Full-time Contabilitate Primara
Specificații
Numele companiei
IMMERGAS ROMANIA srl
Profesie
contabil
Tip job
full time
Limbi straine
Engleza, Italiana
Locuri vacante
1
Disponibil imediat
True
Descriere
Poziție: Contabilitate primară (Full-time)
Locație: București, România
Descrierea postului:
Deoarece serviciile principale de contabilitate sunt externalizate, căutăm o persoană pentru poziția de contabilitate primară, care să gestioneze facturarea, procesele interne de contabilitate si elaborarea rapoartelor financiare
Responsabilități:
Gestionarea zilnică a operațiunilor de contabilitate primară
Emiterea și înregistrarea facturilor, menținerea evidențelor contabile
Urmărirea încasărilor și plăților
Verificarea și înregistrarea operațiunilor bancare și de casă
Monitorizarea modificărilor legislative fiscale și sprijinirea implementării acestora
Colaborarea cu firma de contabilitate principală
Organizarea și arhivarea documentelor, pregătirea rapoartelor periodice
Cerințe:
Experiență în contabilitate primară si sau contabilitate
Cunoștințe privind legislația fiscală din România
Experiență în emiterea facturilor și utilizarea sistemelor de facturare (inclusiv e-factura)
Cunoștințe bune de MS Office - Excel
Atenție la detalii, organizare și gestionarea eficientă a timpului
Abilități bune de comunicare și lucru în echipă
Limbi straine : italiana si sau engleza
Condiții de muncă:
Program full-time, lucru la birou
Locație: București
Posibilitate de colaborare pe termen lung
Aplicare:
Trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa:
Raportează
Locație: București, România
Descrierea postului:
Deoarece serviciile principale de contabilitate sunt externalizate, căutăm o persoană pentru poziția de contabilitate primară, care să gestioneze facturarea, procesele interne de contabilitate si elaborarea rapoartelor financiare
Responsabilități:
Gestionarea zilnică a operațiunilor de contabilitate primară
Emiterea și înregistrarea facturilor, menținerea evidențelor contabile
Urmărirea încasărilor și plăților
Verificarea și înregistrarea operațiunilor bancare și de casă
Monitorizarea modificărilor legislative fiscale și sprijinirea implementării acestora
Colaborarea cu firma de contabilitate principală
Organizarea și arhivarea documentelor, pregătirea rapoartelor periodice
Cerințe:
Experiență în contabilitate primară si sau contabilitate
Cunoștințe privind legislația fiscală din România
Experiență în emiterea facturilor și utilizarea sistemelor de facturare (inclusiv e-factura)
Cunoștințe bune de MS Office - Excel
Atenție la detalii, organizare și gestionarea eficientă a timpului
Abilități bune de comunicare și lucru în echipă
Limbi straine : italiana si sau engleza
Condiții de muncă:
Program full-time, lucru la birou
Locație: București
Posibilitate de colaborare pe termen lung
Aplicare:
Trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa:
ID anunț: 1756119844
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!