Descrierea jobului - Cluj Napoca - sa efectueze rezervari pentru clienti - sa ii intampine pe oaspeti - sa repartizeze camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor - sa emita facturi fiscale pentru serviciile hoteliere - sa ofere informatii tuiristice si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine - sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor - sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou - sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel
Cerinte - cunostinte de operare pe calculator (email, Windows, Word, Excel) - Persoana dinamica, determinata, orientata catre client - Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru (schimbul I si II- tura de noapte) - aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine - capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile - se lucreaza cu Pynbooking, o platforma foarte intuitiva si accesibila.
Oferim informatii sau acceptam CV si pe WPP pe numarul afisat.
ID anunț: 1542709776
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!