Anunțuri
Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2021-03-26 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: Experienta anterioara este un plus; Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual
-
Promovat
Angajăm lucrător comecial(fete), în Complex Comercial Siraj , cu vârsta cuprinsă între 18-35 ani . Program de lucru : L-V = 7:30-16:30 S= 7:30-14:30 Salar : 3000 lei Detalii la telefon .
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Firma de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv din Iasi. Se lucreaza in ture (24 48) cu salarizare de 2700-2900 lei net. Mai multe detalii la telefon 0748.199.452.
-
Sc.constructii angajăm muncitori calificați în finisaje interioare și exterioare program 7.30 -16.30 .cu o ora pauza cu carte de munca salariu 250 ron pe zi mai multe detalii la nr de telefon afisat
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează LABORANT silozuri cereale/ Gradator semințe. Activități specifice job-ului: - Prelevarea probelor reprezentative, conform standardelor specifice în vigoare și a instrucțiunilor primite; - Executarea analizelor de laborator esențiale; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare. Cerințe: - Studii mediii; - Experiența de minimum 1 an în calitate de laborant silozuri cereale constituie un avantaj; - Cunoștințe de operare Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Descrierea jobului Transportul de marfuri cu semiremorci prelata sau walking floor pe rute conform instructiunilor primite de la dispecerat; Asigurarea integritatii marfurilor transportate; Intocmirea documentelor de transport cu confirmarea operatiunilor de incarcare descarcare; Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna, conform legislatiei in vigoare; Tari tranzitate: Germania, Olanda, Belgia, Danemarca, Austria, Italia, Anglia, Elvetia, Franta si Luxemburg. Rotatia deplasarii este 8 2 saptamani sau 12 3 saptamani. Revenirea in tara se face cu camionul sau cu masina societatii. Venitul total este format din salariul de incadrare (3300 ron) plus diurna (in euro), in total 2800 euro, pana la 3000 euro - cresteri salariale lunare in functie de performante si vechime in firma. - contracte de munca pe perioada nedeterminata. - cheltuiile pentru atestat ADR, fisa medicala si pasaport se deconteaza Candidatul Ideal - permis de conducere categoria C, E - card Tahograf, Atestat transport marfă, Atestat ADR colete - aviz medical și psihologic Pasaport (*se deconteaza plata avizelor si a pasaportului) - limba engleza la nivel de comunicare (pentru primirea comenzilor) - experienta anterioara pe camioane de 40 tone - bune cunostinte privind documentele de insotire a marfurilor; - persoana ordonata, cu abilitati bune de comunicare in relatia cu clientii - punctualitate, responsabil, serios, politicos și îngrijit SERIOZITATE, RESPONSABILITATEA SI FLEXIBILITATE
-
Elen&Mar SRL , service auto cu o vechime de peste 28 de ani, angajează mecanic auto. Oferim condiții de muncă avantajoase și salariu atractiv. Pentru detalii, va rugam să sunați la numărul de telefon din anunț. Timpul nu ne permite să răspundem la mesaje. Va mulțumim!
-
Societate angajează contabil cu experiență. Salarizare avantajoasa. Relații la telefon
-
Agrement Victoria își extinde echipa și caută un administrator de pensiune dedicat și cu abilități excelente de gestionare, cu un plus pentru posesia unui carnet de conducere. Dacă aveți experiență în administrarea pensiunilor și vă bucurați de interacțiunea cu oaspeții, vă invităm să faceți parte din echipa noastră dinamică. Responsabilități: Administrare Pensiune: Gestionarea activităților zilnice ale pensiunii pentru a asigura o experiență plăcută pentru oaspeți. Recepție și Comunicare: Primirea și gestionarea rezervărilor, oferirea informațiilor necesare oaspeților și asigurarea unei comunicări eficiente. Coordonare Personal: Supravegherea personalului și coordonarea eforturilor pentru a asigura un mediu de lucru eficient și plăcut. Gestionarea Evenimentelor: Asigurarea bunei desfășurări a evenimentelor organizate în cadrul pensiunii. Cerințe: Experiență anterioară în administrarea pensiunilor sau domenii similare. Carnet de conducere valabil și experiență în conducere. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii eficiente. Beneficii Oferite: Pachet Salarial Atractiv: Remunerăm în mod competitiv, recunoscând eforturile și contribuțiile angajaților noștri. Oportunități de Avansare: Susținem dezvoltarea profesională și oferim oportunități de avansare în cadrul organizației. Mediu de Lucru Plăcut: Agrement Victoria promovează un mediu de lucru colaborativ și prietenos. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail Pentru informații suplimentare, sunați la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Dacă aveți 21 de ani împliniți și 21 de ani împliniți va așteptăm să faceți parte din flota noastră. Daca nu aveți atestat, va școlarizăm in vederea obținerii lui. Ne găsiți la casa Sindicatelor parter camera 4, la școala de șoferi Amigoart de luni până vineri între orele 9 -16
-
Societate comerciala angajeaza sofer profesionist pentru comunitatea europeana, categoriile CE. Salariu 2700 eur. Relatii la tel. , Mihai Merchez.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time 8/30-17/30 luni-vineri.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Angajam 1 tehnician sisteme de securitate priceput pentru instalari mentenanta sisteme de securitate - alarmare efractie (DSC - PARADOX - CERBER) - CCTV - DETECTIE INCENDIU, AUTOMATIZARI PORTI CULISANTE BATANTE, BARIERE, salariu intre 3000- 5000 lei in functie de experienta
-
Magazinul SH GLOBUS IAȘI angajează vânzătoare pentru locația din zona Bularga Granit (lângă Mega Image) persoană pasionată de haine activă, comunicativa orientare și deschidere către clienți EXPERIENȚĂ ÎN VÂNZĂRI Ne puteți contacta la numărul de telefon Te așteptăm în echipa noastră !!!
