Anunțuri
Locuri de munca Iasi doar cu poze Disponibil din: 2021-12-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Insula cu dulciuri din Palas Mall angajează asistent vânzări în condiții avantajoase . Se oferă salariu fix , comision din vânzări, program de 12ore zi 2 2 zile ( se lucrează 2 zile și următoarele 2 zile libere ) Cerințele postului: Persoana responsabilă, cunoștințe de e-mail, office ,Posibilități de promovare
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher, fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu 1500 2000 cu contract de munca si cazare. Contactati W.app pt informații. Fara betivani si puturosi.
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Locatie Fixa - Part Time Program de lucru: 06:00-10:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Candidatul Ideal Cunostinte de frigotehnie , entry-level Experienta in domeniu 2 ani reprezinta un real avantaj Permis de conducere categ. B; Seriozitate si corectitudine Descrierea jobului Activitate de montare, punere in functiune si service pentru echipamentele frigorifice si aer conditionat comercializate Activitate de intretinere a echipamentelor frigorifice si A C Asigurarea garantiei in locatiile clientilor, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente Oferirea de informatii necesare clientilor cu privire la defectele constatate si modul corect de exploatare in garantie Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate Beneficii: - salariu net : 5.000 - 6.000 RON, in functie de nivelul de cunostinte, - echipament de lucru si protectie, - conditii de lucru foarte bune, - posibilitatea afirmarii intr-o firma cu mari perspective, - program normal de lucru 08.00-16.00 de luni pana vineri - S-D libere. -deplasari scurte, ocazionale (3 4 an)
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam colegi cu experienta in transare pentru abatoarele noastre de porc din Germania. Oferta salariala: - Candidati cu experienta in dezosare porc: 1900-2000 de euro net luna; - Candidati cu experienta in fasonare porc: 1500-1800 de euro net luna; Program de munca: luni-vineri, un singur schimb (40-48 ore saptamana). Va oferim cazare contra cost. Va putem oferi sprijin in rezervarea transportului din Romania in Germania. Suntem angajator direct, contractul initial se incheie pe 12 luni. Candidatii interesati ne pot contacta telefonic sau pe WhatsApp: (Ciprian Benza). Este obligatorie furnizarea cazierului judiciar.
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Locatie Fixa - Part Time Program de lucru: 06:00-10:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Responsabilitati: Înregistrarea documentelor de intrare materii prime, materiale: facturi interne, facturi cheltuieli, extrase bancare, achiziții intracomunitare; Întocmirea documentelor de livrare facturi de ieșire interne și externe; Înregistrarea zilnică a producției realizate în contabilitate (consumuri, note predare); Realizarea de centralizatoare, analize financiare, rapoarte de activitate, situații specifice economice, documente de inventariere anual sau la nevoie; Cerinte: Absolvent ă al studiilor superioare economice, specializarea contabilitate; Experiență în contabilitate de gestiune și producție; Cunoștințe solide privind legislația contabilă; Abilități în utilizarea WinMentor și Microsoft Office; Competență în interpretarea datelor economice; Beneficii: Transport asigurat pe raza orasului la sediul din Parc Industrial Bratuleni; Reducere la achizitia de produse Misavan; Prime de vacanta si sarbatori legale, bonuri de masa in valoare de 40 lei zi; Oportunitati de dezvoltare. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic, produse de ambalare, din carton şi unică folosinţă, candele şi dispensere. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Ce vei face: Vei încărca descărca marfa din dube sau camioane, vei pregăti produse pentru a fi expediate către clienții noștri. Vei învăța să lucrezi cu sistemul WMS (cititoare de coduri de bare) - noi îți oferim pregătirea necesară! Cerințe: Te angajăm pe tine, dacă ai domiciulul stabil în Iasi. Disponibilitate de a lucra in doua schimburi. Ce îți oferim: Transportul către depozitul nostru este asigurat, pentru a-ți face drumul mai ușor și mai plăcut. Și ca un bonus suplimentar, vei primi o reducere specială la achiziția de produse Misavan - pentru ca propria ta casă să strălucească cu produse de top! Cine suntem noi: Cu o experienta de 24 ani ca furnizor de produse de curatenie, ne orientam activitatea către mai multe directii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curatenie, menaj, produse din hartie si plastic, produse de ambalare, din carton si unica folosinta, candele si dispensere. Impreuna #Trecem Romania pe curat!
