Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Timis Timisoara Companii

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 14

    INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • 4

    Descrierea ofertei Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba engleza si franceza nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si franceza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativaDescrierea jobului Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala

  • Suntem o companie ce presteaza servicii de contabilitate, resurse umane si audit financiar cu sediul in Timisoara si ne cautam coleg/a care sa ocupe postul de Economist. Descrierea postului: Persoana care va ocupa acest post va primi un numar de clienti in portofoliu pentru care va tine evidenta contabila in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Atributiile postului: Analizeaza contabil si fiscal documentele si aplica legislatia in vigoare; Inregistreaza cronologic si sistematic toate documentele in sistemul contabil; Verifica corectitudinea inregistrarilor efectuate; Informeaza clientul cu privire la eventualele neconcordante, deficiente de intocmire, documente lipsa, documente de intocmit, documente de transmis suplimentar; Verifica corelatiile dintre conturi si intre datele contabile si gestiuni (unde este cazul); Repartizeaza platile efectuate de client la bugetele de stat pe baza fisei de platitor/ dosarului fiscal; Transmite OP cu taxele de plata catre bugerele statului, la termenele legale; Pregateste si depune declaratiile fiscale, conform vectorului fiscal a fiecarui client, in termenele legale; Intocmeste notele contabile, registre contabile, documente centralizatoare; Intocmeste si verifica balanta si bilantul; Intocmeste situatii financiare, conform legislatiei in vigoare; Cerinte: Cunoasterea temeinica a legislatiei in domeniul contabil Studii finalizate cu diploma in domeniul contabil Experienta minima in domeniul contabil cel putin 2-3 ani Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel, Outlook) Bune abilitati de comunicare, organizare si sistematizare Atentie catre detalii, responsabilitate, ordine si corectitudine Capacitate de asimilare rapida a cunostintelor, initiativa si amabilitate Orientare catre calitate, rezultate, client si respectarea termenelor limita Se ofera: Pachet salarial atractiv Tichete de masa (20 lei/tichet) Datorita pandemiei cauzate de coronavirus, se ofera si posibilitatea de a lucra remote in zilele stabilite de comun acord cu angajatorul. Tipul contractului: contract individual de munca Tip norma: full time Durata timp de munca: 8 ore/zi Prin transmiterea cv-lui dumneavoastră sunteți de acord cu preluarea și prelucrarea informațiilor personale ce vor fi accesate și utilizate doar în scopul recrutarii și vor rămâne confidențiale. Despre companie: EXCELCONT SRL este o societate comerciala cu o vasta experienta in domeniul financiar-contabil incepand cu anul 1992. In anul 2001 a luat fiinta sucursala din Timisoara.

  • Buna ziua, sunt in cautare de servicii contabile. Sunt PFA. Mai multe gasiti pe blogul meu, respectiv media.fotomat.ro (Ochiul si Timpanul) Daca va intereseaza va rog sa accesati site-ul si veti gasi un buton cu anuntul. Cititi si apoi daca doriti sa-mi trimiteti un mesaj. Multumesc

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • 4

    Firma de Constructii angajeaza Contabil/a. Beneficii: contabilizarea evidenței stocurilor contabilizarea și gestionarea extraselor bancare contabilizarea documentelor interne / asigurare, chirii, taxe, subvenții ... / pregătirea și confirmarea soldurilor dintre furnizori și beneficiari evidența chitanțelor de plată, în numerar înregistrări contabile ale imobilizărilor contabilizarea leasingului financiar și operațional facturare receptii bonuri de consum Program de lucru:8h Mai multe detalii la nr de telefon:

  • 2

    Candidatul ideal - Preferabil cu experienta in pozitii similare; - Entuziasm, pasiune, energie, integritate; - Organizat/a, eficient/a, spirit de echipa; - Cunostinte avansate Microsoft Office. - Experienta program Syntesio, WinMentor, sau orice program de ERP, constituie un avantaj Responsabilitati: - Receptie marfa atat fizic cat si in programul de contabilitate - Introducere facturi furnizor (produse si servicii aferente); - Preluarea marfii si stocarea acesteia in depozit - Operatiuni contabile preliminare efectuarii NIR ; - Preluare comenzi clienti; -Procesare comenzi clienti (persoane fizice si juridice); - Facturare clienti, evidenta facturilor fizic si scanatul acestora catre clientii Top Tech. - Comunicare cu operatorii logistici si emiterea AWB-urilor in platforma curierilor - Pregatirea coletelor pentru clienti. - Emitere avize, certificate de garantie, bonuri consum, note transfer. - Verificare periodica stoc disponibil pentru a asigura disponibilitate stoc, cat si optimizare stoc Beneficii Pachet salarial atractiv Tichete de masa Telefon de servici Oportunitatea de a va alatura echipei TOP TECH - companie care este unul din cei mai importanti integratori de solutii IT din zona Transilvaniei, cu o experienta de peste 28 de ani.

  • Expert contabil cu experienta va oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC refacere contabilitate Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ma puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Salveaza cautarea