Anunțuri
Finante contabilitate Bucuresti Profesie: Contabil-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CAR de pe lângă Asociația Cadrelor Militare în Rezervă și Retragere din S.R.I. achiziționează program de contabilitate pentru CAR pentru 5000 de membri.
-
Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:
-
Descriere Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI ONG SA II PFA IF CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.
-
Descriere Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI ONG SA II PFA IF CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.
-
Descriere: Birou contabilitate angajeaza Contabil primar cu atributii de secretariat si teren Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat (scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 09 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte.
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Firma de contabilitate angajeaza full time, Secretara/Asistent Manager. Persoana prezentabila, responsabila, organizata, atenta la detalii, comunicativa, dinamica, flexibila. Cunostinte Office si contabilitate primara. Responsabilitati:Tine evidenta corespondentei, redacteaza, indosariaza documente, emite facturi Te ateptam sa faci parte din echipa noastra!
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.
-
Societate comerciala, profil paza si securitate, angajeaza contabil , tinand evidenta primara, inchideri, balanta, bilant, declaratii, etc Pentru candidati de a trimite CV este la numarul de telefon afisat, pe wsp, Sunati pentru programare la interviu la adresa din Bucuresti, sector 4
-
Responsabilitati: -Evidenta contabila a trezoreriei : casa, banca, deconturi; -Evidenta contabila a furnizorilor; -Verificari fise de cont; -Diverse rapoarte financiar-contabile; -Arhivare documente contabile; Cerinte: -Studii superioare in domeniul economic, absolvite cu diploma de licenta. Constituie un avantaj absolvirea ASE-Contabilitate si informatica de gestiune; -Vechime in specialitateminim 1 an; -Cunostinte de operare PC : Windows, Microsoft Office, Internet Explorer etc.; -Cunostinte operare program de contabilitate Saga; -Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat; -Capabil sa lucreze atat in echipa, cat si individual; -Capacitatea de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica; -Abilitati bune de comunicare; -Acuratete, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva.
-
Complex hotelier Premium Wellness Sport angajeaza contabil cu experienta: Conditii: - studii superioare economice finalizate - cunostinte operare PC (Excel - avansat, sisteme informatice de contabilitate) - buna cunoastere a legislatiei fiscale nationale - capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor - spirit analitic, cu atentie la detalii - corectitudine, initiativa, proactivitate - abilitati de comunicare si lucru in echipa. Atributii: - Inregistrează corect si la timp în programul de contabilitate facturile de furnizori, extrase de banca, registru de casă si deconturi de cheltuieli ale salariatilor; -Monitorizează cheltuielile veniturile înregistrate în avans; - Procesează toate documentele aferente intrărilor-iesirilor de mijloace fixe, investitii, alte imobilizări corporale necorporale (conturi clasa 2) inclusiv amortizarea; - Intocmeste si înregistrează note contabile TVA, taxe diverse, rezultat reportat, subventii, etc; Intocmeste declaratiile lunare semestriale anuale corect si la timp; - Verifică fisa sintetica de la ANAF; - Intocmeste declaratiile privind taxele si impozitele datorate de societate la bugetul local; - Participă la întocmirea lucrarilor de închidere a exercitiului financiar-contabil; - Participă la procesul de inventariere anuală; - Participă la procesul de auditare anuală a situatiilor financiare ale societătii, colaborând cu auditorii externi;
-
Agentie de turism din Bucuresti angajeaza contabil primar. Cerinte: - persoana organizata, integra, cu un simt analitic dezvoltat, atitudine proactiva; - cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - studii universitare in domeniul economic (preferabil Contabilitate și informatica de Gestiune); - experienta in Departamentul Contabilitate-Financiar; - cunostinte operare programe de contabilitate.
-
Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza contabila cu sau fara experienta. Salariu poate ajunge pana la 1000 euro net in functie de experienta. Zona Piata Iancului, sector 2.
-
S.C. YOUNGER KAROM cu sediul in Bucuresti, sect. 2,angajeaza in conditiile legii Contabil Junior absolvent de studii superioare de specialitate. Responsabilitati : verifica si prelucreaza zilnic documente contabile; verifica solduri din balanta,casa si avansuri trezorerie; inregistrare NIR, bonuri de consum si verificare solduri de stocuri; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; gestionarea, arhivarea documentelor contabile. Contract de munca perioada nedeterminata. Program de lucru luni-vineri, 9-17. Salarizarea se discuta la interviu. Relatii si programari interviu: tel. , de luni pana vineri intre orele 10-16.
-
Expert contabil membru CECCAR cu peste 15 ani experienta ofer servicii complete de contabilitate si fiscalitate, precum si resurse umane, avand si calitatea de IRU. Prelucrare acte, asistenta financiar-contabila, intocmire depunere declaratii, e-factura si e-transport, balanta lunara, bilant. Seriozitate, promptitudine, pret corect adaptat in functie de complexitate.
-
Requirements: University graduate in an economical field (preferably in Accounting); 1-2 years of experience in a similar role; Good Accounting knowledge; Good communication skills and proactive person; Self-motivated and positive attitude; Analytical and logical thinking; Accuracy, timeliness, diligence, ability to work in a small team; Very good knowledge of Excel; Your Role: Prepares, checks and archives primary documents (supplier invoices, bank statements, receipts, other documents); Revises and registers in the accounting system all the documents received from our partners; Checks the accuracy of the registration performed; Drafts the monthly accounting reports required; Archives accounting documents (physical and electronic); Ensures fiscal compliance for the assigned tasks; Other specific operations related to accounting. What we offer: Access to learning programs; Flexible work from home policy; Medical private subscription; 7 Cards.
-
Meteora Foods SRL este o societate comerciala ce se ocupa cu importul si distributia de produse alimentare congelate si refrigerate pentru sistemul horeca.Suntem in cautarea unui coleg/colega nou pentru postul de contabil , candidatul ideal fiind o persoana serioasa, organizata si comunicativa. Atributiile principale ale postului sunt: Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare; Intocmirea NIR-uri; Inregistrarea facturilor; Analiza client/furnizor; Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si a politicilor interne in domeniul contabilitatii primare; Preluare comenzi si emite facturi catre client Intocmeste dispozitii de plata si incasari, facturi si chitante, situatia platilor si a incasarilor; Cerinte: Diploma de studii economice (calificare sau studii superioare); Experienta anterioara in contabilitate primara sau in domeniul financiar-contabil; Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului; Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; Cunostinte de operare PC si a aplicatiilor de contabilitate. Cunoasterea programului Winmentor reprezinta un avantaj Oferim -pachet salarial atractiv -tichete de masa -tichete cadou de Paste si de Craciun -prima de Paste si de Craciun Putem fi contactati la : Punctul de lucru din Bucuresti, Sos Andronache nr 203, Sector 2 Email: Telefon :
-
Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor. Esti pasionat a de industria fashion si vrei sa activezi in cadrul unui brand de lux? Vin-o alaturi de noi! Se cauta urgent: manager vanzari cu experienta salariu oferit 4500-5000 net. Contabil 3500-4000 net Masinist croitoreasa 3500 net Locatia este in zona Izvor. Programul 9-17. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:
-
Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti, sector 4 angajeaza absolvent de liceu colegiu studii universitare preferabil cu experienta pentru operarea documentelor de la clienti si indosarierea acestora;