Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Alba

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 5

    Cerinte: - absolvent in domeniul financiar-contabil; - experienţă în contabilitate de minim 1 ani; - cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare; - cunostinte utilizare suita Microsoft Office; - cunostinte utilizare soft contabil constituie un avantaj; - abilitati de organizare a departamentului financiar-contabil; - abilitati organizatorice, de comunicare si leadership; - capacitate ridicata de analiza si sinteza; - constituie avantaj experienta si lucrul pe SEAP (nu este obligatoriu); - constituie avantaj experienta si lucrul cu Fondurile Europene (nu este obligatoriu). Responsabilitati: - coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din subordine); - verifica operatiunile economico- financiare ale societatii; - operatiuni legate de personal si salarii; - inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, venituri, cheltuieli, calcul si inregistrare profit, rezeve, amortizari etc; - evidenta contabila a societatii, inchideri lunare a conturilor de venituri si cheltuieli, intocmirea si depunerea declaratilor lunare, trimestriale, semestriale si anuale etc., - evidenta mijloacelor fixe, a imprumuturilor si a rambursarilor acestora; - intocmirea situatiilor financiare anuale (bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (bilant semestrial); - diverse chestionare precum si raportari catre conducerea societatii. Beneficii: - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta, incepand de la 300 euro; - contract de munca full-time sau part-time, pe perioada nedeterminata; - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes; - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • 6

    Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • 3

    Candidatul ideal • absolvent al învățământului superior • cunoaștere pachet MS-Office (Excel, Word, Outlook); • persoana orientata către dezvoltare profesionala si perfecționare, capabila sa lucreze cu termene limita; • seriozitate, inițiativa si atitudine pozitiva; • abilitați de planificare si organizare ; • spirit de echipa ** experiența profesionala in domeniul contabil de minim 6 luni, cunoașterea unor programe informatice de contabilitate si cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj Descrierea job-ului • emite facturi/înregistrează încasări/plăti • realizează diverse declarații , situații, analize, • trimite amenzile soferilor catre autoritatile straine • tine legătura cu firma de contabilitate in ceea ce privesc soldurile partenerilor si reglarea acestora, acolo unde este cazul • Întocmirea contractelor individuale de munca, actelor adiționale la contractele de munca , deciziilor si altor documente legate de personal; • Înregistrarea contractelor de munca in ReviSal precum si a modificărilor ulterioare aduse contractelor de munca (acte adiționale, decizii, etc); • Întocmirea documentelor legale pentru încetarea activității salariaților – decizii si adeverințe de vechime; • Colectarea si înregistrarea corecta, completa si la timp a datelor in REVISAL (zile nemotivate, CFP, etc) • Întocmirea si evidenta datelor de expirare a certificărilor de detașare a șoferilor companiei • Introducerea in sistem a diferitelor costuri a șoferilor • Întocmirea facturilor aferente transporturilor efectuate cat si trimiterea documentelor necesare după efectuarea fiecărui transport către client Descrierea companiei Cappopera Srl este o companie dinamica de dimensiuni medii, cu activitate in permanenta dezvoltare, prezenta pe piața serviciilor de transport Express si a serviciilor de închirieri auto. Oferim stabilitate într-o companie înființata in anul 1997 Program de lucru previzibil. Sarcini provocatoare, diversificate, care presupun responsabilitate. Adresa: Str. Energiei, 6A, Alba Iulia

  • Salveaza cautarea