Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Galati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Post vacant: contabil junior în cabinet de prestări servicii în domeniul contabilitate -fiscalitate CERINTE OBLIGATORII -Absolvent de studii economice de profil.( de preferinta superioare sau student la o facultate de profil) absolvent care sa cunoasca funcțiile conturilor , să aibă noțiuni de fiscalitate!!!!! (Daca ai terminat o facultate in domeniu si nu stii lucrurile basic din contabilitate ..-nu răspunde anunțului ! ) -Pachetul Microsoft Office la nivel mediu -Abilitati reale de organizare si coordonare. -Abilitati de comunicare, lucru in echipa. -Onestitate, responsabilitate, amabilitate, seriozitate -Disponibilitate la program full-time Luni-Vineri 8:00-16:30 Descrierea jobului RESPONSABILITATI: -Operarea zilnică și verificarea documentelor contabile in Gestiune 3.0 , Saga C , Saga PS -Urmarirea respectarii procedurilor de lucru pe linia financiar contabila -Mentinerea legaturii cu celelate departamente ale firmei in vederea realizarii obiectivelor. -Disponibilitatea de a învăța în mod continuu și de a fi in pas cu modificarile legislației fiscale . Crezi ca ți-ar fi potrivit ? Trimite e-mail la : sau sună la in intervalul orar 10-16

  • 1

    Restaurant Stage angajeaza persoana pentru contabilitate primara. Daca esti serios, responsabil si inveti repede te asteptam sa faci parte din echipa noastra.

  • 1

    Ne marim echipa!!! Ești entuziast/ă și dornic/ă de perfecționare,te așteptăm în echipa noastră! Ce dorim: Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în domeniul economic și/sau financiar; Cel puțin 3 ani de experiență profesională în domeniul economic și/sau financiar; Experiență profesională specifică în calitate de expert financiar în proiecte finanțate din fonduri europene; Cunoștințe foarte bune operare calculator Office (Word, Excel, Power Point), Internet, E-mail; Adaptabilitate, capacitate de lucru in echipă și respectare de termene limită; Persoană dinamică, ambițioasă și eficientă, orientată către rezultat. Descrierea jobului Studierea și aplicarea prevederilor contractelor de servicii, lucrări și furnizare, ale Deciziei și Contractului de Finanțare, alte documente relevante din cadrul proiectului; Întocmirea rapoartelor privind monitorizarea și urmărirea derulării aspectelor financiare (plăți) aferente contractelor de servicii, lucrări și furnizare implementate în cadrul proiectelor semnate cu beneficiarii; Întocmirea documentației necesare depunerii Cererilor de Plată, Cererilor de Rambursare si Cererilor de Prefinanțare, încarcarea acestora in MySMIS; Suport în stabilirea categoriilor de cheltuieli eligibile aferente contractelor de servicii, lucrări și furnizare care se vor implementa în cadrul Proiectului; Elaborare draft raport de progres conform procedurilor de implementare ale Contractului de finanțare; Verificarea documentelor de plată depuse în cadrul contractelor de servicii, lucrări i furnizare și acordare suport pentru întocmirea rapoartelor financiare aferente contractelor care se implementează în cadrul Proiectului (inclusiv păr ile relevante din documente de monitorizare, raportare etc.), împreună cu personalul responsabil din cadrul UIP, la sediul Beneficiarului; Întocmirea rapoartelor, în conformitate cu cerințele din proiect. Ce oferim: Mediu de lucru atractiv, colegi tineri plini de energie, program de luni pana vineri, sarbatori legale libere, Prime Paste, Craciun, Prima de proiect la succes, salariu motivant, bonuri de masa, posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul firmei, programe de training si acoperire costuri certificari profesionale.

