Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Timis Persoane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 7

    Angajare part-time in contabilitate tel:

  • Caut contabil cu experiență în SAGA pentru întocmire de balanță si bilanțuri Puteți atașa CV-ul. Pentru mai multe detalii, sunați la telefon.

  • 4

    Caut persoana cu experiența pentru firma de contabilitate care sa cunoască programul SAGA. Sa aibe cunostiinte de evidenta primara, declaratii, etc. Puteți atașa CV-ul. Sau pentru mai multe detalii, sunați.

  • Economist, cu peste 25 ani experienta in domeniu, ofer servicii profesionale de contabilitate primara-financiara, balanta, declaratii fiscale lunare si trimestriale, salarizare, decont TVA, , obligatii de plata, intocmirea OP-urior catre buget,bilant,in Timișoara și județul Timiș. Tarifele practicate sunt în funcție de volumul și dimensiunea fiecărui tip de societate în parte.Amanunte la telefon

  • 2

    Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj - Cunostinte de contabilitate primara (SAGA) - Cunoașterea limbii engleze (nivel mediu sau avansat); - Atentie la detalii - Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa - Flexibilitate, persoana proactiva, organizata - Cunostinte bune operare PC: MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet Condiții:  - program de lucru de luni pana vineri Descrierea job-ului: Activitati de secretariat si administrative: - redactare documente, rapoarte, informari, comunicari generale - inregistrare documente interne si externe, - pregatirea si arhivarea documentelor - organizarea calatoriilor de afaceri (bilete avion, cazari, diurne) - planificarea, organizarea si urmarirea transporturilor interne si  internationale (import si exporturi) cu intocmirea documentatiei specifice; - intocmire si transmiterea de oferte / cereri oferte pret; - plasare comenzi marfa pe baza ofertelor primite si a termenelor negociate; Activitati de HR: - pregatirea documentelor pentru intocmirea contractelor de munca (inregistrarile si raportarile in REVISAL sunt externalizate la firma de contabilitate) - dosare angajati (evaluari anuale, medicina muncii, protectia muncii, concedii de odihna, pontaje, programari concedii, condica de prezenta, etc) Activitati de contabilitate primara (SAGA) - se va primi suport permanent de la o firma de contabilitate  - emiterea facturilor si chitantelor pentru clienti, registru de casa, decont cheltuieli, dispozitii de plata si incasare. - inregistrarea facturilor de la furnizori interni/externi, NIR-uri - inregistrarea extraselor bancare - plati furnizori, evidenta scadente - relatia cu bancile: plati interne, plati externe, schimburi valutare, depunere spre decontare BO si CEC, evidenta scadentei ratelor si dobanzilor la liniile de credit - relatia cu institutiile publice: Finante, ITM, Registrul Comertului, etc

  • 1

    economista cu experienta tin evidenta contabila la firme mici si mijlocii primara si inchidere, bilant, relatia cu banca, anaf, salariati, revisal, in programul SAGA

  • 2

    Saga CLOUD - Lucreaza de acasa! SECURITATE, SIGURANȚĂ, EFICIENȚĂ Lucrați cu programe de contabilitate? Saga, Mentor, Ciel sau altele? Vă oferim avantajos posibilitatea de a lucra în cloud aplicațiile pentru evidența contabilă, expertiză și audit. Avantaje: 1. În cloud se poate lucra simultan de pe mai multe stații client ( PC, laptop, tabletă sau telefon mobil ), fără să fie nevoie de mai multe licențe Saga, 2. Puteți lucra din orice locație de pe glob, la orice oră, disponibilitatea serviciului fiind de 100%, viteza de lucru este maximă chiar și la o conexiune la internet de viteză redusă (ex: 2MB), 3. Centralizarea tuturor documentelor într-un singur loc, astfel că toți utilizatorii le pot accesa rapid și eficient din orice locație, 4. Accesul la documente se poate restricționa individual, pe utilizator sau pe grupe, în moduri doar citire, scriere-citire sau acces interzis, se pot accesa individual și aplicațiile (inclusiv Saga) de către colaboratori, ca să nu poata vedea firmele dvs. din listă, 5. Siguranța datelor - indiferent dacă se defectează / virusează / criptează echipamentul dvs., toate datele sunt în cloud și nu pierdeți nimic, deoarece datele se salvează zilnic, automat în mod profesional, 6. Configurare / instalare - nu mai aveți bătăi de cap, totul facem noi, instalăm și alte aplicații la cerere (gen revisal, e-tigris 7. Actualizare și întreținere, executată de specialiștii noștri. Tot ce aveți nevoie este să achiziționați o singură licență Saga, un calculator și să dispuneți de o conexiune la internet. Tarif 450 lei / lună, pe baza unui abonament lunar, cu contract.

  • 6

    Juristi cu multa experienta infiintam societati, PFA, IF, II, asociatii si fundatii, modificam acte constitutive, deschidem/inchidem puncte lucru, cesiuni, suspendari, dizolvari, modificari obiect de activitate. Redactam acte constitutive, contracte, reprezentam in fata autoritatilor, oferim consultanta de specialitate. Asiguram profesionalism si rapiditate. Tel: 0724767758

  • 1

    EXPERT CONTABIL TIN EVIDENTA CONTABILA LA FIRME.TEL 0737285987

  • 1

    Cabinet contabilitate - prestam servicii- firme mici si mijlocii Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii * asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie * arhivarea documentelor financiar-contabile * salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern. SALARIZARE *preluarea sau intocmirea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii *intocmire state de plata si calcul contributii catre ANAF *intocmire Declaratie lunara *intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal *intocmire acte aditionale, decizii sau alte acte specifice si transmitere in Revisal *consultanta privind legislatia muncii; *intocmirea dosarului de personal *intocmirea fiselor de post *consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna *consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii *eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor Preturi avantajoase si negociabile, in functie de activitatea societatii Dvs Cu contract de prestari servicii si Factura emisa lunar Contact la email Orar: 8-22

  • 10

    Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail

  • 1

    Oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane si infiintari firme. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • We are looking for an experienced Financial Controller, to undertake all aspects of financial management, regulatory and financial reporting, budget and forecasts preparation, as well as the development of internal control policies and procedures. Finance controller responsibilities will also include financial risk management. We are looking for someone who demonstrates Intense collaboration; Tenacious commitment to continuous improvement; Relentless drive to win. Here is a glimpse of what you will do: Manage all accounting operations including Billing, A/R, A/P, GL and Counsel, Cost Accounting, Inventory Accounting and Revenue Recognition Preparation of the budget and financial forecasts and report variances Prepare project financial reports (P&L, cashflow) Prepare and publish timely monthly financial statements Preparation of regulatory reporting Research technical accounting issues for compliance Support month-end and year-end close process Ensure quality control over financial transactions and financial reporting Manage and comply with legal reporting requirements Actively develop and document business processes and accounting policies to maintain and strengthen internal controls Additional controller duties as necessary Job Requirements: Proven working experience as a Financial Controller 5+ years of overall combined accounting and finance experience Advanced degree in accounting Certified public accountant preferred Thorough knowledge of accounting principles and procedures Experience with creating financial statements Experience with general ledger functions and the month-end/year-end close process Excellent accounting software user and administration skills Active member in the management team What we offer: Dynamic working environment in a growing international company; Opportunity for professional development; A culture of mutual respect and an outstanding working environment. We would be interested in collaborating with you! If you are interested, please do not hesitate to send your CV to:

  • 1

    ANGAJEZ PART TIME PERSOANA CU ATESTAT ADMINISTRATOR IMOBILE PENTRU ACTIVITATEA DE INCASARE LUNARA

  • O buna cunoastere a notiunilor de contabilitate primara, Verificarea corectitudinii intocmirii si existentei documentelor contabile justificative; Elaborare si verificare rapoarte justificative stocuri. Candidatul ideal trebuie sa aiba: - studii superioare finalizate (studii economice de preferat). - atentie la detalii -seriozitate, punctualitate, disponibilitate pentru a invata lucruri noi -spirit organizatoric -persoana proactiva - atentie distributiva. De preferinta o persoana care sa fi lucrat in firma de contabilitate

  • economist cu experienta tin evidenta contabila , intocmire declaratii lunare, balanta, bilant intocmesc salarii, operare revisal, intocmesc dosare angajati, administrare imobile.

  • 1

    Expert de legislatia muncii ofer: redactarea actelor specifice raportului juridic de munca realizarea dosarului personal si transmiterea REVISAL elaborarea regulamentului de organizare si functionare, a regulamentului intern si a codurilor de etica si integritate profesionala elaborarea procedurilor legate de egalitatea de sanse, interdictia discriminarii, combaterea harțuirii, protectia familiei, responsabilitate sociala, formare profesionala, etc. elaborarea fiselor de post si a normelor de munca elaborarea sistemelor de salarizare/bonusare calculul salariilor si intocmirea statului de plata realizarea evaluarii angajatilor realizarea procedurilor disciplinare si de recuperare a prejudiciilor realizarea procedurilor privind concedierea salariatilor concilierea conflictelor individuale de munca si solutionarea cererilor sau a reclamatiilor individuale ale salariatilor

  • Angajam contabila pe perioada nedeterminata.

  • Salveaza cautarea