Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Timis Companii

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Buna ziua, sunt in cautare de servicii contabile. Sunt PFA. Mai multe gasiti pe blogul meu, respectiv media.fotomat.ro (Ochiul si Timpanul) Daca va intereseaza va rog sa accesati site-ul si veti gasi un buton cu anuntul. Cititi si apoi daca doriti sa-mi trimiteti un mesaj. Multumesc

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • 3

    Firma de Constructii angajeaza Contabil/a. Beneficii: contabilizarea evidenței stocurilor contabilizarea și gestionarea extraselor bancare contabilizarea documentelor interne / asigurare, chirii, taxe, subvenții ... / pregătirea și confirmarea soldurilor dintre furnizori și beneficiari evidența chitanțelor de plată, în numerar înregistrări contabile ale imobilizărilor contabilizarea leasingului financiar și operațional facturare receptii bonuri de consum Program de lucru:8h Mai multe detalii la nr de telefon:

  • 14

    INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • 4

    Descrierea ofertei Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba engleza si franceza/ germana/ olandeza nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si franceza/ germana/ olandeza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativaDescrierea jobului Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala

  • 1

    Suntem o companie ce presteaza servicii de contabilitate, resurse umane si audit financiar cu sediul in Timisoara si ne cautam coleg/a care sa ocupe postul de Economist. Descrierea postului: Persoana care va ocupa acest post va primi un numar de clienti in portofoliu pentru care va tine evidenta contabila in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Atributiile postului: Analizeaza contabil si fiscal documentele si aplica legislatia in vigoare; Inregistreaza cronologic si sistematic toate documentele in sistemul contabil; Verifica corectitudinea inregistrarilor efectuate; Informeaza clientul cu privire la eventualele neconcordante, deficiente de intocmire, documente lipsa, documente de intocmit, documente de transmis suplimentar; Verifica corelatiile dintre conturi si intre datele contabile si gestiuni (unde este cazul); Repartizeaza platile efectuate de client la bugetele de stat pe baza fisei de platitor/ dosarului fiscal; Transmite OP cu taxele de plata catre bugerele statului, la termenele legale; Pregateste si depune declaratiile fiscale, conform vectorului fiscal a fiecarui client, in termenele legale; Intocmeste notele contabile, registre contabile, documente centralizatoare; Intocmeste si verifica balanta si bilantul; Intocmeste situatii financiare, conform legislatiei in vigoare; Cerinte: Cunoasterea temeinica a legislatiei in domeniul contabil Studii finalizate cu diploma in domeniul contabil Experienta minima in domeniul contabil cel putin 2-3 ani Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel, Outlook) Bune abilitati de comunicare, organizare si sistematizare Atentie catre detalii, responsabilitate, ordine si corectitudine Capacitate de asimilare rapida a cunostintelor, initiativa si amabilitate Orientare catre calitate, rezultate, client si respectarea termenelor limita Se ofera: Pachet salarial atractiv Tichete de masa (20 lei/tichet) Datorita pandemiei cauzate de coronavirus, se ofera si posibilitatea de a lucra remote in zilele stabilite de comun acord cu angajatorul. Tipul contractului: contract individual de munca Tip norma: full time Durata timp de munca: 8 ore/zi Prin transmiterea cv-lui dumneavoastră sunteți de acord cu preluarea și prelucrarea informațiilor personale ce vor fi accesate și utilizate doar în scopul recrutarii și vor rămâne confidențiale. Despre companie: EXCELCONT SRL este o societate comerciala cu o vasta experienta in domeniul financiar-contabil incepand cu anul 1992. In anul 2001 a luat fiinta sucursala din Timisoara.

  • 5

    ANGAJEZ CONTABILA CU EXPERIENTA PENTRU SERVICII DE CONTABILITATE - INREGISTRARI CONTABILE, BALANTA DE VERIFICARE ,OPERARE CALCULATOR REVISAL-SAGA-WORD. RELATII LA TEL 0722377813

  • 2

    Candidatul ideal - Preferabil cu experienta in pozitii similare; - Entuziasm, pasiune, energie, integritate; - Organizat/a, eficient/a, spirit de echipa; - Cunostinte avansate Microsoft Office. - Experienta program Syntesio, WinMentor, sau orice program de ERP, constituie un avantaj Responsabilitati: - Receptie marfa atat fizic cat si in programul de contabilitate - Introducere facturi furnizor (produse si servicii aferente); - Preluarea marfii si stocarea acesteia in depozit - Operatiuni contabile preliminare efectuarii NIR ; - Preluare comenzi clienti; -Procesare comenzi clienti (persoane fizice si juridice); - Facturare clienti, evidenta facturilor fizic si scanatul acestora catre clientii Top Tech. - Comunicare cu operatorii logistici si emiterea AWB-urilor in platforma curierilor - Pregatirea coletelor pentru clienti. - Emitere avize, certificate de garantie, bonuri consum, note transfer. - Verificare periodica stoc disponibil pentru a asigura disponibilitate stoc, cat si optimizare stoc Beneficii Pachet salarial atractiv Tichete de masa Telefon de servici Oportunitatea de a va alatura echipei TOP TECH - companie care este unul din cei mai importanti integratori de solutii IT din zona Transilvaniei, cu o experienta de peste 28 de ani.

