Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Cabinet contabilitate - prestam servicii firme mici si mijlocii, Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii * asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie * arhivarea documentelor financiar-contabile * salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern. SALARIZARE *preluarea sau intocmirea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii *intocmire state de plata si calcul contributii catre ANAF *intocmire Declaratie lunara *intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal *intocmire acte aditionale, decizii sau alte acte specifice si transmitere in Revisal *consultanta privind legislatia muncii; *intocmirea dosarului de personal *intocmirea fiselor de post *consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna *consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii *eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor Preturi avantajoase si negociabile, in functie de activitatea societatii Dvs Cu contract de prestari servicii si Factura emisa lunar Contact la email Orar: 8-22

  • 2

    Recrutăm un Economist pentru o firmă producătoare de componente pentru industria de automotive din Timișoara. Descrierea jobului Contabilitate: Emite facturile de vânzare pe baza avizelor; Înregistrează în program documentele primare; Inserează săptămânal plătile către furnizori; Urmărește încasarea facturilor clienților; Pregătește și transmite, săptămânal, documentele necesare firmei de contabilitate. Resurse Umane: Preia documentele de angajare și programează angajații la controlul de medicină a muncii; Întocmește dosarele de personal; Efectuează programările concediului de odihnă; Întocmește pontajul, în conformitate cu legislația în vigoare; Pregătește și transmite documentele necesare firmei de salarizare (cereri de lichidare, concediu de odihna, concediu fără plata, etc); Informează angajații cu privire la noutățile de interes pentru aceștia. Candidatul ideal Studii superioare de specialitate; Experiență în domeniul resurselor umane și a contabilității; Limba italiană, nivel conversațional; Cunoștințe de PC (Office, Mail, Internet); Comunicativ, responsabil și atent la detalii.

  • Expert contabil, membră CECCAR, prin Cabinet Individual Expert Contabil, ofer servicii profesionale de contabilitate, parțiale sau complete, pentru societăți comerciale, persoane fizice autorizate și cabinete individuale din Arad. Îți dorești soluții ? – Eu îți garantez rezolvarea ! CUM? Simplu! FOLOSESC LEGEA ÎN AVANTAJUL FIRMEI TALE !!! Preiau și predau documentele de la/ către clienții mei , sau poți alege să transmiți totul spre mine și îți țin contabilitatea de la distanță, oriunde ai fi ! Bineînțeles, mă deplasez, în caz de necesitate, și la sediul clientului. Pe scurt , TE SCAP DE GRIJILE FINANCIAR–CONTABILE !!! Asigur: - Pachete Complete de Servicii Fiscale, Expertiză Contabilă și Servicii Conexe . - Experiență Solidă . - Confidențialitate Maximă . - Soluții Eficiente, Personalizate . - Asistență Profesională de Înaltă Calitate . - Consultanță Financiară Modernă, în concordanță cu normele UE . Fiecare client se bucură de IMPORTANȚĂ MAXIMĂ , beneficiază din partea mea de o EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ VASTĂ și este tratat prin prisma unor CALITĂȚI UMANE DESĂVÂRȘITE . Pentru informații suplimentare, vă stau la dispoziție cu drag în intervalul orar 10:00–18:00 , de luni până sâmbătă , la numărul de TELEFON: 0736 648 851 . De ACUM , Încredințează-mi Mie Grija Contabilității Tale !

  • 10

    Caut colaborator in domeniul asigurarilor, job part-time pe baza de contract de mandat. Constituie avantaj codul RAF. Cerinte: - studii terminate ( minim bacalaureat) - varsta peste 21 ani -seriozitate, punctualitate, dorinta de afirmare Info la tel: 0742743844 Posibilitate de venituri suplimentare.

  • 4

    Caut contabil cu experiență în agricultură. Depunerea TVA-ului drept de semnătură permis auto și mașină salariu motivant

  • 7

    Angajez asistent manager pentru o firma de instalatii sanitare. Se solicita - bune cunostiinte a pachetului Microsoft Office - contabilitate primara ( nu este obligatoriu dar constituie un avantaj ) - atentie distributiva - perseverenta Programul de lucru este de L-V de la 9-18:00 cu 1 ora pauza de masa. Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon in intervalul orar 09:00 - 18:00 de L pana V.

  • 2

    Candidatul ideal: -Cunostinte de limba engleza nivel avansat; -Cunostinte operare PC (Microsoft Office); -Experienta in recrutare / selectie reprezinta un avantaj; -Abilitati de relationare si comunicare; -Sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care intra in contact -Permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj; -Bune abilitati de organizare si planificare; Descrierea jobului: -Coordonarea eficienta a resuselor umane in vederea atingerii obiectivelor privind gestionarea activitatii de recrutare, orientare profesionala si mediere a fortei de munca -Asigurarea recrutarii personalului pe baza specificatiilor postului -Plasarea fortei de munca in functie de caracteristicile personale si profesionale ale persoanei mediate, in conformitate cu cerintele postului -Pastrarea legaturii cu candidatii; -Pastrarea confidentialitatii informatiilor; -Asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor; Beneficii: -Salariu fix + tichete de masa; -Mediu de lucru placut, profesionist si dinamic; -Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala. Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon: sau la sediul din Arad, Cal. Aurel Vlaicu nr.282 la departamentul resurse umane.

  • Salveaza cautarea