Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Horeca Alba

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Suntem in cautare de colegi noi! In cazul in care ești in căutarea un job, ne poți contacta telefonic: 074889132 Sau ne poți trimite CV pe: Posturile disponibile: Ospatar și personal curățenie

  • 4

    Responsabilităti - gestionarea magaziei de materii prime, materiale, semifabricate si produse finite; - efectuează receptia cantitativă si calitativă a mărfurilor - răspunde de gestionarea întregului stoc - coordonează activitatea în depozit - verifică orice iesire/livrare de marfă în raport cu documentele de livrare - emite/completează toate documentele de însotire/miscare a mărfurilor în gestiuni Cerinte - experientă anterioară de minim 2-3 ani în gestiune si activitate în depozit - cunotinte în domeniul gestiunii computerizate, operare suita MS Office (excel,word,outlook,etc.) - minim studii medii, avantaj cele economice - bun organizator, ordonat, capabil să lucreze sub presiune - operează în stoc miscările de marfă - păstrează documentele justificative legate de stocuri - efectuează lunar inventarul stocului de marfă - participă activ la opera iunile de încărcare/descărcare a mărfii la/din magazia firmei - raportează superiorului ierarhic orice neconcordan ă între stocul fizic si cel scriptic - oferă informa ii despre stocuri departamentelor firmei - respectă legislatia de gestiune a stocurilor - efectuează operatiuni de intrare în stoc a mărfii - efectuează receptia fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei - verifică documentele la introducerea NIR-ului si semnalează eventualele neconcordante - înregistrează, prelucrează si păstrează informatiile referitoare la situatia stocurilor - emite facturi fiscale, avize de expeditie pentru mărfurile ce părăsesc firma, în conditiile prevăzute de lege - urmăreste ca marfa introdusă în stocul central să aibă ambalajul nedeteriorat si să fie sigilată - urmăreste completarea de către clienti a documentelor fiscale conform legislatiei - listează documentele fiscale ce însotesc marfa si le transmite clientului - predă marfa către client conform documentelor emise - ambalează si securizează marfa în vederea livrării - întocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia mărfii - depoziteaza si eticheteaza materiale aprovizionate - elibereaza materiale in baza bonului de consum / avize de insotire a marfii; - identifica produsele si verifica corespondenta acestora atât cu documentele insotitoare (avize de insotire sau facturi fiscale) cat si cu comenzile sau contractele in baza cărora au fost livrate, atât din punct de vedere al caracteristicilor cat si al ambalajului - la primirea marfii verifica cantitativ produsele, si compara rezultatele cu datele înscrise in documentele insotitoare,de asemenea verifica, daca este cazul, existenta manualului de utilizare si intretinere - opereaza in sistemul ERP al companiei Beneficii - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta (incepand de la 400 euro) - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • 20

    Abilitati - foarte bune abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare, lucru in echipa - orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni) - cu initiativa si capacitate de analiza - bine organizat si perseverent - atentie concentrata si distributiva - persoana punctuala, agreabila - spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta, initiativa - mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultate Cerinte - studii medii/superioare (studii tehnice reprezinta un avantaj) - posesor permis conducere categoria B - experienta in vanzari lubrifianti/materiale electrice reprezinta un avantaj - operare suita MS Office ( Excel, Word,Outlook, etc.) Atributii - administreaza si dezvolta portofoliul de clienti - prospecteaza piata si identifica oportunitatile de dezvoltare a companiei - preia comenzile de la clienti si se ocupa de onorarea lor - consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului - respecta politica comerciala a companiei referitoare la limita de credit, modalitate de plata, discount-uri si pachete de servicii pentru fiecare client - incaseaza contravaloarea produselor vandute si depune monetarul la casieria companiei, recupereaza creditele din piata - urmareste atingerea target-ului de vanzari alocat dupa criteriul teritorial - se implica activ in activitatile de promotie desfasurate in cadrul companiei - respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor Beneficii - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta (incepand de la 500 euro) - masina de serviciu si telefon mobil full time in interes de serviciu - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes. - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • Restaurant Casa Romaneasca angajează bucătari cu experiență! Relații la nr: .

  • Restaurant situat în Alba Iulia angajează bucatar cu experienta.

  • 1

    Daca esti tanara si energica cu varsta cuprinsa intre 16 si 50 ani, te asteptam sa completezi echipa noastra incepand cu sezonul de primavara 2021. Ce dorim sa-ti oferim in schimb: -un venit garantat cu forme legale de angajare -stabilitatea locului de munca -cazare -masa - decontarea contavalorii transportului spre domiciliu -instruire la locul de munca. Constituie avantaj persoanele fara obligatii familiale. Informatii la tel

  • 1

    Program 6 - 23 o zi , si doua zile liber. Studii superioare, limba engleza,iar pentru alte informatii va rog sa sunati la numarul . .

  • 6

    Servirea clienților, debarasare si curățenie. Salariu 1800-2000

  • 3

    Angajam consilieri credite. Informatii la telefon .

  • 1

    AUTOPANINOTECA GRILL, shaorma, HOT-DOG, ROTISERIE.!

  • 2

    Angajam un băiat ajutor pizzer, cu sau fără experiența. Pizzeria se afla in Cetate, pt mai multe detalii sunați, va rog la tel

  • Angajam ospatar. Mai multe detalii la

  • Angajăm ospătar in Alba Iulia

  • Ne marim echipa. Vino alături de noi și cu siguranță nu vei regreta

  • 3

    Societate comercială angajează fete pentru posturile de Barman/Ospatar. Cafeneaua se află în zona Cetate. Carte de munca. Cerințele postului: Vârsta minimă 18 ani; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Seriozitate, punctualitate și corectitudine; Aspect fizic plăcut, prezență agreabilă, amabilitate; Atitudine pozitivă în relațiile cu clienții și colegii, adaptabilitate; Abilitați de comunicare foarte bune, flexibilitate, dorința de a fi pe placul clientului. Dacă vă încadrați în cerințele de mai sus, probabil sunteți persoana potrivită pentru a începe o nouă colaborare. Așadar, vă așteptam cu CV-ul dvs. la adresa de e-mail sau la magazinul Brands Outlet , str. Bulevardul Revoluției, Nr.49 Alba Iulia. Mai multe detalii la telefon :

  • Salveaza cautarea