Anunturi
Finante contabilitate MaramuresCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Profesie
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 7 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
4
Se solicita cunostinte calculator obligatoriu , excel nivel mediu . Salariu actualizat conform pietei muncii la dep. administrativ baza de pornire debutant 2300 ron net pana la 3500 net pentru persoane cu experienta in domeniul administrativ contabil , tichete de masa 25 ron pe zi , premii lunare de fidelitate si eficienta , transport gratuit
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Cerinte postului : studii medii eventual studii economice pentru vanzarea de anvelope ,facturare si contabilitate primara.
-
Căutăm persoane interesate sa colaboreze (contract de colaborare) in domeniul fondurilor europene: consultanță, acccesare, implementare, raportare, monitorizare. Dacă ești o persoana CU EXPERIENTA IN DOMENIU, CU CAPACITATE DE ANALIZA SI SINTEZA, ORDONATA, AMBITIOASA, PERSEVERENTA poți face parte din echipa noastră pe oricare din urmatoarele activitati: - IT: intretinere baze de date clienti / administrator site; - Marketing: promovare, contractare clienti, - Consilier juridic: intocmire contract, contestatii, etc - Expert fonduri: scriere proiecte; - Expert achizitii: intocmire caiet de sarcini, organizare achiziíi, etc - Manager proiect: implementare proiect; Poti sa fi: expert contabil, auditor financiar, expert in achizitii publice sau de fonduri, IT-st , jurist, etc. Constituie avantaj EXPERIENTA IN MYSMIS și MYSMIS2021! Solicitam celor interesati sa specificati activitatea interesata de colaborare, sa lase un CV in mesaj. Termen: PERMANENT! Mai multe vor fi discutate cu persoanele care vor fi selectate .
-
Promovat
4
Se solicita cunostinte calculator obligatoriu , excel nivel mediu . Salariu actualizat conform pietei muncii la dep. administrativ baza de pornire debutant 2300 ron net pana la 3500 net pentru persoane cu experienta in domeniul administrativ contabil , tichete de masa 25 ron pe zi , premii lunare de fidelitate si eficienta , transport gratuit
-
Competente si Responsabilități : - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL - intocmire documentatie contracte - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - activitati de preluare sarcini de la managerul general pentru rezolvare a anumitor sarcini Program :Luni-vineri 8 ore/zi
-
3
SC Daytona SRL angajeaza contabila cu experienta. Program de lucru - 8 ore. Salariu si conditii de munca excelente!
-
2
căutăm contabila PROGRAM FLEXIBIL(OPT ORE), pentru contabilitate și gestiune, conditii de munca foarte bune pentru informatii sunati la tel 722332101 - arata telefon -sau mail !!!
- Salveaza cautarea