Anunțuri
Horeca doar cu poze Disponibil din: 2021-03-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvălia Sergiana din Stupini PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Chelner Chelnerita in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si chelner chelnerita in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Chelner Chelnerita CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Daca sunteti apt pentru munca, veniti si completati-ne echipa! Nu trebuie decat sa fiti seriosi, corecti, responsabili, cu spirit de echipa, sa va placa ordinea si curatenia. Daca aveti ceva experienta, este un plus la interviu! Trebuie sa locuiti in apropierea orasului Baile Govora (unde este restautantul), sa aveti mijloc de transport cu autobuzul sau masina personala (vi se deconteaza cheltuielile de transport), sa fiti dispus pentru munca in ture. Veti avea salarii atractive, (negociabile), tichete de masa, facilitati fiscale pentru consumul propriu in unitate si alte beneficii. Detalii pentru interviu, la telefon: , d-nul Busu Ovidiu.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutarea unor profesioniști entuziaști și dedicați pentru a se alătura echipei noastre. Venim cu promisiunea unei experiențe de lucru plină de oportunități de creștere și satisfacții personale, la Crowne Plaza Constanta - Mamaia Beach.
-
Suntem în căutarea unor profesioniști entuziaști și dedicați pentru a se alătura echipei noastre. Venim cu promisiunea unei experiențe de lucru plină de oportunități de creștere și satisfacții personale, la Crowne Plaza Constanta - Mamaia Beach.
-
*Un renumit fast-food face angajări în toată țara, caută casieri și lucrători în bucătărie.* Cerințe: - Casier sau lucrător în bucătărie -> 10 clase -Vârstă maximă 50 de ani, minim 18 ani. Orașe: -Cluj -Mures -Sibiu -Constanța -Timișoara -Arad -Bistrița -București *Te-ai hotărât că vrei să iți începi cariera? Aștept mesajul sau apelul tău pe numărul *
-
Suntem în căutarea unor profesioniști entuziaști și dedicați pentru a se alătura echipei noastre. Venim cu promisiunea unei experiențe de lucru plină de oportunități de creștere și satisfacții personale, la Crowne Plaza Constanta - Mamaia Beach.
-
Angajăm la PizzaBoy! Căutăm persoane dedicate și prietenoase să se alăture echipei noastre dinamică și plină de pasiune! Dacă ești în căutarea unei oportunități de lucru într-un mediu plăcut și interactiv, te invităm să aplici pentru posturile noastre de Casier și Ajutor de Pizzer. Casier Ajutor de Pizzer Pentru mai multe detalii sunați la
-
Clinicile Visa Med își măresc echipa cu un post de RECEPȚIONER. Căutăm o persoană zâmbitoare, inteligentă și răbdătoare care să știe să primească pacienții, care să fie dornică să învețe soft-urile în care se fac programările și un bun co-echipier. Pentru depunerea CV-ului, vă rugăm să direcționați documentul către adresa de e-mail: sau către numărul de whatsapp: Vă așteptăm la interviu!
-
Angajăm la London Brothers București pe post front desk, o persoana energică, fără experiență, intr-o bucătărie prietenoasă, tânără, dornica sa învețe lucruri noi, pasionată de bucătărie! Atribuțiile țin de comunicarea cu clienții, împachetarea comenzilor, operarea pe calculator pentru acceptarea comenzilor Glovo Tazz Bolt etc. Salariu fix 2800 3000 plus bonus la 3 luni, program 12 ore, 15 zile pe luna .Strada Viitorului semicentral. NU ESTE NECESARA EXPERIENȚA. Nr. Tel: Email:
-
Dacă ai experienta în modul de lucru cu aluatul, poți întra în echipa noastră , program 8 ore pe zi sau una una , doua weekend-uri libere și două weekend-uri lucratoare în luna. Relatii suplimentare la telefon .
