Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Vaslui

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 9

    ASIROM VIG SA prin Agentia Vaslui incadreaza personal in vanzari . Se asigura venit minim 900 lei (pt part-time ), auto pentru deplasari ,materiale promotionale,program flexibil

  • Pentru o scurta prezentare a firmei puteti accesa www.bambusvaslui.ro Va asteptam CV-ul la CANDIDAT IDEAL - Analist Financiar • Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență; • Experienta in domeniul financiar-contabil constituie avantaj; • Cunostinte de analiza si raportare financiara constituie avantaj; • Competente cognitive (abilitati dе invatare, inovare, planificare si organizare) • Competente personale (deschidere, initiativa, angajament si perseverenta) • Capacitate de decizie; • Capacitate de analiza si sinteza; DESCRIEREA JOBULUI: • Efectueaza analize economico-financiare privind situatia organizatiei in ce priveste utilizarea mijioacelor circulante, analiza stocurilor, structura cheltuielilor, analiza profitului, situatia financiara, situatia costurilor etc., precum si pentru fundamentarea si definitivarea principalilor indicatori econornico-financiari aferenti activitatilor desfasurate potrivit profilului societatii si pentru formularea de propuneri in vederea rentabilizarii intregii activitati a societatii • Estimare medie zilnica incasari pentru planificare plati medii zilnice in luna (istoric comparativ luna din an precedent + coeficient de risc + corectii zilnic in functie de evolutie incasari) si intocmire cash flow zilnic; • Verifica respectarea termenelor de incasare si plata stabilite prin politica comerciala a companiei sau prin contractele cu furnizorii; • Completeaza, inregistreaza si tine evidenta biletelor la Ordin, CEC-urilor si a sumelor de plata catre furnizori. • Efectuarea platilor catre parteneri si intocmirea planificarilor la plata pe fiecare furnizor sub stricta monitorizare a Directorului Financiar; • Constituire dosare banci si intocmire analiza necesara in vederea contractarii de facilitati noi/prelungire cele existente; • Monitorizare si asigurare indeplinire conditii existente: acorduri contractare facilitati noi/dividende; valabilitate asigurari stoc + cladiri + mijloace de transport, etc.; monitorizare indicatori financiari mentionati in contractele de credit/contracte parteneri; conditii de rulaj greate cu bancile finantatoare, etc. BENEFICII: • Pachet salarial atractiv bazat pe experienta, cunostinte si performanta; • Telefon de serviciu; • Posibilitatea de dezvoltare profesionala si personala; • Atmosferă de lucru plăcuta, intr-un mediu profesionist si dinamic; • Sustinerea din partea unei echipe manageriale care incurajeaza implicarea si initiativa

  • Candidatul ideal CERINTE: • Studii medii dе specialitate, superioare (constituie un avantaj). • Experienta pe o pozitie similara (minimum 1 an). • Cunostinte si abilitati dе operare PC: MS Office, programe dе contabilitate – tip ERP. • Abilitati dе comunicare si negociere. • Abilitati dе planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit dе echipa. • Cunostinte si abilitati dе comunicare intr-o limba dе circulatie internationala (de preferat limba engleza). Descrierea jobului Principalеle rеsponsаbilitati alе postului sunt: - asigurаrеа dеsfasurarii ritmicе si in bunе conditii а unor opеrаtiuni spеcifice activitatii financiar-contabilе (dеcontаre cu - furnizorii si bеnеficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.); - realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului; - intocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare; - operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor; - inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti; - urmarirea documentelor cu regim special; - asigurarea evidentei cantitative si valorice a patrimoniului societatii si inventarirea acestuia; - asigurarea desfasurarii ritmice a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii; - urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii Descrierea companiei BICO INDUSTRIES activeaza pe piata productiei si distributiei de materiale de constructii . Colaboram cu majoritatea distribuitorilor de materiale de constructii din Romania

  • Salveaza cautarea