-
Montessori School of Iași - angajează asistent medical generalist Program full-time. Asistent medical generalist, cu aviz de libera practica experiență în domeniu de cel putin un an. Candidatul ideal: absolventă Școală postliceală sau Facultate; cunoștințe medicale; experiență în domeniu; persoană calmă, empatică, dispusă să relaționeze cu copiii și cadrele didactice; Atributii: să efectueze triajul zilnic al copilului; să acorde asistenţă medicală în funcţie de nevoile copilului; să răspundă de calitatea actului medical şi de procesul de îngrijire al preşcolarilor; să-şi asume responsabilitatea acţiunii în cadrul urgenţelor; să comunice cu restul echipei şi cu familiile copiilor; să acorde primul ajutor în sistem de urgenţă; suport pentru educatori la clasă, la nevoie, dar și la restul sarcinilor zilnice. Persoanele interesate sunt rugate să atașeze un CV acestui anunț.
-
Grădinița Montessori School of Iași - angajează asistent educator în alternativa Montessori Cerințe: -studii superioare cu specializarea pedagogia invatamantului primar si prescolar pedagogie psihologie specializari conexe; - cunoașterea și împărtășirea valorilor Montessori reprezintă un avantaj; - abilități de lucru cu copiii, deschidere către noi metode de abordare a copilului, flexibilitate; - abilități de comunicare cu copiii și părinții acestora; - echilibru emoțional, să înțeleagă comportamentul copiilor, să își adapteze stilul în funcție de nevoile copiilor Responsabilități: realizarea de activități cu copiii, realizarea de materiale, întreținerea mediului din clasă, susținerea educatorului pe perioada prezentărilor date copiilor. Persoanele interesate sunt rugate să atașeze un CV acestui anunț.
-
Caut job ca bona in Iasi pentru copii cu varsta începând de la 3 ani.Am experienta ca bona, am lucrat 2 ani ca educatoare. Îmi plac copiii, pot sa am grijă de tot ce tine de îngrijirea și educația lor,doresc să colaborez cu părinții, ofer și rog seriozitate,pot face diverse activități cu copiii. Telefon: .
-
Societate comerciala angajeaza tehnician de mentenanta ascensoare pentru mun. Iasi. Activitatea presupune executarea verificarilor tehnice si operatii de intretinere si revizie la echipamente de ridicat hidraulice sau electrice. Experienta constitue avantaj, dar nu este obligatorie.
-
Suntem o companie de IT locală, cu un istoric de succes de peste 20 de ani. Căutăm să ne extindem echipa cu un coleg nou, entuziast și cu abilitati solide si experiență in efecturarea operatiunilor de întretinere sediu, logistică și reparații. Responsabilitățile tale vor include: Vei avea un rol esențial în asigurarea bunei funcționări a sediilor noastre. Reparații și întreținere: Întreținerea sediilor si a instalațiilor electrice, sanitare, de încălzire, precum și cu efectuarea de lucrări curente de zugrăveli și tâmplărie. Întreținere spații verzi și piscină: Vei asigura întreținerea spațiilor verzi și a piscinei, menținându-le într-o stare optimă. Aprovizionare: Coordonarea și gestionarea aprovizionării cu materialele necesare. Șofer: Deplasări în interes de serviciu, necesitând permis de conducere categoria B. Candidatul ideal: Persoana harnică, cu spirit de echipă si inițiativă Experiență vastă în mentenanță și reparații. Nu este necesară cunoaștere a unei limbi străine Ne-ar plăcea un coleg senior în echipa noastră tânără. Ce îți oferim: Un mediu de lucru plăcut si prietenos. Pachet salarial competitiv și beneficii adaptate experienței, precum bonuri de masa, asigurare medicală privată și acces la evenimente corporate.