-
Salutare Ești uneori în postura sa nu îți ajută banii și nu știi cum să îți suplimentezi venitul Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, PLATFORMA PROPRIE,plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate,etc. . Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa mă contactezi la nr ZERO SAPTE PATRU OPT OPT SASE CINCI SAPTE PATRU NOUA
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Societate de constructii angajeaza echipe finisori, electricieni si instalatori sanitari pentru șantierele aflate pe raza județului Iași. Solicitam experienta, calificare in domeniu, seriozitate, disponibilitate la deplasari . Oferim stabilitate, salarii motivante, prime Pasti si Craciun! Pentru relatii apelati la numărul afișat: .
-
ROYALSCAF angajează pe termen nelimitat muncitori necalificați pentru manipulare schela metalică în santierele din Bucuresti. Este o munca grea și recomandam varsta maxima de 30 ani pentru angajare. Se oferă: - angajare cu carte de munca și posibilitate de coasigurat pentru soție copii; - cazare pentru persoanele din provincie; - salariu de la 220 lei zi în funcție de randament cu achitare de 2 ori pe luna; - posibilitate de ajutor ca avans pana la primul salariu; Oferim seriozitate și cerem seriozitate ! Pentru angajări contactați pe dl. George la 0738161931 între orele 8:00 - 18:00.
-
Devino Curier GLOVO Suntem o echipa tanara intr-o continua dezvoltare suntem in cautare de colegi prietenosi cu dorinta de munca pentru a evolua impreuna. Dorim sa ne marim echipele din orasele: -Iasi -Piatra Neamt -Botosani -Suceava -Bacau ACCEPTAM COLABORARE CU PFA SRL Esti potrivit pentru noi daca: -Ai o atitudine pozitiva -Telefon cu sistem de operare android IOS -vehicul propriu Bicicleta Scuter Masina Avem si posibilitatea inchirieri vehiculului. Responsabilitatile tale vor fi: Ridicarea si livrarea comenzilor prin intermediul aplicatiei Ce iti oferim? Program de lucru flexibil Suport 24 7 Castiguri atractive intre 2000 si 8000 de lei luna Bonusuri Plata saptamanala Posibilitatea de dezvoltare Daca cele de sus ti se potrivesc ne puteti contacta la numarul de telefon: Tu livrezi. De restul ne ocupam noi!
-
Suntem o echipa tanara intr-o continua dezvoltare cautam colegi prietenosi cu dorinta de munca pentru a evolua impreuna. ACCEPTAM COLABORARE CU PFA / SRL Esti potrivit pentru noi daca: -Ai o atitudine pozitiva -Telefon cu sistem de operare android -vehicul propriu (Masina) Responsabilitatile tale vor fi: Ridicarea si livrarea comenzilor prin intermediul aplicatiei Ce iti oferim? Program de lucru flexibil Suport 24/7 Castiguri atractive intre 2000 si 8000 Bonusuri Plata saptamanala Posibilitatea de dezvoltare Daca cele de sus ti se potrivesc ne puteti contacta la numarul de telefon:
-
Disponibil online
Specialist Marketing online si offline
Companie care activeaza pe piata romaneasca oferind solutii optime de incalzire si climatizare clientilor, angajeaza : SPECIALIST MARKETING. Cerinte: - absolvent studii superioare in marketing; - experienta in activitati intreprinse in mediul online; - excelente abilităti de comunicare si dezvoltare relatii de calitate; - excelente cunostinte de lucru cu PC;; - cunostinta limba engleza scris vorbit; Se ofera: - Mediu de lucru placut, dinamic și stimulativ; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; - Pachete extra salariale si bonusuri in functie de performanta; Descriere job: - Contribuie la realizarea și implementarea planului de marketing și comunicare; - Propune, implementeaza, administreaza si analizeaza campanii de marketing online. - Elaboreaza texte de promovare cu impact la public, concepte pentru newsletter, bannere si alte materiale de promovare, brosuri si flyere; - Creaza continut relevant pentru campanii SEO, care să fie concentrate pe publicul țintă și să aibă un content atractiv; - Editeaza texte, promoveaza articole de blog și comunicate de presă cu structură SEO - friendly; - Colaboreaza cu directorul de vânzări în obtinerea de clienti profitabili, propun si îmbunătătesc procesul de prezentare- vânzare; - Gestioneaza relatia cu clientii si promoveaza activ serviciile firmei; - Realizează rapoarte lunare legate de sectorul de activitate si de progresul către atingerea obiectivelor.
