Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Alba

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 6

    Cerinte: - absolvent in domeniul financiar-contabil; - experienţă în contabilitate de minim 1 ani; - cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare; - cunostinte utilizare suita Microsoft Office; - cunostinte utilizare soft contabil constituie un avantaj; - abilitati de organizare a departamentului financiar-contabil; - abilitati organizatorice, de comunicare si leadership; - capacitate ridicata de analiza si sinteza; - constituie avantaj experienta si lucrul pe SEAP (nu este obligatoriu); - constituie avantaj experienta si lucrul cu Fondurile Europene (nu este obligatoriu). Responsabilitati: - coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din subordine); - verifica operatiunile economico- financiare ale societatii; - operatiuni legate de personal si salarii; - inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, venituri, cheltuieli, calcul si inregistrare profit, rezeve, amortizari etc; - evidenta contabila a societatii, inchideri lunare a conturilor de venituri si cheltuieli, intocmirea si depunerea declaratilor lunare, trimestriale, semestriale si anuale etc., - evidenta mijloacelor fixe, a imprumuturilor si a rambursarilor acestora; - intocmirea situatiilor financiare anuale (bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (bilant semestrial); - diverse chestionare precum si raportari catre conducerea societatii. Beneficii: - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta, incepand de la 300 euro; - contract de munca full-time sau part-time, pe perioada nedeterminata; - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes; - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • CERINTE: - experienta: Reporting & Audit 4 ani - cunostinte lb engleza - abilitati excelente in Power Point - familiarizat cu inregistrarile contabile - capacitate si cunostinte de a analiza datele financiare - licenta intr-un domeniu relevant(afaceri,finante,economie,contabilitate) - familiarizat cu gestionarea veniturilor si analiza costurilor de productie RESPONSABILITATI: - crearea rapoartelor lunare si anuale pentru a identifica rezultatele,tendintele si previziunile financiare - conduce procesul de planificare financiara si rapoarte,inclusiv procesul de bugetare. BENEFICII: - salariu motivant - bonuri de masa - prime de sarbatori - alte beneficii

  • 9

    Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • 1

    Depozit in Alba IULIA angajeaza persoana post facturare/vanzare Cunostinte minime de contabilitate primara ,gestiune .programe excel Salariu motivant si in functie de implicarea activa ! Locatie Soseaua de centura nr 35 -TRUTZI FIER FORJAT SRL Date contact Marius Cazacu Te astept si cu un cv pe

  • 2

    Atlas Imobiliare SRL angajeaza economist sau functionar cu studii si experienta in contabilitate. Limba engleza este obligatorie, iar orce alta limba straina in plus constitutie un avantaj. Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de mai jos.

  • Salveaza cautarea