Anunțuri
Locuri de munca Iasi Companii Disponibil din: 2021-0-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Societatea CARUL CU MICI, cu o experiența in domeniul alimentatiei publice de peste 20 ani, caută personal pentru terasa, restaurant mobil pentru evenimente, festivalul berii, festivalul vinului sau zile de oraș. Căutam personal calificat și necalificat pentru următoarele posturi: - Ajutor bucatar - Grataragiu - Lucrători Fast Food - Vânzători - Debarasatori - Lucrători comerciali. - Sofer categoria B sau BE sau C + lucru în echipă la eveniment. Experiența in munca nu este necesara, dar reprezinta un avantaj. Programul de lucru este 3-4 zile pe săptămâna ( de joi pana duminica), luni, marți, miercuri liber. Se lucrează 2-maxim 3 wekenduri pe luna Ce oferim: - Oferim salarii motivante între 3500 si 4500 lei - - Bonusuri in funcție de Vanzari și de amploarea evenimentului - Cazare gratuită ( asigurata de firma la hotel și pensiuni) - Transport gratuit ( asigurat cu mașinile proprii) - Masa alimentație gratuită ( asigurata de firma, 3 mese pe zi), apa si suc la discreție. - Concurs săptămânal: angajatul săptămânii cu premii cuprinse între 500 și 1000 lei - Contract de munca. - Condiții favorabile de munca CARUL CU MICI înseamnă - echipa prietenoasa și unita - Instruire și dezvoltare continua - Oportunități de avansare,profesionale și personale - Salariul revizuit regulat ( depinde de abilitațile, dăruirea și responsabilitatea angajatului pentru locul de munca) Ne puteți contacta la numerele : sau mesaj pe Watshapp sau facebook : Carul Cu Mici Va multumim și va așteptăm cu drag in echipa noastră!!
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Cautam sofer pe comunitate 3.5 tone, cat B. -Se lucreaza pe Renault Master cu cabina de dormit -Prelata, 10 europaleti -Dispecerat in limba romana Cerinte: -Minim o limba de circulatie internationala -Varsta minima 22 ani. -Experienta pe un post similar constituie avantaj. -Cazier juridic si rutier original. -Permis de conducere cat.B minim 2 ani. -Experienta pe comunitate -Rezistenta la efort Responsabilitati: -se prezinta la termenul stabilit la locul de incarcare/descarcare a marfii -asigura integritatea autovehiculului pe care il are in primire -asista la incarcare si ia in primire marfa -raspunde de marfa transportata de la incarcare pana la predare -se asigura de completarea adecvata a documentelor -foloseste in mod adecvat aparatele gps,telefon preluare comenzi si telefon firma. Mai multe detalii la telefon 0720545552.
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
AUTO MAX ANGAJEAZĂ UN MECANIC AUTO DOAR CU EXPERIENTĂ! (MINIM 3 ANI) (EXPERIENTA PE REPARATII DE CUTII VITEZE AUTOMATE CONSTITUE UN AVANTAJ) Oferim salar între 5000 - 6000 lei în functie de experienta profesionala pe acest domeniu si interesul acordat în cadrul firmei noastre! Cerem si oferim seriozitate! Dorim colaborare pe termen lung! Service-ul nostru este dotat cu 2 elevatoare si scule si echipamente moderne! Programul este fix luni - vineri 9 - 17 si sambata 9 14 Dumimica - Închis! Pentru programarea unui Interviu va rugam sunati la telefon, pe whatsapp sau pe olx în mesagerie! Ne gasiti si pe facebook AUTO MAX
-
Angajez vânzătoare pt patiserie. Locația este situata în stațiunea Eforie Sud. Se asigura cazare ,2mese zi ,și 3500 lei luna.
