Anunțuri
Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2021-07-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
Societate comerciala din Pascani, angajeaza finisori în contrucții.cu experienta in lucrari de zugraveli, gleturi, tencuieli Relatii la tel:
-
Descriere Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2700E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Descriere Calitati si competente personale: - organizare; - atentie distributiva; - abilitati de lucru atat independent cat si in echipa; - capacitate de adaptare la specificul unei situatii; Cerinte: - experienta pe un post similar reprezinta un avantaj -Operarea casei de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -Recepția și descărcarea lmarfurilor -Expunerea produselor respectând standardele de merchandising -Punctualitate și dorința de a lucra în echipă
-
DescriereMagazin La doi pasi, zona CUG, angajeaza casier si lucrator comercial Calitati si competente personale: - organizare; - atentie distributiva; - abilitati de lucru atat independent cat si in echipa; - capacitate de adaptare la specificul unei situatii; Cerinte: - experienta pe un post similar reprezinta un avantaj -Operarea casei de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -Recepția și descărcarea lmarfurilor -Expunerea produselor respectând standardele de merchandising -Punctualitate și dorința de a lucra în echipă Publi24_1707832340
-
Compania STEFAN SECURITY, angajeaza AGENT VANZARI pentru sisteme de securitate Candidatul ideal Studii medii/superioare (minim diploma de bac) Cunostinte pc/office Cunostiinte in sisteme de securitate, electronica Experienta in vanzari pe teren-prezinta avantaj Organizat si atent la detalii Serios si responsabil Dornic sa invete lucruri noi Spirit de colaborare in echipa Fire comunicativa Permis de conducere cat b Fara cazier Disponibilitate pentru deplasari in teren Descrierea postului Activitate atat la birou cat si pe teren Indeplinirea sarcinilor date de manager Asistarea pe teren la vanzarea servicilor de instalare a sistemelor de securitate Deplasarea pentru achizitia diferitelor materii prime si materiale Livrare diferitelor materii prime si materiale la locatia instalarii Completarea anumitor acte/formulare pentru desfasurarea activitatii Predare documente fiscale la clienti, efectuare incasari Beneficii Salariu motivant in functie de performanta Tichete de masa (card) CV-urile se pot trimit pe adresa: Mai multe detalii la telefon:
-
SC specializata in productia de usi de interior si mobilier la comanda angajeaza tamplari cu experienta. Cerinte: -persoane responsabile si implicate in executarea calitativa a lucrarii -capacitate de intelegere a desenelor tehnice -abilitati tehnice (operatiuni de debitare, frezare,gaurire, aplicare cant, ansamblare si montaj mobilier) -dexteritate, spirit de observatie, atent la detalii -permisul de conducere constituie un avantaj Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata si conditii de munca conform legislatiei in vigoare. Pt detalii suplimentare sunati la nr. de telefon din anunt sau pe e-mail.
-
Cerințe: - Rezistență la muncă susținută; - Seriozitate și punctualitate; - Calificare de lacatus mecanic. Responsabilități: - Asigură modelarea și tratarea produselor din piatră, - Asigură buna funcționare a utilajelor, mașinilor și instalațiilor mecanice situate în complexul comercial; - Contribuie la lucrările efectuate în clădirie și care necesită întreținere periodică. Beneficii: - Spor de weekend; - Tichete de masă în valoare de 30 Ron zi; - Abonament medical privat.
-
Promovat
O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de fabricație din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Echipamentul de protecție și îmbrăcămintea vor fi furnizate de către angajator pentru a proteja împotriva zgomotului și a contactului cu substanțe periculoase (ne-toxice). Atât bărbații, cât și femeile sunt binevenite. Candidații selectați trebuie să prezinte un cazier judiciar curat și să confirme că nu utilizează și nu au utilizat substanțe halucinogene, psihotrope sau substanțe care afectează în vreun fel capacitatea de raționament și acțiune. Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt oferite candidaților selectați. Lucrătorii de succes vor avea, de asemenea, posibilitatea de a avansa către poziții de conducere care implică mai multă responsabilitate. Pentru a programa un interviu telefonic, trimiteți-vă numele la sau contactați-ne prin email la
-
Societate de constructii angajeaza echipe finisori, electricieni si instalatori sanitari pentru șantierele aflate pe raza județului Iași. Solicitam experienta, calificare in domeniu, seriozitate, disponibilitate la deplasari . Oferim stabilitate, salarii motivante, prime Pasti si Craciun! Pentru relatii apelati la numărul afișat: .
