Anunțuri
Finante contabilitate Profesie: Economist-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma cu profil de activitate de productie angajeaza Economist, la punctul de lucru din localitatea Magiresti, JUD.Bacau. Relatii la telefon .
-
Promovat
Bijuteria SORELLY Dorim sa angajam Economist Contabil Junior Ce căutăm: Student absolvent cu fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate Responsabilitati: Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile Tinerea evidentei documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri, Avize Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Contabilitate primara Inregistrarea extraselor de cont bancare Efectuearea confirmarilor de sold Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 30 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce retail - bijuterii) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 9:00 - 17:00 Bacau, Zona Autogara Bijuteria SORELLY Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal - Minim 3 ani experienta in domeniul financiar contabil; - Studii superioare economice; cunostiinte de legislatie contabila si fiscala; - Organizeaza si coordoneaza activitatea de evidenta contabila; - Colaboreaza in relatia cu furnizorii externi si interni pe segmentul aprovizionare. - Urmareste documentele de marfa si circuitul acestora - Urmareste derularea importurilor , intocmeste declaratiile IntraStat - Persoana serioasa si organizata care poate lua rapid decizii; - Abilitati de comunicare si relationare; - Experienta intr-o firma de contabilitate sau pe un post similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - Intocmirea documentelor contabile primare si inregistrarea acestora in programul informatic; - Organizarea si realizarea inventarierii periodice anuale; - Intocmirea si depunerea corecta si completa a declaratiilor, IntraStat , Mediu , receptie marfa , etc. - Respectarea termenelor de predare a documentelor, rapoartelor, declaratiilor, etc.; - Alte rapoarte si activitati specifice; Descrierea companiei ORACLE INVESTMENT comercializează în exclusivitate la preţ de producător utilaje şi echipamente profesionale de la lideri mondiali, pentru următoarele domenii : - industria alimentară şi industria hotelieră - fabrici de mezeluri şi pâine - restaurante( hotel,pensiune,motel,han,camping,casă de oaspeţi ), baruri , pizzerii , fast food , patiserii(incl.producţie) , cofetării(incl.producţie),catering , cantine etc. - magazine alimentare - depozite frigorifice - florării , etc. - dotări complete hotel, pensiuni etc.
-
Suntem in cautarea unui economist contabilitate primara talentat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre. Daca ai experienta in contabilitatea primara, aceasta este o oportunitate excelenta pentru tine. Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare, Inregistrarea corecta a documentelor primare in programul contabil( Saga), Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si contabile in vigoare, Cerinte: Experienta in contabilitatea primara si a activitatii de birou Atentie la detalii si precizie in munca Capacitatea de a lucra eficient in echipa Abilitati avansate de utilizare a calculatorului ( Excel, Word, mail) si a programului de contabilitate Saga (constituie un avantaj) Beneficii: Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist si dinamic Posibilitatea de a te dezvolta profesional si de a-ti imbunatati abilitatile in domeniul contabilitatii Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv Oferim training si suport pentru a te asigura ca te integrezi cu succes in echipa noastra Oportunitatea de a contribui la succesul si cresterea companiei noastre Transport asigurat. Daca esti o persoana organizata, atenta la detalii si pasionata de contabilitatea primara, te invitam sa aplici pentru acest post. Alatura-te echipei noastre si fii parte dintr-un mediu de lucru stimulant si plin de oportunitati.