-
CC DELIVERY IAȘI SRL , angajează , colaboreaza cu PFA-uri , SRL- uri pentru livrarea produselor food și non-food . Ai nevoie de permis auto , mașina , telefon cu sistem operare android . Pentru mai multe detalii rog sunați la Nr
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de GESTIONAR DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri Descrierea contextului general al rolului: Supervizarea și organizarea operațiunilor din depozit, gestionarea eficientă a stocului de marfă și menținerea standardelor de igienă și siguranță. Pregătirea necesară postului: - studii medii sau echivalente; - experiență semnificativă în domeniul logistică și gestionare depozit; - cunoștințe solide în manipularea documentelor cu regim special; - abilități de operare PC; - capacitate demonstrată de comunicare și colaborare în echipă. Responsabilități: - menținerea echipamentelor și a aparatelor în condiții optime de funcționare; - verificarea conformității mărfii primite de la furnizori cu comenzile și specificațiile; - gestionarea eficientă a intrărilor și ieșirilor de marfă din depozit; - monitorizarea și actualizarea constantă a stocurilor pentru a asigura disponibilitatea optimă; - asigurarea respectării procedurilor de manipulare și depozitare a mărfurilor pentru a menține calitatea acestora; - colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare fluidă; - participarea activă la mentenanța și implementarea sistemelor și procedurilor pentru optimizarea operațiunilor; - menținerea curățeniei și a ordinei în depozit pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piata de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializată în furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente și soluții integrate de management al documentelor, REPREZENTANT VÂNZĂRI ECHIPAMENTE DE BIROU Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Cerințe: - studii medii sau studii superioare finalizate; - capacitate de organizare și planificare a activităților și proiectelor alocate în funcție de prioritate; - excelente abilități de analiză, sinteză și o bună atenție distributivă; - foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii; - abilități de organizare strategică în vânzări și de negociere; - spirit de inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse; - permis de conducere - categoria B; - cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu avansat; - disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări la sediile clienților. Constituie un avantaj: - experiența de lucru în cadrul unei poziții similare: vânzare echipamente periferice, sisteme PC, echipamente networking, software; - bună cunoaștere a pieței specifice: dinamică, trenduri, tendințe, competiție; - studiile în domeniul tehnic. Responsabilități: - prospectează activ și permanent piața pentru identificarea de noi clienți și pentru creșterea cotei de piată a produselor și serviciilor companiei; - menține și dezvoltă portofoliul de clienți, actualizează în mod constant baza de date a companiei; - prezintă produsele și serviciile companiei prin mijloace elecronice (remote si sau on-site); - identifică, înțelege nevoile clienților și propune soluții adaptate - personalizate; - asistă clienții în luarea celei mai bune decizii pe perioada procesului de contractare, cât și ulterior finalizării acestuia, în scopul creării unei relații profesionale pe termen mediu-lung; - planifică și gestionează procesul de vânzare pentru produsele și serviciile din portofoliu; - întocmește rapoarte de activitate, analize și prognoze; - se documentează și informează în mod continuu despre caracteristicile tehnice ale produselor; - respectă procedurile și condițiile comerciale de lucru ale companiei, iar acolo unde este cazul, propune modalități de optimizare a acestora. Beneficii: - pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională; - autoturism de serviciu, laptop, telefon; - sesiune de instruire la locul de muncă și suport în procesul de integrare organizațională; - contract de muncă pe durată nedeterminată; - oportunitatea de a activa într-un domeniu de actualitate și interes economic major. Dacă ești pasionat ă de domeniul vânzărilor și dorești să activezi în industria de profil aflată în continuă consolidare, trimite-ne un CV actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Promovat
Angajez văzătoare cu sau fără experiență la Magazin Alimentar cu program Nonstop în zona Tătărași, Trimiteți CV-ul aici sau la adresa de email, pentru neclarități contactați-ne la numărul de telefon
-
Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Societate comerciala angajam personal pentru instalatii de curenti slabi (retele voce-date, instalatii detectie incendiu, control acces, supraveghere video, alarmare la efractie,automatizari) cu sau fara experienta. Cautam electricieni , ajutor electricieni si muncitor necalificat. Cerem si oferim seriozitate. -Contract de munca pe perioada nedeterminta; -Salariu atractiv in functie de expierenta si implicare; -Program: Luni-Vineri 8-17
-
Compania: STEFAN SECURITY SRL Locație: Iași Tipul postului: Full-time Salariu: 2400 RON Descriere Companie: STEFAN SECURITY SRL este un lider în industria securității, angajat în protecția și siguranța clienților noștri. Misiunea noastră este de a oferi servicii de securitate de înaltă calitate, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. Ne mândrim cu un mediu de lucru profesionist și susținem dezvoltarea continuă a angajaților noștri. Descriere Post: Căutăm un Agent de Securitate dedicat și vigilent, ideal pentru cei la începutul carierei lor în domeniul securității, dar cu un minim de experiență în roluri similare. Rolul presupune o responsabilitate semnificativă și necesită o persoană de încredere și meticuloasă. Responsabilități Principale: Atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicari, aspect fizic ingrijit; Controlul accesului în facilități, verificarea identității persoanelor și autorizarea accesului conform reglementărilor. Răspunderea la incidente de securitate și alerte, intervenție rapidă și eficientă. Efectuarea rondurilor de securitate la interval regulat pentru a asigura integritatea perimetrului și a proprietăților clienților. Asigurarea respectării tuturor procedurilor de securitate și a normelor legale în vigoare. Cerințe: Atestat agent de securitate constituie avantaj; angajăm și fără experiență fără atestat; Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra eficient sub presiune. Excelente abilități de comunicare și un bun spirit de observație. Disponibilitate pentru ture de noapte și weekend, după necesități. Fără antecedente penale; În cazul în care nu dețineți atestat, oferim posibilitatea școlarizării. Oferim: Salariu: 2400 RON Posibilități de formare și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru sigur și respectuos. Se asigură gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitărilor și cerințelor beneficiarului Posibilitatea majorarii salariului în funcție de performanță.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează LABORANT silozuri cereale/ Gradator semințe. Activități specifice job-ului: - Prelevarea probelor reprezentative, conform standardelor specifice în vigoare și a instrucțiunilor primite; - Executarea analizelor de laborator esențiale; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare. Cerințe: - Studii mediii; - Experiența de minimum 1 an în calitate de laborant silozuri cereale constituie un avantaj; - Cunoștințe de operare Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Firma autorizata ridesharing partenera Uber si Bolt cauta soferi colaboratori. Cerinte: - Masina personala, an de fabricatie minim 2011, - Permis auto categoria B, minim 2 ani, - Varsta, peste 21 de ani, - Atestat transport persoane Ce oferim: - Contract de munca 2, 4, 6, sau 8 ore - Casa de marcat GRATUIT - Copie conforma - Ecusoane - Consultanta pentru obtinerea atestatului in cazul in care nu il detineti. Comisionul este negociabil si variabil in functie de castiguri. Nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe informatii.
-
Societatea IASICON SA, cu sediul in Iasi, B-dul Tudor Vladimirescu 45A, tel. , , angajeaza inginer constructor pentru executie lucrari( sef punct de lucru, sef santier); Cerinte: - Absolvent facultatea de CCIA - Minimum 1-3 ani experienta in derulare executie proiecte de constructii civile; - Cunostinte de PC: MS Office, Auto Cad; - Aptitudini bune de comunicare, prezentare personala si relatii interpersonale; - Meticulozitate si aptitudini de analiza si rezolvare a problemelor; - Abilitati si cunoastere a limbajului tehnic in constructii si instalatii; - Disponibilitate pentru deplasari . -Posesor permis categoria B; Responsabilitati Responsabil cu supravegherea lucrarilor de executie conform proiectului si a conditiilor contractuale; Realizeaza planificarea activitatilor de executie atat a personalului propriu cat si a subcontractorilor, urmareste respectarea graficului de executie si coordoneaza activitatea in santier; Intocmeste necesarele de materiale si echipamente in conformitate cu listele de cantitati din devize si proiect; Urmareste respectarea normelor de calitate in executie si confirma din punct de vedere calitativ, lucrarile executate de catre personalul propriu sau cel al subcontractorilor; Verifica si confirma din punct de vedere cantitativ materialele si echipamentele livrate in santier; Intocmeste procese verbale si documentatia aferenta cartii tehnice a constructiei; Urmareste respectarea normelor de SSM si PSI pe intreaga durata a executiei; Mentine legatura cu reprezentantul Beneficiarului, responsabil cu executia; Se ofera: - salarial actractiv, in functie de rezultate, bonuri de masa, etc; -posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica; loc de munca stabil; -posibilitatea de instruire si perfectionare;
-
Societatea IASICON SA IASI, cu sediul in Iasi, B-dul. Tudor Vladimirescu nr. 45A , angajeaza: ZIDARI, DULGHERI, FIERARI, TINICHIGII, SCHELARI,INSTALATORI Cerinte: calificare in meseria solicitata, experienta in domeniu min. 2-5 ani, seriozitate, fara pasiuni bahice. Se ofera salariu motivant, decontare transport la persoanele care fac naveta si bonuri de masa ( 23 lei zi); Relatii la sediul societatii sau la tel
-
Cerinte Aplica daca: Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIU Ai abilități excelente de comunicare și ascultare activă. Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj. Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati Realizari Ce anume vei face: Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos. Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei. Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatii Program de lucru: 2 Schimburi Schimbul 1: 10:00 - 18:00 Schimbul 2: 12:00 - 20:00 Vei avea parte de: Salariu atractiv, motivant și competitiv Tichete de masă Abonament medical privat 7Card pentru beneficii de sănătate și wellness Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Abonament la sala sport Training-uri Tichete de masa Tichete de vacanta
-
Compania: STEFAN SECURITY SRL Locație: Iasi Tipul postului: Full-time Descriere Companie: STEFAN SECURITY este un lider recunoscut în domeniul securității și instalațiilor electrice, specializat în proiectarea, instalarea și întreținerea sistemelor avansate. Ne mândrim cu inovația și excelența în serviciile oferite, fiind partenerul ideal pentru soluții integrate de securitate și electrice. Descriere Posturi: Căutăm să angajăm Tehnicieni Sisteme de Securitate și Electricieni de Joasă Tensiune, persoane motivate și dornice să își dezvolte abilitățile într-un mediu profesional stimulativ. Responsabilități Instalarea și configurarea sistemelor de securitate (camere de supraveghere, sisteme de alarmă, control acces etc.) Efectuarea de mentenanță preventivă și reparații ale sistemelor existente Diagnosticarea și soluționarea problemelor tehnice Colaborarea strânsă cu echipa de suport tehnic pentru optimizarea funcționării echipamentelor Documentarea corectă a tuturor intervențiilor și activităților tehnice Instalarea, întreținerea și reparația instalațiilor electrice de joasă tensiune Asigurarea conformității instalațiilor cu normele ANRE Cerințe: Pasiune pentru tehnologie și dorință de dezvoltare în domeniul tehnic Capacitatea de a învăța rapid și de a aplica noi cunoștințe în practică Bune abilități de comunicare și lucru în echipă Permis de conducere categoria B cu minim 3 ani de experiență Experienta minimă în domeniul tehnic în Montarea echipamentelor de supraveghere video (camere CCTV), sisteme de alarmă anti-efracție și control acces, Configurarea software-ului aferent sistemelor pentru a corespunde nevoilor specifice ale clientului, Realizarea conexiunilor electrice necesare și configurarea rețelelor de comunicație pentru sistemele de securitate. Atestare ANRE grad II, III sau IV pentru Electricieni Experiență practică în domeniul instalațiilor electrice Oferim: Program de formare profesională și suport pentru certificări Plata certificatului de calificare Pachet salarial competitiv și beneficii Oportunități de avansare Cum să aplici: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție pe WhatsApp la numarul Pentru informații suplimentare, contactați HR la .
-
DESCRIERE Ne dorim ca tu sa vii cu: Calificare in domeniul mecanic electromecanic Cu multa indemanare si curiozitate pentru tot ce este nou, sa inveti cat mai repede si cat mai bine Abilitati de lucru in echipa Disponibilitate de lucru in 3 schimburi de 8 ore Dorinta de a invata continuu si a te dezvolta profesional. Ar fi ideal sa ai: Experienta in domeniu de minim 1 an Uite care vor fi responsabilitatile tale: Vei executa lucrari de revizii, reparatii planificate accidentale Vei efectua probe de functionare si rodaj Vei verifica instalatiile mecanice si le vei mentine in stare de functionare si siguranta Vei raspunde de buna functionare a utilajelor Vei menține in stare de curatenie utilajele din dotarea sectiei Vei participa la executarea lucrarilor de reparatii in cadrul remonturilor si reviziilor generale ale unitatii de productie Vei executa lucrarile specificate in graficul lunar de revizii și reparații planificate pentru anumite utilaje Beneficii Card de tichete de masa; Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta; Decontarea transportului pana la serviciu Prime de sarbatori Daca acest rol nu prezinta totusi interes pentru tine, dar stii pe cineva caruia i s-ar potrivi, ne-am bucura sa dai de veste mai departe!