Anunțuri
Locuri de munca Iasi Companii Doar munca in strainatate Disponibil din: 2020-05-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher ,fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu de 2500 cu contract de munca. Contactati W.app pt informații.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: Experienta anterioara este un plus; Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam muncitori calificați și necalificați in domeniul construcțiilor .montaj tapet ,zugraveli Salariul 170 -250 lei pe zi în funcție de experiența Plata se face la 2 saptamani
-
Cerinte seriozitate si implicare fara vicii (alccol) Descrierea jobului lucrator in productia de tigla metalica operatiuni de debavurare operatiuni de sablare Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri si calificare organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28
-
SC din TG Neamt,angajeaza sofer categoria C,E,prelata pentru comunitate!Salar 100 eur zi(salar pe RO inclus) TARI tranzitate:GERMANIA,ANGLIA,BELGIA,OLANDA,LUXEMBURG ,FRANTA,AUSTRIA,UNGARIA Masini:VOLVO EURO VI Relatii la telefon!
-
Firma colaboratoare cautam curieri pentru livrari la domiciliu de produse food si nonfood. Livrarile se fac din Hypermarket-urile Carrefour, Penny cat si alte magazinele partenere aplicatiei (restaurante, farmacii, florarii, beauty shop-uri, etc) Cautam colegi seriosi, dornici de munca si orientati catre clienti. Experienta nu este necesara. Program flexibil. (Aplicatia este deschisa de la 08:00 la 22:00, interval in care va puteti loga si face comenzi) Câștiguri in functie de disponibilitate. Plata pe comanda. Bonus de performanta. Bonus pentru recomandari. Oferim training si suport pe toata perioada colaborarii. De ce ai nevoie ca sa incepem: -permis de conducere -masina personala -telefon cu android -spirit vesel :) si disponibilitate de a lucra in weekend (atunci sunt mai multe comenzi si mai putini livratori ;) ) Colaborare cu PFA-uri, SRL-uri. Daca sunteti interesati, va rog contactati-ne.
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
AUTO MAX ANGAJEAZĂ UN MECANIC AUTO DOAR CU EXPERIENTĂ! (MINIM 3 ANI) (EXPERIENTA PE REPARATII DE CUTII VITEZE AUTOMATE CONSTITUE UN AVANTAJ) Oferim salar între 5000 - 6000 lei în functie de experienta profesionala pe acest domeniu si interesul acordat în cadrul firmei noastre! Cerem si oferim seriozitate! Dorim colaborare pe termen lung! Service-ul nostru este dotat cu 2 elevatoare si scule si echipamente moderne! Programul este fix luni - vineri 9 - 17 si sambata 9 14 Dumimica - Închis! Pentru programarea unui Interviu va rugam sunati la telefon, pe whatsapp sau pe olx în mesagerie! Ne gasiti si pe facebook AUTO MAX
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de GESTIONAR DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri Descrierea contextului general al rolului: Supervizarea și organizarea operațiunilor din depozit, gestionarea eficientă a stocului de marfă și menținerea standardelor de igienă și siguranță. Pregătirea necesară postului: - studii medii sau echivalente; - experiență semnificativă în domeniul logistică și gestionare depozit; - cunoștințe solide în manipularea documentelor cu regim special; - abilități de operare PC; - capacitate demonstrată de comunicare și colaborare în echipă. Responsabilități: - menținerea echipamentelor și a aparatelor în condiții optime de funcționare; - verificarea conformității mărfii primite de la furnizori cu comenzile și specificațiile; - gestionarea eficientă a intrărilor și ieșirilor de marfă din depozit; - monitorizarea și actualizarea constantă a stocurilor pentru a asigura disponibilitatea optimă; - asigurarea respectării procedurilor de manipulare și depozitare a mărfurilor pentru a menține calitatea acestora; - colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare fluidă; - participarea activă la mentenanța și implementarea sistemelor și procedurilor pentru optimizarea operațiunilor; - menținerea curățeniei și a ordinei în depozit pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piata de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializată în furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente și soluții integrate de management al documentelor, REPREZENTANT VÂNZĂRI ECHIPAMENTE DE BIROU Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Cerințe: - studii medii sau studii superioare finalizate; - capacitate de organizare și planificare a activităților și proiectelor alocate în funcție de prioritate; - excelente abilități de analiză, sinteză și o bună atenție distributivă; - foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii; - abilități de organizare strategică în vânzări și de negociere; - spirit de inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse; - permis de conducere - categoria B; - cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu avansat; - disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări la sediile clienților. Constituie un avantaj: - experiența de lucru în cadrul unei poziții similare: vânzare echipamente periferice, sisteme PC, echipamente networking, software; - bună cunoaștere a pieței specifice: dinamică, trenduri, tendințe, competiție; - studiile în domeniul tehnic. Responsabilități: - prospectează activ și permanent piața pentru identificarea de noi clienți și pentru creșterea cotei de piată a produselor și serviciilor companiei; - menține și dezvoltă portofoliul de clienți, actualizează în mod constant baza de date a companiei; - prezintă produsele și serviciile companiei prin mijloace elecronice (remote si sau on-site); - identifică, înțelege nevoile clienților și propune soluții adaptate - personalizate; - asistă clienții în luarea celei mai bune decizii pe perioada procesului de contractare, cât și ulterior finalizării acestuia, în scopul creării unei relații profesionale pe termen mediu-lung; - planifică și gestionează procesul de vânzare pentru produsele și serviciile din portofoliu; - întocmește rapoarte de activitate, analize și prognoze; - se documentează și informează în mod continuu despre caracteristicile tehnice ale produselor; - respectă procedurile și condițiile comerciale de lucru ale companiei, iar acolo unde este cazul, propune modalități de optimizare a acestora. Beneficii: - pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională; - autoturism de serviciu, laptop, telefon; - sesiune de instruire la locul de muncă și suport în procesul de integrare organizațională; - contract de muncă pe durată nedeterminată; - oportunitatea de a activa într-un domeniu de actualitate și interes economic major. Dacă ești pasionat ă de domeniul vânzărilor și dorești să activezi în industria de profil aflată în continuă consolidare, trimite-ne un CV actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Promovat
Angajez văzătoare cu sau fără experiență la Magazin Alimentar cu program Nonstop în zona Tătărași, Trimiteți CV-ul aici sau la adresa de email, pentru neclarități contactați-ne la numărul de telefon
-
Societate comerciala angajam personal pentru instalatii de curenti slabi (retele voce-date, instalatii detectie incendiu, control acces, supraveghere video, alarmare la efractie,automatizari) cu sau fara experienta. Cautam electricieni , ajutor electricieni si muncitor necalificat. Cerem si oferim seriozitate. -Contract de munca pe perioada nedeterminta; -Salariu atractiv in functie de expierenta si implicare; -Program: Luni-Vineri 8-17
-
Compania: STEFAN SECURITY SRL Locație: Iași Tipul postului: Full-time Salariu: 2400 RON Descriere Companie: STEFAN SECURITY SRL este un lider în industria securității, angajat în protecția și siguranța clienților noștri. Misiunea noastră este de a oferi servicii de securitate de înaltă calitate, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. Ne mândrim cu un mediu de lucru profesionist și susținem dezvoltarea continuă a angajaților noștri. Descriere Post: Căutăm un Agent de Securitate dedicat și vigilent, ideal pentru cei la începutul carierei lor în domeniul securității, dar cu un minim de experiență în roluri similare. Rolul presupune o responsabilitate semnificativă și necesită o persoană de încredere și meticuloasă. Responsabilități Principale: Atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicari, aspect fizic ingrijit; Controlul accesului în facilități, verificarea identității persoanelor și autorizarea accesului conform reglementărilor. Răspunderea la incidente de securitate și alerte, intervenție rapidă și eficientă. Efectuarea rondurilor de securitate la interval regulat pentru a asigura integritatea perimetrului și a proprietăților clienților. Asigurarea respectării tuturor procedurilor de securitate și a normelor legale în vigoare. Cerințe: Atestat agent de securitate constituie avantaj; angajăm și fără experiență fără atestat; Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra eficient sub presiune. Excelente abilități de comunicare și un bun spirit de observație. Disponibilitate pentru ture de noapte și weekend, după necesități. Fără antecedente penale; În cazul în care nu dețineți atestat, oferim posibilitatea școlarizării. Oferim: Salariu: 2400 RON Posibilități de formare și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru sigur și respectuos. Se asigură gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitărilor și cerințelor beneficiarului Posibilitatea majorarii salariului în funcție de performanță.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează LABORANT silozuri cereale/ Gradator semințe. Activități specifice job-ului: - Prelevarea probelor reprezentative, conform standardelor specifice în vigoare și a instrucțiunilor primite; - Executarea analizelor de laborator esențiale; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare. Cerințe: - Studii mediii; - Experiența de minimum 1 an în calitate de laborant silozuri cereale constituie un avantaj; - Cunoștințe de operare Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Societatea IASICON SA, cu sediul in Iasi, B-dul Tudor Vladimirescu 45A, tel. , , angajeaza inginer constructor pentru executie lucrari( sef punct de lucru, sef santier); Cerinte: - Absolvent facultatea de CCIA - Minimum 1-3 ani experienta in derulare executie proiecte de constructii civile; - Cunostinte de PC: MS Office, Auto Cad; - Aptitudini bune de comunicare, prezentare personala si relatii interpersonale; - Meticulozitate si aptitudini de analiza si rezolvare a problemelor; - Abilitati si cunoastere a limbajului tehnic in constructii si instalatii; - Disponibilitate pentru deplasari . -Posesor permis categoria B; Responsabilitati Responsabil cu supravegherea lucrarilor de executie conform proiectului si a conditiilor contractuale; Realizeaza planificarea activitatilor de executie atat a personalului propriu cat si a subcontractorilor, urmareste respectarea graficului de executie si coordoneaza activitatea in santier; Intocmeste necesarele de materiale si echipamente in conformitate cu listele de cantitati din devize si proiect; Urmareste respectarea normelor de calitate in executie si confirma din punct de vedere calitativ, lucrarile executate de catre personalul propriu sau cel al subcontractorilor; Verifica si confirma din punct de vedere cantitativ materialele si echipamentele livrate in santier; Intocmeste procese verbale si documentatia aferenta cartii tehnice a constructiei; Urmareste respectarea normelor de SSM si PSI pe intreaga durata a executiei; Mentine legatura cu reprezentantul Beneficiarului, responsabil cu executia; Se ofera: - salarial actractiv, in functie de rezultate, bonuri de masa, etc; -posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica; loc de munca stabil; -posibilitatea de instruire si perfectionare;
-
Societatea IASICON SA IASI, cu sediul in Iasi, B-dul. Tudor Vladimirescu nr. 45A , angajeaza: ZIDARI, DULGHERI, FIERARI, TINICHIGII, SCHELARI,INSTALATORI Cerinte: calificare in meseria solicitata, experienta in domeniu min. 2-5 ani, seriozitate, fara pasiuni bahice. Se ofera salariu motivant, decontare transport la persoanele care fac naveta si bonuri de masa ( 23 lei zi); Relatii la sediul societatii sau la tel
-
Cerinte Aplica daca: Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIU Ai abilități excelente de comunicare și ascultare activă. Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj. Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati Realizari Ce anume vei face: Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos. Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei. Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatii Program de lucru: 2 Schimburi Schimbul 1: 10:00 - 18:00 Schimbul 2: 12:00 - 20:00 Vei avea parte de: Salariu atractiv, motivant și competitiv Tichete de masă Abonament medical privat 7Card pentru beneficii de sănătate și wellness Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Abonament la sala sport Training-uri Tichete de masa Tichete de vacanta
-
Compania: STEFAN SECURITY SRL Locație: Iasi Tipul postului: Full-time Descriere Companie: STEFAN SECURITY este un lider recunoscut în domeniul securității și instalațiilor electrice, specializat în proiectarea, instalarea și întreținerea sistemelor avansate. Ne mândrim cu inovația și excelența în serviciile oferite, fiind partenerul ideal pentru soluții integrate de securitate și electrice. Descriere Posturi: Căutăm să angajăm Tehnicieni Sisteme de Securitate și Electricieni de Joasă Tensiune, persoane motivate și dornice să își dezvolte abilitățile într-un mediu profesional stimulativ. Responsabilități Instalarea și configurarea sistemelor de securitate (camere de supraveghere, sisteme de alarmă, control acces etc.) Efectuarea de mentenanță preventivă și reparații ale sistemelor existente Diagnosticarea și soluționarea problemelor tehnice Colaborarea strânsă cu echipa de suport tehnic pentru optimizarea funcționării echipamentelor Documentarea corectă a tuturor intervențiilor și activităților tehnice Instalarea, întreținerea și reparația instalațiilor electrice de joasă tensiune Asigurarea conformității instalațiilor cu normele ANRE Cerințe: Pasiune pentru tehnologie și dorință de dezvoltare în domeniul tehnic Capacitatea de a învăța rapid și de a aplica noi cunoștințe în practică Bune abilități de comunicare și lucru în echipă Permis de conducere categoria B cu minim 3 ani de experiență Experienta minimă în domeniul tehnic în Montarea echipamentelor de supraveghere video (camere CCTV), sisteme de alarmă anti-efracție și control acces, Configurarea software-ului aferent sistemelor pentru a corespunde nevoilor specifice ale clientului, Realizarea conexiunilor electrice necesare și configurarea rețelelor de comunicație pentru sistemele de securitate. Atestare ANRE grad II, III sau IV pentru Electricieni Experiență practică în domeniul instalațiilor electrice Oferim: Program de formare profesională și suport pentru certificări Plata certificatului de calificare Pachet salarial competitiv și beneficii Oportunități de avansare Cum să aplici: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție pe WhatsApp la numarul Pentru informații suplimentare, contactați HR la .
-
DESCRIERE Ne dorim ca tu sa vii cu: Calificare in domeniul mecanic electromecanic Cu multa indemanare si curiozitate pentru tot ce este nou, sa inveti cat mai repede si cat mai bine Abilitati de lucru in echipa Disponibilitate de lucru in 3 schimburi de 8 ore Dorinta de a invata continuu si a te dezvolta profesional. Ar fi ideal sa ai: Experienta in domeniu de minim 1 an Uite care vor fi responsabilitatile tale: Vei executa lucrari de revizii, reparatii planificate accidentale Vei efectua probe de functionare si rodaj Vei verifica instalatiile mecanice si le vei mentine in stare de functionare si siguranta Vei raspunde de buna functionare a utilajelor Vei menține in stare de curatenie utilajele din dotarea sectiei Vei participa la executarea lucrarilor de reparatii in cadrul remonturilor si reviziilor generale ale unitatii de productie Vei executa lucrarile specificate in graficul lunar de revizii și reparații planificate pentru anumite utilaje Beneficii Card de tichete de masa; Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta; Decontarea transportului pana la serviciu Prime de sarbatori Daca acest rol nu prezinta totusi interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe!
-
S.C. STEF-INVEST S.R.L. angajează mecanici; operatori utilaje: Bobcat: - Atestat mecanic utilaj; - Permis de conducere; - Experiența în domeniu, constituie avantaj. Miniexcavator 1.9 T: - Atestat mecanic utilaj; - Permis de conducere; - Experiența în domeniu, constituie avantaj. Oferim: - Salariu motivant + beneficii; Pentru informații sunați la numărul de telefon afișat pe site de luni până vineri în intervalul orar 08:00 - 17:00.
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!