Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca in Finante, contabilitate Iasi - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Operator facturare

    LARA LINE își mărește echipa! Căutam un coleg care să se alăture echipei noastre tinere și dinamice astfel încăt să construim împreună succesul! Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Până atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi câteva dintre responsabilitătile atasate pozitiei, astfel: preia comenzile de la clienti; factureaza comenzile primite prin mail si fax; mentine un stoc optim de marfa in vederea facturarii; urmareste solutionarea cererilor de retur, transmite clientului informatii privind statusul acestora si ulterior facturile de stornare, in cazul celor aprobate si acceptate. Iti oferim: beneficii materiale formate din salariu fix aliniat pietei, corelat cu nivelul de experienta si abilitati, tichete de masa si bonus de performanta; program de lucru luni-vineri, 8 ore pe zi; tichete de masa 40 lei zi.

  • Angajam Contabil

    Societate cu profil construcții din IAȘI angajăm CONTABIL Program flexibil, îl putem face împreună 2-3 zile săptămână dacă timpul nu îți permite mai mult Folosim WinMentor și vei avea colega ce se ocupă de contabilitatea primară, astfel încât să îți ușureze munca. Candidatul ideal - Studii superioare economice, Contabilitate si Informatica de Gestiune; - Cunostinte de fiscalitate si legislatia muncii; - Bune cunostinte de operare PC: pachetul MS Office; - Cunostinte Mentor; - Persoana organizata, atenta la detalii, cu bune abilitati de lucru in echipa. Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor financiar-contabile in softurile de contabilitate: facturi, chitante, deconturi de cheltuieli, extrase bancare etc; - Intocmirea notelor de receptie si constatare diferente; - Evidenta soldurilor de clienti si furnizori; - Verificarea jurnalelor de vanzari şi cumparari; - Intocmirea situatiilor financiar-contabile solicitate de conducere; - Intocmirea statelor de plata lunare; - Intocmirea ordinelor de plata catre Bugetele de Stat; - Completarea registrelor contabile; - Relatia cu Institutiile Statului. Ce îți putem noi oferi: - Pachet salarial corelat cu experiența;

  • Orieda Expert S.R.L. angajeaza economist contabil

    Societate de expertiza contabila cu un divers portofoliu de clienti angajeaza absolvent de studii superioare specialitatea Contabilitate si Informatica de Gestiune pentru postul de economist. Responsabilitati: - inregistrarea cronologica si sistematica a documentelor justificative in contabilitatea clientilor din portofoliul alocat, in functie de experienta si aptitudini; - verificari fise, urmarire solduri si alte activitati specifice; - listarea si indosarierea documentelor financiar-contabile; - alte activitati specifice profesiei contabile, in functie de necesitatile cabinetului. Profilul candidatului: - persoana interesata, dornica sa urmeze o cariera in domeniul contabil; - capabil sa lucreze cu termene-limita in mod rapid si corect; atent la detalii; - cunostinte temeinice de contabilitate si fiscalitate acumulate pe durata studiilor; - atitudine pozitiva si proactiva fata de provocarile zilnice; - lucreaza bine individual, constiincios si comunicativ; - capabil sa invete in permanenta lucruri noi; - spirit de initiativa, capacitate de analiza si sinteza; - nivel inalt de integritate si autonomie, respect pentru profesie. Conditii de colaborare: - contract de munca pe durata nedeterminata; - program de lucru usor flexibil; - pachet salarial negociat in raport de performanta si nivelul de implicare; - decontare transport; - sprijin in derularea activitatilor; - posibilitati de perfectionare profesionala, participari la cursuri; - mediu de lucru placut.

  • 4

    Angajare contabil - contabilitate primara

    Service Auto angajeaza contabil cu experienta minim 3-5 ani in evidenta contabila primara, bun cunoscator de program de gestiune stocuri, investitii. Se acorda tichete de masa. Program de lucru: de luni pana vineri de la 8.30 17.00, cu pauza de masa 30 minute Asteptam CV-ul pe email: karomcont@yah:.com

  • 1

    Contabil Economist

    Candidatul Ideal studii medii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta; vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an; cunostințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer; cunostințe solide privind legislația în vigoare; capabil să lucreze atât în echipă, cât și individual; capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică; acuratețe, rapiditate, orientare spre rezultate, atenție distributive, abilități bune de comunicare Descrierea jobului verificarea si inchiderea lucrarilor de contabilitate; intocmirea bilanturilor contabile; documentare lucrari de consultanta fiscala in colaborare cu consultantii fiscali ai societatii, comunicare cu clientii. Descrierea companiei Enviro Construct, o firmă cu accent pe construcții drumuri și poduri , cu un potential mare de ascensiune, care ofera seriozitate maxima si conditii de munca foarte bune intr-un colectiv primitor.

  • Contabil junior

    Candidatul ideal - studii superioare economice - cunoscator Winmentor, Word, Excel - abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor; - persoana atenta, organizata, responsabila Descrierea jobului Înregistrare operatiuni contabile la nivel de firma. Activitati specifice privind resursele umane (salarizare, REVISAL).

  • Post contabilitate primara secretariat

    Societatea Viviene Srl situata in Iasi, soseaua Tudor Neculai, nr. 9, angajeaza persoana pe postul de secretara contabilitate primara. Candidatul ideal: - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare - Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii - Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor - Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel) - Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor - Cunoștințe de contabilitate primară - Constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate Saga si a platformei de licitatii SEAP - Minim 6 luni experienta pe un post similar Descrierea jobului: - Intocmirea facturilor chitantelor si avizelor de insotire a marfii; - Inregistrarea facturilor de marfa - Evidenta intrari facturi furnizor; - Realizarea inventarului; - Evidenta stocurilor - Intocmirea documentatiei pentru licitatii - Mentinerea relatiei cu clientii - Preluarea comenzilor de la clienti - Gestionarea site-ului web (shopify) Ce oferim: - Loc de munca stabil - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Mediu de lucru prietenos - Salariu motivant in functie de performanta - Se ofera o masa calda pe zi - Telefon de munca Pentru a trimite un CV, va rugam sa ne scrieti pe whatsapp la numarul de telefon sau pe adresa de mail:

  • 3

    Angajez economist contabil

    ANGAJEZ ECONOMIST CONTABIL cu experienta minim 2 ani.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Iasi

Localități

Salvează căutarea