Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Alba

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 9

    Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • 7

    Cerinte: - absolvent in domeniul financiar-contabil; - experienţă în contabilitate de minim 1 ani; - cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare; - cunostinte utilizare suita Microsoft Office; - cunostinte utilizare soft contabil constituie un avantaj; - abilitati de organizare a departamentului financiar-contabil; - abilitati organizatorice, de comunicare si leadership; - capacitate ridicata de analiza si sinteza; - constituie avantaj experienta si lucrul pe SEAP (nu este obligatoriu); - constituie avantaj experienta si lucrul cu Fondurile Europene (nu este obligatoriu). Responsabilitati: - coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din subordine); - verifica operatiunile economico- financiare ale societatii; - operatiuni legate de personal si salarii; - inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, venituri, cheltuieli, calcul si inregistrare profit, rezeve, amortizari etc; - evidenta contabila a societatii, inchideri lunare a conturilor de venituri si cheltuieli, intocmirea si depunerea declaratilor lunare, trimestriale, semestriale si anuale etc., - evidenta mijloacelor fixe, a imprumuturilor si a rambursarilor acestora; - intocmirea situatiilor financiare anuale (bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (bilant semestrial); - diverse chestionare precum si raportari catre conducerea societatii. Beneficii: - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta, incepand de la 300 euro; - contract de munca full-time sau part-time, pe perioada nedeterminata; - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes; - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • Firmă producătoare de scaune cu sediul în incinta Parcului Industrial Cugir, angajează contabil part time. Angajăm tineri absolventi în acest domeniu. Experiență în domeniul financiar-contabil constituie un avantaj. Cerințe: - bune cunoștințe de utilizare PC (Word, Excel); - capacitatea de a învăța un program software specializat de contabilitate; - cunostinte contabilitate primara Cautăm persoane responsabile, atente la detalii, analitice și cu dorința de a învăța permanent. Pentru mai multe informații ne puteți contacta la nr de telefon

  • Expert contabil efectuez servicii de contabilitate. Pret negociabil in functie de volumul de munca.

  • Firmă producătoare de scaune cu sediul în incinta Parcului Industrial Cugir, angajează contabil/economist cu experiență. Cerințe: - experiență în domeniu constituie un avantaj - bune cunoștințe de utilizare PC (Word, Excel); - capacitatea de a învăța un program software specializat de contabilitate; - cunostinte contabilitate primara - salar brut 4320 lei Cautăm persoane responsabile, atente la detalii, analitice și cu dorința de a învăța permanent. Pentru mai multe informații ne puteți contacta la nr de telefon

  • Angajăm Economist- Contabilitate generala, cu experienta. Cerinte: Studii-absolvent(a) al Facultatii de Stiinte Economice Experienta in domeniul contabil minim 5 ani Experienta in programul DACRIS constituie un avantaj Elaborarea situațiilor financiare lunare, trimestriale și anuale și a anexelor aferente acestora Întocmirea balantei de verificare si a bilantului contabil Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale Cunostinte PC(Word, Excel) Abilitati de comunicare si organizare Capacitate de adaptare la un mediu dinamic si o atitudine pro-activa Stabilitate la locul de munca Informații la telefon: Va rugam transmiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail, in vederea stabilirii unui eventual interviu

  • Salveaza cautarea