Anunțuri
Personal receptie si administratie doar cu poze Persoane Disponibil din: 2022-06-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Cautam un coleg -a amabil,-a organizat, și care sa cunoasca limba romana si engleza in zona Piata Badea Cartan. Salariul este crescător in functie de competente! Mai multe relații la telefonul afișat. Experiența constituie un avantaj!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajare bucatar si ajutor de bucatar lacu sarat. Salariu pornind de la 3800 net Posibilitate de castig extra din evenimente. Transport asigurat
-
Cerințe: -Experienta pe un post similar reprezinta avantaj. -Limba engleza, minim nivel conversational. -Cunostinte de utilizare a programului de gestiune hoteliera SOLON reprezinta avantaj. -Atitudine dinamica, seriozitate, initiativa si perseverenta. Condiții: - Program ture 12-24, 12-48, salariu avantajos, ore suplimentare platite, decont transport. - Posturile sunt sezoniere 15 mai-30 septembrie. Responsabilități: -Primeste si inregistreaza rezervari in programul hotelier. -Efectueaza primirea si cazarea turistilor, incaseaza contravaloarea serviciilor prestate. -Se comporta atent cu clientii, comunica politicos, transmite informatii cu operativitate. Te asteptam in echipa noastra!
-
Candidata Ideală - Persoana tânără și energică - Punctualitate, atitudine pozitiva si proactiva, orientare catre pacient (amabilitate si empatie) - Dorinta de invatare si perfectionare - Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet) - Permis conducere cat B Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
Phoenicia Comfort Hotel din Mogosoaia angajeaza receptioneri cu sau fara experienta. Va rugam sa trimiteti CV sau sa sunati la numarul de telefon din anunt.
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. LACATUS Cerinte: - Calificare in lacatuserie; - Experienta in domeniul lacatuseriei instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17.
-
Hotel National Mamaia angajează receptioneră fără experiență pentru sezonul estival. Program de lucru în ture 12 24,12 48, salariu 3500 lei net plus decontarea transportului (zonele Constanța-Ovidiu-Năvodari). Va rog, trimiteți CV pe WhatsApp
-
Daca esti o persoana prietenoasa,comunicativa,atenta la detalii și pasionata de industria ospitalității,te așteptam in echipa noastră. Atributiile tale ar fi urmatoarele : - întâmpinarea oaspeților intr-o maniera profesionista - preluarea apelurilor telefonice și a email-urilor - activități de Check-in,Check-out ale oaspeților - încasarea și facturarea acestora - comunicarea in permanenta cu celelalte departamente. Salariul se acorda in functie de calificarile si experienta candidatului in domeniul hotelier. Tel:
-
Promovat
Cautam un coleg -a amabil,-a organizat, și care sa cunoasca limba romana si engleza in zona Piata Badea Cartan. Salariul este crescător in functie de competente! Mai multe relații la telefonul afișat. Experiența constituie un avantaj!
-
Angajam tineri talentati in meseria ospatar - barman , ajutor bucatar cu experienta , receptioner , camerista . Salar 2200lei - 4000 lei net .. Sunati la nr =
-
Hotel Galaxy angajeaza RECEPTIONERA Consideri că punctele tale forte sunt amabilitatea și spiritual sociabil? Dacă da, te așteptăm să te alături echipei noastre! Suntem tineri, energici, entuziaști si orientați către performanță. Este necesară cunoasterea limbii engleze la nivel mediu. pachet salarial atractiv program de lucru flexibil in ture mediu de lucru placut Dacă esti interesata trimite-ne un CV pe sau sună-ne la nr din anunt.
