posibilitatea unei cariere in domeniu; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :

  • Firma de contabilitate, angajeaza contabil economist

    Descrierea jobului: Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti; Intocmirea si transmiterea declaratiilor 1 , intrastat si mentinerea legaturii cu ANAF si administratiile locale. Inchidere balanta lunara, elaborarea lunara de situatii financiare consolidate in Lei si Euro. Intocmirea situatiilor financiare semestriale anuale Arhivarea documentelor financiar-contabile; Mentinerea unei bune relatii cu clientii.

Salvează căutarea