Termohidrofonica Grup , companie cu activitate în domeniul materialelor pentru construcții și distribuției de produse profesionale din poliuretan, își extinde echipa! Căutăm o persoană serioasă, organizată și implicată, pentru postul de:
Asistent Administrativ Gestiune și Evidență Primară (SmartBill) Cerințe:
Experiență anterioară în activități administrative, contabilitate primară sau gestiune;
Cunoștințe solide de evidență primară și utilizare a programului SmartBill (obligatoriu);
Abilități bune de lucru cu documente contabile, facturi, avize, NIR-uri etc.;
Cunoștințe de bază în domeniul gestiunii mărfurilor și materialelor de construcții avantaj;
Persoană responsabilă, atentă la detalii, ordonată și cu spirit de echipă;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail).
Responsabilități:
Înregistrarea și gestionarea documentelor de intrări ieșiri în SmartBill;
Emiterea facturilor și avizelor către clienți;
Menținerea evidenței stocurilor și colaborarea cu departamentul de vânzări;
Pregătirea documentelor pentru contabilitate;
Susținerea activităților administrative curente ale firmei.
Oferim:
Loc de muncă stabil într-o companie serioasă și în plină dezvoltare;
Program de lucru normal, într-un mediu profesionist și plăcut;
Salariu motivant, în funcție de experiență și implicare;
Posibilitate de formare și dezvoltare profesională.
Contact:
Dacă îți dorești un loc de muncă stabil, unde munca ta contează și ești pregătită să te alături unei echipe profesioniste, trimite CV-ul tău pe wathap la numarul de telefon din anunt .
Termohidrofonica Grup Profesionalism, seriozitate și performanță în fiecare zi de muncă.
ID anunț: 1722072704
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!