Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Profesie: Contabil

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Contabil

    Program: L-V 8:00- 16:30 Locație: Sos. Centura, nr 5 ( Clinceni- Bragadiru) Venit net lunar: 5.000 Cerințe: * Studii superioare cu profil economic finalizate;  * Experienta anterioara in contabilitate primara de minim 1-3 ani; * Experienta de lucru in Saga * Cunostinte de utilizare Excel Word Outlook medii spre avansate; * Persoana dinamica - capacitate de organizare si planificare; * Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse; * Gestionarea mai multor sarcini simultan, spirit de echipa; * Gandire analitica si atentie ridicata la detalii; Contact:

  • Anunt angajare Contabil

    Ne marim echipa! Cautam un coleg pentru pozitia de CONTABIL Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Sa fie absolvent(a) de studii economice ( de preferinta , sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Sa aiba experienta minim 2 ani in domeniul activitatii financiar-contabil; - Constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune si Resurse Umane; - Cunoastere operare PC , MS Office nivel avansat - Cunoasterea programului de contabilitate Saga, Art Soft , Revisal constituie avantaj; - Cumoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Capacitate de organizare si planificare; - Persoana cooperanta si cu spirit de echipa; - Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate; - Excelente abilitati de comunicare Descrierea jobului - Emitere facturi catre client - Inregistrarea facturilor de la funizorii interni externi in programul contabil. - Inventarierea stocurilor si introducearea inventarelor in sistemul contabil; - Confirmari de solduri clineti - funizori si punctaje cu acestia; - Intocmeste corect la termenele stabilite,verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei; - Intocmire zilnica a registrului de casa pe punctul de lucru; - Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna trimestru semestru an (rapoarte strict legate de obiectivul postului) - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri); - Evidenta gestiune:intocmire note de intrare receptie, verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de consum, verificare fise de magazie ; - Inregistrar corecta si rhivare docum ntelor contabile primar : r gistru de c sa, extrase bancare, d conturi de cheltuieli, dispozitii de pl ta, rapoarte lunare, facturi de intrare marfa si servicii, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale , etc. - Intocmirea de situatii financiare; - Mentine o legatura cu clientii si furnizorii privind facturile si plata acestora, bilete la ordin, OP-uri. Oferim: - Salariu atractiv - Loc de muncă stabil. - Lucru intr-o echipa dinamica si mediu placut; - Tichete de masa si cadou Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic sau pe whatsapp

  • 2

    Colaborare firme contabilitate job part time

    Sunt in cautarea unui loc de munca part time colaborare in domeniul contabilitatii. Am deja un job full time in contabilitate de la 8-17. Ma pot ocupa atat de procesarea documentelor, cat si de inchiderile lunare, declaratii lunare trimestriale, calcul impozit venit profit. Am experienta in utilizarea programelor:Saga, Sap, Nexus ERP. Mentionez ca detin licenta Saga.

  • 1

    Angajam contabil primar fara experienta

    Firma de consultanta si contabilitate angajeaza contabil primar fara experienta.

  • 1

    Contabil

    Firma de consultanta si contabilitate.

  • Contabil Senior

    Tip jobfull timeDescriereResponsabilitati: Intocmirea documentelor primare conform legislatiei in vigoare; Programul de gestiune cu care lucreaza compania este PLATPHORMA. Intocmirea documentelor de vanzare catre clienti; Introducerea in contabilitate a facturilor de la furnizorii externi;Introducerea notei de intrare receptie; Inregistrarea documentelor in programul de contabilitate;Arhivarea documentelor primare; Administrarea evidentei platilor conform termenelor contractuale; Cunostinte foarte bune operare PC (Office) Abilitati de comunicare si relationare; Punctualitate, seriozitate; buna organizare; spirit de echipa; atentie la detalii; Studiile superioare de specialitate (contabilitate) prezinta un avantaj, precum si cunoasterea unei limbi straine (engleza de preferinta)

  • Contabil Sef Productie

    Compania SC ERPIA SA angajeaza contabil sef productie (domeniul constructii drumuri si poduri).

  • Operator calculator

    suntem in cautarea unei colege care sa ocupe postul de operator calculator intr o firma de contabilitate.Program part tim4h zi prezenta obligatorie,experienta minim 2 ani,mediu de lucru placut,bonusuri de sarbatori,sediul Bdul Unirii,cv la adresa de email

  • 1

    Angajez absolventa științe economice

    Birou contabilitate angajez absolventa științe economice! Nu solicit experiență! Program flexibil

  • 6

    angajam contabil cu experinta

    societate de distribuție sc Hriri distribution S.R.L. angajăm contabil operatori facturare și agent de vânzări salarii avantajoase și bonusuri pt detalii doamna flori

  • 5

    Angajam economist-contabil

    Experienta de minim 1 an in contabilitate si cunoasterea programului SAGA Program de lucru de 8 ore.

  • 1

    Angajăm Contabil

    Suntem o companie de producție din Arad (Micălaca) și suntem în căutarea unui contabil cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Dacă vă interesează o provocare cu oportunități de creștere profesională, credem că acest post este pentru dvs.! Ce ne dorim de la dvs.: - Absolvent de studii superioare; - Cunoștinte de operare în Excel Word; - Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple; - Precizie, responsabilitate; - O bună organizare și gândire logică. Responsabilități: - Înregistrarea facturilor, bonurilor fiscale și a altor documente financiar-contabile; - Verificarea corectitudinii și completitudinii datelor înregistrate; - Asigurarea respectării termenelor limită pentru înregistrarea documentelor; - Întocmirea diverselor rapoarte la solicitarea superiorului; - Participarea la operațiunile contabile de închidere de lună; - Operarea jurnalului de bancă. Ce oferim: - Salariu motivant; - Tichete de masă de 30 RON zi; - Asigurare de sănătate și accidente; - Asigurarea transportului. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne sunați la numărul din imagine!

  • Angajam Specialist facturare contabilitate

    Ne mărim ECHIPA! Specialist facturare contabilitate ____ Cerințe: - cunoștințe solide și experiență anterioară în domeniul financiar-contabil - utilizarea instrumentelor software financiar-contabile - abilități bune de comunicare și atenție la detalii - respectarea termenelor limită. ____ Responsabilități: - generarea, verificarea și gestionarea facturilor și a documentelor financiar-contabile asociate - monitorizarea fluxului de facturare și reconcilierea conturilor - colaborarea strânsă cu echipele interne pentru a asigura exactitatea și corectitudinea datelor financiare - realizarea de operațiuni bancare și de cash-flow - asigurarea conformității procedurilor contabile cu legislația fiscală în vigoare. ____ Beneficii: - salariu competitiv, în concordanță cu experiența și abilitățile personale - bonusuri și prime - oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei - mediu de lucru dinamic și prietenos. ____ Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră, ne poți trimite un CV actualizat la: Email: WhatsApp: ____ Așteptăm cu nerăbdare să te alături echipei noastre HERRA Piatra Neamț!

  • Angajez contabil a

    Firma de contabilitate cauta urgent contabil a cu experienta minim 2 ani in domeniu ,preferabil cunostiinte operare in sistemul Saga

  • Economist - contabil

    Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate - profil economic - Minim 5 ani experienta in domeniul financiar-contabil. - Cunoastere operare PC - pachet MS Office (word, excel-nivel avansat, power point, outlook). - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile. - Persoana cooperanta, echilibrata. - Seriozitate, punctualitate. - Excelente abilitati de comunicare. - Atentie la detalii. - Spirit de echipa si excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza si respectarea termenelor - Experienta in domeniul productie si cunoasterea unui ERP - reprezinta avantaj. Responsabilitățile vor fi următoarele: - Introducerea tuturor documentelor contabile in ERP: facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari ,plati etc. - Activitati casierie, completare Registru de casa, efectuare incasari, - Verificarea incasarilor si a debitelor. - Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti. - Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre conducere. - Arhivarea documentelor financiar-contabile. - Participa activ la inventare si sau stocuri inopinante in punctele de lucru. -Gestioneza activitățile contabile de zi cu zi, sub îndrumarea Directorului Economic astfel încât termenele limită să fie îndeplinite Daca esti intersat a si ti se potriveste, trimite un CV la adresa de email

  • 1

    Angajam Contabil

    Angajam Contabil pentru a se alatura echipei noastre, o persoana organizata, cu pasiune pentru contabilitate, care sa isi doreasca sa invete lucruri noi si care sa corespunda urmatoarelor cerinte: Cunostinte si calificari necesare: Aplicatia de contabilitatea Saga este obligatorie. Dexteritate in operare documente pe calculator(operare rapida si atentie in procesare). Experienta de munca intr-o firma de contabilitate (constituie avantaj); Ce implica pozitia de Contabil Sa aibe cunostinte de contabilitate si un grad ridicat de independenta in indeplinirea sarcinilor. Inregistrarea documentelor in aplicatia informatica; Iata ce iti oferim: un pachet salarial motivant, competitiv pe piata, conditii excelente de lucru si un mediu placut, program de lucru 08.30-17.00, luni-vineri.

  • 4

    Angajare contabil - contabilitate primara

    Service Auto angajeaza contabil cu experienta minim 3-5 ani in evidenta contabila primara, bun cunoscator de program de gestiune stocuri, investitii. Se acorda tichete de masa. Program de lucru: de luni pana vineri de la 8.30 17.00, cu pauza de masa 30 minute Asteptam CV-ul pe email: karomcont@yah:.com

  • 1

    Angajam contabil - Gestiune restaurant

    STUDII DE SPECIALITATE ; Cunostinte bune in domeniul evidentei primare de gestiune (minim 2 ani); Cunotinte de operare PC MS Office, Word, Excel, operare in programe informatice de gestiune; Persoana organizata, meticuloasa si cu atentie la detalii; Buna capacitate de comunicare si disponibilitate pentru invatare si dezvoltare. Responsabilitati: Intocmirea operativa a stocurilor (alimentatie publica); Inregistreaza, verifica si reconciliaza tranzactiile economice in contablitatea primara (stocuri materii prime si marfa); Opereaza documente contabile (facturi si bonuri de consum) Opereaza si regleaza inventare lunare; Introduce si modifica retete alimentatie publica (restaurant) Verifica si modifica preturi de vanzare pe casele de marcat; Urmareste obtinerea in timp util a documentelor contabile; Participa la realizarea inventarierii anuale;

  • Angajam Asistent Manager

    SC. Vital Medical Center Memory SRL angajeaza asistent manager Cerinte: -studii superioare, de preferat econimice -cunostinte de contabilitate primara-constituie un avantaj -abilitati de lucru in pachetul Office.

  • Contabilitate secretariat

    Onix Sercom SRL doreste colaborarepentru servicii de contabilitate-secretariat. Angajeaza functionar pentru financiar-contabil, contabilitate primara. Cerinte : studii medii domeniul financiar-contabil, cunostinte activitati secretariat Relatii : CV la email

Salvează căutarea