  • 6

    Sc Fast DELIVERY angajeaza secretara atribuții întocmește la fiecare sfârșit de tură raportul de activitate al curierului calcul sume cerințe : 12 clase finalizate sau in proces de finalizare bune abilități de operare pc calmitate si răbdare Ce oferim , un program flexibil În perioada aceasta lucram de acasă doar pe pandemie salariu motivant +alte bonusuri vârsta minimă 16 ani pentru întocmirea CM

  • Expert contabil cu experienta va oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC refacere contabilitate Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ma puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Școala Gimnazială Sacoșu Turcesc, cu sediul în com. Sacoșu Turcesc, Jud. Timiș, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de contabil, 0,25 normă   I.                   DATA ȘI ORA DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI: 16. RA 10.00 II.                LOCUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI: ȘCOALA GIMNAZIALĂ SACOȘU TURCESC, STR. PRINCIPALĂ NR. 1 A, COM. SACOȘU TURCESC, JUD. TIMIȘ III.             CONDIȚII MINIME  NECESARE OCUPĂRII POSTULUI: 1.      STUDII SUPERIOARE ECONOMICE  ABSOLVITE CU DIPLOMĂ DE LICENȚĂ; 2.      Cunoștințe de operare PC; 3.      Cunoașterea limbii române  scris și vorbit 4.      Cetățenie română sau UE și domiciliul în România 5.      Vârsta minimă prevăzută de normele în vigoare; 6.      Disponibilitate și flexibilitate în programul de lucru 7.      Stare de sănătate corespunzătoare postului 8.      Lipsa unei condamnări care să îl/o facă incompatibil(ă) cu exercitarea funcției, cu excepția cazului în care a intervenit reabilitarea   PERIOADA DE DEPUNERE A DOSARELOR: 08. , ÎNTRE ORELE 08:00-14:00 LA SECRETARIATUL ȘCOLII GIMNAZIALE SACOȘU TURCESC, tel. e-mail:

  • 1

    Scurta descriere a companiei Business Partners, fondat in 2013, se specializeaza pe consultanta financiara personala si ofera planuri financiare personalizate la standard europene. Valoarea adaugata pe care o aducem pe piata romaneasca consta in calitatea serviciilor, obiectivitate si satisfactia clientilor nostri. Cerinte - Spirit de intreprinzator - Disponibilitate in a construi propria echipa - Foarte bune abilitati de comunicare, relationare, negociere; - Foarte bune abilitati de analiza si planificare; - Personalitate puternica; - Valori personale profunde si stabile; - Dorinta de cunoastere si educatie; - Gandire pozitiva; - Orientat spre construirea unei cariere; - Perseverent; - Creativ, cu initiativa; - Cunostinte de operare PC - Microsoft Office; - Capacitate de identificare si valorificare potential business si oportunitati; - Capacitate de autoanaliza si introspectie; - Seriozitate, punctualitate; Responsabilitati Cautam persoane pentru posturile de Consultant Financiar sau Junior Manager. Dorim tineri entuziasti, gata sa invete lucruri noi si sa formeze o echipa unita. Posturile sunt part-time sau full-time si se adreseaza in special persoanelor dornice sa se afirme intr-o companie internationala. Beneficii oferite: - Educatia si experienta specifica se capata in cadrul companiei; - Programe de training adaptate fiecarui nivel de cariera in tara si strainatate; - Venituri lunare de 300-500 Euro pentru o implicare part-time (20-30 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Venituri lunare de 1.000-1.500 Euro pentru o implicare full-time (40-60 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Venituri lunare nelimitate pentru activitate de cariera; - Venituri reziduale pentru activitate de top management; - Avansare in functie de performanta; - Evolutie dinamica in cariera, plan de cariera alaturi de o echipa de specialisti; - Promovare rapida la nivel de management; - Program flexibil (part-time / full-time); - Posibilitate de a lucra individual, intr-o echipa proprie de elita, tanara, dinamica, flexibila sau in top management; - Licentiere internationala in consultanta financiara; - Alte comisioane si bonusuri atractive, premii, calatorii si vacante internationale, acces la cluburi exclusiviste, toate acestea in functie de performanta;

  • Experienta pe un post similar, cuprinzand toate aspectele financiar- contabile si administrare de personal (folosirea Revisal); Studii superioare in domeniul economic si atestat de expert contabil; Bune cunostinte de operare Ms Office si a programelor de contabilitate de tip ERP. Cunostiinte de legislatie contabila, financiara, fiscala. Inregistarea tuturor operatiunilor financiar contabile in timp optim pana la nivel de BILANT; Contabilitatea deconturilor cu personalul; Inregistrarea operatiunilor de casa si banca; Evidenta mijloacelor fixe, a obiectelor de inventor, evidenta furnizorilor si clientilor Contabilitatea deconturilor cu personalul; Inregistrarea operatiunilor de casa si banca; Stabileste impozitele de plata (exclusiv cele legate de salariile personalului) si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit; Efectueaza toate operatiile necesare inchiderii exercitiului financiar si intocmeste proiectul situatiilor financiare semestriale si anuale; Supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza; Tine legatura cu Administratia Financiara si colaboreaza cu seful ierarhic in cazul controalelor. Asteptam cv-urile voastre pe adresa de email office()awstehnik.ro

  • Salveaza cautarea