Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Arad Tip job: Part time

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Prestez servicii de contabilitate primara - facturare, inregistrare facturi, receptii, operare plati si incasari prin casa si banca , evidenta facturilor neincasate si neachitate , evidenta stocurilor etc

  • Experiențe trainice SRL angajează: Manager financiar (1 post) Scopul general al postului: Coordonează activitatea financiară a întreprinderii sociale. Cunoștințe/studii: studii superioare în domeniul economic; specializări conexe domeniului financiar-contabil general, cunoștințele și experiența în domeniul financiar-contabil pentru întreprinderi sociale, ONG-uri vor constitui un avantaj. Abilități preferate: - experiență profesională în management financiar, contabilitate sau într-o poziție similară anterioară; - experiență în procese de planificare și control financiar; - abilități de comunicare și relaționare cu reprezentanți ai altor companii/firme/întreprinderi sociale, furnizori de servicii, autorități publice; - capacitate de adaptare la schimbări; - capacitate de administrare eficientă și eficace a banilor; - abilitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită; - abilități de lucru în echipă; - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet, programe și soft-uri specifice de management financiar/contabilitate etc. - capacitate de evitare a riscurilor; - cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație europeană (ex. limba engleză), cel puțin la nivel de bază; - putere de decizie și asumarea responsabilității; - spirit de observație și atenție la detalii; - orientare către soluții, rezultate și viteză de reacție. Atitudini dorite: - disciplină și autocontrol; - loialitate; - seriozitate/responsabilitate; - atitudine generală pozitivă; - toleranță, inclusiv la ambiguitate; - atitudine colaborativă. Responsabilități specifice postului: - asigurarea managementului financiar al întreprinderii sociale; - luarea de decizii financiare eficiente, gestionarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor întreprinderii sociale și a misiunii sale sociale, precum și propunerea de soluții de optimizare dpdv. financiar; - efectuarea plăților către furnizori; - efectuarea plăților salariale la termenul cuvenit, precum și a contribuțiilor și a taxelor impuse întreprinderii sociale conform legislației în vigoare; - redactarea și transmiterea rapoartele de activitate . financiar privind implementarea proiectului către finanțator; - propunerea, în baza expertizei, a bugetului de venituri și cheltuieli și supunerea lui pentru aprobare managerului/administratorului întreprinderii sociale; - preocuparea privind organizarea, conducerea și controlul activităților financiar-contabile și asigurarea evidenței contabilității conform legislației în vigoare; - asigurarea respectării principiilor economiei sociale și a legislației în vigoare privind întreprinderile sociale, . financiar-contabil, inclusiv se asigură de atingerea indicatorilor economici propuși în prezentul proiect de afaceri; - asigurarea îndeplinirii tuturor obligațiilor întreprinderii sociale față de creditorii săi (dacă e cazul); - organizarea și asigurarea reflectării realizărilor și rezultatelor economice pe baza întocmirii situațiilor financiare; - asigurarea îndeplinirii situațiilor de închidere de lună a bugetelor de venituri și cheltuieli și calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilanț, cont de profit și pierdere etc. - reprezentarea întreprinderii sociale, alături de Administrator în raporturile cu autoritățile locale și în mod special cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) și alte instituții financiare similare; - asumarea responsabilității privind corectitudinea informațiilor și a datelor din domeniul său de activitate; - organizarea și controlul inventarului general anual al întreprinderii sociale; - respectarea normelor de protecția muncii, măsurilor de aplicare a acestora precum și a normelor PSI, conform legislației în vigoare.

  • Prestez servicii contabilitate primara - facturare, inregistrare facturi, receptii , operare plati si incasari prin casa si banca,evidenta facturilor neicasate si neachitate, evidenta stocurilor etc

  • Ofer servicii contabilitate.

  • Salveaza cautarea