-
Sc Cabo Center Srl își mărește echipa! Căutăm un coleg dedicat pentru a se alătura echipei noastre din satul Uricani, comuna Miroslava, județul Iași. Program de lucru: Luni Vineri 9:00 - 17:00. Salariul pornește de la 3000 ron Poziția: Operator call center Responsabilități: - Preluarea apelurilor și răspunsul la întrebările clienților într-un mod profesionist și prompt. - Oferirea de asistență și soluționarea problemelor în legătură cu produsele și serviciile noastre. - Înregistrarea corectă a informațiilor în sistemul nostru de gestionare a relațiilor cu clienții. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare și ascultare activă. - Capacitatea de a lucra eficient și într-un mediu dinamic. - Orientare către client și dorința de a oferi cea mai bună experiență clienților noștri. Așteptăm CV-ul dvs. la adresa de e-mail:
-
Sc Cabo Center Srl deținător al magazinului online caută coleg pentru poziția de manipulant în depozitul aflat in sat Uricani comună Miroslava județ Iași. Program de lucru: Luni Vineri 9:00 - 17:00. Salariul pornește de la 3000 ron Poziția: Manipulant depozit Responsabilități: - Recepționarea, verificarea și gestionarea stocurilor de marfă în depozit. - Pregătirea comenzilor și ambalarea corespunzătoare a produselor pentru expediere. - Monitorizarea și raportarea nivelurilor de stocuri pentru a asigura disponibilitatea produselor. Cerințe: - Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau în domeniul logistic. - Abilități organizatorice excelente și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Așteptăm CV-ul dvs. la adresa de e-mail:
-
SC INTERTRANSCOM SRL angajeaza dispecer transport persoane. Studii medii. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Principalele sarcini ale postului includ: Planificarea și programarea rutelor de transport pentru microbuze și autobuze; Monitorizarea și coordonarea activităților de transport, asigurând respectarea termenelor și a programelor stabilite; Gestionarea flotei de vehicule, asigurând întreținerea și repararea acestora; Asigurarea unei comunicări eficiente între șoferi și clienți, rezolvând prompt orice probleme sau întârzieri; Întocmirea rapoartelor și documentelor necesare activității de dispecerat; Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura o operare eficientă a parcului auto.
-
Angajam consilier vanzari pentru magazin de haine din Centrul comercial ERA Shopping Park, Iasi
-
Angajam calcator, finisor si CTC-ist confectii textile cu experienta.
-
Esti o persoana pasionata de e-commerce si fashion? Esti energică, implicată, serioasă, cu pasiune pentru vanzari, social media și marketing? Te încurajăm să aplici pentru acest job.
-
-Coordonarea echipelor în timpul execuției lucrărilor -Planificarea, organizarea și monitorizarea lucrărilor -Urmărirea graficelor de execuție, în vederea respectării termenelor -Controlarea și respectarea de către personalul din subordine a prevederilor proiectului de execuție -Organizarea activității în șantier și instruirea muncitorilor din formație, asigurarea respectării reglementărilor din domeniul muncii
-
Cautam colegi care sa se alature echipei noastre de montaj pardoseli de mocheta, covor PVC, de turnare sape autonivelante sau de montaj tapet PVC. Cerem si oferim seriozitate si implicare in munca. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Informatii despre noi gasiti pe mocheta-pardoseli.ro
-
Suntem în căutare de vorbitori la nivel avansat de limba franceză pentru partenerul nostru ce furnizează servicii suport din zona IT. Compania activează pe piață din 2006 și au un portofoliu de clienți din 75 de țări. Locație: Iași, full-time, de la birou Cerințe: Nivel avansat a limbii franceze, atât în scris, cât și vorbit. Abilități avansate de comunicare în interacțiunea cu clienții. Cunoștințe medii de limba engleză sunt un avantaj. Atitudine pozitivă, constructivă și orientată spre rezultate. Cunoștințe de bază în utilizarea programului MS Excel. Experiență sau cunoștințe în sistemul de operare Windows (configurare troubleshooting) și în retelistica de bază. Responsabilități: Înregistrarea tuturor solicitărilor primite prin telefon și e-mail în sistemele dedicate. Aplicarea acțiunilor conform procedurilor pentru rezolvarea solicitărilor. Monitorizarea funcționării corespunzătoare a echipamentelor și intervenția rapidă la alerte. Elaborarea rapoartelor zilnice de activitate în termenele stabilite. Participarea la programele de training specific oferite la începutul contractului de muncă. Beneficii: Traininguri interne atât tehnice, cât și soft skills. Decontarea certificărilor conform planului de training și dezvoltare profesională. Oportunități de avansare în carieră. Bonusuri pentru recomandarea de noi colegi și pentru cunoștințele unei a doua limbi străine. Pachet Lunar de Beneficii: Beneficii Fixe: Asigurare medicală privată. Decontare transport. Prima de Paște și de Crăciun. Acces gratuit la platforma Bookster. Beneficii Flexibile: Tichete de masă. Vouchere de vacanță și culturale. Vouchere pentru diverse magazine retail (eMAG, IKEA). Alătură-te echipei și fii parte dintr-un mediu de lucru dinamic și stimulant, unde îți poți dezvolta abilitățile într-o atmosferă prietenoasă și profesionistă! Trimite-ne CV-ul tău si te vom contacta in cel mai scurt timp!
-
Promovat
SC CONEDIL IASI SRL angajează sudori și lăcătuși pentru Iași. Cerințe: - experiență, atitudine pozitivă, - persoană responsabilă și organizată, orientată spre rezultate, - cunoștințe desen tehnic. Responsabilități: - execuția de ansamble metalice, manipularea metalului și punerea lui în operă, - responsabil pentru executarea calitativă și la timp a lucrărilor conform desenului tehnic, - măsurători, decupaje, montaje confecții metalice Beneficii: -salarizare în funcție de competențele profesionale, -autoturism de serviciu echipă