Anunțuri
Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2022-01-02 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone interviews with companies, primarily in the Romanian market. Proficiency in Swedish is highly desirable, and previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone interviews with companies according to provided guidelines. Accurately record and document responses using our online interview program. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday, from 08:00 to 12:00 and 13:00 to 16:00, i.e., 7 hours per day. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Proficiency in Swedish is highly desirable. Previous experience in a call center is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Base gross salary of 3300 RON month, with a bonus system that allows for bonuses up to 4000 RON month once we are fully operational. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.
-
Promovat
Ești în căutarea unei provocări profesionale cu un viitor promițător în industria auto? Dacă răspunsul este DA, te așteptăm în echipa FORMEL D ROMÂNIA - furnizor global de servicii pentru industria auto. Suntem în căutarea unor colegi, OPERATORI CALITATE , pentru proiectele noastre din Iasi. Cerințe: - disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi; - acuitate vizuala buna. Ce îți oferim: - pachet salarial competitiv; - tichete de masă; - abonament la clinică privată de sănătate; - instruire la locul de muncă; - formarea și dezvoltarea într-o companie internațională; - alte beneficii salariale în funcție de performanțe.
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Promovat
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: Experienta anterioara este un plus; Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de constructii Sc Desevas srl din Iasi.Angajam muncitori calificati.dulgheri, fierari,zidari si muncitori necalificati.Salariul atractiv. Experiența reprezintă un avantaj. Mai multe detalii la tel.
-
-
Angajez vanzatoare cu experiența pentru magazin îmbrăcăminte-încaltaminte , relații la telefon (
-
Angajam agenti de securitate Conditii: -studi ,minim 8 clase -certificat si atestat profesional in meseria de Agent Securitate, -in lipsa certificatului, oferim posibilitatea scolarizarii in cadrul propriului nostru Centru de formare profesionala, -experienta pe un post similar - constituie avantaj, spirit de observatie dezvoltat si atentie distributiva, -disponibilitatea de a lucra in ture. Beneficii: -conditii salariale foarte avantajoase, -salariu maxim in piata de profil, -bonusuri de performanta, -siguranta locului de munca, -training de specialitate pentru o cat mai buna - adaptare la specificul activitatii, -program de lucru flexibil, -reale posibilitati de promovare.
-
Angajam agenti de securitate, dispecer -Conditii: -studii ,minim 8 clase -certificat si atestat profesional in meseria de Agent Securitate, -in lipsa certificatului, oferim posibilitatea scolarizarii in cadrul propriului nostru Centru de formare profesionala, -experienta pe un post similar - constituie avantaj, spirit de observatie dezvoltat si atentie distributiva, -disponibilitatea de a lucra in ture. Beneficii: -conditii salariale foarte avantajoase, -salariu maxim in piata de profil, -bonusuri de performanta, -siguranta locului de munca, -training de specialitate pentru o cat mai buna - adaptare la specificul activitatii, -program de lucru flexibil, -reale posibilitati de promovare.
-
Angajam muncitori la fabrica de mezeluri barbati si femei(cupluri) fabrica de carton(barbati) sunt si alte oferte...contract,salariul atractiv... 4917674167048 viber...Eugen...
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează CONTABIL. Cerințe: - Absolvent studii superioare economice (experiență minim 3 ani); - Cunoștințe minime de fiscalitate: impozit pe microîntreprindere, TVA (cote în vigoare, plafoane); - Cunoașterea planului de conturi; - Cunoștințe PC (Word, Excel); - Constituie avantaj - experiența în utilizarea programelor de contabilitate; - Abilități de comunicare și organizare; - Atitudine pro-activă și dorința de a învăța; - Capacitatea de a respecta termenele limită. Descrierea postului: - Introduce date în sistem (facturi furnizori, clienți, diverse tranzacții); - Întocmește și arhivează documentele contabile; - Întocmește, comunică toate raportările și declarațiile solicitate de superiorul ierarhic; - Verifică evidența stocurilor și controlul gestiunii; - Valorificarea inventarelor aleatorii și anuale. Sector de activitate: Activități agricole Tipul de angajare: Full-time CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunit lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunit da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilit di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunit di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilit saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacit di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC; Esperienza pregressa come consulente telefonico; Ottime capacit di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti; Curiosit e apertura mentale. Cosa prevede l'offerta? Tipologia contrattuale: Inserimento full time o Part time Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova; Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus; Orario: 30h o 40h settimanali dal luned al sabato, dalle 9 alle 21.30. Non vediamo l'ora di conoscerti!