-
Beneficii: - Contract individual de munca; - Salariu net 2500 lei + tichete de masa; - Spor ore noapte 25%; - Spor ore weekend 2%; - Abonament sanatate la clinica privata Medicover; - Tichete cadou Paste ; - Bonusuri diverse la nivel de departament ; - Prime : zi de nastere, salariatul lunii, salariatul anului, casatorie, nastere copil; - Uniforma si curatatorie . Responsabilitati: - Intampina si primeste oaspetii hotelului, le ofera un serviciu amabil si prietenos. - Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare. - Blocheaza camere pentru oaspeti daca este necesar. - Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate. - Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale. - Verifica lista cu sosiri de oaspeti VIP si informeaza mai departe despre tratamentele VIP departamentele implicate. - Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon. - Preia rezervari. - Alte atributiuni din fisa postului Descrierea companiei Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ca un sat urban care trăiește chiar în mijlocul zumzetului orașului. Hotelul are tot ce își poate dori călătorul modern: un adăpost primitor în cele 152 de camere, parcare privată, o tavernă cu bucate gustoase, fără pretenții, un lobby bar și un spațiu generos pentru întâlnirile și sărbătorile comunității.Poziționarea convenabilă a hotelului nostru va adăuga confort călătoriei tale. Este chiar în centrul orașului, la câteva minute de Gara de Nord. Parcul Cișmigiu, Ateneul Român și Piața Victoriei sunt, de asemenea, în apropiere. Palatul Parlamentului se află la câteva intersecții distanță. Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ușor accesibil, fie călătorești cu avionul sau cu trenul. Pentru cei care călătoresc cu mașina, hotelul are o parcare subterană privată
-
Nu deranjați dacă nu știți ce înseamnă freelancer. Trebuie să aveți experiență în domeniul hotelier. Vârsta maxima 35 ani. Căutam o persoană: -dedicată, energica si entuziasta, flexibila, creativa -responsabila pentru preluarea apelurilor si asistenta cu clienții noștri -care sa prezinte informațiile cu privire la check-in check-out către clienti -să rezolve situatii care pot apărea, găsind soluții noi si inovatoare. De asemenea vei fi un colaborator, freelancer, de-al nostru si vei fi răsplătit in condiții de munca plăcute, inclusiv remote (de acasă) si remunerare in funcție de competențele tale.
-
Atributii: -Control acces intrare iesire piscina; -Aranjare curatare sezlonguri umbrele. Beneficii: -Salariu motivant; -Tichete de masa; -Locatie stabila (vis-a-vis de statia de metrou Preciziei)
-
Hotel Angellis Angajam Receptioner: -Cunostinte limba engleza minim nivel mediu; -Abilitați de utilizare a calculatorului (word, Excel, web, programe Horeca) -Seriozitate, punctualitate, Atitudine pozitiva, aspect fizic placut, optimism, flexibilitate; -Initiativa, dedicat si orientat catre cerintele clientilor; -Bune abilitati de vânzare și comunicare;
-
Angajam . F B. Bucatar Sef Bucatar Ajutor de bucatar Spalator vase Cameriste Ospatar Hotel in Deva, ultracentral.
-
HOTEL CONTINENTAL din Timisoara angajam URGENT - CAMERISTE HOTEL - FEMEI DE SERVICIU CERINTE : - spirit de echipa, - disponibilitate lucru in ture, seriozitate. SE OFERA SALAR ATRACTIV !!! -Tichete de masa de 30lei / zi - ASIGURARE MEDICALA. Detalii la telefon -
-
Căutăm coleg sau colegă pentru postul de recepționer, la Hotel Apollo Central, situat în Sibiu, str. Nicolae Teclu, Nr. 14. Se lucrează în ture de zi și de noapte. Mai multe detalii la telefon .
-
Angajam receptioner a front desk pentru spa-ul din cadrul hotelului. Candidatul ideal: - Cunoaste limba engleza nivel mediu spre avansat - Are o atitudine pozitiva - Este dedicat a si orientat a catre cerintele clientilor - Are bune abilitati de comunicare - Este responsabil a si orientat a catre rezolvarea problemelor - Sunt necesare cunostinte de operare calculator Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - Intampina, conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesionist oaspetii hotelului si clientii care beneficiaza de zona SPA - Se ingrijeste de buna functionare a tuturor aparatelor si dotarilor din zona SPA - Colaboreaza cu alte sectoare: rezervari, restaurant, housekeeping - Informeaza oaspetii la solicitarea acestora cu privire la tarife, servicii si programe oferite - Inregistreaza clientii si administreaza corect baza de date cu clienti - Rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza pe cale ierarhica pentru a fi aplicate cele mai adecvate solutii - Proceseaza cerintele si solicitarile de programare venite de la clienti Program: 2 zile cu 2 libere - Transport in comun decontat din Brasov spre Poiana Brasov; - nu asiguram cazare.