Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Timis Profesie: Economist

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 8

    angajam contabila

    fabrica de paine angajeaza contabila pentru evidenta primara in contabilitate. furnizor ,facturare clienti. .avizare etc.

  • 6

    Recrutare economist contabil

    ANUNT RECRUTARE Firma de expertiza contabila si contabilitate, cu experienta in domeniu de peste 20 ani, ne straduim sa oferim clientilor nostri solutii precise si personalizate, adaptate nevoilor lor individuale. Locatie: Timisoara Pozitii disponibile: ECONOMIST CONTABIL Responsabilitati: Gestionarea unui portofoliu de clienti Suntem in cautarea unor profesionisti contabili, cu experienta in domeniul Contabilitatii si al Fiscalitatii, cu o gandire analitica, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Programul de lucru este full-time, pachet salarial motivant, zile suplimentare de concediu. Daca sunteti interesati sa va alaturati echipei noastre, va invitam sa ne transmiteti CV-ul la adresa de email:

  • 6

    Expert contabil tin contabilitatea la firme

    Expert contabil tin evidenta contabila la firme.Telefon

  • 4

    Firma de contabilitate angajez economit-contabil

    Experienta in contabilitate de 1 an si cunoasterea porgramului de contabilitate SAGA

  • 12

    Angajam Economist

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :

  • 2

    Angajam persoana pentru contabilitate primara si arhivare - cunostinte operare pc , excel

    Angajam personal -Timisoara Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - Cunoștințe: operare PC, sa cunoasca programul word, excel - Bună capacitate de organizare - Responsabilitate si seriozitate - Capacitatea de respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in soft - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate, documente - Activități administrative tel

  • Angajam persoana pentru contabilitate primara si arhivare - cunostinte operare pc , excel

    Angajam personal -Timisoara Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - Cunoștințe: operare PC, sa cunoasca programul word, excel - Bună capacitate de organizare - Responsabilitate si seriozitate - Capacitatea de respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in soft - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate, documente - Activități administrative tel

  • 5

    Angajam persoana birou contabilitate in partida simpla si arhivare

    Angajam persoana organizata si responsabila ,(contabilitate primara) , care are cunostinte operare PC , EXCEL. Atributii: introducere date, registru jurnal, registru de casa, registru de banca, arhivare. Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.

  • Contabilă - Servicii de contabilitate

    Contabilă, ofer servicii de contabilitate doar pentru SRL și PFA. Preturi negociabile in functie de volumul de activitate, plata lunară pe baza de factura fiscală. Ofer și cer seriozitate.

  • 7

    Societate de transport

    Mărim echipa cu o persoană cunoscătoare pe contabilitate primară emitere de facturi, comenzi să stăpânească calculatorul etc! Salar atractiv 5000-6000 ron! Tel:

  • 1

    Contabilitate

    Absolventă profil economic, Cunoasterea programului SAGA, doresc colaborare sau angajare într-un cabinet firmă de contabilitate. Ofer seriozitate și stabilitate.

  • 15

    Angajam Economist

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon

  • 5

    Angajam Economist Contabil

    Angajam Economist Contabil cu experienta in inregistrarea facturilor de clienti furnizori, extrase bancare, registrul de casa. De preferat cunostiinte de operare in programul NextUp (Ciel). Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon sau sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de mail

  • 9

    operator date productie si operator date(economist) cu experienta in resurse umane

    SENIN SRL unic producator in Romania, in domeniul benzilor adezive, cu o vechime pe piata de 19 ani isi mareste echipa cu : Operator date productie (etichetare si monitorizari) Cerinte: studii medii 12 clase finalizate, Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet; Profesionist in domeniul financiar contabil si resurse umane. Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare. Cerinte: Studii superioare finalizate in stiinte economice Experienta in contabilitate si resurse umane, minim 3 ani; Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet; Cunostinte legislatie fiscala, legislatie resurse umane si proceduri contabile Cunostinte pana la intocmirea balantei contabile Responsabilitati : Intocmeste documentele de personal (CIM si anexe, decizii, AA, concedieri, somaj s.a.), inregistreaza in revisal (CIM) si pe site AJOFM(disponibilitate locuri de munca) inregistreaza si verifica in contabilitate documentele de casa, banca, facturi achizitii, bonuri de consum intocmeste notele contabile aferente lucrarilor repartizate si raspunde de corectitudinea acestora; asigura suport managerului financiar privind inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli, verificarea jurnalelor de TVA si a documentelor corespunzatoare, pentru intocmirea si indeplinrea in termen a declaratiilor fiscale si a obligatiilor fata de institutiile statului si fata de terti Beneficii: Acordam tichete de masa 30 lei zi lucratoare Asiguram transportul Program de lucru 8,30 16,30 , luni - vineri Posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes; Locatie Calea Sagului, langa platforma Incontro

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Timis

Localități

Salvează căutarea