-
Complex Turistic Popasul Merei angajeaza: -Bucatar -Ajutor bucatar -Grataragiu -Femeie de serviciu
-
Angajam pizzer si ajutor bucatar cu experienta! Angajarea se face in urma unui interviu programat la nr de telefon din anunt, la locatia Le Dome ,Timisoara, piata unirii 11! Nu discutam prin mesaje
-
Angajam Camerista Cu Experienta / Calificare in domeniu Salariu Atractiv Angajam persoana serioasa care isi doreste un loc de munca stabil cu program flexibil, carte de munca,salariu decent.
-
Angajam persoana serioasa care isi doreste un loc de munca stabil cu program flexibil, pentru curatenie apartamente regim hotelier, patru ore zi, salariu decent
-
Angajam persoana serioasa care isi doreste un loc de munca stabil cu program flexibil, pentru curatenie apartamente regim hotelier, carte de munca,salariu decent.
-
Zone Cafe angajeaza Ospatar cu experienta pentru locatia din Zona Soarelui. Locatie cu un flux mare de clienti. Mai multe detalii la telefon sau direct la locatie.
-
-
Salutare! Caut un baiat cu experienta (minima) in bucatarie , pentru fast food. Programul este de Luni pana Vineri de la 9-17 Locatia este in Pipera, Bucuresti. Salariul este de 3000 lei net .
-
Va asteptam sa faceti parte din echipa noastra.Angajam bucatar cu experienta in catering.Programul este de 8 ore de la 6.00-14.00 L-V.Mediu de lucru placut. Va oferim un salariu motivant care incepe de la 4500 lei si bonusuri in functie de performanta. Detalii la interviu.
-
Căutarea unui job În domeniul ajutor bucătar spălător de vase domeniul curățeniei cu experiență de 12 doresc seriozitate și aștept să mă contactează cei care au nevoie de serviciile mele
-
Esti potrivit a daca ai experienta pe un post similar de minim 2 ani si daca esti adaptabil a . Ce vei face: - coordonarea activitatilor din bucataria restaurantului, pentru asigurarea pregatirii produselor alimentare la standarde inalte, in conformitate cu politicile restaurantului. - asigura respectarea standardelor restaurantului in ceea ce priveste retetele, prezentarea produselor, gustul acestora, precum si portiile servite. - stabilirea cu exactitate a necesarul de materii prime si auxiliare pentru o anumita perioada de timp. - verificarea si asigurarea ca atat produsele preparate, cat si produsele nepreparate sunt bine pastrate, in conformitate cu normele sanitar-veterinare in vigoare. - stabilirea termenul de valabilitate pentru fiecare materie prima in parte - vei verifica si te vei asigura ca toate echipamentele, vasele si tacamurile sunt corect folosite. - promovarea noilor meniuri si produse alimentare si stabilirea retetele de fabricatie in acord cu Managerul Restaurantului, folosind meniuri variate, pentru a satisface gusturile si cerintele clientilor. - te asiguri ca circuitul deseurilor si al reziduurilor este respectat in totalitate conform reglementarilor interne. - rezolvarea eventualele sesizari ale clientilor privind cantitatea, calitatea si pretul produselor si serviciilor oferite. - atitudine politicoasa atat fata de clienti si colegi, cat si fata de alte persoane cu care vine in contact in cadrul restaurantului. - raspunzi de mentinerea unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru. - sesizezi unuia dintre superiorii ierarhici ori de cate ori apar probleme ce depasesc competenta personala de rezolvare. - raspunzi de controlul tuturor activitatilor desfasurate in bucataria restaurantului, oferind produse si servicii la cele mai inalte standarde. - raspunzi de mentinerea gradului de profesionalism in realizarea activitatilor indeplinite de intreg personalul din bucatarie. - identifici nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia - raspunzi de implementarea si mentinerea unor standarde inalte de igiena, precum si de respectarea normelor de consum agreate pentru materialele de intretinere si curatenie.
-
Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ.