Oferte locuri de munca Iasi • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Angajam personal cu experienta pentru ingrijire batrani in Lombardia Italia, pe perioade lungi sau inlocuiri,limba italiana este necesara.
-
Promovat
Candidatul Ideal Cunostinte de frigotehnie , entry-level Experienta in domeniu 2 ani reprezinta un real avantaj Permis de conducere categ. B; Seriozitate si corectitudine Descrierea jobului Activitate de montare, punere in functiune si service pentru echipamentele frigorifice si aer conditionat comercializate Activitate de intretinere a echipamentelor frigorifice si A C Asigurarea garantiei in locatiile clientilor, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente Oferirea de informatii necesare clientilor cu privire la defectele constatate si modul corect de exploatare in garantie Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate Beneficii: - salariu net : 5.000 - 6.000 RON, in functie de nivelul de cunostinte, - echipament de lucru si protectie, - conditii de lucru foarte bune, - posibilitatea afirmarii intr-o firma cu mari perspective, - program normal de lucru 08.00-16.00 de luni pana vineri - S-D libere. -deplasari scurte, ocazionale (3 4 an)
-
Promovat
Abator din Rheda-Wiedenbruck angajeaza muncitori cu sau fara experienta pentru prelucrarea produselor din carne. AJUTĂM CU TRANSPORTUL ! SE LUCREAZA LA BANDA - PRELUCRARE PRODUSE CARNE BENEFICII: -salariul este intre 1500-2500 euro, bani ramani in mana dupa retragerea chiriei -contract de munca -asigurare medicala -alocatii pentru persoanele care au copii minori 250 euro -instruire si formare profesionala -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -prelucrarea produselor din carne, cu formare la locul de munca. -nu este obligatorie experienta -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -se lucreaza schimbul 1 si schimbul 2 -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerinte : -persoane serioase, barbati, femei sau cupluri obisnuite sa lucreze in 2 schimburi cu varsta cuprinsa intre 18-55 de ani. -cazier curat -apti de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectueaza prin transfer bancar, o data pe luna. FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE : -cont bancar; -asigurare de sănătate; - Anmeldung. Avem plecari saptamanale din urmatoarele orase : Brasov,Sibiu,Deva,Timisoara ,Arad . Pentru detalii sau rezervari, sunati la numarul din anunt sau imi scrieti pe whatsapp -
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: Experienta anterioara este un plus; Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual
-
Disponibil online
Specialist Marketing online si offline
Companie care activeaza pe piata romaneasca oferind solutii optime de incalzire si climatizare clientilor, angajeaza : SPECIALIST MARKETING. Cerinte: - absolvent studii superioare in marketing; - experienta in activitati intreprinse in mediul online; - excelente abilităti de comunicare si dezvoltare relatii de calitate; - excelente cunostinte de lucru cu PC;; - cunostinta limba engleza scris vorbit; Se ofera: - Mediu de lucru placut, dinamic și stimulativ; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; - Pachete extra salariale si bonusuri in functie de performanta; Descriere job: - Contribuie la realizarea și implementarea planului de marketing și comunicare; - Propune, implementeaza, administreaza si analizeaza campanii de marketing online. - Elaboreaza texte de promovare cu impact la public, concepte pentru newsletter, bannere si alte materiale de promovare, brosuri si flyere; - Creaza continut relevant pentru campanii SEO, care să fie concentrate pe publicul țintă și să aibă un content atractiv; - Editeaza texte, promoveaza articole de blog și comunicate de presă cu structură SEO - friendly; - Colaboreaza cu directorul de vânzări în obtinerea de clienti profitabili, propun si îmbunătătesc procesul de prezentare- vânzare; - Gestioneaza relatia cu clientii si promoveaza activ serviciile firmei; - Realizează rapoarte lunare legate de sectorul de activitate si de progresul către atingerea obiectivelor.
-
Caut persoana disponibila , implicata pentru a efectua menaj! Raspund la telefon dupa ora 16.
-
Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa; - persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv; - converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Cerinte: - cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.
-
Descrierea Companiei La GO REAL ESTATE, scopul nostru este să asigurăm că clienților noștri o experiență plăcută și de succes atunci când cumpără sau vând o proprietate. Suntem specializați pe lucrul în reprezentare exclusivă, considerăm că acest mod de lucru poate genera maximum de plusvaloare pentru partea pe care îl reprezentăm. Reprezentăm o parte a tranzacției și ne străduim să ajutăm clienții noștri să cumpere și să vândă proprietăți în siguranță, la cel mai bun preț și timp și cu efort minim din partea lor. Ne angajăm să îndeplinim visele imobiliare ale clienților noștri. Descrierea rolului În calitate de consultant imobiliar: Veți fi responsabil să lucrați cu clienții pentru a identifica nevoile lor imobiliare, pentru a oferi sfaturi și îndrumări cu privire la cumpărarea, vânzarea și închirierea proprietăților. Veți fi responsabil pentru menținerea relațiilor cu clienții și conectarea la piața imobiliară locală. Se preferă experiență în vânzări Abilități puternice de comunicare și servicii pentru clienți, inclusiv capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții Abilități de negociere Abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe Cunoștințe în Microsoft Office Constituie avantaj cunoașterea limbii engleze Permis de conducere categoria B De ce să lucrezi cu noi? Pachet de comisionare foarte avantajos, zero cheltuieli pentru tine. Suport din backoffice full, noi ne ocupăm de prelucrarea și postarea ofertelor pe toate canalele de promovare și marketingul proprietăților. Oportunități de dezvoltare și dezvoltare profesională în cadrul companiei. Program de educație și formare continuă cu trainer acreditat internațional. Mediu de lucru prietenos și colaborativ Locatie ultracentrala Șansa de a avea un impact pozitiv asupra vieții clienților noștri Consideri că imobiliarele sunt sau pot fi pasiunea ta? Te așteptăm să ne cunoaștem.
-
Dacă ești pasionat de mașini și ai experiență în diagnosticarea și repararea sistemelor electrice în domeniul auto, vrem să te alături echipei noastre! Ești interesat sau cunoști pe cineva potrivit pentru aceste poziții? Te rugăm să ne trimiți CV-ul la
-
Alătură-te echipei de profesioniști Suzuki! Te pasionează mașinile și ai experiență în diagnosticarea și repararea lor? Vino să faci parte dintr-o echipă dedicată de profesioniști în domeniul auto și să ne ajuți să menținem și să reparăm mașinile cliențilo noaștri.
-
-
AlsaRosa S.R.L. cauta un barbat cu experienta pentru munca la pus pavaje in Germania. Se cere limba germana la nivel conversational. Permisul de conducere prezinta avantaj. Salarizare: 13,00 net ora Cazare gratuita. Program: Luni - Joi: Vineri: Zona: Leipzig Transport asigurat pana la destinatie. Pentru inscriere si alte informatii apelati la numarul de telefon
-
-
SC, cu punctul de lucru in Tomesti, angajeaza vopsitor si tamplar pentru prelucrarea comenzilor din LEMN si MDF. Candidatul ideal: -experienta -orientare spre calitate -capacitate de lucru in echipa Conditii: -program de lucru full-time, de luni-vineri -contract de munca -concedii conform legislatiei -salariu motivant, in functie de performante Responsabilitati: Indeplinirea sarcinilor si termenelor de livrare in conditiile proiectelor in derulare, astfel incat sa nu fie afectat fluxul de productie
-
Angajam operator comenzi online. Din Iasi preferabil! Asteptam si pe whatsapp pe nr din anunt Cv-urile! Descrierea postului și a responsabilităților: - Contactează telefonic clienții pentru confirmarea comenzii - Procesează comenzile (emite factura AWB printr-un proces automat) - Discută telefonic e-mail chat rețele de socializare cu clienții pentru rezolvarea diferitelor situații apărute. - editare imagini - Procesează retururile. - Promovează magazinul pe retelele de socializare. Cum este persoana pe care noi o căutăm? - Să știe să folosească calculatorul, activitatea se desfășoară în cea mai mare parte a timpului în fața acestuia. - Să fie atentă la detalii foarte atentă! - Să fie comunicativă și orientată către client, astfel încât fiecare interacțiune cu acesta să producă un impact pozitiv. - Să fie amabilă, harnică, ambițioasă și responsabilă - Cunostinte de operare pe calculator (pachetul Office, programe de editare foto video); - Reprezinta avantaj cunostinte de editare foto Photoshop Canva - Gandire organizata, capacitatea d analiza si d rezolvarea unei probleme; Oferim: - Salariu atractiv + bonusuri; - Program de lucru flexibil; - Echipa tanara si frumoasa; -Activitate remote, din confortul casei tale -Laptop+telefon de serviciu Locatia: Iasi Program: 09:00 - 16:00 (luni-vineri), flexibil in functie de necesitati Cum aplici? - Trimite CV-ul tău pe adresa de e-mail cu titlul: Operator comenzi Magazin Online. Se iau in calcul doar aplicatiile insotite de un CV completat cu toate datele necesare (nume complet, data nasterii, numar telefon, expriente anterioare - daca exista)! Acceptam si elevi proaspat absolventi pasionati de online si tehnologie ce doresc sa munceasta si sa invete lucruri noi.
-
Supermarket Galata ,angajează casier și lucrător comercial!! NU NECESITĂ EXPERIENȚĂ!! Program de lucru: 2 ture (6:30-15: cu jumatate de oră pauză) 2 libere pe săptămână! Angajăm și studenți elevi, majori pe perioada vacanței! Posibilitatea de program part-time!!!
-
Cautam operator de limba italiana Cerinte: - cunosterea calculatorului la nivel de utilizator - dorinta de a lucra - aptitudini de invatare rapida Oferim: - lucru full time (luni-vineri 8.30 - 17.00) - contract de munca-pachet social complet
-
Candidatul Ideal: - Studii superioare in Comert, Economie; - Competențe digitale - Pachet Microsoft Office; - Cunoştinţe de contabilitate primară reprezinta un avantaj; Descrierea jobului: - Verifica si intocmeste documentelor comerciale (facturi, avize, etc), conform procedurilor interne ale companiei; - Arhiveaza si gestioneaza documentele comerciale ale companiei; - Mentine legatura cu clientii si furnizorii in vederea obtinerii documentelor comerciale necesare; - Intocmeste diverse rapoarte interne; Oferim: - salariu atractiv - prime si bonusuri functie de realizari - tichete de masa - posibilitate de dezvoltare in cariera.
-
Căutăm coleg full-time Dacă îți dorești să te dezvolți profesional într-o echipă tânără și performantă, îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie pentru a deveni un Agent Imobiliar de succes. Responsabilitățile tale vor fi: - să administrezi eficient portofoliul de oferte și clienți; - să organizezi întâlnirile cu clienții, în vederea vizionării ofertelor; - să promovezi ofertele folosind strategia internă a companiei; - să negociezi ofertele imobiliare. Viitorul nostru coleg ă trebuie să fie disponibil full-time, să aibă permis de conducere, atitudine profesionistă, să fie motivat să învețe și să-și dorească să facă performanță în cadrul companiei noastre. Îți oferim: - suport și instruire profesionistă; - o arie considerabilă de oferte imobiliare în exclusivitate; - promovare online a ofertelor la cel mai înalt nivel de calitate; - logistica necesară; - birou central; - salariu fix; - comision din vânzări; - bonusuri de performanță. Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail sau sună-ne la și programează-te la un interviu. Succes!
-
-
Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunit lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunit da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilit di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunit di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilit saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacit di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC; Esperienza pregressa come consulente telefonico; Ottime capacit di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti; Curiosit e apertura mentale. Cosa prevede l'offerta? Tipologia contrattuale: Inserimento full time o Part time Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova; Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus; Orario: 30h o 40h settimanali dal luned al sabato, dalle 9 alle 21.30. Non vediamo l'ora di conoscerti!
-
RC BETON BAU are nevoie de tine! Căutăm colegi motivați, serioși și dornici să facă parte dintr-un colectiv profesionist și harnic. Vrei să ni te alături? Ne mărim echipa cu: - FIERARI Ai experiență în domeniul construcțiilor? Iți recompensăm profesionismul și dedicarea cu un pachet de beneficii : Salariu negociabil în funcție de experiență, seriozitate și rezultatele avute; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu detașare în Germania și cu toate taxele plătite; Suport și documente necesare pentru alocație copii, recuperare impozit, Soka-Bau; Transport plătit România-Germania, cu posibilitatea de a fi luat de acasă și dus direct la cazare; Cazare cu toate utilitățile incluse; Transport gratuit asigurat de firmă de la locația cazării la șantier și retur; Echipament de protecție (bocanci, cască, pelerină de ploaie etc.); Echipament de lucru; Continuitate în muncă, pe toată perioada anului. Ne dorim ca viitorii noștri colegi: Să aibă experiență în domeniul construcțiilor; Să fie harnici și să își îndeplinească sarcinile de lucru cu seriozitate.