-
Descrierea Companiei La GO REAL ESTATE, scopul nostru este să asigurăm că clienților noștri o experiență plăcută și de succes atunci când cumpără sau vând o proprietate. Suntem specializați pe lucrul în reprezentare exclusivă, considerăm că acest mod de lucru poate genera maximum de plusvaloare pentru partea pe care îl reprezentăm. Reprezentăm o parte a tranzacției și ne străduim să ajutăm clienții noștri să cumpere și să vândă proprietăți în siguranță, la cel mai bun preț și timp și cu efort minim din partea lor. Ne angajăm să îndeplinim visele imobiliare ale clienților noștri. Descrierea rolului În calitate de consultant imobiliar: Veți fi responsabil să lucrați cu clienții pentru a identifica nevoile lor imobiliare, pentru a oferi sfaturi și îndrumări cu privire la cumpărarea, vânzarea și închirierea proprietăților. Veți fi responsabil pentru menținerea relațiilor cu clienții și conectarea la piața imobiliară locală. Se preferă experiență în vânzări Abilități puternice de comunicare și servicii pentru clienți, inclusiv capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții Abilități de negociere Abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe Cunoștințe în Microsoft Office Constituie avantaj cunoașterea limbii engleze Permis de conducere categoria B De ce să lucrezi cu noi? Pachet de comisionare foarte avantajos, zero cheltuieli pentru tine. Suport din backoffice full, noi ne ocupăm de prelucrarea și postarea ofertelor pe toate canalele de promovare și marketingul proprietăților. Oportunități de dezvoltare și dezvoltare profesională în cadrul companiei. Program de educație și formare continuă cu trainer acreditat internațional. Mediu de lucru prietenos și colaborativ Locatie ultracentrala Șansa de a avea un impact pozitiv asupra vieții clienților noștri Consideri că imobiliarele sunt sau pot fi pasiunea ta? Te așteptăm să ne cunoaștem.
-
Dacă ești pasionat de mașini și ai experiență în diagnosticarea și repararea sistemelor electrice în domeniul auto, vrem să te alături echipei noastre! Ești interesat sau cunoști pe cineva potrivit pentru aceste poziții? Te rugăm să ne trimiți CV-ul la
-
Alătură-te echipei de profesioniști Suzuki! Te pasionează mașinile și ai experiență în diagnosticarea și repararea lor? Vino să faci parte dintr-o echipă dedicată de profesioniști în domeniul auto și să ne ajuți să menținem și să reparăm mașinile cliențilo noaștri.
-
AlsaRosa S.R.L. cauta un barbat cu experienta pentru munca la pus pavaje in Germania. Se cere limba germana la nivel conversational. Permisul de conducere prezinta avantaj. Salarizare: 13,00 net ora Cazare gratuita. Program: Luni - Joi: Vineri: Zona: Leipzig Transport asigurat pana la destinatie. Pentru inscriere si alte informatii apelati la numarul de telefon
-
Angajam operator comenzi online. Din Iasi preferabil! Asteptam si pe whatsapp pe nr din anunt Cv-urile! Descrierea postului și a responsabilităților: - Contactează telefonic clienții pentru confirmarea comenzii - Procesează comenzile (emite factura AWB printr-un proces automat) - Discută telefonic e-mail chat rețele de socializare cu clienții pentru rezolvarea diferitelor situații apărute. - editare imagini - Procesează retururile. - Promovează magazinul pe retelele de socializare. Cum este persoana pe care noi o căutăm? - Să știe să folosească calculatorul, activitatea se desfășoară în cea mai mare parte a timpului în fața acestuia. - Să fie atentă la detalii foarte atentă! - Să fie comunicativă și orientată către client, astfel încât fiecare interacțiune cu acesta să producă un impact pozitiv. - Să fie amabilă, harnică, ambițioasă și responsabilă - Cunostinte de operare pe calculator (pachetul Office, programe de editare foto video); - Reprezinta avantaj cunostinte de editare foto Photoshop Canva - Gandire organizata, capacitatea d analiza si d rezolvarea unei probleme; Oferim: - Salariu atractiv + bonusuri; - Program de lucru flexibil; - Echipa tanara si frumoasa; -Activitate remote, din confortul casei tale -Laptop+telefon de serviciu Locatia: Iasi Program: 09:00 - 16:00 (luni-vineri), flexibil in functie de necesitati Cum aplici? - Trimite CV-ul tău pe adresa de e-mail cu titlul: Operator comenzi Magazin Online. Se iau in calcul doar aplicatiile insotite de un CV completat cu toate datele necesare (nume complet, data nasterii, numar telefon, expriente anterioare - daca exista)! Acceptam si elevi proaspat absolventi pasionati de online si tehnologie ce doresc sa munceasta si sa invete lucruri noi.
-
Candidatul Ideal: - Studii superioare in Comert, Economie; - Competențe digitale - Pachet Microsoft Office; - Cunoştinţe de contabilitate primară reprezinta un avantaj; Descrierea jobului: - Verifica si intocmeste documentelor comerciale (facturi, avize, etc), conform procedurilor interne ale companiei; - Arhiveaza si gestioneaza documentele comerciale ale companiei; - Mentine legatura cu clientii si furnizorii in vederea obtinerii documentelor comerciale necesare; - Intocmeste diverse rapoarte interne; Oferim: - salariu atractiv - prime si bonusuri functie de realizari - tichete de masa - posibilitate de dezvoltare in cariera.
-
Căutăm coleg full-time Dacă îți dorești să te dezvolți profesional într-o echipă tânără și performantă, îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie pentru a deveni un Agent Imobiliar de succes. Responsabilitățile tale vor fi: - să administrezi eficient portofoliul de oferte și clienți; - să organizezi întâlnirile cu clienții, în vederea vizionării ofertelor; - să promovezi ofertele folosind strategia internă a companiei; - să negociezi ofertele imobiliare. Viitorul nostru coleg ă trebuie să fie disponibil full-time, să aibă permis de conducere, atitudine profesionistă, să fie motivat să învețe și să-și dorească să facă performanță în cadrul companiei noastre. Îți oferim: - suport și instruire profesionistă; - o arie considerabilă de oferte imobiliare în exclusivitate; - promovare online a ofertelor la cel mai înalt nivel de calitate; - logistica necesară; - birou central; - salariu fix; - comision din vânzări; - bonusuri de performanță. Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail sau sună-ne la și programează-te la un interviu. Succes!
-
Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunit lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunit da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilit di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunit di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilit saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacit di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC; Esperienza pregressa come consulente telefonico; Ottime capacit di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti; Curiosit e apertura mentale. Cosa prevede l'offerta? Tipologia contrattuale: Inserimento full time o Part time Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova; Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus; Orario: 30h o 40h settimanali dal luned al sabato, dalle 9 alle 21.30. Non vediamo l'ora di conoscerti!