  • 2

    Cautam o persoana cu experienta de minim 1 an in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up urilor te asteptam in echipa noastra. Oferim salariu fix+ comision Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua CV- detaliat la

  • 3

    IFN, angajeaza Casier. Responsabilitati: - Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie. - Intocmeste corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; - Verifica intocmirea corecta a borderourilor si a chitantelor anexate si inregistreaza aceste documente; - Incaseaza sumele de bani, prin numarare faptica, in prezenta persoanelor care platesc. - Intocmeste zilnic Registrul de casa - Raspunde de exactitatea calculelor din documentele intocmite; - Responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala - Ofera suport, prin activitatea sa, colegilor si clientilor Relatii la tel E_mail:[email protected]

  • Cautam Contabil/a Galati CANDIDATUL IDEAL Experienta in gestionarea si realizarea evidentelor contabile Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii Excelente capacitati comunicationale si relationale Capacitate d lucru în echipă i individual Atentie la detalii si acuratete in lucru, gandire logica si sistematica. DESCRIERE ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI : Verifica existenta documentelor justificative, intocmirea in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si inregistrarea acestora in evidenta contabila cronologic, sistematic si pe centre de cost. Ce oferim: Salariul conform eficientei muncii prestate Crestere proportionala a salariului, luandu-se in calcul eficienta muncii si loialitatea; Cursuri de perfectionare; Stabilitate, intr-o companie care isi desfasoara cu succes activitatea din 1994; Posibilitatea de promovare; Program: L-V 08:30 17:00 Compania pentru care recrutam: companie furnizoare de marfuri, produse si servicii constructii, mobilier si amenjari interioare Daca doresti sa lucrezi cu noi si te potrivesti (in cea mai mare parte) cu descrierea, asteptam CV-ul tau la [email protected] Ne poti contacta/mesaj/whatsapp: #galati #job #contabil #economist #accountant #financiar

  • Firma de transport marfa cu vechime de 15 ani , angajam o persoana cu experienta in facturare si contabilitate primara pe termen lung: DESCRIEREA JOBULUI: sa se factureze zilnic cursele efectuate ( in Smart Bill) operare pe calculator medie spre avansata ( tabele in excel) sa se aranjeze actele de transport in dosare sa se trimita facturile si actele de transport clientilor prin e-mail si posta sa se intocmeasca comenzi de transport sa se faca consumul la soferi fise clienti , furnizori Un avantaj ar fi experienta in domeniul transporturilor. Se ofera: salariu net 2300lei program de 8 h de luni pana vineri CV-urile se pot trimite la :

  • 7

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare; Salariu fix+bonuri de masa

  • 1

    ANGAJAM CONTABIL CU EXPERIENTA.TEL.

  • 1

    CANDIDATUL IDEAL: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in activitate minimum 3 ani; - Cunostinte operare PC - Spirit organizatoric, rigurozitate; - Capacitate de respectare a termenelor limita; - Capacitate de sinteza, atentie la detaliu; - Disponibilitate la program prelungit; - Permis conducere cat. B; - Cunostinte limba engleza mediu RESPONSABILITATI: - Intocmirea de oferte catre clienti - Intocmirea de contracte cu clienti - Intocmirea facturilor - Intocmirea rapoartelor la finalizarea lucrarilor - Intocmirea comenzilor catre furnizori - Corespondenta cu tertii, pentru asigurarea corectitudinii datelor si documentelor transmise; - Intocmirea actelor de personal BENEFICII: - Pachet salarial motivant corelat cu performanta; - Posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale. DESCRIEREA COMPANIEI: Firma de constructii:

  • Angajam contabil pentru contabilitate primara. Postul nu necesita studii superioare. Adresa : Str. Al. Moruzzi nr.19, Galati Program de lucru : 8.30-17, sambata, duminica si sarbatorile legala sunt libere. Tel : Mobil :

  • 1

    Candidatul ideal Studii economice superioare; Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara (legislatie financiar-contabila; contabilitate financiara si d gestiune); Cunoasterea standardelor d contabilitate romaneasca, a legii contabilitatii, a Codului Fiscal, a normelor d aplicare a acestuia, a reglementarilor contabile privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare, a reglementarilor privind intocmirea inregistrarea si organizarea documentelor si registrelor contabile; Experienta anterioara in efectuarea de controale de gestiune constituie un avantaj; Competente excelente d utilizare a programelor d contabilitate si d operare PC (Windows, Word, Excel, Power Point); Limba engleza Nivel mediu. Descrierea jobului Verifica modul de respectare a dispozitiilor legale si a Procedurilor de lucru privind gestionarea marfurilor si evidenta tehnico- operativa a acestora; Efectueaza inventarierea periodica programata a gestiunilor conform dispozitiilor legale si a Procedurilor de inventariere adoptate de catre societate; Efectueaza inventarierea patrimoniului societatii conform dispozitiilor legale; Adopta masuri pentru prevenirea, descoperirea si recuperarea pagubelor, pentru stabilirea raspunderilor privind diminuarea patrimoniului sau ca urmare a efectuarii de cheltuieli neproductive.

  • 1

    Firma angajeaza contabila cu experienta. Relatii la tel

  • Cerinte: Studii superioare economice obligatoriu specializarea contabilitate; Experiența: obligatoriu 5 ani în activități de contabilitate si economico-financiare; Cunoștinte avansate de operare MS Office (Excel, Word); Rutină în operațiuni de închidere bilanț și balanță, inclusiv operare; Bună cunoaștere a legislației financiar contabile și preocupare permanentă pentru noutățile apărute în domeniu; Persoană organizată, responsabilă, ambițioasă, dinamică, orientată spre atingerea obiectivelor; Limba engleză la nivel avansat; Cunoașterea programului SAP constituie un avantaj; Responsabilităti: Transmite soldul lunar, contul de profit (P&L), pierderile lunare conducerii superioare și autorităților; Gestionați și depuneți declarațiile fiscale obligatorii: TVA, impozit etc. Controlează inventarul, veniturile și plățile; Întocmește rapoarte financiare lunare și trimestriale către conducerea superioară; Dezvoltarea si implementarea procedurilor de control financiar intern; Asigurarea conformității companiei cu toate cerințele financiare, contabile, legislative, fiscale și de reglementare; Gestionați sistemele de contabilitate financiară, monitorizare și raportare ale companiei; Mentine si actualizeaza sistemele informatice in functie de schimbarile economice si tehnologice; Organizarea procesului de control bugetar și optimizare a costurilor; Asista si gestioneaza controalele financiare de catre organizatiile de stat; Trimiteți situații financiare; Identificați și raportați sectoarele care pot fi îmbunătățite din perspectivă contabilă; Participați la analiza strategică a datelor, cercetare și modelare pentru conducerea companiei; Sprijină analiza proiectelor, validarea planurilor și solicitările ad-hoc. Abilităti: Capacitate de analiza si sinteza, decizie și asumarea responsabilității; Capacitate de a îndeplini sarcinile de serviciu în conditii de stres, cu respectarea termenelor limită; Abilită i de planificare i organizare; Capacitate de învă are si preocupare pemanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual; Oferta: Pachet salarial atractiv, corelat cu nivelul de experiență și cunoștințele candidatului; Mediu de lucru profesional; Oportunităti de dezvoltare a carierei.

  • Cabinet Expert Contabil oferim o gama larga de servicii in domeniul financiar contabil: -intocmirea bilantului de lichidare pt ONRC: - inregistrari documente primare; -intocmirea jurnalelor de vanzari si cumparari; -stabilirea TVA de plata/recuperat; -intocmirea registrelor contabile si a balantelor de verificare lunare; -intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitele si taxele; -intocmirea si depunerea situatiilor financiare si a raportarilor anuale. De asemenea oferim servicii privind personalul si salarizarea: -intocmirea pontajelor; -intocmirea statelor de plata; -calcularea impozitelor si contributiilor aferente salariilor; -intocmirea contractelor de munca si a actelor aditionale; -introducerea si transmiterea datelor in REVISAL. Onorariul perceput va fi stabilit in functie de volumul de lucru. Telefon contact: 766614007 Publi24_19389323

  • Asociatia de Proprietari nr 700 Galați, angajează administrator și cenzor. Persoanele interesate pot depune CV-ul pe adresa asociației: Detalii la telefon: .

  • Salveaza cautarea