-
#Angajăm Cauți un loc de muncă? Vânzătoare Magazin Podul de Fier Ajutor de Vânzătoare Manipulantă Marfă Salariu: 3.000 RON în funcție de experientă Detalii la Program: 8 ore, în 2 ture
-
Esti pregătit să îți pui abilitățile și experiența în slujba unei organizații de succes, iti doresti să lucrezi într-un mediu dinamic și să fii parte a unei echipe de medici profesionisti, pasionati de stomatologie? Atunci, aceasta este o oportunitate pe care nu o poți rata! Clinicile DENTESSE selecteaza medic stomatolog protetician pentru completarea echipei Ce ne dorim de la viitorul nostru coleg? Experiență relevantă în domeniul proteticii dentare minim 4 ani; Dorinta de perfectionare continua si interes in abordarea tehnicilor inovative de tratament; Excelente abilități de comunicare si relaționare cu pacientii; Atitudine si comportament pozitiv in relatia cu pacientii si colaboratorii clinicilor DENTESSE; Bun profesionist si organizator; Punctualitate si seriozitate. *Constituie avantaj daca ati dobandit in cariera profesionala competente si specializari de utilizare a LASERULUI in STOMATOLOGIE. Ce oferim? Mediu de lucru modern, cu aparatura si echipamente de inalta performanta; Acces la programe diversificate de formare si dezvoltare profesionala; Tehnici si materiale dentare de ultima generatie; Pregatire si integrare intr-o echipa multidisciplinara; Program FULL TIME; Pachet salarial motivant, corelat cu performantele profesionale. Atribuții: Ce responsabilitati vei avea? Identificarea nevoilor pacientilor; Stabilirea diagnosticului si efectuarea tratamentelor recomandate; Construirea si dezvoltarea de relatii stranse cu pacientii clinicii dovedind disponibilitate, corectitudine si devotament. Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră și să contribui la oferirea unor servicii stomatologice de înaltă calitate, te rugăm să ne trimiți numarul tau de telefon sau CV-ul tău la adresa de email cariere@iasi
-
Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa; - persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv; - converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Cerinte: - cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.
-
angajam : agent vanzari-distributie categoria B --minim 2 ani vechime, brutar,muncitor necalificat in brutarie, Profilul postului: Disponibilitate pentru activitate in schimburi; Experienta in productie industriala poate constitui un avantaj, dar oferim si posibilitatea calificarii la locul de munca!!! salariu motivant,bonuri de masa si cheltuieli cu transportul .oferim si cerem seriozitate!! relatii la telefon
-
Angajam dulgheri, fierari și zidari pentru proiecte în zona Iași și Botoșani. Se oferă salariu atractiv și transport. Plata se face de 2 ori pe lună.
-
-
Cerinte - Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru.
-
Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, masina, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.
-
Angajam personal cu experienta pentru activitati de curatenie birouri. Program de lucru (doar dimineata 8.00-10.00) marti si vineri cate 2 ore/zi. Rog sa ma contacteze prin mesaj persoanele care au un contract de munca cu 8 ore/zi si doresc sa lucreze suplimentar.
-
Căutăm coleg full-time Dacă îți dorești să te dezvolți profesional într-o echipă tânără și performantă, îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie pentru a deveni un Agent Imobiliar de succes. Responsabilitățile tale vor fi: - să administrezi eficient portofoliul de oferte și clienți; - să organizezi întâlnirile cu clienții, în vederea vizionării ofertelor; - să promovezi ofertele folosind strategia internă a companiei; - să negociezi ofertele imobiliare. Viitorul nostru coleg ă trebuie să fie disponibil full-time, să aibă permis de conducere, atitudine profesionistă, să fie motivat să învețe și să-și dorească să facă performanță în cadrul companiei noastre. Îți oferim: - suport și instruire profesionistă; - o arie considerabilă de oferte imobiliare în exclusivitate; - promovare online a ofertelor la cel mai înalt nivel de calitate; - logistica necesară; - birou central; - salariu fix; - comision din vânzări; - bonusuri de performanță. Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail sau sună-ne la și programează-te la un interviu. Succes!
-
Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact: