Oferte locuri de munca Iasi • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal -Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional! -Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta? -Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional! -Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi! Descrierea jobului -Job-ul se desfasoara in limba Romana si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere! -De aceea iti oferim training specializat, pentru ca tu sa fii pregatit a in momentul inceperii job-ului, iar colegii de echipa te vor ajuta oferindu-ti sfaturi. -Stim cat este de importanta pentru tine siguranta economica si tocmai de aceea iti oferim contract de munca pe perioada nedeterminata inca de la inceput si salariu fix + bonus in urma performantelor, iar in fiecare zi, tu vei sti exact ce salariu ai in urma vanzarilor. -Stim cat de mult conteaza sa fii motivat a si sa nu devii mecanic in ceea ce faci! -Ne place sa incurajam competitivitatea atat cea de grup cat si individuala; si pentru asta organizam periodic concursuri unde poti castiga diferite premii. Acordam atentie vietii tale personale si de aceea job-ul, avand program: 09:
-
Promovat
Căutăm personal sezonier pentru munca în agricultură, în Danemarca. Munca se desfășoară în câmp și este nevoie de personal pentru cules de căpșuni și Mazăre, cartofi, cireșe, mere, pere, cât și pentru plivit, smuls iarbă. Informații generale: - Se plătește la normă; - Salariul plătit la normă poate diferi, în funcție de muncă; - la cules de căpșune, plata este de 25 kr(3,5 euro) per lădiță; - Din salariul brut se plătește către statul danez o taxă de impozitare de minim 8%, în funcție de calculele făcute de statul danez; - Sezonul începe în data de 1 iunie 2024 și se termină în data de 31 august cu posibilitate de prelungire a contractului de muncă până în data de 20 decembrie 2024; - Plata salariului se face la sfârșitul fiecărei luni; - Posibilitate de a primi 1000 kr(130 euro) săptămânal pentru cheltuieli personale cu restituire la primul salariu; - Salariul mediu lunar poate ajunge la 2.300 euro, în funcție de Abilitățile fiecărui muncitor; - Cheltuieli: 75 dkk zi (10 ) constituie chiria și transportul la locul de muncă; - Cazarea poate fi la casă sau apartament; - Transportul în Danemarca poate fi achitat de către firmă urmând să se restituie această sumă la primul salariu; Cerințe: - Se preferă femei sau cupluri cu vârsta cuprină între 20-45ani; - Limba engleză nivel conversațional constituie un avantaj. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon:
-
Promovat
Abator din Rheda-Wiedenbruck angajeaza muncitori cu sau fara experienta pentru prelucrarea produselor din carne. AJUTĂM CU TRANSPORTUL ! SE LUCREAZA LA BANDA - PRELUCRARE PRODUSE CARNE BENEFICII: -salariul este intre 1500-2500 euro, bani ramani in mana dupa retragerea chiriei -contract de munca -asigurare medicala -alocatii pentru persoanele care au copii minori 250 euro -instruire si formare profesionala -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -prelucrarea produselor din carne, cu formare la locul de munca. -nu este obligatorie experienta -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -se lucreaza schimbul 1 si schimbul 2 -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerinte : -persoane serioase, barbati, femei sau cupluri obisnuite sa lucreze in 2 schimburi cu varsta cuprinsa intre 18-55 de ani. -cazier curat -apti de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectueaza prin transfer bancar, o data pe luna. FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE : -cont bancar; -asigurare de sănătate; - Anmeldung. Avem plecari saptamanale din urmatoarele orase : Brasov,Sibiu,Deva,Timisoara ,Arad . Pentru detalii sau rezervari, sunati la numarul din anunt sau imi scrieti pe whatsapp -
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
STEFAN SECURITY angajeaza TEHNICIAN SISTEME DE SECURITATE Candidatul ideal trebuie sa aiba experienta in domeniul sistemelor de alarma antiefractie, semnalizare incendiu, control acces, supraveghere video. Apreciem: - Seriozitate, punctualitate, spirit de echipa - Studiile superioare constituie un avantaj; - Fara antecedente penale; - Permis conducere cat. B Descrierea jobului: - Instalarea de sisteme de detectie incendiu, supraveghere video, control acces, detectie efractie, sonorizare, telecomunicatii, retele structurate, sisteme IT; - Se vor efectua activitati de instalare, depanare, configurare, testare, diagnosticare si reparare pentru echipamentele si sistemele clientilor. - Punerea in functiune, instalarea si programarea sistemelor si a echipamentelor noi in termenele contractuale stabilite. - Asimilare de cunostinte referitoare la echipamentele noi aparute, invatarea si punerea in aplicare a acestor cunostinte in activitatea curenta. Salariul? - Pachet salarial motivant
-
Cautam colega pentru magazin de imbracaminte si accesorii str. Garii Program 9-17 de luni pana vineri , o sambata se lucreaza una nu, program sambete lucratoare 9-16, duminica liber. Cerințe : -Comunicativa -Prezenta plăcută -Receptivă -Ambitioasa -Dorința de a lucra intr un loc de munca stabil -Experiența in domeniu reprezintă un avantaj -Corectitudine -Seriozitate -Implicare Responsabilitati; vanzare produse si indrumare clienti,asezare produse cand se primeste marfa, mentinere curatenie si ordine.
-
Societate cu profil de constructii la interioare/finisaje/parchet/gresie si faianta angajam : Muncitori Calificați si Necalificati Oferim salarizare in functie de experienta si randamentul pe care il dati, cu posibilitatea de creștere in viitor apreciind seriozitatea si randamentul. Angajarea se face cu norma intreaga, contract de munca cu protectia muncii si medicina muncii. Oferim echipamente de lucru si îmbrăcăminte. Lucrarile sunt in Iasi !!! Totodata, suntem in cautare de a colabora cu firme de constructii pentru subcontractare.
-
Magazin Flamingo, angajează reprezentant în vânzări. Dorim o persoana care sa interacționeze cu clienții care își doresc sa achiziționeze rochii și costume pentru evenimentele speciale din viața lor. Program 8 ore zi.
-
-
Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
Proiect de integrare în Germania incluzând cursuri de limba germană și susținerea unui examen de limba germană la nivel B2, necesar Recunoașterii diplomei dvs în Statul German. Asistenții medicali vor primi pe lângă cursul de limba germană și cursuri de inițiere în ceea ce privește activitatea din Germania. Aceste cursuri se desfășoară online, pe platforma Zoom, cu profesorii noștri specializați. Înscrie-te si tu acum! Noi, firma InterMediCare GmbH de pregatire și plasare a AMG, integrăm în Germania, cu pasiune și profesionalism, personalul medical. Ca firma competentă și de încredere pe piata din Germania, ne caracterizează seriozitatea și transparența, oferindu-vă cele mai bune oportunități de angajare și integrare, cu contract de muncă legal, direct la angajatorul german. Acoperim aproximativ toata Germania si angajatorul vă poate oferi cazare când veniți direct din Romania sau în cazul unei relocări. Nu este obligatoriu să aveți cunoștințe de limba germană. Oferim cursuri intensive de limba germana, cu profesori specializați, care durează aprox. 4-5 luni. În cazul în care aveți deja cunoștințe de limba germană, vă putem oferi direct un loc de muncă și obținerea recunoașterii de liberă practică in Germania (dacă nu o aveți deja). Firma noatra organizeaza cursuri speciale de pregatire, pentru asistentiii care au nevoie de examenul certificarii lingvistice, nivel B2, in limba germana. Daca aveti Recunoasterea ca Asistent in statul german, ne puteti contacta direct pentru o oferta de lucru in: Altenheim, WG Intensiv, Intensivpflege 1:1, ambulant Pflege, Paleativ Pflege sau clinici. Descriere job: Salarii pentru asistenti pana la recunoastere: 2800-2950 luna si dupa recunoastere: salarii cuprinse între 3400-4000 Brut lună, Program lucru 40 ore săptămână, Nu este necesară experiența, Beneficiați gratuit de curs intensiv de limba germană și obținerea la final a certificatului B2, Beneficiați de obținerea Recunoașterii profesionale în Germania, Costurile cursului și obținerea recunoașterii sunt preluate integral de noi, dvs neavând riscuri, Cursuri de specializare după ce ajungeți in Germania, oferite direct de catre angajator, Asigurare medicală și de pensie din prima zi a angajării dvs în Germania, Cazare asigurată de angajator în primele luni, Consiliere și susținere pe toată perioada colaborării cu noi. Firma germană InterMediCare, recrutează asistenți medicali, oferind locuri de munca sigure cu contracte de muncă pe perioadă nedeterminată, conform legislației din Germania. Dacă doriți să lucrați legal în Germania, acum ați întâlnit partenerul de încredere. Nu avem taxe de inscriere! Cerințe: Motivația dumneavoastră de a învăța limba germană și de a lucra în Germania este necesară pentru a putea colabora. Este nevoie de seriozitatea dvs în tot acest proces. Va rugam sa ne trimiteti un CV Mail cu cateva informatii despre dvs, va prezentati in cateva cuvinte. Vizitati pagina noastra de internet pentru mai multe informatii: www.InterMediCare.de ro
-
Cautam colegi cu experienta in transare pentru abatoarele noastre de porc din Germania. Oferta salariala: - Candidati cu experienta in dezosare porc: 1900-2000 de euro net luna; - Candidati cu experienta in fasonare porc: 1500-1800 de euro net luna; Program de munca: luni-vineri, un singur schimb (40-48 ore saptamana). Va oferim cazare contra cost. Va putem oferi sprijin in rezervarea transportului din Romania in Germania. Suntem angajator direct, contractul initial se incheie pe 12 luni. Candidatii interesati ne pot contacta telefonic sau pe WhatsApp: (Ciprian Benza). Este obligatorie furnizarea cazierului judiciar.
-
Cautam colegi pentru abatoarele noastre Vion din Germania: Posturi disponibile pentru domni, in abatoare de porc si de vita (taiere transare); Salariul de inceput pentru persoanele fara experienta: 13.23 euro brut ora; dupa 3 luni de colaborare, salariul fiecarui angajat se va mari la 13.39 euro brut ora; Oferim cazare contra cost; Oferim transport de la locul de munca la cazare contra cost; Va putem oferi sprijin in rezervarea transportului din Romania in Germania. Te vrem in echipa noastra! Suna-ne sau scrie-ne pe WhatsApp: ( Ciprian Benza )
-
Promovat
Abator din Rheda-Wiedenbruck angajeaza muncitori cu sau fara experienta pentru prelucrarea produselor din carne. AJUTĂM CU TRANSPORTUL ! SE LUCREAZA LA BANDA - PRELUCRARE PRODUSE CARNE BENEFICII: -salariul este intre 1500-2500 euro, bani ramani in mana dupa retragerea chiriei -contract de munca -asigurare medicala -alocatii pentru persoanele care au copii minori 250 euro -instruire si formare profesionala -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -prelucrarea produselor din carne, cu formare la locul de munca. -nu este obligatorie experienta -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -se lucreaza schimbul 1 si schimbul 2 -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerinte : -persoane serioase, barbati, femei sau cupluri obisnuite sa lucreze in 2 schimburi cu varsta cuprinsa intre 18-55 de ani. -cazier curat -apti de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectueaza prin transfer bancar, o data pe luna. FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE : -cont bancar; -asigurare de sănătate; - Anmeldung. Avem plecari saptamanale din urmatoarele orase : Brasov,Sibiu,Deva,Timisoara ,Arad . Pentru detalii sau rezervari, sunati la numarul din anunt sau imi scrieti pe whatsapp -
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania () si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Angajam personal îngrijire bătrâni germania. Mai multe detalii la tel sau wapp
-
Anunț de Angajare: Vânzător Vânzătoare - Magazin Mixt în Eforie Nord Eforie Sud Dorim să adăugăm oameni pasionați și dedicați echipei noastre! SEZONIERI LITORAL. Suntem în căutarea unor tineri dinamici și motivați, cu vârsta între 16 și 30 de ani, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de vânzători vânzătoare. În această poziție, veți avea oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie, oferind servicii excelente clienților noștri într-un magazin mixt deschis non-stop. Cerințe: * Entuziasm și dorință de a învăța și de a se dezvolta în domeniul comerțului * Disponibilitatea de a lucra în ture de 12 ore, într-un program non-stop ( ture de 12 ore zilnic ) liber prin rotație odată ce avem toată echipa * Capacitatea de a lucra în echipă și de a oferi o experiență plăcută clienților * Atitudine pozitivă și orientare către rezolvarea problemelor Beneficii: * Salariu atractiv de 2500 lei lunar ( prima luna ) - apoi 2800 lei lunar * Contract de muncă în conformitate cu legislația în vigoare * Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și prietenos, cu posibilități de dezvoltare personală și profesională * Cazare oferită pentru cei care vin din alte orașe * Angajament față de seriozitate și profesionalism Cum să aplici: Dacă te regăsești în aceste cerințe și ești interesat ă să faci parte din echipa noastră, te rugăm sa ne contactezi prin wats up la numărul afișat. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență de lucru plină de satisfacții și oportunități de creștere profesională! *** PENTRU MAI MULTE DETALII ASTEPT MESAJE PE WATS UP LA NUMARUL DIN POZA DE MAI SUS.
-
Oficiez amenajări interioare de exemplu... tencuială,gleturi,var ,gresie, faianță,parchet etc..relații la tel
-
GDS.travel isi mareste echipa din Iasi! Cautam o persoana cu simt dezvoltat al responsabilitatii, inovativa, punctuala, eficienta, rapida in luarea deciziilor, cu abilitati de negociere, rezistenta la stres, motivat sa fie remunerat conform performantelor inregistrate, cunoscatoare a sistemelor de rezervari hoteliere si Worldspan. Cerinte: De preferat minim 2 ani experienta pe pozitia de agent turism/ticketing. Limbi straine: engleza (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit); Cunoasterea altei limbi (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit)constituie un avantaj ; Cunostinte operare sisteme de rezervari B2B si ticketing; Mod de gandire orientat spre client; Aptitudini pentru lucrul in echipa si program flexibil(atat la birou cat si remote) cu deplasari in tara si strainatate. Descrierea jobului Responsabilitati: Preluare, monitorizare si completarea rezervarilor prin intermediul propriului sistem de rezervari on-line - Rezervari si emiteri bilete de avion in Worldspan, modificari, reemiteri, refund-uri - Mentinerea unei relatii excelente cu furnizorii si clientii nostri - Oferirea de suport clientilor - Promovarea serviciilor companiei Beneficii: Mediu de lucru tânăr și competitiv cu o atitudine pozitiva, într-o companie dinamică Conditii moderne de munca. Atmosferă prietenoasă, echipă ambi ioasă i pozitivă; Training specific pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea profesională/personală; Teambuilding-uri periodice, concursuri motiva ionale i activită i periodice realizate împreună cu echipa; Posibilitati de promovare in cadrul companiei; Pachet salarial motivant in functie de experienta; SALARIU PESTE MEDIA INDUSTRIEI DE TRAVEL! BONUSURI IN FUNCTIE DE PERFORMANTA. Puteti trimite CV-ul la . Pentru mai mutle detalii ne puteti contacta pe email sau la tel.
-
Poziție disponibilă: Livrator Full-time sau part-time Responsabilități: -Livrarea promptă și precisă a comenzilor către clienți. -Respectarea regulilor de siguranță rutieră și a legislației în vigoare. -Asigurarea integrității produselor în timpul transportului și livrării. -Menținerea unui standard ridicat de serviciu și interacțiune plăcută cu clienții. Cerințe: -Permis de conducere categoria B valabil și mașina. -Telefon cu sistem de operare android -Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune. -Atitudine pozitivă și orientată către clienți. Beneficii: ->Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv, intre 5000-7000 lei luna. -> Plata saptamanala. ->Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică și prietenoasă. ->Oportunități de avansare în cadrul companiei. ->Training și suport pentru dezvoltare profesională pe toata perioada colaborarii. Daca cele de sus ti se potrivesc ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Poziție disponibilă: Livrator Full-time sau part-time Responsabilități: -Livrarea promptă și precisă a comenzilor către clienți. -Respectarea regulilor de siguranță rutieră și a legislației în vigoare. -Asigurarea integrității produselor în timpul transportului și livrării. -Menținerea unui standard ridicat de serviciu și interacțiune plăcută cu clienții. Cerințe: -Permis de conducere categoria B valabil și mașina. -Telefon cu sistem de operare android -Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune. -Atitudine pozitivă și orientată către clienți. Beneficii: ->Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv, intre 5000-7000 lei luna. -> Plata saptamanala. ->Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică și prietenoasă. ->Oportunități de avansare în cadrul companiei. ->Training și suport pentru dezvoltare profesională pe toata perioada colaborarii. Daca cele de sus ti se potrivesc ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
-
NextGen Communications isi doreste un coleg a nou a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !
-
Candidatul Ideal Studii medii; Obligatoriu permis de conducere categoria B; Spirit de lucru in echipa; Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează; Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare; Descrierea jobului Instaleaza echipamentele de telecomunicatii; Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP UTP COAX FO); Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute; Asigura instalarea si service clientilor companiei ; Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate. Oferim: Salariu motivant; Bonuri de masa; Pachet Medical in parteneriat cu MedLife Regina Maria Te asteptam in echipa noastra !