Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2021-05-31

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 41

    Ang pers curatenie in Iasi. Salar: 1.400 RON NET(pe luna) 4 ore zi

    Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Tel:

    Repostat automat
  • Angajăm muncitori în construcții

    Societate de construcții angajează dulgheri, fierari și zidari. Plata se face la două săptămâni.

  • Angajam șoferi Uber Bolt

    Dacă deții atestat transport alternativ sau încă nu, te așteaptam la casa Sindicatelor parter camera 4 la școala de șoferi Amigo art sa discutam pașii de urmat pentru a veni in flota noastră. Te așteptăm de luni până vineri între orele 9 și 16. Condiții obligatorii: 21 ani împliniți și 2 ani vechime permis categoria B.

  • 5

    angajam personal calificat si necalificat

    angajam zidari fierari dulgheri placari polestiren si necalificati. experienta constitue un avantaj si plata se va face in functie de nivelul fiecaruia

  • 6

    angajez vânzătoare vânzător litoral

    Anunț de Angajare: Vânzător Vânzătoare - Magazin Mixt în Eforie Nord Eforie Sud Dorim să adăugăm oameni pasionați și dedicați echipei noastre! SEZONIERI LITORAL. Suntem în căutarea unor tineri dinamici și motivați, cu vârsta între 16 și 30 de ani, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de vânzători vânzătoare. În această poziție, veți avea oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie, oferind servicii excelente clienților noștri într-un magazin mixt deschis non-stop. Cerințe: * Entuziasm și dorință de a învăța și de a se dezvolta în domeniul comerțului * Disponibilitatea de a lucra în ture de 12 ore, într-un program non-stop ( ture de 12 ore zilnic ) liber prin rotație odată ce avem toată echipa * Capacitatea de a lucra în echipă și de a oferi o experiență plăcută clienților * Atitudine pozitivă și orientare către rezolvarea problemelor Beneficii: * Salariu atractiv de 2500 lei lunar ( prima luna ) - apoi 2800 lei lunar * Contract de muncă în conformitate cu legislația în vigoare * Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și prietenos, cu posibilități de dezvoltare personală și profesională * Cazare oferită pentru cei care vin din alte orașe * Angajament față de seriozitate și profesionalism Cum să aplici: Dacă te regăsești în aceste cerințe și ești interesat ă să faci parte din echipa noastră, te rugăm sa ne contactezi prin wats up la numărul afișat. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență de lucru plină de satisfacții și oportunități de creștere profesională! PENTRU MAI MULTE DETALII - LASATI UN MESAJ PE WATS UP LA NUMARUL DE MAI SUS DIN POZA. * vârstă * de unde ești * daca ai mai lucrat sau nu pe litoral * o poza reală cu tine sa vad exact cu cine vorbesc

  • 12

    muncitor necalificat

    Cerinte seriozitate si implicare fara vicii (alccol) Descrierea jobului lucrator in productia de tigla metalica operatiuni de debavurare operatiuni de sablare Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri si calificare organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28

  • 17

    operator masini automate si semiautomate

    Cerinte Studii - studii medii scoala profesionala; Cunostinte de calcul matematic de baza; Descrierea jobului -preia comenzile pe care trebuie sa le produca de pe tableta -seteaza comanda pe utilaj, calculand necesarul de materie prima -preia produsele din utilaj si le trimite catre ambalare -eticheteaza produsele finale Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28

  • 29

    consilier de vanzari

    Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie

  • 4

    Inginer ofertare licitatii publice drumuri

    Candidatul Ideal Studii superioare in domeniul constructiilor (cai ferate, drumuri si poduri); Experienta in studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) si intocmirea ofertelor complete, tinand cont de cerinte; Cunostinte pachet Office, cunoasterea programelor devize constructii, constituie un avantaj; Cunostinte legislative in domeniu; Bune abilitati de organizare; Comunicare persuasiva; Responsabilitate, seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, loialitate; Experienta: minim 2 anI. Descrierea jobului Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), inclusiv eligibilitate; Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte ; Intocmirea documentatiei complete pentru participarea la licitatii publice; Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata; Intocmire grafice de executie, cash flow; Intocmirea Planului Calitatii pentru documentatie/santier cu includerea Planurilor de Control Calitate precum si intocmirea oricaror alte documentatii necesare pentru dosarul de oferta; Elaborarea, conducerea si verificarea componentelor tehnice ale proiectelor; Intocmirea listelor de cantitati, devizelor pe obiect si a devizelor generale in conformitate cu legislatia in vigoare si documentatii tehnice de constructii si instalatii si cerintele licitatiei: Descrierea companiei Enviro Construct, o firmă cu accent pe construcții drumuri și poduri.

  • 15

    Specialist Relatii Clienti - Magazin Produse Premium - Iași

    Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 2. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 3. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 4. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai, produse bio etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Piața Unirii. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/

  • 23

    Gestionar Marfă - Iași

    Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să rezolvi probleme și să previi apariția lor *să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin 2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu 3. Te asiguri că produsele expuse nu au ambalaje deteriorate sau nu sunt expirate 4. Organizezi stocul de marfă în depozitul magazinului și efectuezi inventarul periodic (lunar și ad-hoc) 5. Ambalezi produsele care sunt apoi livrate către clienți 6. Asiguri necesarul de cutii, pungi etc. pentru ambalare și livrare către clienți 7. Pregătești pachetele coletele pentru livrările provenite din comenzile online 8. Deservești în paralel cele două locații ale magazinului (Nicolina și Centru) Programul de lucru este de 40 ore săptămână, în magazinele aflate în Iași, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.

  • Angajez Croitoreasa

    Croitoria retușuri din Palas Mall , angajează croitoreasa. Rel. la telefon

  • 1

    Angajez livrator Bringo

    Salutare! Se poate lucrat atat full-time cat si part-time
. Program flexibil(iti alegi singur programul pentru saptamana viitoare!), salariul net variaza intre 2.000-6.000 de lei in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Vrei sa castigi cat vrei, cand vrei tu? 
Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,un smartphone cu sistem de operare Android si NFC, cu care sa puteti accesa aplicatia Bringo. Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare. Daca ai intrebari sau esti nerăbdător sa incepi , nu ezita sa ne contactezi telefonic, mesaj Whatsapp la numărul

  • 275

    Studenti elevi part full/time ca operatori in productie sau/si depozit de textile pt pregatit colete

    part full time studenti elevi in firma de productie textile si depozit textile cu vanzari online. Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time luni-vineri.

  • 267

    Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time

    Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time 8/30-17/30 luni-vineri.

  • 27

    STUDENTĂ pentru activități de secretariat

    Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar înțelegere deplină în colaborare. Oferta de angajare : salarizare atractivă și, dacă este necesar, asigur cazare. CV.cu fotografie actuală.

  • 22

    Auchan Palas angajeaza Operator Vanzari Polivalent/Produse Prospete

    Meseria ta, este pasiunea ta? Daca ești sociabil iți place să oferi sfaturi, dar să ai și rezultate, vino alături de noi!  Căutăm un coleg/colegă care să întregească echipa noastră! Candidatul ideal: Studii medii absolvite; Persoana dinamica, comunicativa, cu initiativa si spirit de echipa; Deschidere spre relationare cu clientii; Experienta in domeniul comercial poate fi un avantaj. Descrierea jobului: Aranjează produsele în raft și răspunde de alimentarea permanentă a raionului Lipește etichete și coduri de bare pe produsele recepționate Cunoaște magazinul și produsele din zona sa de responsabilitate Scanează produsele și încasează sau informează de mijloacele de plata. Se asigură de aprovizionarea corectă și completă a standului cu produse; Asigurare curățenia în raion și aspectul commercial; Oferă clienților informații despre produsele comercializate; Preia comanda clientului aplicând tehnicile de vânzare și ambalare; Asigură buna funcționare și curățenia echipamentelor de lucru; Ce te vă face să te bucuri de viață în Auchan? Pachetul de remunerație (salariul competitiv, bonuri de masa, prima de Paste și de Crăciun, prima de vacanta, prime de performanta) Prime pentru evenimentele deosebite din viața ta Zilele de concediu de odihnă suplimentare în creștere în funcție de vechime Ziua liberă de ziua ta de naștere Asigurarea de sănătate Asigurarea de viață,  Asigurarea stomatologică Mediul de lucru plăcut, în care te simți respectat/a și apreciat/a Colegii minunați, alături de care vei simți cu adevărat ce înseamnă să te și distrezi la muncă Multiplele oportunități de formare, dezvoltare, job rotations și evoluție ierarhică într-o companie în care  cultura organizației este bazată pe valori precum Încrederea, Deschiderea, Excelența și care pune în centrul preocupărilor constante emoțiile angajaților săi  Te provoacă această oportunitate? Te regăseșți în tot ce ti-am povestit mai sus ? Aplică acum!

  • Angajam soferi C+E cu/fara experienta

    Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.

  • 3

    Angajare imediata soferi profesionisti incepatori / cu experienta (C+E)

    Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.

Salvează căutarea